Moet je niet zo’n creep zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:37 schreef rival het volgende: [..] Dates? Ik kom niet eens in contact
![]()
Hoi faxiequote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dates? Ik kom niet eens in contact
Mssn vinden andere het leuk, daar heb ik geen mening over.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dacht altijd dat dat juist 1 van de selling points was.
Noem er eens 3.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mssn vinden andere het leuk, daar heb ik geen mening over.
Zitten toch genoeg vrijgezellen hier int topic. Sla je slag
Et wordt nu wel angstvallig stil, vind je nietquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
rival is toch helemaal geen creep?
Beetje wel hequote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Et wordt nu wel angstvallig stil, vind je niet
App dan ook eens niet altijd die dick picsquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Et wordt nu wel angstvallig stil, vind je niet
Vind je rival oprecht een creep ja?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:55 schreef TaMieke het volgende:
Et?hallo, heb nog wel een naam
![]()
Iedereen heeft recht op zn eigen mening toch?
Hoe moet ik dan reageren op die tietfoto's?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
App dan ook eens niet altijd die dick pics
Oh ja. Sorry!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan reageren op die tietfoto's?
Poesjesquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
En je kan de komende tijd een hoop meer pussy dan dick verwachten
+1quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dates? Ik kom niet eens in contact
Heb hem nooit ontmoet, dus mag vast nix zeggenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vind je rival oprecht een creep ja?
Uiteraard, maar ik ben dan gewoon nieuwsgierig waarom je dat vind, want ik heb een andere meningquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:55 schreef TaMieke het volgende:
Et?hallo, heb nog wel een naam
![]()
Iedereen heeft recht op zn eigen mening toch?
Nou ja, je hebt een mening, die baseer je vast ergens opquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb hem nooit ontmoet, dus mag vast nix zeggen
Bemoei je met je eigen zaken!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
App dan ook eens niet altijd die dick pics
Hey, ik zeg toch niet dat hij ze niet naar JOU mag sturenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken!
Ga lekker in andermans aura zitten roeren!
Maar iemand (niet) mogen of iemand een creep vinden vind ik nogal een verschil. Maar je wil/kan het niet uitleggen, prima tochquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:00 schreef TaMieke het volgende:
Sommige mensen mag je gewoon, andere niet. Valt weinig over uit te leggen.
Pauze voorbij
is aangeboren denk ikquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat maakt jou een creep?
wil je hier verandering in brengen?quote:
Losdop wist het al die tijd, ik stond op losse schroevenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In één klap single en werkloos. Gaat echt lekker met je.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Losdop wist het al die tijd, ik stond op losse schroeven
Ja die notes doen toch meer dan je denkt!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat stalken kon echt niet.
Nee partijen kwamen er samen niet uit enz. enz.quote:
Het aantal lurkers moet even in de OP gezet worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hee, we hebben meer lurkers nu, niceKeep the drama up
Lurkers: 243 voyeursquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het aantal lurkers moet even in de OP gezet worden.
Donequote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het aantal lurkers moet even in de OP gezet worden.
Maandag 2 sollicitaties, dus grote kans dat ik die maand (of meer) vakantie op mijn buik kan schrijven.quote:
Opzegtermijn erbij bedenkenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maandag 2 sollicitaties, dus grote kans dat ik die maand (of meer) vakantie op mijn buik kan schrijven.
Nou ja een weekje dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nja scheelt weer gedoe met ww aanvragen op zich. Dus beter gewoon doorbijten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |