Corrupt niet, te zacht en te geitenwollensokkerig en teveel op de dader gericht i.p.v. slachtoffer/nabestaanden.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:32 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het is een corrupt systeem maar we moeten het ermee doen, klopt. Afentoe eens schoppen ertegen kan geen kwaad.
Oké hij had niet dood gehoeven, hij had moeten lijden voor de rest van zijn leven.quote:
Pedofielen mogen zeker harder bestraft worden. Maar dit is over aan het rechtssysteem en niet aan de burgers. Dat is mijn standpunt.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:41 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Oké hij had niet dood gehoeven, hij had moeten lijden voor de rest van zijn leven.
Met pedofielen heb ik 0,0 % medelijden.
Zo te zien ben jij nog zieker in je hoofd dan de gemiddelde pedofiel, met je psychopatische trekjes.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:41 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Oké hij had niet dood gehoeven, hij had moeten lijden voor de rest van zijn leven.
Met pedofielen heb ik 0,0 % medelijden.
Het rechtssysteem, daar noem je ook wat..De straffen zijn veels te laag in Nederland .quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Pedofielen mogen zeker harder bestraft worden. Maar dit is over aan het rechtssysteem en niet aan de burgers. Dat is mijn standpunt.
Zeker, maar wat als het rechtssysteem faalt?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Pedofielen mogen zeker harder bestraft worden. Maar dit is over aan het rechtssysteem en niet aan de burgers. Dat is mijn standpunt.
Levensdelict? Hij zegt toch dat-ie niet dood had gehoeven. Dat is toch lievvvv?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij nog zieker in je hoofd dan de gemiddelde pedofiel, met je psychopatische trekjes.
Overigens plaats ik een levensdelict boven een zedendelict als je het niet erg vindt.
Ja en wie bepaalt wat wel of niet faalt?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zeker, maar wat als het rechtssysteem faalt?
Het klootjesvolk.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:54 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja en wie bepaalt wat wel of niet faalt?
Wijquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:54 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja en wie bepaalt wat wel of niet faalt?
Onterechte veroordelingen zijn altijd zuur ja.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zeker, maar wat als het rechtssysteem faalt?
Pedo gespotquote:Op zondag 25 augustus 2019 02:53 schreef Rock92 het volgende:
Al die mensen hier die het wangedrag van die 5 mannen goedkeuren, omdat het slachtoffer een pedofiel is. Man man man. Hoeveel pedofielen gaan er wel niet op vakantie naar arme landen om daar aan hun trekken te komen. Moeten die ook maar gelijk dood zodra ze uit het vliegtuig stappen? Zelfs pedofielen verdienen het niet om dood gemaakt te worden vanwege hun daden. Dan maar een hoge straf.
Nederlands rechtsysteem is een lachertje.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nou, dat heeft nog lang geduurdquote:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-onderbezetting.htmlquote:Op zondag 25 augustus 2019 06:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Nederlands rechtsysteem is een lachertje.
Misschien kunnen we een feesboekpagina oprichten waar Henk en Ingrid kunnen stemmen wat er moet gebeuren met criminelen. Gewoon even kort en bondig de misdaad posten, want de attentiespanne is niet zo grootquote:
Uitkomst drie:quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:49 schreef mcmlxiv het volgende:
Wat we nu dus weten is dat een blijkbaar niet al te gezonde man (hersenbloeding ) al dan niet aan een kind heeft gezeten, al dan niet met seksuele bedoelingen en dat in het vervolg daarop vijf mannen hem al dan niet bewust hebben gedood.
Iedereen is onschuldig tot bewezen schuldig. De twee meest extreme uitkomsten zijn dus:
- vijf mannen hebben een onschuldig persoon doodgeslagen/geschopt
- vijf mannen hebben een pedo proberen aan te houden en dat is helaas gruwelijk misgegaan.
Ergens tussen die twee uitersten zal de waarheid liggen. Ik heb voldoende vertrouwen in het rechtssysteem dat die waarheid wel boven water zal komen. Ik hoop voor iedereen dat de waarheid dichter bij de tweede dan bij de eerste uitkomst ligt.
Ik herstel 'm even voor je:quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Pedofielen mogen zeker harder bestraft worden.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:53 schreef Rock92 het volgende:
Al die mensen hier die het wangedrag van die 5 mannen goedkeuren, omdat het slachtoffer een pedofiel is. Man man man. Hoeveel pedofielen gaan er wel niet op vakantie naar arme landen om daar aan hun trekken te komen. Moeten die ook maar gelijk dood zodra ze uit het vliegtuig stappen? Zelfs pedofielen verdienen het niet om dood gemaakt te worden vanwege hun daden. Dan maar een hoge straf.
Nu weet ik niet waar jij aan denkt als iets wel 'opgelost' is, maar wanneer of bij welke strafbare feiten is het na de straf wel opgelost? Nooit toch?quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik zal ze persoonlijk niet missen. Zwaar straffen is ook geen optie, na de straf is het probleem niet opgelost.
Het pedofiel zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nu weet ik niet waar jij aan denkt als iets wel 'opgelost' is, maar wanneer of bij welke strafbare feiten is het na de straf wel opgelost? Nooit toch?
Nou dit komt ook in mij op als ik sommige reacties hier lees.quote:
Ah wat Ben je zielig zeg. Bijna 40 en nog steeds aan het janken. #supervervelendmanquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:17 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Nou dit komt ook in mij op als ik sommige reacties hier lees.![]()
Volgens mij hebben mensen ook geen idee wat voor gevolgen dit voor een slachtoffer van een pedo kan hebben.
Ik ken namelijk een slachtoffer, zelfs meerdere.
Pedo's s zijn zware psychopaten zonder geweten.Je moet echt heel, heel gestoord zijn als er in je hoofd opkomt om even lekker aan een " jong " kind te gaan zitten.
Het enige " fijne " is dat als ze uiteindelijk in de bak komen, zij daar niet " veilig " zitten.
Goed voor jou en roos.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:17 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Nou dit komt ook in mij op als ik sommige reacties hier lees.![]()
Volgens mij hebben mensen ook geen idee wat voor gevolgen dit voor een slachtoffer van een pedo kan hebben.
Ik ken namelijk een slachtoffer, zelfs meerdere.
Pedo's s zijn zware psychopaten zonder geweten.Je moet echt heel, heel gestoord zijn als er in je hoofd opkomt om even lekker aan een " jong " kind te gaan zitten.
Het enige " fijne " is dat als ze uiteindelijk in de bak komen, zij daar niet " veilig " zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |