Moet je niet zo’n creep zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:37 schreef rival het volgende: [..] Dates? Ik kom niet eens in contact
![]()
Hoi faxiequote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dates? Ik kom niet eens in contact
Mssn vinden andere het leuk, daar heb ik geen mening over.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dacht altijd dat dat juist 1 van de selling points was.
Noem er eens 3.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mssn vinden andere het leuk, daar heb ik geen mening over.
Zitten toch genoeg vrijgezellen hier int topic. Sla je slag
Et wordt nu wel angstvallig stil, vind je nietquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
rival is toch helemaal geen creep?
Beetje wel hequote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Et wordt nu wel angstvallig stil, vind je niet
App dan ook eens niet altijd die dick picsquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Et wordt nu wel angstvallig stil, vind je niet
Vind je rival oprecht een creep ja?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:55 schreef TaMieke het volgende:
Et?hallo, heb nog wel een naam
![]()
Iedereen heeft recht op zn eigen mening toch?
Hoe moet ik dan reageren op die tietfoto's?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
App dan ook eens niet altijd die dick pics
Oh ja. Sorry!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan reageren op die tietfoto's?
Poesjesquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
En je kan de komende tijd een hoop meer pussy dan dick verwachten
+1quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dates? Ik kom niet eens in contact
Heb hem nooit ontmoet, dus mag vast nix zeggenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vind je rival oprecht een creep ja?
Uiteraard, maar ik ben dan gewoon nieuwsgierig waarom je dat vind, want ik heb een andere meningquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:55 schreef TaMieke het volgende:
Et?hallo, heb nog wel een naam
![]()
Iedereen heeft recht op zn eigen mening toch?
Nou ja, je hebt een mening, die baseer je vast ergens opquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb hem nooit ontmoet, dus mag vast nix zeggen
Bemoei je met je eigen zaken!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
App dan ook eens niet altijd die dick pics
Hey, ik zeg toch niet dat hij ze niet naar JOU mag sturenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken!
Ga lekker in andermans aura zitten roeren!
Maar iemand (niet) mogen of iemand een creep vinden vind ik nogal een verschil. Maar je wil/kan het niet uitleggen, prima tochquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:00 schreef TaMieke het volgende:
Sommige mensen mag je gewoon, andere niet. Valt weinig over uit te leggen.
Pauze voorbij
is aangeboren denk ikquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat maakt jou een creep?
wil je hier verandering in brengen?quote:
Losdop wist het al die tijd, ik stond op losse schroevenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In één klap single en werkloos. Gaat echt lekker met je.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Losdop wist het al die tijd, ik stond op losse schroeven
Ja die notes doen toch meer dan je denkt!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat stalken kon echt niet.
Nee partijen kwamen er samen niet uit enz. enz.quote:
Het aantal lurkers moet even in de OP gezet worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hee, we hebben meer lurkers nu, niceKeep the drama up
Lurkers: 243 voyeursquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het aantal lurkers moet even in de OP gezet worden.
Donequote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het aantal lurkers moet even in de OP gezet worden.
Maandag 2 sollicitaties, dus grote kans dat ik die maand (of meer) vakantie op mijn buik kan schrijven.quote:
Opzegtermijn erbij bedenkenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maandag 2 sollicitaties, dus grote kans dat ik die maand (of meer) vakantie op mijn buik kan schrijven.
Nou ja een weekje dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nja scheelt weer gedoe met ww aanvragen op zich. Dus beter gewoon doorbijten dan.
Je woont dan toch wel bij hem? trophy wife leven is toch gratis leven?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nja scheelt weer gedoe met ww aanvragen op zich. Dus beter gewoon doorbijten dan.
ik behoud voorlopig mijn pied a terre in IJmuiden. Dus kosten heb ik sowieso.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
Je woont dan toch wel bij hem? trophy wife leven is toch gratis leven?
Suc6quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Eerst maar werk vinden dat ik leuk vind, dan zie ik wel weer.
Maar je krijgt er zoveel voor terug!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik behoud voorlopig mijn pied a terre in IJmuiden. Dus kosten heb ik sowieso.
een huisje aan zee is een luxe toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug!![]()
Oh nee. Dat waren die andere geldvernietigers.
Kost dat per maand, zo'n strandhuisje?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
een huisje aan zee is een luxe toch?
Lekker maandje bijsmokkelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maandag 2 sollicitaties, dus grote kans dat ik die maand (of meer) vakantie op mijn buik kan schrijven.
Zeker als de zee over een paar jaar een metertje of 2 hoger staat.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
een huisje aan zee is een luxe toch?
Denk dat als je je maanden kapot verveeld op je werk, je meer behoefte hebt aan leuk werk dan nog een maand niks doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker maandje bijsmokkelen.
500 euro exclusief kostenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kost dat per maand, zo'n strandhuisje?
ik zit 2 hoog, kan primaquote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeker als de zee over een paar jaar een metertje of 2 hoger staat.
ja dit ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk dat als je je maanden kapot verveeld op je werk, je meer behoefte hebt aan leuk werk dan nog een maand niks doen.
interesse?quote:
Kan met CL vast samen huren.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
interesse?
Het ligt niet echt direct aan zee he?
Heb al aan CL aangeboden. In januari komt mijn zusje een poosje. dus loopt aardig vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:15 schreef rival het volgende:
Bloedwat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ja als jullie de lakens wassen naderhand.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan met CL vast samen huren.
Ow, dat is wel prima voor een overbruggingstermijn. Schappelijk ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee nog niet. Wel vaststellingsovereenkomst
Ja wel blij mee, nu wel zorgen dat het niet te lang gaat duren natuurlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, dat is wel prima voor een overbruggingstermijn. Schappelijk ook.
Uiteraard, maar genoeg te vinden lijkt mequote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja wel blij mee, nu wel zorgen dat het niet te lang gaat duren natuurlijk.
Komt wel goed schatje, anders mag je wel mijn persoonlijke bierserveerster wordenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee partijen kwamen er samen niet uit enz. enz.
Bore out en geen interesse in andere functie binnen het bedrijf.
Geen idee ben altijd druk geweestquote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denk dat als je je maanden kapot verveeld op je werk, je meer behoefte hebt aan leuk werk dan nog een maand niks doen.
In de zomer hoef je toch niet langs al die scholen om de automaten te vullen?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen idee ben altijd druk geweest
Feestje erop vierenquote:
Kauwgum verwijderen met een gumbusterquote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:43 schreef MCH het volgende:
[..]
In de zomer hoef je toch niet langs al die scholen om de automaten te vullen?
Strafcorvee, arme jongenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kauwgum verwijderen met een gumbuster
Ook veel tijd doorgebracht in Nijmegen maar dat was absoluut geen klooster.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb een dag in een klooster doorgebracht in Nijmegen
Mag ik hopen van niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
Woont echt iedereen hier straks in Nijmegen?
Wat?! We kunnen juist wel versterking gebruiken.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga ook maar in Nijmegen wonen. Cancel de Eindhovenplannen.
Whehe.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat?! We kunnen juist wel versterking gebruiken.
Sowieso, leuker hier.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is overal.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe.
Gaat nog wel een gedoe worden om een woning te vinden. Bijna alles waar ik op reageer heeft meer dan duizend reacties.
Dat zou zomaar eens een paar jaar kunnen gaan duren.
Huis kopen, staan er genoeg van.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is overal.
Gewoon de lotto winnen en dan een huis kopen is een realistischere situatie
Ik weet. Het is wel licht deprimerend.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat is overal.
Gewoon de lotto winnen en dan een huis kopen is een realistischere situatie
Ik ben nu maar op zoek naar een koopwoning maar de enige betaalbare woningen zijn echt complete krottenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet. Het is wel licht deprimerend.
BEWONDERquote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:20 schreef Elvi het volgende:
Ik wil een meet naar HistoryLand
Historyland.nl
Je kunt vanaf oktober terecht aan het strand las ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben nu maar op zoek naar een koopwoning maar de enige betaalbare woningen zijn echt complete krotten
Mijn water, wat doe je?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
BEWONDER
Sabeltandkat
Wolharige Mammoet
Mammoet Skelet
Grottenbeer
Fossielen
Wolharige Neushoorn
Gereedschappen uit Steentijd
Cisterciënzertoren
Mi-2 Helikopter
MIG 21M
Alle genders zijn vertegenwoordigd.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
BEWONDER
Sabeltandkat
Wolharige Mammoet
Mammoet Skelet
Grottenbeer
Fossielen
Wolharige Neushoorn
Gereedschappen uit Steentijd
Cisterciënzertoren
Mi-2 Helikopter
MIG 21M
Alle genders zijn vertegenwoordigd.
I see what you did therequote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ook veel tijd doorgebracht in Nijmegen maar dat was absoluut geen klooster.
Er hingen wel meer kruizen.
Grottenbier ken ik wel..quote:
Nee, er was geen livestreamquote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
Zolang het niet "saw" is vind ik het best
Kom ook zaterdag!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Feestje erop vieren
Team Nimma![]()
Hey! Waarom?!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar lijkt me dan echt niets aan. Historyland dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:20 schreef Elvi het volgende:
Ik wil een meet naar HistoryLand
Historyland.nl
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee komende zaterdag is een feestje in Nijmegen.
Je was okayquote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:00 schreef gcjoel het volgende:
Heb eerst om 6 uur smorgens een ballonvaart
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:00 schreef gcjoel het volgende:
Inzicht in jezelfquote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:29 schreef Elvi het volgende:
Tag yourself, ik ben de wolharige mammoet
zitten 12 mensen in zo'n mandje. denk het nietquote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even 9 maanden erbij optellen
Romantisch!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zitten 12 mensen in zo'n mandje. denk het niet
Zie mijn moeder al in dat mandje!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als de andere 10 mensen allemaal familie van jullie is dan wel ja.
En dan nee zeggen en nog een uur moeten.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als de andere 10 mensen allemaal familie van jullie is dan wel ja.
Zes uur 's mo..... WHUT?!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:00 schreef gcjoel het volgende:
Is idd een beetje een karige orgie jaquote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zitten 12 mensen in zo'n mandje. denk het niet
Fixed that for ya.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
That'll go down like a lead balloon. Ang3l
Ik zou springen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan nee zeggen en nog een uur moeten.
Ja maar jij bent ook zo'n engerd die aan hardlopen doet en niet eens om de trein te halen ofzoquote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
omdat ik mocht kiezen en ik wilde zonsopgang vlucht
Klopt ook al smorgens vroegquote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook zo'n engerd die aan hardlopen doet en niet eens om de trein te halen ofzo
dat is vroeg zat.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
soms voor werk dus rond half 7 dan.
Ga last minute even besluitenquote:
Moet je mij niet laten kiezenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:24 schreef rival het volgende:
Dat je je vriendin een uitje cadeau doet en zij besluit om dat om 6 uur 's ochtends te doen
Kan prima, op ticketswap zat kaartjes voor een paar euro.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ga last minute even besluiten
Hosti had al gezegd ja
Sowieso hardlopen. Ik moet dat echt leren.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook zo'n engerd die aan hardlopen doet en niet eens om de trein te halen ofzo
Vaker met de trein gaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso hardlopen. Ik moet dat echt leren.
Leren? Nee joh, gewoon rennen zoals Phoebe in Friends.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ren ik serieus. Vorige week twintig meter 'gehold' en dat was vermoeiender dan de tien km die ik had gelopen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Leren? Nee joh, gewoon rennen zoals Phoebe in Friends.
Jij!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ren ik serieus. Vorige week twintig meter 'gehold' en dat was vermoeiender dan de tien km die ik had gelopen.
Ook weer zoiets. Kost teveel moeite. Ik blijf wel gewoon leven. Dan maar bier. Dat geeft zin.quote:
Ja klopt maar even kijken hoeveel zin enzo ik heb want afgelopen weekenden was ook druk en ben wel toe aan een weekend nietssss.. maar paar uurtjes misschienquote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan prima, op ticketswap zat kaartjes voor een paar euro.
Er komt ook een heel groot zwembadje!
Ja snap ik. Ook perfect weer om lekker op je terrasje te zittenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja klopt maar even kijken hoeveel zin enzo ik heb want afgelopen weekenden was ook druk en ben wel toe aan een weekend nietssss.. maar paar uurtjes misschien
Ergens achteraan / naar toe rennen is nog wel een keer te doen. Maar hardlopen om het hardlopenquote:
Fuuuck.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boekjes binnen. Zeer goed verpakt. Overdreven zelfs.
Boek in plastic gewikkeld, dat in papier gewikkeld, dat in een grote kartonnen envelop gedaan omwikkeld met plakband. Dan de 2 boeken dusdanig verpakt in een doos gedaan, opgevuld met kartonschaafsel. Verpakt in plakband.
Deze plakbanddoos weer in een doos gedaan met kartonschaafsel omwikkeld met plakband.
Jezus.
Oh, dat is allemaal niet zo positief neequote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:32 schreef DrMarten het volgende:
Rare dag vandaag
Vanochtend de buurvrouw maar eens gevraagd wat er met de buurman aan de hand is aangezien ik die al een tijdje niet heb gezien Blijkt al een week in het ziekenhuis te liggen met hartgedoe. Vervolgens even een paar uur in de sauna doorgebracht check ik daarna mijn telefoon is er een appje dat een goeie kennis een hartstilstand heeft gehad en in coma ligt
Aardig aan het relaxen verder.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, dat is allemaal niet zo positief nee.
Heb jij wel een beetje goede vakantie verder?
Heb je dan papadag? Maandagen vrij lijkt me minder leuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Morgen moet ik gewoon werken![]()
Ik heb wel elke maandag vrij
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je dan papadag? Maandagen vrij lijkt me minder leuk.
Ja, dan verhuis je de chaggo-dag gewoon naar dinsdagquote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je dan papadag? Maandagen vrij lijkt me minder leuk.
Maar op donderdag zuipen is leuker dan op zondagquote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]ach de dag maakt mij niet uit, vrijdag of maandag. Maandag is gekozen omdat de opvang dan zo goed als vol zit.
en de speeltuinen zijn gewoon open
Lijkt wel zo'n Russian Dollquote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boekjes binnen. Zeer goed verpakt. Overdreven zelfs.
Boek in plastic gewikkeld, dat in papier gewikkeld, dat in een grote kartonnen envelop gedaan omwikkeld met plakband. Dan de 2 boeken dusdanig verpakt in een doos gedaan, opgevuld met kartonschaafsel. Verpakt in plakband.
Deze plakbanddoos weer in een doos gedaan met kartonschaafsel omwikkeld met plakband.
Jezus.
Ach waarom zou ik op donderdag gaan zuipenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar op donderdag zuipen is leuker dan op zondag
Leren jaquote:Op donderdag 22 augustus 2019 15:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Leren? Nee joh, gewoon rennen zoals Phoebe in Friends.
Studentenavond.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ach waarom zou ik op donderdag gaan zuipenZondags na het voetballen smaakt prima
Nieuwe lichting weer in Eindhoven.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet iedereen valt op (te) jong Ang3l.
Hij is bijna bij het einde hequote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Hele dag @:eldinosaur al niet horen klagen.
Jij bent toch ook 15 jaar ouder dan koffiezetapparaatmeneerquote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet iedereen valt op (te) jong Ang3l.
Gewoon her en der een voet neergooien.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leren ja
Legio mensen verneuken hun hele knieen met hardlopen.
Manier van lopen, welke ondergrond, welke schoenen. Etc.
Wil je CL in een rolstiel hebben of zo?!
In tijden niet zo productief geweestquote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Hele dag @:eldinosaur al niet horen klagen.
Dom van je, altijd neutraal afsprekenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, mensen hebben mijn fiets overgenomen en nu staan ze al een kwartier voor het huis te proberen hem in de kofferbak te stoppen.
Ik durf niet meer de keuken in nu
Nee.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Dom van je, altijd neutraal afspreken
Sta je niet graag in de spotlights?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Nu al geen zin in dat awkward afscheidsmoment morgen.
Ga in je bloemetjesboxer en doe een raar dansje, dan valt dat afscheidsgedoe reuze meequote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Nu al geen zin in dat awkward afscheidsmoment morgen.
Beetje doen alsof ik met plezier heb samengewerktquote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Sta je niet graag in de spotlights?
Schattige jongen ben je toch ook vaakquote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje doen alsof ik met plezier heb samengewerkt
Die dan “de alles eruitgooien” speech net als mijn schoonpa.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wij hadden ook een collega die voor iedereen vertelde dat het de schuld van de directeur was dat ze wegging omdat hij teveel helicopterde en geen mensen-mens was.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die dan “de alles eruitgooien” speech net als mijn schoonpa.
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat het bij jou op het werk en kleurrijke boel is qua collega's.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij hadden ook een collega die voor iedereen vertelde dat het de schuld van de directeur was dat ze wegging omdat hij teveel helicopterde en geen mensen-mens was.
En een andere collega die dat tegen klanten ging vertellen
Voor welke groep sta jij eigenlijk?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat het bij jou op het werk en kleurrijke boel is qua collega's.
Ik ben bij mijn weten niet in te huren als spreker. Jij dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor welke groep sta jij eigenlijk?
Volgens mij sta jij morgen gewoon stiekem te janken terwijl je de bloemen en A5 kaart in ontvangst neemt.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neem aan dat ze hem wel een of ander survivalpakket cadeau doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij morgen gewoon stiekem te janken terwijl je de bloemen en A5 kaart in ontvangst neemt.
Oh hebben ze nog iets leuks in de aanbieding?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Iets gegoogled dat ze hebben bij Douglas en nu krijg ik flink reclamespam hier op FOK! van ze.
Of zo'n glazen bol met sneeuw, maar dan in deze vorm.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat ze hem wel een of ander survivalpakket cadeau doen.
Niet echt. Raak altijd in paniek als ik die winkel binnenloop uiteindelijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh hebben ze nog iets leuks in de aanbieding?
Je hebt me door.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:08 schreef Allures het volgende:
Ging je een cadeautje kopen voor mij
Komen wij party crashenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:22 schreef gcjoel het volgende:
Mijn collega begon over een afscheidsetentje. Meteen afgekapt. We doen wel een vrimibo.
Ik vind DKNY altijd erg lekker.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh hebben ze nog iets leuks in de aanbieding?
Je kan beter zeggen dat je het lekker vind als een man geurtje x of y draagt.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind DKNY altijd erg lekker.
Maar die hoef ik toch niet cadeau te krijgen?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen dat je het lekker vind als een man geurtje x of y draagt.
Dat zou ik echt niet weten. Als ie maar niet naar stront, wiet of zweet stinkt.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen dat je het lekker vind als een man geurtje x of y draagt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar die hoef ik toch niet cadeau te krijgen?
Ook dat.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar die hoef ik toch niet cadeau te krijgen?
Ik vind jouw tieten altijd erg lekkerquote:
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat het bij jou op het werk en kleurrijke boel is qua collega's.
Introductie in allerlei nieuwe dingenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe lichting weer in Eindhoven.
Ik zal ze eens introduceren met mijn dingen huehuequote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Introductie in allerlei nieuwe dingen
Terecht.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind jouw tieten altijd erg lekker
Alleen cadeaus krijgen op je verjaardagquote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben degene die bijna jarig is hoor.
Nog niet eensquote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen cadeaus krijgen op je verjaardag
29ste verjaardag?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben degene die bijna jarig is hoor.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nog niet eensik krijg alleen geld dus moet mn eigen kado kopen.
Enige keer dat ik een kado krijg is met kerst en dan nog koop ik het zelf vaakDoen we weer secret santa want dan is het tenminste een verrassing
Dit was een subtiele hint.quote:
Met jouw lijstje ook niet echt.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nog niet eensik krijg alleen geld dus moet mn eigen kado kopen.
Enige keer dat ik een kado krijg is met kerst en dan nog koop ik het zelf vaakDoen we weer secret santa want dan is het tenminste een verrassing
Jij vraagt van die obscure dingenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar sommige mensen hebben gewoon begeleiding nodig.
Betraptquote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij morgen gewoon stiekem te janken terwijl je de bloemen en A5 kaart in ontvangst neemt.
@DeZwabber kon het ook zonder precies lijstjequote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij vraagt van die obscure dingen
Maar die is je soulmatequote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
@:DeZwabber kon het ook zonder precies lijstje
Pics van je tetten!!!quote:
Zwabber houdt van anime meisjesquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja als zij in ayto zouden zitten wisten we het wel.
Misschien doet elvi ook leuke dingen met een octopusquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zwabber houdt van anime meisjes
oooh zullen we hier ayto doen? In de sc?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja als zij in ayto zouden zitten wisten we het wel.
Weet niet of hij een attack on titan fetisj heeftquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Misschien doet elvi ook leuke dingen met een octopus
Dino!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Betraptheb nog wel 3 van die A5 kaarten thuis van vorige opdrachten.
1 dag? Dat moet wel lukken.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dino!
Ik wil in Duitsland (schwarzwald) 20km gaan lopen ongeveer (een rondje, lekker simpel)
Lukt dat zonder dat ik gewend ben om in heuvelachtig gebied te lopen, of stort ik halverwege in met kramp in mn kuit en breek ik mn enkel?
Altijd goed.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Morgen salarisdag, benieuwd of ik nu al die vakantiedagen uitbetaald krijg
Dat dacht ik ook!quote:
40 op een dag in onregelmatig terrein is wel pittig als je niet getraind bent. Als het maar 1 dag is zal je het op je tandvlees wel halen, volgende dag zal alleen geen feestje zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zelf denk dat ik t wel aan kan, maar ik krijg steeds te horen dat ik 10km moet doen en dan kan ik vgm beter gewoon thuis blijven![]()
Wil liever nog 40 doen ofzo, maar dat lijkt me wat teveel zo om te beginnen
Mensen moeten niet zo janken.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!
Mensen maken me aan het twijfelen![]()
Ik loop hier regelmatig 7/8 km, soms wat meer, maar das natuurlijk wel anders.
40 ga ik ook niet doen hoor, maar 20 leek me wel te doen (2x20 btw, twee dagen achter elkaar is de bedoeling, als we dood zijn, blijven wel we gewoon in de kamer een boek lezen)quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
40 op een dag in onregelmatig terrein is wel pittig als je niet getraind bent. Als het maar 1 dag is zal je het op je tandvlees wel halen, volgende dag zal alleen geen feestje zijn
Ik zal het doorgeven aan iedereen die zegt dat ik t niet kanquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mensen moeten niet zo janken.
Ongetraind 3 dagen 30+ met tent en shit gelopen over blokkenterrein en sneeuw zonder al te veel moeite
Haha, wel goed voor de lijnquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:28 schreef ElDinosaur het volgende:
Op 1500 kcal per dag omdat we sukkels waren.
Is dat weinig?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:28 schreef ElDinosaur het volgende:
Op 1500 kcal per dag omdat we sukkels waren.
Je bent zelfquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hou op viespeuk. We hebben pepperspray.
Is al weinig om een normale dag door te komen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je 30km moet lopen? Een beetje
Doe deze eens om op te warmen: https://www.ns.nl/dagje-uit/wandelen/veluwezoom.htmlquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dino!
Ik wil in Duitsland (schwarzwald) 20km gaan lopen ongeveer (een rondje, lekker simpel)
Lukt dat zonder dat ik gewend ben om in heuvelachtig gebied te lopen, of stort ik halverwege in met kramp in mn kuit en breek ik mn enkel?
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is al weinig om een normale ochtend door te komen.
Over vreten gesproken. Nog tips voor een goed ontbijt waar ik niet na 2 uur alweer honger heb?quote:
Veel eiwitten, kwark dus.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over vreten gesproken. Nog tips voor een goed ontbijt waar ik niet na 2 uur alweer honger heb?
Volle Griekse yoghurtquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over vreten gesproken. Nog tips voor een goed ontbijt waar ik niet na 2 uur alweer honger heb?
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weet niet of hij een attack on titan fetisj heeft
Lijkt me wel leuk, zal eens kijken of ik tijd heb binnenkortquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Doe deze eens om op te warmen: https://www.ns.nl/dagje-uit/wandelen/veluwezoom.html
Ik werd even enthousiast maar er stond hier geen aycequote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:22 schreef Allures het volgende:
[..]
oooh zullen we hier ayto doen? In de sc?
Dat maar weer eens proberen jaquote:
Ah ja, heb nu light en eet ongeveer een halve liter per keerquote:
Waarom heb jij light?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat maar weer eens proberen ja
[..]
Ah ja, heb nu light en eet ongeveer een halve liter per keerNog aangevuld met fruit en muesli
Vol vult beter en je weegt toch niks dus kan prima.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat maar weer eens proberen ja
[..]
Ah ja, heb nu light en eet ongeveer een halve liter per keerNog aangevuld met fruit en muesli
Die emmertjes van zuivelmeester zijn geweldig. Niet zo vies dik wel vol en romigquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat de normale een stuk dikker is, en daar had ik geen zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |