Zo te zien voorlopig niet meer. Offline leven is ook beter dan online leven. Good for herquote:
Hangt er maar net vanaf wie je het vraagt natuurlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
Offline leven is ook beter dan online leven.
Objectief. No question.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf wie je het vraagt natuurlijk
Anders heb je niet de goede mensen om je heen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt allemaal aan de mensen om je heen
Juist daar.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Blijkbaar kan dat in Zeeland nog gewoon
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die hebben net stromend water als de dijken breken
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Open riool. Alles.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
We sluiten haar toch wel weer in onze armen als ze besluit terug te komen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo te zien voorlopig niet meer. Offline leven is ook beter dan online leven. Good for her
Nevel is vies.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Wanneer gaan we eens bier drinken bij Nevel?
En de schoolvakanties zijn vrijwel overal voorbij dan dus weer wat rust in het zwembadquote:
Das mooi meegenomen!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de schoolvakanties zijn vrijwel overal voorbij dan dus weer wat rust in het zwembad
Dat je huid zo heftig op het scheren reageert dat je beter helemaal niet had kunnen scherenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:30 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb nu dus zo'n spulletje, om scheerirritatie enzo tegen te gaan. Misschien eindelijk eens geen schaamte in bikini.
Yup, altijd rode bultjes enzo, super charmant.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je huid zo heftig op het scheren reageert dat je beter helemaal niet had kunnen scheren
Wat voor spulletje?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:30 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb nu dus zo'n spulletje, om scheerirritatie enzo tegen te gaan. Misschien eindelijk eens geen schaamte in bikini.
Ylonn heet het, is een lotion die je elke dag moet smeren op het gebied dat dus moeilijk doet. Tenminste, ze raden elke dag aan, maar als het werkt ga ik wel testen met om de dag want het is best duur.quote:
ok, dat is een veel te grote toewijdingquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ylonn heet het, is een lotion die je elke dag moet smeren op het gebied dat dus moeilijk doet. Tenminste, ze raden elke dag aan, maar als het werkt ga ik wel testen met om de dag want het is best duur.
Ik doe het 's ochtends al ik uit de douche kom. Deo, luchtje, dagcreme, lotion. Maakt het onderdeel van een routinequote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ok, dat is een veel te grote toewijdingelke dag vergeet ik meteen.
Maar goed ook niet echt last van dus dan heb je minder noodzaak.
ja dat werkt het beste denk ik. Benieuwd of het werkt!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik doe het 's ochtends al ik uit de douche kom. Deo, luchtje, dagcreme, lotion. Maakt het onderdeel van een routine.
Gohquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vind ze vaak zo zuur. Jammer wel.
Lekker doorwerken vanavond omdat je nu zit te woggen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga maar weer eens verder. Zit het al twee uur uit te stellen. Geen zin.
Laat maar weten als je bij 69% bentquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga maar weer eens verder. Zit het al twee uur uit te stellen. Geen zin.
Wel kut als zzp ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker doorwerken vanavond omdat je nu zit te woggen.
Ik heb zelfs gezogen en al een was gedaanquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker doorwerken vanavond omdat je nu zit te woggen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De definitie 'thuiswerken' van Q wordt op die manier wel erg ruim.
Als je dan maar een leuk plantje of chocolade voor haar koopt want nu loopt ze achter met werkquote:
Penisplantquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je dan maar een leuk plantje of chocolade voor haar koopt want nu loopt ze achter met werk
Reminder achterlaten kan slim zijn.quote:
Ik doe niet anders.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als je dan maar een leuk plantje of chocolade voor haar koopt want nu loopt ze achter met werk
Oh.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet het ook aan me geven he. Nu bewaar je alles gewoon thuis.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet het ook aan me geven he. Nu bewaar je alles gewoon thuis.
Superquote:
Zo te zien stel je veel te moeilijke vragenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben de LL-gangers ook Idles gezien?
Blijkbaarquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo te zien stel je veel te moeilijke vragen
Nicequote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Super![]()
Mijn hoogtepunten waren: Tame Impala, The Streets, Miele Powerwash, Joep Beving; Jorja Smith en ‘s nachts beetje dansen bij de xray en armadillow
Hoe was het bij jou?
Neequote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben de LL-gangers ook Idles gezien?
Zondequote:
Ah, de beruchte zweetnaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:51 schreef Elvi het volgende:
Ik heb een dikke panty aan en ik zweet me rot
Het zegt me ook niks, dus ik weet niet wat ik heb gemistquote:
Uitdoen geen optie?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:51 schreef Elvi het volgende:
Nee zweetkuitenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zonde
[..]
Ah, de beruchte zweetnaad.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het zegt me ook niks, dus ik weet niet wat ik heb gemist
Kan nu niet luisteren, maar ga ik als ik thuis kom wel even doenquote:
Bij echte zweterds zweet alles. Ik weet er helaas alles vanquote:
Wie bedenkt het ook een dikke panty aan te doen met 20+ graden?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:51 schreef Elvi het volgende:
Nette dames en masseuses zodat de klanten niets in het hoofd krijgenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wie bedenkt het ook een dikke panty aan te doen met 20+ graden?
Te gek voor woorden dat jij aan deze vorm van victimblaming doet, Yv. Had ik niet van je verwachtquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nette dames en masseuses zodat de klanten niets in het hoofd krijgen
Bedoel je daarmee de klanten of masseuses?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Te gek voor woorden dat jij aan deze vorm van victimblaming doet, Yv. Had ik niet van je verwacht
Dunne panty is dan toch ook een optie!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nette dames en masseuses zodat de klanten niets in het hoofd krijgen
Als jij het nodig vindt dat mensen zichzelf moeten bedekken om rekening houden met de beestachtige lusten van hun klanten, dan bedoel ik duidelijk de masseuses. Jij bent zeker ook een voorstander van een niqab?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee de klanten of masseuses?
Nee, een boerka moet genoeg zijn in mijn optiek.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij het nodig vindt dat mensen zichzelf moeten bedekken om rekening houden met de beestachtige lusten van hun klanten, dan bedoel ik duidelijk de masseuses. Jij bent zeker ook een voorstander van een niqab?
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij het nodig vindt dat mensen zichzelf moeten bedekken om rekening houden met de beestachtige lusten van hun klanten, dan bedoel ik duidelijk de masseuses. Jij bent zeker ook een voorstander van een niqab?
Jij toen je me aanraadde te wachten met scheren tot het weekendquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
"Had ze maar niet dat korte rokje aan moeten trekken, dan vraag je er ook om. "quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, een boerka moet genoeg zijn in mijn optiek.
Oh jaquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij toen je me aanraadde te wachten met scheren tot het weekend
Precies, met zo weinig bloed in de hersenen kan je niet verwachten dat ze handen thuishouden, dat zou onnatuurlijk zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Had ze maar niet dat korte rokje aan moeten trekken, dan vraag je er ook om. "
Binnenkort Lambert in de Tivoli. Zal je ook wel leuk vinden dan. Frederico Albanese treedt ook weer op ergens in NL dacht ik...quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Super![]()
Mijn hoogtepunten waren: Tame Impala, The Streets, Miele Powerwash, Joep Beving; Jorja Smith en ‘s nachts beetje dansen bij de xray en armadillow
Hoe was het bij jou?
Aan de ene kant blij met dit soort dingen maar aan de andere kant ook wel erg dat zoiets nodig is.quote:Blijf je de eerste 10 minuten van je telefoon af? Dan word je hier beloond met een gratis bijpassend gerechtje voor bij jouw drankje
Eigen schuld, dikke bult. Abortus gaat je zeker ook te ver? Vind je eigenlijk wel dat je zelf mag stemmen, als vrouw zijnde?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, met zo weinig bloed in de hersenen kan je niet verwachten dat ze handen thuishouden, dat zou onnatuurlijk zijn.
Stemmen? Er is toch geen vrouwenpartij, waarom zouden we dan stemmen. Te druk met wassen, koken en schoonmaken. Ain't nobody got time for that.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eigen schuld, dikke bult. Abortus gaat je zeker ook te ver? Vind je eigenlijk wel dat je zelf mag stemmen, als vrouw zijnde?
Je man kan toch gewoon dingen voor je beslissen?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stemmen? Er is toch geen vrouwenpartij, waarom zouden we dan stemmen. Te druk met wassen, koken en schoonmaken. Ain't nobody got time for that.
Abortus zou iedereen moeten doen, scheelt weer tijd om een kind op te voeden.
Neem aan dat je ook een week per maand in een aparte schuur slaapt om de rest van het huishouden niet ten laste te zijn tijdens jouw maandstonden?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Stemmen? Er is toch geen vrouwenpartij, waarom zouden we dan stemmen. Te druk met wassen, koken en schoonmaken. Ain't nobody got time for that.
Nee, ik ben gelukkig niet tegen moderne technologie en medicijnen. Scheelt weer abortusquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neem aan dat je ook een week per maand in een aparte schuur slaapt om de rest van het huishouden niet ten laste te zijn tijdens jouw maandstonden?
Dat is wel heel erg sexistisch hoor, wat nou als je geen man hebt of je hem niet wilt storenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je man kan toch gewoon dingen voor je beslissen?
Idd gewoon hem machtigen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je man kan toch gewoon dingen voor je beslissen?
Ik heb een legging aanquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |