Zo te zien voorlopig niet meer. Offline leven is ook beter dan online leven. Good for herquote:
Hangt er maar net vanaf wie je het vraagt natuurlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
Offline leven is ook beter dan online leven.
Objectief. No question.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf wie je het vraagt natuurlijk
Anders heb je niet de goede mensen om je heen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt allemaal aan de mensen om je heen
Juist daar.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Blijkbaar kan dat in Zeeland nog gewoon
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die hebben net stromend water als de dijken breken
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Open riool. Alles.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
We sluiten haar toch wel weer in onze armen als ze besluit terug te komen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo te zien voorlopig niet meer. Offline leven is ook beter dan online leven. Good for her
Nevel is vies.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Wanneer gaan we eens bier drinken bij Nevel?
En de schoolvakanties zijn vrijwel overal voorbij dan dus weer wat rust in het zwembadquote:
Das mooi meegenomen!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de schoolvakanties zijn vrijwel overal voorbij dan dus weer wat rust in het zwembad
Dat je huid zo heftig op het scheren reageert dat je beter helemaal niet had kunnen scherenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:30 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb nu dus zo'n spulletje, om scheerirritatie enzo tegen te gaan. Misschien eindelijk eens geen schaamte in bikini.
Yup, altijd rode bultjes enzo, super charmant.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je huid zo heftig op het scheren reageert dat je beter helemaal niet had kunnen scheren
Wat voor spulletje?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:30 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb nu dus zo'n spulletje, om scheerirritatie enzo tegen te gaan. Misschien eindelijk eens geen schaamte in bikini.
Ylonn heet het, is een lotion die je elke dag moet smeren op het gebied dat dus moeilijk doet. Tenminste, ze raden elke dag aan, maar als het werkt ga ik wel testen met om de dag want het is best duur.quote:
ok, dat is een veel te grote toewijdingquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ylonn heet het, is een lotion die je elke dag moet smeren op het gebied dat dus moeilijk doet. Tenminste, ze raden elke dag aan, maar als het werkt ga ik wel testen met om de dag want het is best duur.
Ik doe het 's ochtends al ik uit de douche kom. Deo, luchtje, dagcreme, lotion. Maakt het onderdeel van een routinequote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ok, dat is een veel te grote toewijdingelke dag vergeet ik meteen.
Maar goed ook niet echt last van dus dan heb je minder noodzaak.
ja dat werkt het beste denk ik. Benieuwd of het werkt!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik doe het 's ochtends al ik uit de douche kom. Deo, luchtje, dagcreme, lotion. Maakt het onderdeel van een routine.
Gohquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vind ze vaak zo zuur. Jammer wel.
Lekker doorwerken vanavond omdat je nu zit te woggen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga maar weer eens verder. Zit het al twee uur uit te stellen. Geen zin.
Laat maar weten als je bij 69% bentquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga maar weer eens verder. Zit het al twee uur uit te stellen. Geen zin.
Wel kut als zzp ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker doorwerken vanavond omdat je nu zit te woggen.
Ik heb zelfs gezogen en al een was gedaanquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker doorwerken vanavond omdat je nu zit te woggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |