En krijgt hij klapper van de moslims en word hij door de politie telkens opgepakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:44 schreef Hoogslaper het volgende:
Edwin Wagensveld![]()
Je hoeft het niet eens te zijn met z'n stijl, maar intussen zit hij niet achter z'n toetsenbord maar staat hij er echt.
Logisch aangezien de kans op een burgeroorlog op nul % kans lag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:30 schreef Scarface88 het volgende:
Burgeroorlog komt steeds dichterbij.
En daarmee maakt 'ie precies het punt. En hopelijk zien steeds meer mensen dat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En krijgt hij klapper van de moslims.
welk punt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:48 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
En daarmee maakt 'ie precies het punt. En hopelijk zien steeds meer mensen dat.
Hij is zelfstandig ondernemer in Duitsland. Een winkel met outdoor producten.quote:
Ik denk dat jij dat punt inderdaad nooit zal zien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
welk punt?
rellen uitlokken... klappen krijgen die je wil... dan de huilbaby wezen: zie je wel...zo gemeen zijn zij.....
ah okquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij is zelfstandig ondernemer in Duitsland. Een winkel met outdoor producten.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:53 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat punt inderdaad nooit zal zien.
Linkse mensen denken dat we uiteindelijk allemaal gebroederlijk om het kampvuur zullen zitten en gezellig 'kumbayaa' zullen zingen.
Aangezien ik geen wreed karakter heb, laat ik jou in die waan
Leg het eens uitquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:53 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Een beetje als andere idolen zoals Anuna de Wever en Greta Thunberg dus eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:44 schreef Hoogslaper het volgende:
Edwin Wagensveld![]()
Je hoeft het niet eens te zijn met z'n stijl, maar intussen zit hij niet achter z'n toetsenbord maar staat hij er echt.
Draai het eens om.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Leg het eens uit
Naar mijn idee is het punt van Wagensveld: rellen uitlokken en zo bewijzen dat moslims heel slechte mensen zijn ... en als er genoeg mensen ziijn die meeschreeuwen dan kan men voor deportaties pleiten.
Maar die zijn links! Val je nu van je geloofquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een beetje als andere idolen zoals Anuna de Wever en Greta Thunberg dus eigenlijk?
Dat zijn niet mijn idolen, dus op mij slaat dit sowieso niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:59 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Maar die zijn links! Val je nu van je geloof
Mwah, Wagensveld loopt bij iedere demonstratie reeel gevaar op klappen of stenen tegen zijn kop.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een beetje als andere idolen zoals Anuna de Wever en Greta Thunberg dus eigenlijk?
Je ontwijkt een directe uitleg wat "het punt" is van Wagensveld.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:09 schreef Bluesdude het volgende:
Het is rellen uitlokken om te bewijzen dat moslims slechterikken zijn
Nee, hij gaf redelijk direct het antwoord dat Wagensveld wil aantonen dat moslims veel gewelddadiger en agressiever zijn dan andere bevolkingsgroepen. Bijvoorbeeld door te laten zien dat op een kinderlijke provocatie waar anderen om zouden lachen door moslims met bruut geweld gereageerd wordt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je ontwijkt een directe uitleg wat "het punt" is van Wagensveld.
De slechterik s Wagensveld...die gaat rellen en geweld uit te lokken en dan schijnheilig brullen.... : ik ben onschuldig...quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:12 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Eens.
We zijn het zowaar 's een keer eens!
Nee hoor, dat was geen direct antwoord.... iets over christendom..quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:15 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nee, hij gaf redelijk direct het antwoord dat Wagensveld wil aantonen dat moslims veel gewelddadiger en agressiever zijn dan andere bevolkingsgroepen. Bijvoorbeeld door te laten zien dat op een kinderlijke provocatie waar anderen om zouden lachen door moslims met bruut geweld gereageerd wordt.
Volgens hem.
Dit is inderdaad precies het punt. En Edwin Wagensveld slaagt er tot nu toe prima in dit punt te bevestigen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:15 schreef Kassamiep het volgende:
Nee, hij gaf redelijk direct het antwoord dat Wagensveld wil aantonen dat moslims veel gewelddadiger en agressiever zijn dan andere bevolkingsgroepen. Bijvoorbeeld door te laten zien dat op een kinderlijke provocatie waar anderen om zouden lachen door moslims met bruut geweld gereageerd wordt.
Na bovenstaande berichten moet het punt toch duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was geen direct antwoord.... iets over christendom..
Waarom moet bewezen worden dat moslims slechte mensen zijn ?
Zoiets van moslims wegpesten, wegjagen,,, desnoods met geweld of deportaties van de staat.
Niet vreedzaam samenleven en niet elkaar in de waarde laten... wat Wagensveld en sympathisanten propageren is het ontwrichten van de samenleving.
Wat jij en Wagensveld doen is niet kritiek op een godsdienst fornuleren, die je verketterend ideologie noem, het is haatzaaien. Bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten en dat moet leiden tot systematische onderdrukking en vervolging van bepaalde minderheden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:29 schreef Hoogslaper het volgende:
Waarom is het voor links dan zo moeilijk om kritiek te leveren op een ideologie die juist weinig te maken heeft met vrijheid, gelijkheid en tolerantie..?
Je ziet daar een groep jong lichtgetinte tuig staan die wel zin hebben in een matpartij met een stel seniele senioren. Daar is toch geen eer aan te behalen joh. Dat is als Feyenoorder in het thuisvak van Ajax gaan staan juichen als er tegen Ajax gescoord wordt en dan gaan janken dat dat die aanbieden slechteriken zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:24 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Dit is inderdaad precies het punt. En Edwin Wagensveld slaagt er tot nu toe prima in dit punt te bevestigen.
Gelukkig hebben we de beelden nog![]()
Daar zou echt geen hond zich druk om maken. Een groep die demonstreert tegen het Christendom.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:59 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Draai het eens om.
Stel, een groep demonstreert tegen het Christendom.
Zou er dan ook ME bij moeten komen? Zou die groep ook bekogeld worden met stoeptegels?
Ja, dat was een retorische vraag![]()
Dat is inderdaad exact wat islam doet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat jij en Wagensveld doen is niet kritiek op een godsdienst fornuleren, die je verketterend ideologie noem, het is haatzaaien. Bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten en dat moet leiden tot systematische onderdrukking en vervolging van bepaalde minderheden.
Integendeel, het heeft alles te maken met religie. Als pegida daar korfballers op de korrel zouden nemen zou er waarschijnlijk niets aan het handje zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En ja, ik ben niet zo voorstander van die intocht aan klassiek denkende mensen die vinden dat ze onze maatschappij wel kunnen veranderen. Maar die bende bontkraagjes daar heeft weinig te maken met religie en veel te maken met agressievelingen die uit zijn op een verzetje.
Religie-kritiek is het smoesjequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:07 schreef ems. het volgende:
Integendeel, het heeft alles te maken met religie. Als pegida daar korfballers op de korrel zouden nemen zou er waarschijnlijk niets aan het handje zijn.
Dat is dus niet waar. Ja, ik heb kritiek op de islam.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
Religie-kritiek is het smoesje
Het is ordinaire vreemdelingenhaat. Het niet willen accepteren dat die mensen ook hier wonen.
Als die mensen bij het minste naar geweld en agressie grijpen is hun aanwezigheid niet willen accepteren natuurlijk zeer redelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is ordinaire vreemdelingenhaat. Het niet willen accepteren dat die mensen ook hier wonen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Men vind dat zij moetuhh oprottuhh . Dit openlijk zegt doet men niet zo veel... mensen willen de schijn van tolerantie en politieke correctheid hoog houden. Vandaar het smoesje van inhoudelijke kritiek op islamitische leerstellingen...
Vermoeiend die Roos.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:57 schreef Hoogslaper het volgende:
Edwin Wagensveld bij de podcast van Jan Roos:
https://soundcloud.com/us(...)man-edwin-wagensveld
Wat een gelul. Dit heeft niets met vreemdelingenhaat te maken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is ordinaire vreemdelingenhaat.
Ik accepteer het niet dat domoren zoals jij geweld van de islam goedpraten. Dit zegt heel veel over jou, en een fatsoenlijk rationeel antwoord hoeven we van jou niet te verwachten. Als je niets zinnigs te melden hebt, zeg dan niets.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Men vind dat zij moetuhh oprottuhh . Dit openlijk zegt doet men niet zo veel... mensen willen de schijn van tolerantie en politieke correctheid hoog houden. Vandaar het smoesje van inhoudelijke kritiek op islamitische leerstellingen...
Reltuig is altijd fout en zelf verantwoordelijk voor wat ze uitvreten, klaar. Ongeacht of er nou sprake zou zijn van “uitlokking” of niet, dat maakt echt geen ene moer uit. Sowieso wordt die term tevaak gebruikt om agressief gedrag van dom volk met te korte lontjes te bagatelliseren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De slechterik s Wagensveld...die gaat rellen en geweld uit te lokken en dan schijnheilig brullen.... : ik ben onschuldig...
Wat een gelul. Pegida tolereert heel duidelijk Islam niet en politiek correct zullen ze zichzelf ook niet noemenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Men vind dat zij moetuhh oprottuhh . Dit openlijk zegt doet men niet zo veel... mensen willen de schijn van tolerantie en politieke correctheid hoog houden.
Jij bent degene die hier smoesjes maakt voor het agressieve gedrag van de pegida haters. Los daarvan is elke vorm van kritiek op islam goed want het is nou eenmaal verschrikkelijk kut wat het doet met mensen.quote:Vandaar het smoesje van inhoudelijke kritiek op islamitische leerstellingen...
Een betonpaal geeft nog meer mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:53 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Linkse mensen denken dat we uiteindelijk allemaal gebroederlijk om het kampvuur zullen zitten en gezellig 'kumbayaa' zullen zingen.
Pegida kritiek is jouw smoesje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Met deze redenatie kunnen we KOZP ook rustig een plek geven ver van de intocht vandaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je ontwijkt een directe uitleg wat "het punt" is van Wagensveld.
Het is rellen uitlokken om te bewijzen dat moslims slechterikken zijn
Elk gemeentebestuur , waar ook ter wereld, moet rellen in de woonwijken voorkomen.
Het belang van dat mensen rustig kunnen wonen, kinderen onbekommerd kunnen lopen is vele malen hoger dan iemands vermeende recht op een zekere straathoek ruzie te zoeken.
Die pegidallullo's kunnen elders in de stad demonstreren.. en dat kost de gemeente al duizenden euro's want de ME moet standby staan.
HAHA WAT GEVAT!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Pegida kritiek is jouw smoesje.
Het is openlijke haat tegens alles wat niet links en 'wir schaffen das' is. Het niet willen accepteren dat de meeste mensen in dit land moeite hebben met bepaalde aspecten van de Islam. Je vind dat die gewoon hun bek moeten houden en alles van die religie kritiekloos moet accepteren.
Openlijk zeg je dit niet.....je wil de schijn van vrije meningsuiting en politieke vrijheid hoog houden. Vandaar het smoesje dat je alleen kritiek op Pegida hebt.
Klopt.... was mijn idee ook altijd>quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:02 schreef Montagui het volgende:
[..]
Met deze redenatie kunnen we KOZP ook rustig een plek geven ver van de intocht vandaan.
Nee hoor.... ik heb echt kritiek op Pegida.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Pegida kritiek is jouw smoesje.
Het is openlijke haat tegens alles wat niet links en 'wir schaffen das' is.\
Denk dat je jezelf iets teveel krediet geeft. Een amusante afleiding, meer ben je niet. Pegida blijft de vinger op de zere plek leggen, wat moedig is. Zal Wagensveld ongetwijfeld een keer de kop kosten, want tolerant is de islam nog lang niet. Zo gauw een Wagensveld overal zonder problemen z'n kritiek kan uiten hebben we het eindelijk "geschaft". Ik zal het niet mee gaan maken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee hoor.... ik heb echt kritiek op Pegida.
Het lijkt mij jouw haat die mij wegzet als "openlijke hater van alles wat niet links is'
btw.... Duitsland kon inderdaad die vluchtelingenstroom van 2015 verwerken ... Merkel had gelijk toen ze zei ' wir schaffen das'
Maar ja..... de buitenlanderhaters waren geschokt.... die wilden dat feit niet horen... .
Vergeleken met zo'n ronduit agressief AFA, is Pegida maar klein bier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:50 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Denk dat je jezelf iets teveel krediet geeft. Een amusante afleiding, meer ben je niet. Pegida blijft de vinger op de zere plek leggen, wat moedig is. Zal Wagensveld ongetwijfeld een keer de kop kosten, want tolerant is de islam nog lang niet. Zo gauw een Wagensveld overal zonder problemen z'n kritiek kan uiten hebben we het eindelijk "geschaft". Ik zal het niet mee gaan maken.
En Pegida had echt kritiek dat de Islam een intolerante religie is. Jij maakt ervan dat zij vinden dat alle vreemdelingen 'moetuhh oprottuhh'. Net zo als dat jij iedereen die kritiek heeft op Merkels beleid neerzet als buitenlanderhaters.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee hoor.... ik heb echt kritiek op Pegida.
Het lijkt mij jouw haat die mij wegzet als "openlijke hater van alles wat niet links is'
btw.... Duitsland kon inderdaad die vluchtelingenstroom van 2015 verwerken ... Merkel had gelijk toen ze zei ' wir schaffen das'
Maar ja..... de buitenlanderhaters waren geschokt.... die wilden dat feit niet horen... .
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:53 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Linkse sommige mensen denken dat we uiteindelijk allemaal gebroederlijk om het kampvuur zullen zitten en gezellig 'kumbayaa' zullen zingen.
Rellen en rotzooi creëren komt niet door hem he.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:07 schreef karr-1 het volgende:
Ik word een beetje moe van Pegida en die vent die daar bij hoort. Heeft die man niets zinnigers te doen in zijn leven dan mensen lastig vallen, rellen en rotzooi creëren ?
Hij werkt er op zijn minst aan mee, laat die man een nuttigere bezigheid zoekenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:19 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Rellen en rotzooi creëren komt niet door hem he.
Het is vreemdelingenhaat, want je haat op 1 miljoen mensen van wie de meeste niet verantwoordelijk zijn voor de punten die jij opsomt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:30 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Ja, ik heb kritiek op de islam.
Maar vreemdelingenhaat? Onzin. Ik ben bijvoorbeeld blij met de Chinese gemeenschap in Nederland. Ik geef graag mijn geld bij ze uit. Altijd vriendelijk, nooit agressief.
Als ik er over na ga denken;
-Hoeveel vrouwen worden er door Chinezen lastiggevallen op straat of in het zwembad?
-Hoeveel bejaarden worden er overvallen door Chinezen?
-Hoeveel grensrechters zijn er doodgeschopt door Chinezen?
-Hoeveel kritische filmmakers zijn er al van de fiets geschoten door Chinezen?
Ik zie Chinezen trouwens bijna nooit in Opsporing Verzocht.
Maar goed, volgens jou is het allemaal vreemdelingenhaat
Flyeren is hetzelfde als jacht, haha.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:45 schreef azzmy1993 het volgende:
Een handjevol Erdogan-relschoppers geeft zogenaamd een slecht beeld van moslims... wat voor beeld zet Wagensveld en zijn 40 bandieten van autochtonen neer dan? Gezellig elke week op religieuze minderheden-jacht?
Vreemdelingenhaat? Terwijl men niet onderzoeken mag of kan of de moslims wel of niet vreemdelingen haten? Want is het geen teken van minachting naar de Nederlandstaligen, om voor Nederlandstaligen, in onverstaanbare talen te spreken in openbare ruimtes? Daar de moslims niet eens bereid zijn om hun taal aan Nederlandstaligen te leren, zodat de Nederlandstaligen hen weerwoord zouden kunnen geven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:43 schreef azzmy1993 het volgende:
[..]
Het is vreemdelingenhaat, want je haat op 1 miljoen mensen van wie de meeste niet verantwoordelijk zijn voor de punten die jij opsomt.
Waar ligt de loyaliteit van de Chinezen bij een conflict tussen Nederland en China? Dit wordt in de toekomst duidelijk, dus ga maar niet te vroeg juichen.
Nederland heeft oorlog gevoerd in meerdere moslimlanden plus een islamitisch land eeuwenlang gekoloniseerd, dus het is alleen maar normaal dat er hier en daar incidenten zijn.
Er zijn in Nederland duizenden van die vlagwapperende Erdogan relschoppers, dat clubje van Pegida passen met zijn allen in een bus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:45 schreef azzmy1993 het volgende:
Een handjevol Erdogan-relschoppers geeft zogenaamd een slecht beeld van moslims... wat voor beeld zet Wagensveld en zijn 40 bandieten van autochtonen neer dan? Gezellig elke week op religieuze minderheden-jacht?
Hoeveel Nederlanders blijven Nederlands praten als ze op vakantie onder het mom van " Ha ha ze verstaan me toch niet en hebben dus geen idee wat ik zeg"quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:15 schreef torentje het volgende:
[..]
Vreemdelingenhaat? Terwijl men niet onderzoeken mag of kan of de moslims wel of niet vreemdelingen haten? Want is het geen teken van minachting naar de Nederlandstaligen, om voor Nederlandstaligen, in onverstaanbare talen te spreken in openbare ruimtes? Daar de moslims niet eens bereid zijn om hun taal aan Nederlandstaligen te leren, zodat de Nederlandstaligen hen weerwoord zouden kunnen geven.
Het begint met flyeren, het eindigt met ellende, het is bijna een standaard recept gewordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:00 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Flyeren is hetzelfde als jacht, haha.
Vakantie is niet geheel hetzelfde als 30 jaar ergens wonen of er zijn geboren en opgegroeid.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlanders blijven Nederlands praten als ze op vakantie onder het mom van " Ha ha ze verstaan me toch niet en hebben dus geen idee wat ik zeg"
Nee maar je snapt wat ik bedoel. Wat zal het mij boeien als iemand in een taal praat die ik niet versta, heb ik er last van?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:15 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Vakantie is niet geheel hetzelfde als 30 jaar ergens wonen of er zijn geboren en opgegroeid.
Ja, dat is dus niet de schuld van pegida he.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het begint met flyeren, het eindigt met ellende, het is bijna een standaard recept geworden
Dus de mensen die het opstarten door allerlei provocerende acties te houden zijn niet verantwoordelijk ? Ok goed om te weten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:55 schreef Solstice1 het volgende:
Ja, dat is dus niet de schuld van pegida he.
Geprovoceerd worden is een weldoordachte keuze. Negeren is veel makkelijker, kost veel minder energie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus de mensen die het opstarten door allerlei provocerende acties te houden zijn niet verantwoordelijk ? Ok goed om te weten.
Dus gaan barbecuen voor een moskee is niet provocerend te noemen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geprovoceerd worden is een weldoordachte keuze. Negeren is veel makkelijker, kost veel minder energie.
Maar nee, dat is onzin, er mag gewoon gemept worden.
Als je hierdoor geprovoceerd wordt heb je gewoon een enorm klein pikkie. Hoe vaak me door christenen en moslims al niet verteld is dat ik naar de hel ga... Dat soort dingen haal je als volwassen vent je schouders over op. Of je gaat een inhoudelijk gesprek aan. Je gaat niet lopen rellen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus de mensen die het opstarten door allerlei provocerende acties te houden zijn niet verantwoordelijk ? Ok goed om te weten.
Nee, vind ik niet nee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus gaan barbecuen voor een moskee is niet provocerend te noemen?
Ah dus dan zijn we het toch eens over het feit dat Pegida onnodig gaat lopen rellenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:58 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Als je hierdoor geprovoceerd wordt heb je gewoon een enorm klein pikkie. Hoe vaak me door christenen en moslims al niet verteld is dat ik naar de hel ga... Dat soort dingen haal je als volwassen vent je schouders over op. Of je gaat een inhoudelijk gesprek aan. Je gaat niet lopen rellen.
Jij niet, normale mensen welquote:
Nee, daar boos om worden is je eigen keuze. En maak je die keuze en pleeg je geweld, dan ben jij idd fout.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:58 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dus gaan barbecuen voor een moskee is niet provocerend te noemen?
Mooi dan zijn we het toch eens over het feit dat Pegida onnodig aan het rellen isquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, daar boos om worden is je eigen keuze. En maak je die keuze en pleeg je geweld, dan ben jij idd fout.
Nee, je draait de zaak totaal om. BBQ is normaal, meppen is niet normaal.quote:
Een BBQ kan op elke willekeurige plaats gebeuren maar nee het moet perse voor een moskee gebeuren. Dat is gewoon onnodig rellen en zieken, nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je draait de zaak totaal om. BBQ is normaal, meppen is niet normaal.
Nee, het is, en het werkt, aantonen dat tolerantie in NL maar van 1 kant komt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Een BBQ kan op elke willekeurige plaats gebeuren maar nee het moet perse voor een moskee gebeuren. Dat is gewoon onnodig rellen en zieken, nergens voor nodig.
Als jij in mijn achtertuin gaat barbecuen ben ik ook niet echt tolerant nee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is, en het werkt, aantonen dat tolerantie in NL maar van 1 kant komt.
Maar op zondag de kerkklok luiden mag wel?quote:Een hele buurt wakker schreeuwen met het ochtendgebed is de normaalste zaak van de wereld, maar een BBQ is de nieuwe jodenvervolging?.
Maar volgens jouw logica mag ik nu dus de minaret, of de kerktoren, slopen. Want het is uitlokking.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als jij in mijn achtertuin gaat barbecuen ben ik ook niet echt tolerant nee.
[..]
Maar op zondag de kerkklok luiden mag wel?
Nee je moet gewoon van andermans spullen afblijven en niet onnodig gaan zieken, dan zouden we allemaal wat minder problemen hebbenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar volgens jouw logica mag ik nu dus de minaret, of de kerktoren, slopen. Want het is uitlokking.
Precies, je moet met je poten van een BBQ afblijven, dat klopt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:07 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon van andermans spullen afblijven en niet onnodig gaan zieken, dan zouden we allemaal wat minder problemen hebben
Vóór de moskee is voor de moslim zoiets als ''zn achtertuin''? Wat typisch weer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als jij in mijn achtertuin gaat barbecuen ben ik ook niet echt tolerant nee.
Je kunt ook gewoon ergens anders je BBQ aansteken, ruimte genoeg in dit land. de enige reden dat het perse bij een moskee moet gebeuren is het uitlokken van een relletje en dan gaan roepen "zie je wel, die boze moslims zijn weer bezig"quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, je moet met je poten van een BBQ afblijven, dat klopt.
Je kan als moskee ook gewoon de discussie aangaan toch?
Voortuin dan, je snapt het principe welquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:09 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Vóór de moskee is voor de moslim zoiets als ''zn achtertuin''? Wat typisch weer.
Je maakt precies het punt dat ze willen maken, hoe kinderachtig ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon ergens anders je BBQ aansteken, ruimte genoeg in dit land. de enige reden dat het perse bij een moskee moet gebeuren is het uitlokken van een relletje en dan gaan roepen "zie je wel, die boze moslims zijn weer bezig"
Laat maar, hier valt niet tegen te pratenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je maakt precies het punt dat ze willen maken, hoe kinderachtig ook.
Alles kan en mag, maar niet bij moslims in de buurt, die mogen iedereen in elkaar meppen als het ze niet aanstaat.
Nee, want ik heb gewoon gelijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Laat maar, hier valt niet tegen te praten
Nee, hij tipt precies dat aan, wat één van de grootste issues / beweegredenen van Wagensveld is. Dáár gaat het toch om hier?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:12 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Laat maar, hier valt niet tegen te praten
Je wilt zeggen dat je dat... niet wist?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
hij wil laten zien dat moslims gewelddadig zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:14 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee, hij tipt precies dat aan, wat één van de grootste issues / beweegredenen van Wagensveld is. Dáár gaat het toch om hier?
Ik denk dat het beter is als jij gaatquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:12 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
hij wil laten zien dat moslims gewelddadig zijn.
hij laat zien dat nederlanders smerige naaiers zijn.
resultaat is een hoop rotzooi. gewoon oprotten met die man.
als de generalisatie over jou gaat is het minder leuk, geloof ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als jij gaat.
Smerige naaiers nog wel, wat doe je hier dan? Handje ophouden en wel de wet overtreden zeker?
Hij laat zien dat (conservatieve) moslims voor zichzelf in een uitzonderingspositie vrijwaren als het gaat om het naleven van hun normen en waarden ten opzichte van de hier geldende normen en waarden. Dan gaat het over de beleving van eer en respect en de rechtvaardiging van geweldquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:12 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
hij wil laten zien dat moslims gewelddadig zijn.
hij laat zien dat nederlanders smerige naaiers zijn.
resultaat is een hoop rotzooi. gewoon oprotten met die man.
Het zal me aan mijn reet roesten. Het maakt alleen wel weer iets duidelijker bij wie het probleem ligt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:24 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
als de generalisatie over jou gaat is het minder leuk, geloof ik
als ze zich hier aand e wet houden, is het prima. ze mogen denken wat ze willen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:26 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Hij laat zien dat (conservatieve) moslims voor zichzelf in een uitzonderingspositie vrijwaren als het gaat om het naleven van hun normen en waarden ten opzichte van de hier geldende normen en waarden. Dan gaat het over de beleving van eer en respect en de rechtvaardiging van geweld
Inmiddels is het al zover dat het hier, in niet-sharia land, zelfs over geldende wetten gaat, die door moslims naar hun hand worden gezet.
Oprotten met deze moslims. Toch?
Zeg eerlijk, als deze moslims, en hun invloed, hier foetsie zijn, hoort men ook niets meer van Wagensveld en Wilders, en al die anderen die openlijk kritiek op de islam hebben.
Of niet? Ben jij dan nu een smerige naaier van dit land, met zijn normen en waarden, waar jij nu leeft?
Dat ze zich niet aan de wet houden, en dat ze geen straf krijgen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:07 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
als ze zich hier aand e wet houden, is het prima. ze mogen denken wat ze willen.
doen ze dat niet, dan krijgen ze straf.
wat is het probleem
die man is een probleem, maakt problemen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn reet roesten. Het maakt alleen wel weer iets duidelijker bij wie het probleem ligt.
Hint, niet bij mij.
onzin, hoezo geen straf?quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:08 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat ze zich niet aan de wet houden, en dat ze geen straf krijgen.
Nee, die man probeert problemen in de samenleving aan te tonen, is daar succesvol in, en dus mag je rammen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:09 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
die man is een probleem, maakt problemen.
dus ja, de nederlandse extremist lokt moslim extremisten uit. allemaal debielen.
Hij maakt ze niet, hij toont ze aan.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:09 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dus ja, de nederlandse extremist lokt moslim extremisten uit. allemaal debielen.
De bus nikab? De kadaver verkopers? Alle vrouwen die gebukt gaan onder sharia regeltjes, die hier gewoon worden uitgevoerd?quote:
nogmaals; hij toont aan dat hij een probleem is.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die man probeert problemen in de samenleving aan te tonen, is daar succesvol in, en dus mag je rammen.
hij maakt ze.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:11 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Hij maakt ze niet, hij toont ze aan.
handjevol kleine dingetjes?quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:15 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
De bus nikab? De kadaver verkopers? Alle vrouwen die gebukt gaan onder sharia regeltjes, die hier gewoon worden uitgevoerd?
Nee, je draait de wereld om. Iemand die iets doet dat niet verboden is bij de wet die te maken krijgt met iets dat wel tegen de wet is, geweld, kan nooit de foute persoon zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:08 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nogmaals; hij toont aan dat hij een probleem is.
pestgedrag. leer je de kids niet, dat je de pester gewoon een keer keihard op zn muil moet slaan?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je draait de wereld om. Iemand die iets doet dat niet verboden is bij de wet die te maken krijgt met iets dat wel tegen de wet is, geweld, kan nooit de foute persoon zijn.
Kinderachtig hooguit, daar heb je als vredelievende godsdienst maar boven te staan.
Nee, we zijn een beschaafd land. Weglopen is bijna altijd de beste optie. Pas als je echt niet anders kan is geweld een legitime optie.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:12 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
pestgedrag. leer je de kids niet, dat je de pester gewoon een keer keihard op zn muil moet slaan?
Beide groepen hebben ongelijk. De een provoceert, de ander gebruikt geweld. In dit geval gaat het om jongeren. Die kunnen makkelijk buitensporig raken. Dit weet hij ook.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we zijn een beschaafd land. Weglopen is bijna altijd de beste optie. Pas als je echt niet anders kan is geweld een legitime optie.
Beetje pesten kan nooit geweld rechtvaardigen. Alleen als je dus schijt hebt aan de rechtstaat, en laat dat nou juist hetgene zijn dat hij wil aantonen.
En tadaa, hij heeft gelijk.
Wat een onzin. Als we zo gaan denken is het in elkaar slaan van een jochie in een feyenoordshirt in Amsterdam ook te verklaren, moet ie maar niet zo provoceren.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:55 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Beide groepen hebben ongelijk. De een provoceert, de ander gebruikt geweld. In dit geval gaat het om jongeren. Die kunnen makkelijk buitensporig raken. Dit weet hij ook.
Gaan we nu appels met peren vergelijken? Want dan ben ik er meteen klaar mee.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als we zo gaan denken is het in elkaar slaan van een jochie in een feyenoordshirt in Amsterdam ook te verklaren, moet ie maar niet zo provoceren.
Geprovoceerd worden is een keuze, in elkaar geslagen worden niet. Punt.
Je was al af, dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:59 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Gaan we nu appels met peren vergelijken? Want dan ben ik er meteen klaar mee.
Jongeren? Ik heb die beelden gezien en er lopen daar voornamelijk Turken van in de 20 en 30, die zouden toch verstandiger moeten zijn. Maar nee, het zijn gewoon weer die typische Erdogan tokkies die geen gelegenheid voorbij laten gaan om met hun vlag te gaan staan wapperen en allahu akbar te gillen. Wat je daarmee moet doen als overheid is de hondenbrigade erop los laten nadat je ze eerst met een waterkannon hebt platgespoten.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:55 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Beide groepen hebben ongelijk. De een provoceert, de ander gebruikt geweld. In dit geval gaat het om jongeren. Die kunnen makkelijk buitensporig raken. Dit weet hij ook.
pesten goedpraten. vrij triest.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, we zijn een beschaafd land. Weglopen is bijna altijd de beste optie. Pas als je echt niet anders kan is geweld een legitime optie.
Beetje pesten kan nooit geweld rechtvaardigen. Alleen als je dus schijt hebt aan de rechtstaat, en laat dat nou juist hetgene zijn dat hij wil aantonen.
En tadaa, hij heeft gelijk.
Wanneer is een actie / uitspraak provocerend?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:55 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Geweld minder erg vinden dan pesten, vrij barbaars.quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:36 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
pesten goedpraten. vrij triest.
Pesten?quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:36 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
pesten goedpraten. vrij triest.
Blijkbaar. Maar wat nou als je moslimburen hebt, mag je dan ook niet BBQen? Waar ligt de grens en wie bepaalt dat?quote:
Volgens mij is het meer niet willen begrijpen omdat het niet uitkomt en omdat moslims elkaars straatje nou eenmaal voortdurend schoonvegen. Heb wat dat aangaat genoeg ellende gezien/meegemaakt.quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar wat nou als je moslimburen hebt, mag je dan ook niet BBQen? Waar ligt de grens en wie bepaalt dat?
Het ene is niet verboden in NL, het andere wel. Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat er mensen zijn dat dat niet inzien.
Als we dit gedrag doorzetten in de samenleving kan de politiebewaking bij voetbalwedstrijden ook wel weg, die ene groep provoceert met Ajax shirts, dan mag je ze als Feyenoorder gewoon in elkaar trappen, moeten ze maar een feyenoordshirt aandoen!
Nou als ik hier lees hoeveel toetsenbord krijgers het voor de pegida club opnemen stelt me dat gerust dat velen toch niet meer dan laffe blaffende honden zijn die te lui zijn om te demonstreren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland duizenden van die vlagwapperende Erdogan relschoppers, dat clubje van Pegida passen met zijn allen in een bus.
De moslimextremisten zijn juist degene welke geweld van de Nederlanders uitlokken. Het zijn dus lange en krachtige ruziezoekers-en stokers, die bovendien ook nog eens zeer hongerig en dorstig zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:09 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
uiteindelijk vind jij dat ook, dus dat valt wel mee.quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geweld minder erg vinden dan pesten, vrij barbaars.
lang en krachtig, hoe verzin je het.quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:45 schreef torentje het volgende:
[..]
De moslimextremisten zijn juist degene welke geweld van de Nederlanders uitlokken. Het zijn dus lange en krachtige ruziezoekers-en stokers, die bovendien ook nog eens zeer hongerig en dorstig zijn.
De Duitsers deden alleen maar een beetje pesten?quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:59 schreef pokkerdepok het volgende:
of tegen de uitkomst van de 2de wereldoorlog, om maar eens iets te noemen?
wij deden ook niet alleen maar een klap voor zn harses..quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]
De Duitsers deden alleen maar een beetje pesten?
Mensen fysiek aanvallen omdat ze je uitdagen is zelfverdediging? Doen de woorden zoveel pijn ja?quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:59 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
uiteindelijk vind jij dat ook, dus dat valt wel mee.
of ben je tegen zelfverdediging... of tegen de uitkomst van de 2de wereldoorlog, om maar eens iets te noemen?
Reageer je ook zo als over een maand of drie een bepaalde pestneger op zijn muil gepeerd wordt?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:12 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
pestgedrag. leer je de kids niet, dat je de pester gewoon een keer keihard op zn muil moet slaan?
ja zo gaat datquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:22 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Mensen fysiek aanvallen omdat ze je uitdagen is zelfverdediging? Doen de woorden zoveel pijn ja?
Pak je dan een paracetamolletje als iemand je pijn gedaan heeft met woorden, moet je naar de huisarts, hoe gaat dat?quote:
dan wordt je verdrietig..quote:Op zondag 25 augustus 2019 11:00 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Pak je dan een paracetamolletje als iemand je pijn gedaan heeft met woorden, moet je naar de huisarts, hoe gaat dat?
Zou dat kunnen komen doordat je je eigen zienswijze op anderen projecteert? Iemand zou ook kunnen denken ‘wat interesseert het geraaskal van die klapjosti mij?’ en door kunnen lopen. Ken eigenlijk niemand van wie ik verwacht dat ze er dan maar op los gaan meppen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 11:20 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dan wordt je verdrietig..![]()
en misschien boos.
je wil toch niet beweren dat wooorden geen enkel effect hebben?
ik vind het persoonlijk vrij achterlijk om te zeggen, dat als je getarget wordt door een pester, jaja, met woorden en andere laffe pesterijen, dat je dat dan maar moet slikken. en zo werkt het ook helemaal niet in de echte wereld. als ik iemand ga staan afzeiken en vernederen, kan ik klappen verwachten.
Het is een beetje kinderachtig hoe jullie achter deze man staan. De man heeft een punt proberen duidelijk te maken; geweld. In mijn ogen heeft hij zijn boodschap niet kunnen bereiken want de man probeert geweld te linken met de Islam. Dit doet hij stapsgewijs en brengt zijn provocaties steeds tot een hogere niveau. Je kunt dit ook beschouwen als een systematische pesterij van een bevolkingsgroep. Wetend dat er rellen zou ontstaan, heeft deze man toch geen stap teruggezet. Op dit punt had de overheid moeten ingrijpen om de openbare orde te handhaven.quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wanneer is een actie / uitspraak provocerend?
Wanneer is geweld gerechtvaardigd n.a.v. vermeende provocatie?
Vragen die niet algemeen beantwoord kunnen worden als we die gelijktijdig bekijken vanuit twee direct conflicterende levensovertuigingen. Wat men hier momenteel tracht.
En dat het hier jongeren betreft die buitensporig raken, ''omdat jongeren'', is natuurlijk een onrechtmatig excuus.
Is dat nou het enige zeurpunt dat je nog rest, dat de islam door sommigen als oorzaak aangeduid wordt? Nou die mag je hebben hoor, het zijn mannen met lange tenen, een kort lontje en een dunne huid die toevallig wel eens op vrijdagmiddag naar een moskee gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2019 11:38 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Het is een beetje kinderachtig hoe jullie achter deze man staan. De man heeft een punt proberen duidelijk te maken; geweld. In mijn ogen heeft hij zijn boodschap niet kunnen bereiken want de man probeert geweld te linken met de Islam. Dit doet hij stapsgewijs en brengt zijn provocaties steeds tot een hogere niveau. Je kunt dit ook beschouwen als een systematische pesterij van een bevolkingsgroep. Wetend dat er rellen zou ontstaan, heeft deze man toch geen stap teruggezet. Op dit punt had de overheid moeten ingrijpen om de openbare orde te handhaven.
Maar terug naar het punt van geweld. Wat heeft de man bereikt? Een groep jongeren die hebben gereld. Kun je deze groep associëren met de Islam of is het een doodnormaal situatie die ontstaat uit een groep gefrustreerde gasten? Want als Islam het geval is dan hoort ook alle andere rellen etc. geassocieerd te worden met desbetreffende club, organisatie, religie of wat dan ook. Laatst was een buitenlandse gezin in hun eigen huis door een groot groep Nederlanders aangevallen. Er luidde slogans zoals ''geertje, geertje,'' Is de PVV hier nou verantwoordelijk voor? Of zoals Heatwave het voorbeeld van hooligans aangaf. Is Feyenoord als club verantwoordelijk op moment een groep zich buitensporig gedraagt? Nee. Hoe kan de Islam dan verantwoordelijk zijn voor een groep jongeren die zich buitensporig gedraagt? Ik denk dat geen één ouder zijn zoon heeft verteld om stenen te gooien. Bij die rellen waren er een groot groep aantal ouders die de misdraging van de jongeren afkeurde.
De man heeft dus in mijn ogen helemaal geen punt kunnen maken. Sterker nog, hij heeft zich compleet gediskwalificeerd.
Ik verzin niks, ze zijn massaal aanwezig, met als gevolg dat het straatbeeld niet meer normaal is. En dat anno 2019.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:03 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
lang en krachtig, hoe verzin je het.
alle extremisten zijn tuig. ik ben niet degene die dan de nederlandse extremist uitzonderd en steunt, he...
twitter:raymondbruijns twitterde op zondag 25-08-2019 om 12:59:31De eerste 'tegendemonstrant' is een feit. Niet blij met het, in zijn woorden: 'haatzaaien' van Edwin Wagensveld en Pegida. #Eindhoven #pegida https://t.co/rgS9TEbMOA reageer retweet
Zit er wel heel provocerend bij zo, die kan straks wat stenen gaan koppen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 13:05 schreef Tyr80 het volgende:
Het protest is begonnen!!
[ afbeelding ]twitter:raymondbruijns twitterde op zondag 25-08-2019 om 12:59:31De eerste 'tegendemonstrant' is een feit. Niet blij met het, in zijn woorden: 'haatzaaien' van Edwin Wagensveld en Pegida. #Eindhoven #pegida https://t.co/rgS9TEbMOA reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |