Dat laatste lijkt me hier niet aan de orde, het is niet zo dat de nieuwe Marc Dutroux zojuist is vermoord. Het was een vermoeden van een zedenmisdrijf, meer weten we niet.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:52 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je mist mijn punt. Het gaat er niet om dat een mens in een extreme oorlogssituatie gekke dingen kan doen. Ik wil aangeven dat dit nog maar 75 jaar geleden is, en we in die tijd evolutionair niet opeens ontwikkeld kunnen zijn naar een volledig beschaafde soort. Gelukkig biedt de huidige maatschappij genoeg redenen voor vrijwel iedereen om zich beschaafd te gedragen.
Maar, en dat wil ik aangeven, een persoonlijke extreme gebeurtenis kan iedereen, ook jou, vanuit het niets triggeren om 'onbeschaafd' gedrag te vertonen. Met gevolgen die je op het moment van gebeuren niet kunt overzien of die niet eens je uiteindelijke doel waren.
Tja, dat zal onderzoek uit moeten wijzen voor zover dat nog mogelijk is, ik weer wel dat als de rechtstaat verloren raakt en het recht in eigen handen nemen dat we niets meer dan chimpansees zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:20 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Terecht? Blijf het lastig vinden.
Lijkt jou, maar dat weet je niet. Je weet ook niet of de man is vermoord. Als laatste weet je ook niet hoe je zelf zou reageren in een dergelijke situatie.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me hier niet aan de orde, het is niet zo dat de nieuwe Marc Dutroux zojuist is vermoord. Het was een vermoeden van een zedenmisdrijf, meer weten we niet.
Het is een corrupt systeem maar we moeten het ermee doen, klopt. Afentoe eens schoppen ertegen kan geen kwaad.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja, dat zal onderzoek uit moeten wijzen voor zover dat nog mogelijk is, ik weer wel dat als de rechtstaat verloren raakt en het recht in eigen handen nemen dat we niets meer dan chimpansees zijn.
Ga ik morgen naar de plaatselijke autodealer, trap verkoper Jantje zijn hoofd plat op de harde vloer, kies de mooiste auto uit en geef mijn buurmeisje Marietje een reisje naar Euro Disney als ze zegt dat Jantje aan haar heeft gezeten
Jullie nemen het werkelijk voor een pedofiel op?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:11 schreef Werkperd het volgende:
Doortrappen op iemands hoofd die op de grond ligt kan alleen het werk van een lafaard zijn. Zo iets doe je niet.
Kromme redenering.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:32 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Jullie nemen het werkelijk voor een pedofiel op?
Ik begrijp de verdachte heel goed.
Dat begrijp ik, maar je kunt helaas niet volledig voorspellen hoe je reageert, en ook niet wat de exacte gevolgen van al je acties zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook zo, maar zou toch mijn best doen om hem net niet dood te maken voor mijn gezinnetje en voor mezelf, die gasten zijn echt wel hun leven kwijt.
Ik neem het op voor het slachtoffer van een levensdelict.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:32 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Jullie nemen het werkelijk voor een pedofiel op?
Ik begrijp de verdachte heel goed.
Corrupt niet, te zacht en te geitenwollensokkerig en teveel op de dader gericht i.p.v. slachtoffer/nabestaanden.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:32 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het is een corrupt systeem maar we moeten het ermee doen, klopt. Afentoe eens schoppen ertegen kan geen kwaad.
Oké hij had niet dood gehoeven, hij had moeten lijden voor de rest van zijn leven.quote:
Pedofielen mogen zeker harder bestraft worden. Maar dit is over aan het rechtssysteem en niet aan de burgers. Dat is mijn standpunt.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:41 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Oké hij had niet dood gehoeven, hij had moeten lijden voor de rest van zijn leven.
Met pedofielen heb ik 0,0 % medelijden.
Zo te zien ben jij nog zieker in je hoofd dan de gemiddelde pedofiel, met je psychopatische trekjes.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:41 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Oké hij had niet dood gehoeven, hij had moeten lijden voor de rest van zijn leven.
Met pedofielen heb ik 0,0 % medelijden.
Het rechtssysteem, daar noem je ook wat..De straffen zijn veels te laag in Nederland .quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Pedofielen mogen zeker harder bestraft worden. Maar dit is over aan het rechtssysteem en niet aan de burgers. Dat is mijn standpunt.
Zeker, maar wat als het rechtssysteem faalt?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Pedofielen mogen zeker harder bestraft worden. Maar dit is over aan het rechtssysteem en niet aan de burgers. Dat is mijn standpunt.
Levensdelict? Hij zegt toch dat-ie niet dood had gehoeven. Dat is toch lievvvv?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij nog zieker in je hoofd dan de gemiddelde pedofiel, met je psychopatische trekjes.
Overigens plaats ik een levensdelict boven een zedendelict als je het niet erg vindt.
Ja en wie bepaalt wat wel of niet faalt?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zeker, maar wat als het rechtssysteem faalt?
Het klootjesvolk.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:54 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja en wie bepaalt wat wel of niet faalt?
Wijquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:54 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja en wie bepaalt wat wel of niet faalt?
Onterechte veroordelingen zijn altijd zuur ja.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zeker, maar wat als het rechtssysteem faalt?
Pedo gespotquote:Op zondag 25 augustus 2019 02:53 schreef Rock92 het volgende:
Al die mensen hier die het wangedrag van die 5 mannen goedkeuren, omdat het slachtoffer een pedofiel is. Man man man. Hoeveel pedofielen gaan er wel niet op vakantie naar arme landen om daar aan hun trekken te komen. Moeten die ook maar gelijk dood zodra ze uit het vliegtuig stappen? Zelfs pedofielen verdienen het niet om dood gemaakt te worden vanwege hun daden. Dan maar een hoge straf.
Nederlands rechtsysteem is een lachertje.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nou, dat heeft nog lang geduurdquote:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-onderbezetting.htmlquote:Op zondag 25 augustus 2019 06:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Nederlands rechtsysteem is een lachertje.
Misschien kunnen we een feesboekpagina oprichten waar Henk en Ingrid kunnen stemmen wat er moet gebeuren met criminelen. Gewoon even kort en bondig de misdaad posten, want de attentiespanne is niet zo grootquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |