Dat. En er dreigde vanavond een herinneringsbijeenkomst gehouden te worden voor Martin, hoe kun je die met goed fatsoen 'verbieden'?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:01 schreef deedeetee het volgende:
Het is natuurlijk wel de gemakkelijkste manier om de buurt weer rustig te krijgen. Normaal komen ze niet met info naar buiten terwijl ze nog veel onderzoek moeten doen. Het is maar een rare zaak, dat was het in feite van meet af aan al.
Iets met openbare orde.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat. En er dreigde vanavond een herinneringsbijeenkomst gehouden te worden voor Martin, hoe kun je die met goed fatsoen 'verbieden'?
Juist .....
Precies. En belangenafweging.quote:
De familie zat er zelf niet echt op te wachten, had ik begrepen.En terecht. Véél te vroeg. Elk mens met een beetje verstand moet dat kunnen aanvoelen, hoe je verder ook over de zaak denkt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat. En er dreigde vanavond een herinneringsbijeenkomst gehouden te worden voor Martin, hoe kun je die met goed fatsoen 'verbieden'?
Juist .....
Aldus het OM. Ik denk dat de hoofdreden was dat de openbare orde in het geding zou komen en de familie slechts bijzaak is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:11 schreef IriYe het volgende:
[..]
De familie zat er zelf niet echt op te wachten, had ik begrepen.En terecht. Véél te vroeg. Elk mens met een beetje verstand moet dat kunnen aanvoelen, hoe je verder ook over de zaak denkt.
Nou, die familieleden kregen vandaag natuurlijk niet zo'n leuk berichtje. Lijkt me wel wat zwaarder wegen dan de vroegtijdigheid.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:11 schreef IriYe het volgende:
De familie zat er zelf niet echt op te wachten, had ik begrepen.En terecht. Véél te vroeg.
Dat de ouders/familie inderdaad bijzaak zijn in dit drama heeft heel Nederland kunnen zien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:14 schreef r_one het volgende:
[..]
Aldus het OM. Ik denk dat de hoofdreden was dat de openbare orde in het geding zou komen en de familie slechts bijzaak is.
Volgens mij was het punt dat 5 man iemand dusdanig aangepakt hebben dat hij daaraan overleden is of zijn we zoveel delen tegen een muur aan het praten geweest?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:52 schreef gombro het volgende:
Jij gaat niet van feiten maar van politiek geinspireerde bluf uit. Ik ben met enkele verlichten de enige die de conclusies van de politie tot leidraad neemt. Jij en velen met je gaan van raadselachtige berichten uit de kristallen bol uit die melden dat de doofstomme Martin onmogelijk schuldig kan zijn omdat namelijk jullie dat vinden. Ik niet. Ik hecht aan bevindingen van de overheid. En maak mijn mening daaraan onderhevig.
Ja, jullie wel. Hem is volgens de politie geen letsel toegebracht, noch expres noch per ongeluk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:39 schreef AchJa het volgende:
Volgens mij was het punt dat 5 man iemand dusdanig aangepakt hebben dat hij daaraan overleden is of zijn we zoveel delen tegen een muur aan het praten geweest?
Volgens mij moet dat nog blijken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:44 schreef gombro het volgende:
Ja, jullie wel. Wij niet. Hem is volgens de politie geen letsel toegebracht, noch expres noch per ongeluk.
Ik tikte gisteren een collega op de rug voor de grap. Nu dood..vet logisch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:44 schreef gombro het volgende:
[..]
Ja, jullie wel. Hem is volgens de politie geen letsel toegebracht, noch expres noch per ongeluk.
Het NFI is het lichaam nog aan het onderzoeken en de politie doet ook nog onderzoek. Maar doe vooral aannames.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:44 schreef gombro het volgende:
[..]
Ja, jullie wel. Hem is volgens de politie geen letsel toegebracht, noch expres noch per ongeluk.
Dan verschil je van mening met de politie. Die moet altijd van voorlopige bevindingen uitgaan. Even goed sneu voor de haters die de Asser5 levenslang in de gevangenis opgesloten wilden zien. Die kansen lijken te keren...quote:
Het verschil is dat het tot nu toe nog niet bewezen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:55 schreef ikleesalleen007 het volgende:
Michael P pleegt een zedendelict: aan de hoogste boom ermee, ballen eraf, geef me 5 minuten alleen met die kankerlul, arme mooie fantastische Anne die we niet eens kenden dood, hoe durft hij?!
Random sociale werkplaats schoffelaar pleegt zedendelict met 4 (!!!) jarig kind: kalm mensen, hij was misschien onschuldig, arme man, vieze tokkies die hem doodsloegen, op de brandstapel ermee!
Fok! logica...
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:54 schreef gombro het volgende:
[..]
Dan verschil je van mening met de politie. Die moet altijd van voorlopige bevindingen uitgaan. Even goed sneu voor de haters die de Asser5 levenslang in de gevangenis opgesloten wilden zien. Die kansen lijken te keren...
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Het NFI is het lichaam nog aan het onderzoeken en de politie doet ook nog onderzoek. Maar doe vooral aannames.
Je krijgt hooguit 8 jaar voor moord, en dit is dood door schuld...De mensen die levenslang roepen zijn (voor zoals het tot nu toe lijkt) voor mij hetzelfde als de mensen die het goed vinden dat de man dood is..quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:54 schreef gombro het volgende:
[..]
Dan verschil je van mening met de politie. Die moet altijd van voorlopige bevindingen uitgaan. Even goed sneu voor de haters die de Asser5 levenslang in de gevangenis opgesloten wilden zien. Die kansen lijken te keren...
Micheal Panhuis heeft Anne Faber letterlijk aan stukken gesneden..quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:55 schreef ikleesalleen007 het volgende:
Michael P pleegt een zedendelict: aan de hoogste boom ermee, ballen eraf, geef me 5 minuten alleen met die kankerlul, arme mooie fantastische Anne die we niet eens kenden dood, hoe durft hij?!
Random sociale werkplaats schoffelaar pleegt zedendelict met 4 (!!!) jarig kind: kalm mensen, hij was misschien onschuldig, arme man, vieze tokkies die hem doodsloegen, op de brandstapel ermee!
Fok! logica...
quote:Een stel uit Breda is veroordeeld tot 90 uur werkstraf voor openlijke geweldpleging tegen een 22-jarige man. Het duo wilde verhaal halen nadat de vrouw slachtoffer was geworden van een zedenfeit waarbij de man aanwezig was.
Van dat zedendelict is de Bredanaar overigens begin dit jaar vrijgesproken. Maar terwijl het onderzoek tegen hem liep, heeft de vrouw samen met haar vriend, inmiddels echtgenoot, de man opgewacht, geduwd, geschopt en geslagen.
De zedenzaak in augustus 2016 vormde de directe aanleiding. De nu 25-jarige vrouw werd toen in een woning in Breda door twee jongens dronken gevoerd. Ze zouden seksuele handelingen met haar hebben gepleegd en geen hulp hebben geboden toen ze onderuit ging. Eén van de jongens (21) werd daarvoor veroordeeld tot een werkstraf van 180 uur.
De ander, zijn 22-jarige vriend, werd vrijgesproken. Uitgerekend hij is daarna te grazen genomen door de vrouw en haar vriend uit frustratie dat hij nog vrij rondliep. De Bredanaar werd op 3 december 2016 op de Weerijssingel van zijn fiets getrokken en geschopt en geslagen toen hij op de grond lag.
De rechtbank heeft het stel vrijgesproken van mishandeling maar wel veroordeeld voor openlijke geweldpleging. ,,Ondanks de vaker voorkomende lange wachttijd voordat een strafzaak wordt afgedaan (..) kan eigenrichting niet worden geaccepteerd in de rechtsstaat die Nederland is”, aldus het vonnis.
Deze vent heeft een kind van 4 voor altijd getraumatiseerd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:03 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Micheal Panhuis heeft Anne Faber letterlijk aan stukken gesneden..
Kleine nuance.
Oh?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:20 schreef ikleesalleen007 het volgende:
Deze vent heeft een kind van 4 voor altijd getraumatiseerd.
Ow? Wat precies heeft Martin met haar gedaan dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:20 schreef ikleesalleen007 het volgende:
[..]
Deze vent heeft een kind van 4 voor altijd getraumatiseerd.
Een zedenmisdrijf, niets meer en niets minder. Wil jij echt de hele vunzigheid weten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Ow? Wat precies heeft Martin met haar gedaan dan?
Als iemand een levenslang trauma veronderstelt? Ja, graag. Kom maar op met die "hele vunzigheid".quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:50 schreef gombro het volgende:
[..]
Een zedenmisdrijf, niets meer en niets minder. Wil jij echt de hele vunzigheid weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |