Zo te zien voorlopig niet meer. Offline leven is ook beter dan online leven. Good for herquote:
Hangt er maar net vanaf wie je het vraagt natuurlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
Offline leven is ook beter dan online leven.
Objectief. No question.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf wie je het vraagt natuurlijk
Anders heb je niet de goede mensen om je heen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt allemaal aan de mensen om je heen
Juist daar.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Blijkbaar kan dat in Zeeland nog gewoon
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die hebben net stromend water als de dijken breken
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Open riool. Alles.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
We sluiten haar toch wel weer in onze armen als ze besluit terug te komen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo te zien voorlopig niet meer. Offline leven is ook beter dan online leven. Good for her
Nevel is vies.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Wanneer gaan we eens bier drinken bij Nevel?
En de schoolvakanties zijn vrijwel overal voorbij dan dus weer wat rust in het zwembadquote:
Das mooi meegenomen!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de schoolvakanties zijn vrijwel overal voorbij dan dus weer wat rust in het zwembad
Dat je huid zo heftig op het scheren reageert dat je beter helemaal niet had kunnen scherenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:30 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb nu dus zo'n spulletje, om scheerirritatie enzo tegen te gaan. Misschien eindelijk eens geen schaamte in bikini.
Yup, altijd rode bultjes enzo, super charmant.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je huid zo heftig op het scheren reageert dat je beter helemaal niet had kunnen scheren
Wat voor spulletje?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:30 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb nu dus zo'n spulletje, om scheerirritatie enzo tegen te gaan. Misschien eindelijk eens geen schaamte in bikini.
Ylonn heet het, is een lotion die je elke dag moet smeren op het gebied dat dus moeilijk doet. Tenminste, ze raden elke dag aan, maar als het werkt ga ik wel testen met om de dag want het is best duur.quote:
ok, dat is een veel te grote toewijdingquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ylonn heet het, is een lotion die je elke dag moet smeren op het gebied dat dus moeilijk doet. Tenminste, ze raden elke dag aan, maar als het werkt ga ik wel testen met om de dag want het is best duur.
Ik doe het 's ochtends al ik uit de douche kom. Deo, luchtje, dagcreme, lotion. Maakt het onderdeel van een routinequote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ok, dat is een veel te grote toewijdingelke dag vergeet ik meteen.
Maar goed ook niet echt last van dus dan heb je minder noodzaak.
ja dat werkt het beste denk ik. Benieuwd of het werkt!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik doe het 's ochtends al ik uit de douche kom. Deo, luchtje, dagcreme, lotion. Maakt het onderdeel van een routine.
Gohquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vind ze vaak zo zuur. Jammer wel.
Lekker doorwerken vanavond omdat je nu zit te woggen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga maar weer eens verder. Zit het al twee uur uit te stellen. Geen zin.
Laat maar weten als je bij 69% bentquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga maar weer eens verder. Zit het al twee uur uit te stellen. Geen zin.
Wel kut als zzp ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker doorwerken vanavond omdat je nu zit te woggen.
Ik heb zelfs gezogen en al een was gedaanquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker doorwerken vanavond omdat je nu zit te woggen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De definitie 'thuiswerken' van Q wordt op die manier wel erg ruim.
Als je dan maar een leuk plantje of chocolade voor haar koopt want nu loopt ze achter met werkquote:
Penisplantquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je dan maar een leuk plantje of chocolade voor haar koopt want nu loopt ze achter met werk
Reminder achterlaten kan slim zijn.quote:
Ik doe niet anders.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je dan maar een leuk plantje of chocolade voor haar koopt want nu loopt ze achter met werk
Oh.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet het ook aan me geven he. Nu bewaar je alles gewoon thuis.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet het ook aan me geven he. Nu bewaar je alles gewoon thuis.
Superquote:
Zo te zien stel je veel te moeilijke vragenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben de LL-gangers ook Idles gezien?
Blijkbaarquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo te zien stel je veel te moeilijke vragen
Nicequote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Super![]()
Mijn hoogtepunten waren: Tame Impala, The Streets, Miele Powerwash, Joep Beving; Jorja Smith en ‘s nachts beetje dansen bij de xray en armadillow
Hoe was het bij jou?
Neequote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Zondequote:
Ah, de beruchte zweetnaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:51 schreef Elvi het volgende:
Ik heb een dikke panty aan en ik zweet me rot
Het zegt me ook niks, dus ik weet niet wat ik heb gemistquote:
Uitdoen geen optie?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:51 schreef Elvi het volgende:
Nee zweetkuitenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zonde
[..]
Ah, de beruchte zweetnaad.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het zegt me ook niks, dus ik weet niet wat ik heb gemist
Kan nu niet luisteren, maar ga ik als ik thuis kom wel even doenquote:
Bij echte zweterds zweet alles. Ik weet er helaas alles vanquote:
Wie bedenkt het ook een dikke panty aan te doen met 20+ graden?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:51 schreef Elvi het volgende:
Nette dames en masseuses zodat de klanten niets in het hoofd krijgenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wie bedenkt het ook een dikke panty aan te doen met 20+ graden?
Te gek voor woorden dat jij aan deze vorm van victimblaming doet, Yv. Had ik niet van je verwachtquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nette dames en masseuses zodat de klanten niets in het hoofd krijgen
Bedoel je daarmee de klanten of masseuses?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Te gek voor woorden dat jij aan deze vorm van victimblaming doet, Yv. Had ik niet van je verwacht
Dunne panty is dan toch ook een optie!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nette dames en masseuses zodat de klanten niets in het hoofd krijgen
Als jij het nodig vindt dat mensen zichzelf moeten bedekken om rekening houden met de beestachtige lusten van hun klanten, dan bedoel ik duidelijk de masseuses. Jij bent zeker ook een voorstander van een niqab?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee de klanten of masseuses?
Nee, een boerka moet genoeg zijn in mijn optiek.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij het nodig vindt dat mensen zichzelf moeten bedekken om rekening houden met de beestachtige lusten van hun klanten, dan bedoel ik duidelijk de masseuses. Jij bent zeker ook een voorstander van een niqab?
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij het nodig vindt dat mensen zichzelf moeten bedekken om rekening houden met de beestachtige lusten van hun klanten, dan bedoel ik duidelijk de masseuses. Jij bent zeker ook een voorstander van een niqab?
Jij toen je me aanraadde te wachten met scheren tot het weekendquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
"Had ze maar niet dat korte rokje aan moeten trekken, dan vraag je er ook om. "quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, een boerka moet genoeg zijn in mijn optiek.
Oh jaquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij toen je me aanraadde te wachten met scheren tot het weekend
Precies, met zo weinig bloed in de hersenen kan je niet verwachten dat ze handen thuishouden, dat zou onnatuurlijk zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Had ze maar niet dat korte rokje aan moeten trekken, dan vraag je er ook om. "
Binnenkort Lambert in de Tivoli. Zal je ook wel leuk vinden dan. Frederico Albanese treedt ook weer op ergens in NL dacht ik...quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Super![]()
Mijn hoogtepunten waren: Tame Impala, The Streets, Miele Powerwash, Joep Beving; Jorja Smith en ‘s nachts beetje dansen bij de xray en armadillow
Hoe was het bij jou?
Aan de ene kant blij met dit soort dingen maar aan de andere kant ook wel erg dat zoiets nodig is.quote:Blijf je de eerste 10 minuten van je telefoon af? Dan word je hier beloond met een gratis bijpassend gerechtje voor bij jouw drankje
Eigen schuld, dikke bult. Abortus gaat je zeker ook te ver? Vind je eigenlijk wel dat je zelf mag stemmen, als vrouw zijnde?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, met zo weinig bloed in de hersenen kan je niet verwachten dat ze handen thuishouden, dat zou onnatuurlijk zijn.
Stemmen? Er is toch geen vrouwenpartij, waarom zouden we dan stemmen. Te druk met wassen, koken en schoonmaken. Ain't nobody got time for that.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult. Abortus gaat je zeker ook te ver? Vind je eigenlijk wel dat je zelf mag stemmen, als vrouw zijnde?
Je man kan toch gewoon dingen voor je beslissen?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stemmen? Er is toch geen vrouwenpartij, waarom zouden we dan stemmen. Te druk met wassen, koken en schoonmaken. Ain't nobody got time for that.
Abortus zou iedereen moeten doen, scheelt weer tijd om een kind op te voeden.
Neem aan dat je ook een week per maand in een aparte schuur slaapt om de rest van het huishouden niet ten laste te zijn tijdens jouw maandstonden?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stemmen? Er is toch geen vrouwenpartij, waarom zouden we dan stemmen. Te druk met wassen, koken en schoonmaken. Ain't nobody got time for that.
Nee, ik ben gelukkig niet tegen moderne technologie en medicijnen. Scheelt weer abortusquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neem aan dat je ook een week per maand in een aparte schuur slaapt om de rest van het huishouden niet ten laste te zijn tijdens jouw maandstonden?
Dat is wel heel erg sexistisch hoor, wat nou als je geen man hebt of je hem niet wilt storenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je man kan toch gewoon dingen voor je beslissen?
Idd gewoon hem machtigen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je man kan toch gewoon dingen voor je beslissen?
Ik heb een legging aanquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
voor jou niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:20 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb een legging aan
En wilde een trui-jurk aan maar dat leek me overdreven
Wat? Klassiekertje, witte leggings onder een lang shirt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
voor jou niet.
ik mag van mijn man geen leggings.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
voor jou niet.
ik mag van mijn man geen leggings.
Wat?! Veel te sexy voor een doordeweekse dagquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:25 schreef Chia het volgende:
Door jullie voel ik me naakt met mijn blote benen en blote onderarmen.
Dat mag ik zeker nietquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat? Klassiekertje, witte leggings onder een lang shirt.
Ze vraagt er gewoon om.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat?! Veel te sexy voor een doordeweekse dag
Heb nu gewoon een broek aan gedaan, haha lekker puh voor hem.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:25 schreef Allures het volgende:
[..]dat ie zelf even kou gaat hebben
Dikke panty, ongeschoren benen. Niemand die het verschil ziet.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij toen je me aanraadde te wachten met scheren tot het weekend
Voelt gewoon zo lekker vrij. Vergelijkbaar met joggingsbroek en t-shirt. Alleen dan ziet dit er mooier uit idd.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat?! Veel te sexy voor een doordeweekse dag
Broeken, die dingen die iedereen over de hele wereld aanhebben, die zitten kut?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:29 schreef Allures het volgende:
Misschien toch eens een broek kopen... Maar die zitten zo kut
Er zijn verschillende soorten broeken net zoals er verschillende soorten jurkjes zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:29 schreef Allures het volgende:
10 december Joep Beving in de Catherina kerkquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Super![]()
Hoe was het bij jou?
Ik heb laatst een broek gekocht die lekker zit. Wel duur, maar ik kan hem fatsoenlijk een dag dragen. Andere broeken verdraag ik niet meer sinds ik vrijwel exclusief jurkjes, rokjes en joggingsbroeken ben gaan dragen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:29 schreef Allures het volgende:
ja oké maar de enige die sexy zijn, zijn degene die strak zitten en die zijn kutquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Er zijn verschillende soorten broeken net zoals er verschillende soorten jurkjes zijn
Ik hou alleen van jurkjes met blote benen en anders een broek.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:29 schreef Allures het volgende:
echt he! Zie je, ik ben niet de enigequote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb laatst een broek gekocht die lekker zit. Wel duur, maar ik kan hem fatsoenlijk een dag dragen. Andere broeken verdraag ik niet meer sinds ik vrijwel exclusief jurkjes, rokjes en joggingsbroeken ben gaan dragen.
Ik draag ook nooit jurkjesquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:33 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben wel blij met mensen als Allures en Chia. Die brengen weer in evenwicht dat ik nooit jurkjes draag.
Ik ook. * boksquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik draag ook nooit jurkjesBroeken FTW
quote:
Dacht ik ook inderdaadquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat? Ik vind jou wel een type voor een little black dress. Zo jammer dit.
Yepquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
10 december Joep Beving in de Catherina kerk
Weinig overlapquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice![]()
Mijn hoogtepunten waren: Goedemorgen Lowlands, Grease Singalong, Zer00's Alternative, Anne-Marie, Ziggy Marley, Twenty One Pilots, Dermot Kennedy, Nationale Wetenschapsquiz, Club 27 Singalong, Dimension. En vooral eigenlijk dansen in de regen tijdens Zer00's Alternative, dat was echt tof![]()
Nu wel strontverkouden, maar het was het zooo waard
Die heb ik gemist; toen stond ik bij Juice WRLD.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Levi's. Daar had ik vroeger ook een paar fijne van van de voormalige bold curve collectie. Maar de broek die ik daarvan later kocht versleet ineens 2x zo snel en nog later waren ze niet meer in lengtemaat/mijn maat te krijgen. De broek die ik nu heb gekocht had qua model ook nog wel iets beter gekund, maar er zit zoveel stretch in (terwijl hij zo niet oogt) dat het wel te doen is.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:33 schreef Allures het volgende:
[..]
echt he! Zie je, ik ben niet de enige
Welk merk is het?
Ja, krijg je ook een beetje op zo'n groot festival en zoveel verschillende stijlen/smakenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yepwas zo mooi
[..]
Weinig overlapDimension heb ik wel nog gezien.
[..]
Die heb ik gemist; toen stond ik bij Juice WRLD.
Omdat zomervakantie.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Kut. Waarom lopen al die tentoonstellingen tot 1 september
Middeleeuwse tuinen in Leiden.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:48 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omdat zomervakantie.
Welke tentoonstelling wilde je zien?
Wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Middeleeuwse tuinen in Leiden.
Ja dat laatste heb ik ook. Dat het echt enorm gaapt in de taillequote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Levi's. Daar had ik vroeger ook een paar fijne van van de voormalige bold curve collectie. Maar de broek die ik daarvan later kocht versleet ineens 2x zo snel en nog later waren ze niet meer in lengtemaat/mijn maat te krijgen. De broek die ik nu heb gekocht had qua model ook nog wel iets beter gekund, maar er zit zoveel stretch in (terwijl hij zo niet oogt) dat het wel te doen is.
Ik droeg vroeger wel gewoon broeken dus, maar dat was al sinds mijn prepuberteit inzette een dramatische zoektocht ivm juiste model en later ook lengtemaat.Toen langzaam jurkjes ontdekt in ingeruild voor broeken. Broeken die fijn zitten icm goede pasvorm, lang genoeg zijn en niet supersnel slijten ondanks dat het geen goedkope troep is zou ik nog steeds wel willen hebben hoor.
Issue met broeken is dat ze in verhouding bij mijn stalpoten en billen te strak zitten en bovenaan te los. Nog een grotere maat kopen en dan aansnoeren met riem zit niet lekker en ziet er niet uit, dus het wordt dan altijd een soort compromis.
https://www.rmo.nl/tentoo(...)REAAYASABEgION_D_BwEquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
De nieuwe Levi's broek gaat qua feeling meer richting joggingsbroek. En daarvan verdraag ik aaneengeslotenheid wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja dat laatste heb ik ook. Dat het echt enorm gaapt in de taille
Fashionnova broeken zouden dat niet moeten hebben heb ik begrepen omdat die dus zijn gemaakt voor mensen met curves
Maar ik kan ook zo slecht wennen aan dat je zo 'vast' zit in iets. Het beweegt niet zo lekker vind ik. De stof is ook zo stug en zo
Ik zit vaak in rare houdingen en dat is niet comfi in die stugge dingen
nee en je kunt niet ruilen dus daarom durf ik geen broek te bestellen want ik ben daar dus al zo moeilijk meequote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:53 schreef Chia het volgende:
[..]
De nieuwe Levi's broek gaat qua feeling meer richting joggingsbroek. En daarvan verdraag ik aaneengeslotenheid wel.
Fashionnova heb ik vast weleens gekeken, maar ik denk dat die ook geen lengtematen hadden, want reuzinnen hebben natuurlijk geen curves.
🤔quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.rmo.nl/tentoo(...)REAAYASABEgION_D_BwE
Niet ruilen? Dat is wel bijzonder.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:55 schreef Allures het volgende:
[..]
nee en je kunt niet ruilen dus daarom durf ik geen broek te bestellen want ik ben daar dus al zo moeilijk mee
Ik heb wel fantastische billen in een broek
Misschien moet ik zo maar een broek gaan kopen
nee ik zeg het ook verkeerd. Ruilen kan wel, geld terug niet (wel tegoedbon) en je zit met douane kosten en zoquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet ruilen? Dat is wel bijzonder.
Ah, uit het buitenland. Dan volg ik het weer. Klonk al zo gek. Tegoedbon is dan niet echt handig inderdaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:58 schreef Allures het volgende:
[..]
nee ik zeg het ook verkeerd. Ruilen kan wel, geld terug niet (wel tegoedbon) en je zit met douane kosten en zo
Heel gedoe
Oh ja die. Daar wilde ik ook nog soort van heen maar niet graag genoeg om dat in m'n vakantie te doenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Middeleeuwse tuinen in Leiden.
Lekker lui hangen achter de playstationquote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ja die. Daar wilde ik ook nog soort van heen maar niet graag genoeg om dat in m'n vakantie te doen
Dat viel ook wel weer meequote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker lui hangen achter de playstation
Vraag het hem.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:13 schreef MCH het volgende:
@:chia waarom komt Pietverdriet eigenlijk niet meer in CUL
Wie is dat?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:27 schreef HostiMeister het volgende:
Als we @:MCH nou gewoon gezamenlijk negeren gaat ie vast weg.
Het is net herpes.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:27 schreef HostiMeister het volgende:
Als we @:MCH nou gewoon gezamenlijk negeren gaat ie vast weg.
Geen idee. In NWS komt hij volgens mij nog wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:13 schreef MCH het volgende:
@:chia waarom komt Pietverdriet eigenlijk niet meer in CUL
Ik was wel teleurgesteld in jullie toen ik terugkwam en hij er nog was.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:27 schreef HostiMeister het volgende:
Als we MCH nou gewoon gezamenlijk negeren gaat ie vast weg.
Ja, snap ik wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik was wel teleurgesteld in jullie toen ik terugkwam en hij er nog was.
Ik wel. Mja.. eten, k*tnijd, jurkjes en zuurtjes zijn onweerstaanbaar schijnbaarquote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je was teleurgesteld dat yv weer terug was?
Ga je ook naar dat concert ja?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yepwas zo mooi
[..]
Weinig overlapDimension heb ik wel nog gezien.
[..]
Die heb ik gemist; toen stond ik bij Juice WRLD.
Volgens mij stoor jij hem minder dan dop doet.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij missen wij de klik een beetje.
Ik stoor mij sowieso niet zo aan mensen hier. Anders zou het een dagtaak worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgens mij stoor jij hem minder dan dop doet.
Sorry. Maar zonder jou waren we niksquote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik was wel teleurgesteld in jullie toen ik terugkwam en hij er nog was.
Tot aan de elleboog er in meteen? Zonder glijmiddel. Jeetje Elvi.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sorry. Maar zonder jou waren we niks
Alsof je er was.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sorry. Maar zonder jou waren we niks
Je had erbij moeten zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tot aan de elleboog er in meteen? Zonder glijmiddel. Jeetje Elvi.
Uiteindelijk ligt het gewoon aan @HostiMeister zelf hoor, als hij nou de boze witte man wil spelen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgens mij stoor jij hem minder dan dop doet.
Jij al begonnen met inpakken? Hou je in het begin dubbele huizen aan voor de zekerheid of gewoon een sprong in het diepe als een non-Fok!ker?quote:
Boze witte mannen beste mannen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Uiteindelijk ligt het gewoon aan @:hostimeister zelf hoor, als hij nou de boze witte man wil spelen.
Neh, eerste 3 maanden ben ik al onder de pannen en hou ik ook m'n appartement in NL nog aan. Daarna heb ik wel een idee of ik er langer wil blijven of niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij al begonnen met inpakken? Hou je in het begin dubbele huizen aan voor de zekerheid of gewoon een sprong in het diepe als een non-Fok!ker?
Slim. Hopelijk bevalt het.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neh, eerste 3 maanden ben ik al onder de pannen en hou ik ook m'n appartement in NL nog aan. Daarna heb ik wel een idee of ik er langer wil blijven of niet.
Of wie niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan om verstoten te worden uit het kliekje?
Dat naggen he. Werkt dat nou ook echt voor je?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tot aan de elleboog er in meteen? Zonder glijmiddel. Jeetje Elvi.
Neggen?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat naggen he. Werkt dat nou ook echt voor je?
Je gedragen als een bitch is niet genoeg, je moet ook echt een kut hebben voor de kutnijdkliek.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan om verstoten te worden uit het kliekje?
Eerste periode beetje heen en weer pendelenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slim. Hopelijk bevalt het.
Vriendinnetje bereid heen en weer te gaan of daar dezelfde drie-maanden-regel voor?
Peggenquote:
Lief, samen jouw nieuwe buurt verkennenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Eerste periode beetje heen en weer pendelen
Wie nag ik dan? En welk doel zou dat moeten bewerkstelligen?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Treat'em mean, keep'em keen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie nag ik dan? En welk doel zou dat moeten bewerkstelligen?
Ah, jammerquote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is letterlijk nog 1 plaats beschikbaar op ticketmaster; maar die ga ik overslaan.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oe goeie burn dit.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gedragen als een bitch is niet genoeg, je moet ook echt een kut hebben voor de kutnijdkliek.
Je voormalige bff's. Aandacht.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie nag ik dan? En welk doel zou dat moeten bewerkstelligen?
Mijn excuus als jij dat als naggen ervaart. Was niet mijn bedoeling.quote:
Opaquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lowlands is toch nog niet helemaal uit mijn systeem. Kan wel een dutje gebruiken.
Easy Aquote:
Ik ken maar een iemand die een hekel aan Emma heeft en dat is alleen maar omdat ik haar leuk vindquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ken maar een iemand die een hekel aan Emma heeft en dat is alleen maar omdat ik haar leuk vind
I know, right. Niet eens mijn type, maar wel heel leuk.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ze is gewoon zo goddamn likeable!
Nou wel mijn type!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
I know, right. Niet eens mijn type, maar wel heel leuk.
Oh ja, ik heb ook last van Lowlands in mijn systeemquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lowlands is toch nog niet helemaal uit mijn systeem. Kan wel een dutje gebruiken.
Ik las lowlifequote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ook last van Lowlands in mijn systeem
Ja, snap ik. Je benadert zoiets toch vanuit je eigen referentiekader he.quote:
Maar jullie zijn mijn referentiekaderquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Je benadert zoiets toch vanuit je eigen referentiekader he.
M'n vriendin appte net al over dit nieuwsquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:MCH zit je alweer klaar voor het nieuwe seizoen?
http://www.nu.nl/media/59(...)er-op-televisie.html
Die is al vrij lang weg hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is ook best een klap nu Samzz weg is.
Wie is toch de gelukkige fokkerquote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch voelt het nu definitief. Met haar offline leven.
Arme wij.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is ook best een klap nu Samzz weg is.
Hier wordt nauwelijks gemodereerd alleen laatst met dopquote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Als iedereen lief doet hebben we niet eens mod-toezicht nodig.
Betekent niet dat er geen toezicht is.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Hier wordt nauwelijks gemodereerd alleen laatst met dop
Gelukkig kun jij een oogje in het zeil houden omdat er geen hond in SEX post.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Betekent niet dat er geen toezicht is.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Betekent niet dat er geen toezicht is.
Vooral niet foklevenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch voelt het nu definitief. Met haar offline leven.
Doet ons vinnniee SEX?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig kun jij een oogje in het zeil houden omdat er geen hond in SEX post.
Foto'squote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:44 schreef Yvie_lu het volgende:
Vanavond lekker lang in bad.:)
/jb mode on
Ouch oof owie, ik brandde me aan deze hot take.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK! de laatste tijd zo dood als een pier?
Ja de thee was heet.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ouch oof owie, ik brandde me aan deze hot take.
Ik weet het nietquote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik mag het niet zeggen want dan ben ik een stalker
De laatste 15 jaar ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Ligt het aan mij of is FOK! de laatste tijd zo dood als een pier?
Dm het even!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik weet het maar ik mag het niet zeggen want dan ben ik een stalker
Neeeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor jou ook tijd voor een offline leven.
Wacht maar tot je Braziliaanse importje er is, dat kost pas veel geldquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:37 schreef Faxie het volgende:
Kiteboard kapot... net buiten garantie![]()
Net 2 nieuwe vliegers, reisje geboekt... joh doe er ook maar gelijk een nieuw boardje bij
Geen salsa in mijn portemonneequote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Braziliaanse importje er is, dat kost pas veel geld
Taal van de liefde werkt internationaal tochquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Paar woordjes Portugees leren alvast
Zou kijkenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel leuk om Faxie terug te zien in één van die TLC-programma's.
Verkoop je badwater aan dorstige foksters.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:37 schreef Faxie het volgende:
Kiteboard kapot... net buiten garantie![]()
Net 2 nieuwe vliegers, reisje geboekt... joh doe er ook maar gelijk een nieuw boardje bij
Of Lover over de grens of hoe dat programma van net 5 ook mag hetenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:45 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel leuk om Faxie terug te zien in één van die TLC-programma's.
Ik heb daar vanmiddag naar zitten kijken, echt bizar gewoon. Vraag mij af hoeveel daarvan echt is. En vooral waarom mensen meedoen, zouden ze daar van extra vergoeding of vliegtickets voor krijgen ofzo?quote:
zou wel een goede reden zijn. Die partners zijn 9 van de 10 keer nogal duur in onderhoudquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb daar vanmiddag naar zitten kijken, echt bizar gewoon. Vraag mij af hoeveel daarvan echt is. En vooral waarom mensen meedoen, zouden ze daar van extra vergoeding of vliegtickets voor krijgen ofzo?
Heb geen badquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkoop je badwater aan dorstige foksters.
Ja, echt bizar. Snap niet dat (vooral) mannen dan denken dat het echte liefde is. Zeker als ze genoeg familie/steun om zich heen hebben die ze dan ook nog waarschuwen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:53 schreef Allures het volgende:
[..]
zou wel een goede reden zijn. Die partners zijn 9 van de 10 keer nogal duur in onderhoud
Vastquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij gaat echt wel zwichten voor die enorm dikke kont in die kleine gele stringbikini.
Misschien weten ze het ergens wel maar verkiezen ze het zeg maar tochquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, echt bizar. Snap niet dat (vooral) mannen dan denken dat het echte liefde is. Zeker als ze genoeg familie/steun om zich heen hebben die ze dan ook nog waarschuwen.
Bij een mooie vrouw wil ik echte liefde wel door de vingers zien.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, echt bizar. Snap niet dat (vooral) mannen dan denken dat het echte liefde is. Zeker als ze genoeg familie/steun om zich heen hebben die ze dan ook nog waarschuwen.
Ja, ok. Goed punt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:56 schreef Allures het volgende:
[..]
Misschien weten ze het ergens wel maar verkiezen ze het zeg maar toch
Als je snapt wat ik bedoel
We zijn allemaal wel eens bij iemand gebleven ook al werden we aan het lijntje gehouden en zo toch
Of ben ik de enige
Wat?! Zeg je nou dat je geen echte liefde voelde bij ons 5?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een mooie vrouw wil ik echte liefde wel door de vingers zien.
hij zegt dan ook dat we mooi zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat?! Zeg je nou dat je geen echte liefde voelde bij ons 5?
Glashalfvol, I like it!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:58 schreef Allures het volgende:
[..]
hij zegt dan ook dat er mooi zijn
I'll take it
Hoho. Het kan ook én én zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat?! Zeg je nou dat je geen echte liefde voelde bij ons 5?
Ohhww gelukkig maarquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoho. Het kan ook én én zijn.
Dat is wel van 0 naar 100 poly-wise he. Meteen 4 chicks binnen doenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoho. Het kan ook én én zijn.
Of dat het zelfs in Brazilië in de farvellas nog niet gaat lukken. Kan ook he?quote:
Je hebt vast wel tipsquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of dat het zelfs in Brazilië in de farvellas nog niet gaat lukken. Kan ook he?
Ik niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:56 schreef Allures het volgende:
We zijn allemaal wel eens bij iemand gebleven ook al werden we aan het lijntje gehouden en zo toch
Wat niet is kan nog komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tipje? Sluier?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Toch wel denk ik. Nog bedankt voor de tip gisteren @:Citizen.Erased
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |