abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188657745
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:01 schreef deedeetee het volgende:
Het is natuurlijk wel de gemakkelijkste manier om de buurt weer rustig te krijgen. Normaal komen ze niet met info naar buiten terwijl ze nog veel onderzoek moeten doen. Het is maar een rare zaak, dat was het in feite van meet af aan al.
Dat. En er dreigde vanavond een herinneringsbijeenkomst gehouden te worden voor Martin, hoe kun je die met goed fatsoen 'verbieden'?

Juist .....
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_188657773
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:03 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat. En er dreigde vanavond een herinneringsbijeenkomst gehouden te worden voor Martin, hoe kun je die met goed fatsoen 'verbieden'?

Juist .....
Iets met openbare orde.
pi_188657788
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:04 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Iets met openbare orde.
Precies. En belangenafweging.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_188657920
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:03 schreef r_one het volgende:

[..]

Juist .....
De familie zat er zelf niet echt op te wachten, had ik begrepen.En terecht. Véél te vroeg. Elk mens met een beetje verstand moet dat kunnen aanvoelen, hoe je verder ook over de zaak denkt.
pi_188657986
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:11 schreef IriYe het volgende:

[..]

De familie zat er zelf niet echt op te wachten, had ik begrepen.En terecht. Véél te vroeg. Elk mens met een beetje verstand moet dat kunnen aanvoelen, hoe je verder ook over de zaak denkt.
Aldus het OM. Ik denk dat de hoofdreden was dat de openbare orde in het geding zou komen en de familie slechts bijzaak is.
.
pi_188658002
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:11 schreef IriYe het volgende:

De familie zat er zelf niet echt op te wachten, had ik begrepen.En terecht. Véél te vroeg.
Nou, die familieleden kregen vandaag natuurlijk niet zo'n leuk berichtje. Lijkt me wel wat zwaarder wegen dan de vroegtijdigheid.
pi_188658132
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:14 schreef r_one het volgende:

[..]

Aldus het OM. Ik denk dat de hoofdreden was dat de openbare orde in het geding zou komen en de familie slechts bijzaak is.
Dat de ouders/familie inderdaad bijzaak zijn in dit drama heeft heel Nederland kunnen zien.
Zeer triest voor hun wat er zich heeft afgespeeld de afgelopen dagen in de media. :{
pi_188658475
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 19:52 schreef gombro het volgende:

Jij gaat niet van feiten maar van politiek geinspireerde bluf uit. Ik ben met enkele verlichten de enige die de conclusies van de politie tot leidraad neemt. Jij en velen met je gaan van raadselachtige berichten uit de kristallen bol uit die melden dat de doofstomme Martin onmogelijk schuldig kan zijn omdat namelijk jullie dat vinden. Ik niet. Ik hecht aan bevindingen van de overheid. En maak mijn mening daaraan onderhevig.
Volgens mij was het punt dat 5 man iemand dusdanig aangepakt hebben dat hij daaraan overleden is of zijn we zoveel delen tegen een muur aan het praten geweest?
pi_188658578
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:39 schreef AchJa het volgende:

Volgens mij was het punt dat 5 man iemand dusdanig aangepakt hebben dat hij daaraan overleden is of zijn we zoveel delen tegen een muur aan het praten geweest?
Ja, jullie wel. Hem is volgens de politie geen letsel toegebracht, noch expres noch per ongeluk.
pi_188658711
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:44 schreef gombro het volgende:

[..]

Ja, jullie wel. Hem is volgens de politie geen letsel toegebracht, noch expres noch per ongeluk.
Ik tikte gisteren een collega op de rug voor de grap. Nu dood..vet logisch.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_188658749
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:44 schreef gombro het volgende:

[..]

Het NFI is het lichaam nog aan het onderzoeken en de politie doet ook nog onderzoek. Maar doe vooral aannames.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_188658752
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:47 schreef AchJa het volgende:

Volgens mij moet dat nog blijken.
Dan verschil je van mening met de politie. Die moet altijd van voorlopige bevindingen uitgaan. Even goed sneu voor de haters die de Asser5 levenslang in de gevangenis opgesloten wilden zien. Die kansen lijken te keren...
pi_188658772
Michael P pleegt een zedendelict: aan de hoogste boom ermee, ballen eraf, geef me 5 minuten alleen met die kankerlul, arme mooie fantastische Anne die we niet eens kenden dood, hoe durft hij?!

Random sociale werkplaats schoffelaar pleegt zedendelict met 4 (!!!) jarig kind: kalm mensen, hij was misschien onschuldig, arme man, vieze tokkies die hem doodsloegen, op de brandstapel ermee!

Fok! logica...
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:59:38 #65
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_188658832
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:55 schreef ikleesalleen007 het volgende:
Michael P pleegt een zedendelict: aan de hoogste boom ermee, ballen eraf, geef me 5 minuten alleen met die kankerlul, arme mooie fantastische Anne die we niet eens kenden dood, hoe durft hij?!

Random sociale werkplaats schoffelaar pleegt zedendelict met 4 (!!!) jarig kind: kalm mensen, hij was misschien onschuldig, arme man, vieze tokkies die hem doodsloegen, op de brandstapel ermee!

Fok! logica...
Het verschil is dat het tot nu toe nog niet bewezen.

Jij weet er net zoveel over als wij.

Jij acht iemand schuldig zonder de feiten te kennen, enkel van horen zeggen.
Mensen die niet zo kortzichtig zijn, laten alle mogelijkheden open tot er meer bekend is.
pi_188658854
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:54 schreef gombro het volgende:

[..]

Dan verschil je van mening met de politie. Die moet altijd van voorlopige bevindingen uitgaan. Even goed sneu voor de haters die de Asser5 levenslang in de gevangenis opgesloten wilden zien. Die kansen lijken te keren...
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Het NFI is het lichaam nog aan het onderzoeken en de politie doet ook nog onderzoek. Maar doe vooral aannames.
pi_188658865
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:54 schreef gombro het volgende:

[..]

Je krijgt hooguit 8 jaar voor moord, en dit is dood door schuld...De mensen die levenslang roepen zijn (voor zoals het tot nu toe lijkt) voor mij hetzelfde als de mensen die het goed vinden dat de man dood is..
Het is wel raar dat voorafgaande aan een autopsie de politie weet te melden dat er geen geweld gebruikt is. Normaal zeggen ze dan altijd dat er nog geen uitspraken gedaan kunnen worden, omdat het onderzoek nog gaande is. En ik hoor mensen hier dan zeggen: dat is voor de openbare rust. Want? Als ze niets zeggen breekt de pleuris uit? Je kon gisteren al in de kranten lezen dat het speeltuintje al weer behoorlijk rustig was geworden etc.

Ik denk juist dat iedereen nieuwsgierig afwacht naar het uiteindelijke rapport, maar die gedachte is bij mij wel deels vervlogen door de rare zwengels in dit verhaal.
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
pi_188658893
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 21:55 schreef ikleesalleen007 het volgende:

Fok! logica...
Micheal Panhuis heeft Anne Faber letterlijk aan stukken gesneden..
Kleine nuance.
  Spellchecker dinsdag 27 augustus 2019 @ 22:10:12 #69
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188658988
Werkstraf van 90 uur voor eigenrichting na zedenfeit
quote:
Een stel uit Breda is veroordeeld tot 90 uur werkstraf voor openlijke geweldpleging tegen een 22-jarige man. Het duo wilde verhaal halen nadat de vrouw slachtoffer was geworden van een zedenfeit waarbij de man aanwezig was.
Van dat zedendelict is de Bredanaar overigens begin dit jaar vrijgesproken. Maar terwijl het onderzoek tegen hem liep, heeft de vrouw samen met haar vriend, inmiddels echtgenoot, de man opgewacht, geduwd, geschopt en geslagen.

De zedenzaak in augustus 2016 vormde de directe aanleiding. De nu 25-jarige vrouw werd toen in een woning in Breda door twee jongens dronken gevoerd. Ze zouden seksuele handelingen met haar hebben gepleegd en geen hulp hebben geboden toen ze onderuit ging. Eén van de jongens (21) werd daarvoor veroordeeld tot een werkstraf van 180 uur.

De ander, zijn 22-jarige vriend, werd vrijgesproken. Uitgerekend hij is daarna te grazen genomen door de vrouw en haar vriend uit frustratie dat hij nog vrij rondliep. De Bredanaar werd op 3 december 2016 op de Weerijssingel van zijn fiets getrokken en geschopt en geslagen toen hij op de grond lag.

De rechtbank heeft het stel vrijgesproken van mishandeling maar wel veroordeeld voor openlijke geweldpleging. ,,Ondanks de vaker voorkomende lange wachttijd voordat een strafzaak wordt afgedaan (..) kan eigenrichting niet worden geaccepteerd in de rechtsstaat die Nederland is”, aldus het vonnis.
pi_188659043
Panhuis heeft hier niks mee te maken. Tenenkrommend om altijd weer deze 2 namen tegen te moeten komen waar het niet over hen gaat. :{w
pi_188659150
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 22:03 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Micheal Panhuis heeft Anne Faber letterlijk aan stukken gesneden..
Kleine nuance.
Deze vent heeft een kind van 4 voor altijd getraumatiseerd.
pi_188659193
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 22:20 schreef ikleesalleen007 het volgende:

[..]

Deze vent heeft een kind van 4 voor altijd getraumatiseerd.
Ow? Wat precies heeft Martin met haar gedaan dan?
.
pi_188659649
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 22:23 schreef r_one het volgende:

[..]

Ow? Wat precies heeft Martin met haar gedaan dan?
Een zedenmisdrijf, niets meer en niets minder. Wil jij echt de hele vunzigheid weten?
pi_188659803
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 22:50 schreef gombro het volgende:

[..]

Een zedenmisdrijf, niets meer en niets minder. Wil jij echt de hele vunzigheid weten?
Als iemand een levenslang trauma veronderstelt? Ja, graag. Kom maar op met die "hele vunzigheid".
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')