En krijgt hij klapper van de moslims en word hij door de politie telkens opgepakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:44 schreef Hoogslaper het volgende:
Edwin Wagensveld![]()
Je hoeft het niet eens te zijn met z'n stijl, maar intussen zit hij niet achter z'n toetsenbord maar staat hij er echt.
Logisch aangezien de kans op een burgeroorlog op nul % kans lag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:30 schreef Scarface88 het volgende:
Burgeroorlog komt steeds dichterbij.
En daarmee maakt 'ie precies het punt. En hopelijk zien steeds meer mensen dat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En krijgt hij klapper van de moslims.
welk punt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:48 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
En daarmee maakt 'ie precies het punt. En hopelijk zien steeds meer mensen dat.
Hij is zelfstandig ondernemer in Duitsland. Een winkel met outdoor producten.quote:
Ik denk dat jij dat punt inderdaad nooit zal zien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
welk punt?
rellen uitlokken... klappen krijgen die je wil... dan de huilbaby wezen: zie je wel...zo gemeen zijn zij.....
ah okquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij is zelfstandig ondernemer in Duitsland. Een winkel met outdoor producten.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:53 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat punt inderdaad nooit zal zien.
Linkse mensen denken dat we uiteindelijk allemaal gebroederlijk om het kampvuur zullen zitten en gezellig 'kumbayaa' zullen zingen.
Aangezien ik geen wreed karakter heb, laat ik jou in die waan
Leg het eens uitquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:53 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Een beetje als andere idolen zoals Anuna de Wever en Greta Thunberg dus eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:44 schreef Hoogslaper het volgende:
Edwin Wagensveld![]()
Je hoeft het niet eens te zijn met z'n stijl, maar intussen zit hij niet achter z'n toetsenbord maar staat hij er echt.
Draai het eens om.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Leg het eens uit
Naar mijn idee is het punt van Wagensveld: rellen uitlokken en zo bewijzen dat moslims heel slechte mensen zijn ... en als er genoeg mensen ziijn die meeschreeuwen dan kan men voor deportaties pleiten.
Maar die zijn links! Val je nu van je geloofquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een beetje als andere idolen zoals Anuna de Wever en Greta Thunberg dus eigenlijk?
Dat zijn niet mijn idolen, dus op mij slaat dit sowieso niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:59 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Maar die zijn links! Val je nu van je geloof
Mwah, Wagensveld loopt bij iedere demonstratie reeel gevaar op klappen of stenen tegen zijn kop.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een beetje als andere idolen zoals Anuna de Wever en Greta Thunberg dus eigenlijk?
Je ontwijkt een directe uitleg wat "het punt" is van Wagensveld.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:09 schreef Bluesdude het volgende:
Het is rellen uitlokken om te bewijzen dat moslims slechterikken zijn
Nee, hij gaf redelijk direct het antwoord dat Wagensveld wil aantonen dat moslims veel gewelddadiger en agressiever zijn dan andere bevolkingsgroepen. Bijvoorbeeld door te laten zien dat op een kinderlijke provocatie waar anderen om zouden lachen door moslims met bruut geweld gereageerd wordt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je ontwijkt een directe uitleg wat "het punt" is van Wagensveld.
De slechterik s Wagensveld...die gaat rellen en geweld uit te lokken en dan schijnheilig brullen.... : ik ben onschuldig...quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:12 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Eens.
We zijn het zowaar 's een keer eens!
Nee hoor, dat was geen direct antwoord.... iets over christendom..quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:15 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Nee, hij gaf redelijk direct het antwoord dat Wagensveld wil aantonen dat moslims veel gewelddadiger en agressiever zijn dan andere bevolkingsgroepen. Bijvoorbeeld door te laten zien dat op een kinderlijke provocatie waar anderen om zouden lachen door moslims met bruut geweld gereageerd wordt.
Volgens hem.
Dit is inderdaad precies het punt. En Edwin Wagensveld slaagt er tot nu toe prima in dit punt te bevestigen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:15 schreef Kassamiep het volgende:
Nee, hij gaf redelijk direct het antwoord dat Wagensveld wil aantonen dat moslims veel gewelddadiger en agressiever zijn dan andere bevolkingsgroepen. Bijvoorbeeld door te laten zien dat op een kinderlijke provocatie waar anderen om zouden lachen door moslims met bruut geweld gereageerd wordt.
Na bovenstaande berichten moet het punt toch duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was geen direct antwoord.... iets over christendom..
Waarom moet bewezen worden dat moslims slechte mensen zijn ?
Zoiets van moslims wegpesten, wegjagen,,, desnoods met geweld of deportaties van de staat.
Niet vreedzaam samenleven en niet elkaar in de waarde laten... wat Wagensveld en sympathisanten propageren is het ontwrichten van de samenleving.
Wat jij en Wagensveld doen is niet kritiek op een godsdienst fornuleren, die je verketterend ideologie noem, het is haatzaaien. Bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten en dat moet leiden tot systematische onderdrukking en vervolging van bepaalde minderheden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:29 schreef Hoogslaper het volgende:
Waarom is het voor links dan zo moeilijk om kritiek te leveren op een ideologie die juist weinig te maken heeft met vrijheid, gelijkheid en tolerantie..?
Je ziet daar een groep jong lichtgetinte tuig staan die wel zin hebben in een matpartij met een stel seniele senioren. Daar is toch geen eer aan te behalen joh. Dat is als Feyenoorder in het thuisvak van Ajax gaan staan juichen als er tegen Ajax gescoord wordt en dan gaan janken dat dat die aanbieden slechteriken zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:24 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Dit is inderdaad precies het punt. En Edwin Wagensveld slaagt er tot nu toe prima in dit punt te bevestigen.
Gelukkig hebben we de beelden nog![]()
Daar zou echt geen hond zich druk om maken. Een groep die demonstreert tegen het Christendom.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:59 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Draai het eens om.
Stel, een groep demonstreert tegen het Christendom.
Zou er dan ook ME bij moeten komen? Zou die groep ook bekogeld worden met stoeptegels?
Ja, dat was een retorische vraag![]()
Dat is inderdaad exact wat islam doet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat jij en Wagensveld doen is niet kritiek op een godsdienst fornuleren, die je verketterend ideologie noem, het is haatzaaien. Bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten en dat moet leiden tot systematische onderdrukking en vervolging van bepaalde minderheden.
Integendeel, het heeft alles te maken met religie. Als pegida daar korfballers op de korrel zouden nemen zou er waarschijnlijk niets aan het handje zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En ja, ik ben niet zo voorstander van die intocht aan klassiek denkende mensen die vinden dat ze onze maatschappij wel kunnen veranderen. Maar die bende bontkraagjes daar heeft weinig te maken met religie en veel te maken met agressievelingen die uit zijn op een verzetje.
Religie-kritiek is het smoesjequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:07 schreef ems. het volgende:
Integendeel, het heeft alles te maken met religie. Als pegida daar korfballers op de korrel zouden nemen zou er waarschijnlijk niets aan het handje zijn.
Dat is dus niet waar. Ja, ik heb kritiek op de islam.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
Religie-kritiek is het smoesje
Het is ordinaire vreemdelingenhaat. Het niet willen accepteren dat die mensen ook hier wonen.
Als die mensen bij het minste naar geweld en agressie grijpen is hun aanwezigheid niet willen accepteren natuurlijk zeer redelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is ordinaire vreemdelingenhaat. Het niet willen accepteren dat die mensen ook hier wonen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Men vind dat zij moetuhh oprottuhh . Dit openlijk zegt doet men niet zo veel... mensen willen de schijn van tolerantie en politieke correctheid hoog houden. Vandaar het smoesje van inhoudelijke kritiek op islamitische leerstellingen...
Vermoeiend die Roos.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:57 schreef Hoogslaper het volgende:
Edwin Wagensveld bij de podcast van Jan Roos:
https://soundcloud.com/us(...)man-edwin-wagensveld
Wat een gelul. Dit heeft niets met vreemdelingenhaat te maken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het is ordinaire vreemdelingenhaat.
Ik accepteer het niet dat domoren zoals jij geweld van de islam goedpraten. Dit zegt heel veel over jou, en een fatsoenlijk rationeel antwoord hoeven we van jou niet te verwachten. Als je niets zinnigs te melden hebt, zeg dan niets.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Men vind dat zij moetuhh oprottuhh . Dit openlijk zegt doet men niet zo veel... mensen willen de schijn van tolerantie en politieke correctheid hoog houden. Vandaar het smoesje van inhoudelijke kritiek op islamitische leerstellingen...
Reltuig is altijd fout en zelf verantwoordelijk voor wat ze uitvreten, klaar. Ongeacht of er nou sprake zou zijn van “uitlokking” of niet, dat maakt echt geen ene moer uit. Sowieso wordt die term tevaak gebruikt om agressief gedrag van dom volk met te korte lontjes te bagatelliseren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De slechterik s Wagensveld...die gaat rellen en geweld uit te lokken en dan schijnheilig brullen.... : ik ben onschuldig...
Wat een gelul. Pegida tolereert heel duidelijk Islam niet en politiek correct zullen ze zichzelf ook niet noemenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Men vind dat zij moetuhh oprottuhh . Dit openlijk zegt doet men niet zo veel... mensen willen de schijn van tolerantie en politieke correctheid hoog houden.
Jij bent degene die hier smoesjes maakt voor het agressieve gedrag van de pegida haters. Los daarvan is elke vorm van kritiek op islam goed want het is nou eenmaal verschrikkelijk kut wat het doet met mensen.quote:Vandaar het smoesje van inhoudelijke kritiek op islamitische leerstellingen...
Een betonpaal geeft nog meer mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:53 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Linkse mensen denken dat we uiteindelijk allemaal gebroederlijk om het kampvuur zullen zitten en gezellig 'kumbayaa' zullen zingen.
Aangezien ik geen wreed karakter heb, laat ik jou in die waan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |