400mm dik en 45cm lang is de minimale standaard!quote:
Kan gemakkelijk!quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
400mm dik en 45cm lang is de minimale standaard!
quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
400mm dik en 4,5cm lang is de minimale standaard!
Wij zeggen piem0lquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:03 schreef Knopsters het volgende:
* is lief denk ik
KLB / Volwassenen die het woord 'piemel' gebruiken
Sowieso ja. Gigantisch.quote:
Praise the lord!quote:
Waaromquote:
Waaromquote:
SoS87 zit op dit tijdstip al aan de dubbele hoeveelheid Sos die een menselijk lijf aan kan per jaarquote:
Neenquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
SoS87 zit op dit tijdstip al aan de dubbele hoeveelheid Sos die een menselijk lijf aan kan per jaar
Ik begin me zorgen te maken om die jongen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
SoS87 zit op dit tijdstip al aan de dubbele hoeveelheid Sos die een menselijk lijf aan kan per jaar
Heb je je dosis eindelijk opgeschroefd?quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begin me zorgen te maken om die jongen.
Doe wat je niet laten kan.quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:22 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik zit in de trein hoihoihoi
Mag ik van jullie naar voren en achteren rennen? Vind ik leuk:)
Wel boven en onder meepakken héquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:22 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik zit in de trein hoihoihoi
Mag ik van jullie naar voren en achteren rennen? Vind ik leuk:)
Nee, ik gebruik geen sosquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je je dosis eindelijk opgeschroefd?![]()
Wat een saai antwoordquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan.
Lijkt me bere gezelligquote:
Jou niks maar de rest welquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wat boeit ons dat nou
Ik.quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:32 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Ik niet, wie heeft er nu gelijk?
Vriendquote:
Meer dan je denktquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij snapt wel meer niet
Jammer dat er hier alleen maar KLB mods rond hangenquote:
? Wantquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat er hier alleen maar KLB mods rond hangen
KPDquote:
Dan hadden die deze kudtopics kunnen sluiten of opruimen.quote:
eensquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan hadden die deze kudtopics kunnen sluiten of opruimen.
Wie moet mij geven dan?quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je geen piem0l gehad dat je dit als TT gebruikt![]()
![]()
![]()
Hou je niet van?quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:22 schreef -Chakotay- het volgende:
Fancy is volgens mij een hele ondeugende
Vraag maar eens aan je moederquote:
Keertje voorstellen?quote:
Vogeltjesdans, gok ik!quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wie heeft die filmpjes uit de OP gehaald!
Yes vandaag weer 313kmquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:46 schreef Geerd het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 19 augustus 2019 15:28 schreef Fancy2 het volgende:
@:Geerd is motorrijden!
Bal over 3 meter passen, altijd lastigquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Utrecht niet gewonnen
Allebei tering slecht
Gek dat je er dan niet van kan winnen, als je zo vreselijk goed bent.quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:55 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Bal over 3 meter passen, altijd lastig
whutquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Je kan een grote bek opzetten maar je hebt gelijkgespeeld tegen een team dat momenteel met geluk 4de zou staan in de KKD.
Beetje net mostar ofzo?
ik heb nog geen wedstrijd gezien dit seizoen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gelijkspelen tegen dit Feyenoord is geen prestatie toch
Was niet best, die Dalmau moet fit worden. Abbas op de vleugel, Kerk eruit.quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gek dat je er dan niet van kan winnen, als je zo vreselijk goed bent.
Dat je hier gelijk tegen speelt zegt genoeg dan toch?quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Was niet best, die Dalmau moet fit worden. Abbas op de vleugel, Kerk eruit.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er schijnt hier ergens een kutmod rond te hangen die daar fan van is.
Onmogelijk dat iemand daar fan van is.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er schijnt hier ergens een kutmod rond te hangen die daar fan van is.
Supporter dan, of hooligan, of hoe je het ook wil noemen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Onmogelijk dat iemand daar fan van is.
man man man.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Supporter dan, of hooligan, of hoe je het ook wil noemen.
niet geklikt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit bakvisje kan je er vast wel bij helpen: LIF / Chronische onverklaarbare nekpijn
Fancy is kwantiteitquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Kies maar zelf uit maar ga voor kwaliteit![]()
![]()
![]()
Stokj, geloof het of niet. Maar kwaliteiter dan wat mij nu ter beschikking is gesteld is er niet!!! Whoooeeehoooeee!quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Kies maar zelf uit maar ga voor kwaliteit![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, in dat geval: @:Fancy2 hou je van bukkake's?![]()
![]()
![]()
Wat is dat?quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, in dat geval: @:Fancy2 hou je van bukkake's?![]()
![]()
![]()
Heel goed!quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:20 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Stokj, geloof het of niet. Maar kwaliteiter dan wat mij nu ter beschikking is gesteld is er niet!!! Whoooeeehoooeee!
Is zegmaar een bijeenkomst met veel mensen waarin de dames vleeswaren en sappen proeven, zeg maar een soort afterparty van de Oktoberfesten.quote:
Ik wil juist niet verzadigd raken. Wil hem juist kapot gebruiken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Heel goed!![]()
![]()
![]()
Nu moet je alleen zorgen dat je wel verzadigd raakt.
Dit heb ik niet achter jou gezocht! Man man manquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Is zegmaar een bijeenkomst met veel mensen waarin de dames vleeswaren en sappen proeven, zeg maar een soort afterparty van de Oktoberfesten.
![]()
![]()
Stille wateren....quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dit heb ik niet achter jou gezocht! Man man man
Zorg er dan voor dat je voldoende energie hebt voor je piem0l. Dan kan je het gebruiken (en dan paar uurtjes laten opladen) en weer opnieuw. Zou hou je het in topconditie.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:22 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik wil juist niet verzadigd raken. Wil hem juist kapot gebruiken.
Nou nou zeg, die Haga gaf aan dat je meer voor de kwantiteit gaat (voordat jij zei dat je voor kwaliteit bent)...quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dit heb ik niet achter jou gezocht! Man man man
We proberen je alleen maar te helpen. We zien het liefst dat de mensen die hier graag komen tevreden zijn en gelukkig!quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:25 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in jou en @:stokj
Dat mag.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:25 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in jou en @:stokj
Lekker.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Goed hoor, hier een bami met groente.
Geilquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan mep ik jouw bek wel zelf dicht
Dat gaat verkeerd. Als je op iemands bek mept dan doet diegene het van de pijn juist open.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan mep ik jouw bek wel zelf dicht
Zal jouw bek eens open meppenquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat gaat verkeerd. Als je op iemands bek mept dan doet diegene het van de pijn juist open.
Kan je beter dicht houden als je je tanden wil houdenquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat gaat verkeerd. Als je op iemands bek mept dan doet diegene het van de pijn juist open.
Goeie tip!quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan je beter dicht houden als je je tanden wil houden
Ja mocht je ooit in een gevecht komen waar iemand op je mond slaat, niet open doen, wang/lip is nog een klein stukje bescherming. Kan het verschil maken tussen een gebroken kaak lolquote:
Inderdaad. Maar zo hard zal @Fancy2 wel niet slaan hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja mocht je ooit in een gevecht komen waar iemand op je mond slaat, niet open doen, wang/lip is nog een klein stukje bescherming. Kan het verschil maken tussen een gebroken kaak lol
Dat weet je dan pas...quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar zo hard zal @:Fancy2 wel niet slaan hoor.![]()
![]()
Ook dat nog.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:37 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk omdat je er zelf in woont...
Dan heb ik nog een tip voor je:quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar zo hard zal @:Fancy2 wel niet slaan hoor.![]()
![]()
Zeg het ze, flat!quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een tip voor je:
Onderschat meisjes niet
Ervaringquote:
Ik ken die gezegde. Collega J stond bekend als een lief meisje. Totdat ze collega D in haar web lokte, en hij een kind bij haar verwekte en hem dumpte. Sindsdien staat zij bekend als de zwarte weduwe. Iedereen die met haar een move wilt maken weet dat je er een kind aan overhoudt + je wordt gedumpt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een tip voor je:
Onderschat meisjes niet
Je moet diegene op de juiste plak raken om knock out te gaan.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:40 schreef aloa het volgende:
Je hoeft niet hard te slaan om iemand knock out te slaan.
Klopt, ben ik zeker met je eens.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ervaring![]()
Al zijn de meeste meisjes natuurlijk wel iets minder sterk. Maar je hebt erbij waar je het niet van verwacht
Dat is weer het andere uiterste, ik bedoel meer dat meisjes ook redelijk sterk kunnen zijnquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ken die gezegde. Collega J stond bekend als een lief meisje. Totdat ze collega D in haar web lokte, en hij een kind bij haar verwekte en hem dumpte. Sindsdien staat zij bekend als de zwarte weduwe. Iedereen die met haar een move wilt maken weet dat je er een kind aan overhoudt + je wordt gedumpt.
![]()
![]()
Ja 1x was er in de kuip een gevecht die gozer sloeg 2 keer 1x mis en 1x achteroverquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:40 schreef aloa het volgende:
Je hoeft niet hard te slaan om iemand knock out te slaan.
Je gaat tenminste wel achterover vallenquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ervaring![]()
Al zijn de meeste meisjes natuurlijk wel iets minder sterk. Maar je hebt erbij waar je het niet van verwacht
Dit ja.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Je moet diegene op de juiste plak raken om knock out te gaan.
Ik heb wel het lengte en gewichtsvoordeel, maar is geen garantiequote:Op maandag 19 augustus 2019 18:42 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je gaat tenminste wel achterover vallen
Het gaat om de techniek, bradaquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb wel het lengte en gewichtsvoordeel, maar is geen garantie
Ja ik weet, ook dat heb ik eens mogen ervarenquote:
Jezus, eer ik dit verhaal gelezen heb is het dinsdag.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:43 schreef stokj het volgende:
Een collega ging een keer op date met een meid die vertelde dat ze een agressieve broertje en zusje had die in een speciaal tehuis woonden. En dat ze daar elke keer naar toe ging. Deze collega is van oorsprong bioloog dus hij vroeg of zij ook agressieve trekjes had. Nee zei ze. Aan het eind van de avond vond hij dat er geen klik was. Begon ze in ene om te slaan, met servies e.d. te gooien en amok te maken in het restaurant. Uiteindelijk had de politie hem naar huis gestuurd na zijn verhaal te hebben aangehoord. Zij moest de schade betalen.
Mensen zijn ziekquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:43 schreef stokj het volgende:
Een collega ging een keer op date met een meid die vertelde dat ze een agressieve broertje en zusje had die in een speciaal tehuis woonden. En dat ze daar elke keer naar toe ging. Deze collega is van oorsprong bioloog dus hij vroeg of zij ook agressieve trekjes had. Nee zei ze. Aan het eind van de avond vond hij dat er geen klik was. Begon ze in ene om te slaan, met servies e.d. te gooien en amok te maken in het restaurant. Uiteindelijk had de politie hem naar huis gestuurd na zijn verhaal te hebben aangehoord. Zij moest de schade betalen.
Mensen die groot en breed zijn (letterlijk die popeye klerenkasten) die zijn wel sterk alleen op snelheid en behendigheid gaan ze het verliezen. Daarvoor zijn ze te traag.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik weet, ook dat heb ik eens mogen ervarenWas wel kut want die meid was 1,65 ofzo mja, techniek is meer waard dan 3 uur per dag in de sportschool zitten.
Heb je judo gedaan ofzo?
Haha nee!quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik weet, ook dat heb ik eens mogen ervarenWas wel kut want die meid was 1,65 ofzo mja, techniek is meer waard dan 3 uur per dag in de sportschool zitten.
Heb je judo gedaan ofzo?
Probeer het eerst eens zonder profielfotoquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mensen zijn ziek![]()
En ik heb net Tinder aangemaakt, beloofd niet veel goeds
Beetje net als botteghin, gozer is een beer maar draaicirkel van een vrachtwagenquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Mensen die groot en breed zijn (letterlijk die popeye klerenkasten) die zijn wel sterk alleen op snelheid en behendigheid gaan ze het verliezen. Daarvoor zijn ze te traag.
Waar heb jij die technieken geleerd dan?quote:
Ik ga zo meteen mijn domein inspecteren.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan we vanavond doen jongens?
Vertel!quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mensen zijn ziek![]()
En ik heb net Tinder aangemaakt, beloofd niet veel goeds
Je kan ook om de samenvatting vragen?quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, eer ik dit verhaal gelezen heb is het dinsdag.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Je kan ook om de samenvatting vragen?
Soms wel succesvol, mensen liken over het algemeen dat soort profielen meer.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Probeer het eerst eens zonder profielfoto
Heb je al met iemand gesproken?quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nou ik heb het aangemaakt, maar als ik zulke verhalen hoor word ik bang.
Nee dankjequote:Op maandag 19 augustus 2019 18:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Je kan ook om de samenvatting vragen?
Wat voor verhalen?quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nou ik heb het aangemaakt, maar als ik zulke verhalen hoor word ik bang.
Neeeh ben nog aan het instellen en profielfoto kiezen enzo. Op bumble wel paar matches maar die zijn beetje traag, we leven in de sneltrein broerquote:
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:43 schreef stokj het volgende:
Ik wens je alle succes toe.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Soms wel succesvol, mensen liken over het algemeen dat soort profielen meer.
Maar ik swipe ze weg!
Wat zoek je dan?quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Soms wel succesvol, mensen liken over het algemeen dat soort profielen meer.
Maar ik swipe ze weg!
Ik ben altijd gezellig.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer eens gezellig!
Hoop dat dit gaat werken voor je brada. Dan kan je gelukkig zijn en aan je toekomst denken. Want denk aan je toekomst voor het te laat is!quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neeeh ben nog aan het instellen en profielfoto kiezen enzo. Op bumble wel paar matches maar die zijn beetje traag, we leven in de sneltrein broer
Een vrouw die niet gaat ouwehoeren heel de dag als ik naar de sportschool ga en beetje fatsoenlijk is, moet te doen zijn denk.quote:
Jouw reacties en manier van praten doen me vaak denken aan mijn niffo.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben altijd gezellig.
O wee als je nu weer naar de sportschool gaat.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Een vrouw die niet gaat ouwehoeren heel de dag als ik naar de sportschool ga en beetje fatsoenlijk is, moet te doen zijn denk.
Leermomentje.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:43 schreef stokj het volgende:
Gelukkig maarquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Jouw reacties en manier van praten doen me vaak denken aan mijn niffo.
Maar hij woont niet in jouw buurt en al en doet niet jouw werk.
Ja, zoiets inderdaad.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:50 schreef stokj het volgende:
Altijd vooraf goed screenen en de juiste vragen stellen.
Whuuuutquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beter maar in het echt ben ik nors dus dat werkt vaak niet
Wat zijn die vragen dan?quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Altijd vooraf goed screenen en de juiste vragen stellen.
Ja dat hoef ik dus nietquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
O wee als je nu weer naar de sportschool gaat.
Daarom moet je naar een activiteit gaan waar je je potentiële vrouw regelmatig ziet. Zo kan je haar aan je norsheid laten wennen. Ze zeggen weleens: je moet iemand eerst leren kennen voordat je inziet wat diegene voor je kan betekenen. En dan heeft het tijd nodig. Of wil je snelle jelle doen?quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beter maar in het echt ben ik nors dus dat werkt vaak niet
Cockerquote:
Denk niet dat er veel juiste vragen zijn, mensen liegen over van alles. Maar toch kan je aan de hand van bepaalde antwoorden wel inschatten hoe een persoon over bepaalde dingen denkt. Open vragen stellen is het bestequote:
Nou als diegene het vertikt om iets over zichzelf te vertellen dan weet je al dat ze of verlegen is, of geen interesse heeft of iets anders. Meestal aan de manier van reageren kan je al aanvoelen hoe zo iemand in elkaar zit.quote:
Ja ik kom wellicht niet zo over maar echt heel verlegenquote:
Heeft geen haast, maar bij het nors zijn hoort ook dat ik eig totaal geen zin heb ik sociale activiteiten en dat lastig is voor mij om lang vol te houdenquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:51 schreef stokj het volgende:
n
[..]
Daarom moet je naar een activiteit gaan waar je je potentiële vrouw regelmatig ziet. Zo kan je haar aan je norsheid laten wennen. Ze zeggen weleens: je moet iemand eerst leren kennen voordat je inziet wat diegene voor je kan betekenen. En dan heeft het tijd nodig. Of wil je snelle jelle doen?
Hee tante Esquote:
Kies iets wat je leuk vindt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik kom wellicht niet zo over maar echt heel verlegen
[..]
Heeft geen haast, maar bij het nors zijn hoort ook dat ik eig totaal geen zin heb ik sociale activiteiten en dat lastig is voor mij om lang vol te houden
heb jij al een vriendin dan?quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Kies iets wat je leuk vindt.
En zorg er voor dat ze jou nooit verantwoordelijkheid geven waardoor je je eigen mening niet makkelijk naar buiten mag brengen.
Ja mja je weet hoe dat gaat toch, mensen betrekken je ergens bij omdat ze je beter willen leren kennen, en dan word je geforceerd mee te doen. Op dat punt haak ik dus af.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Kies iets wat je leuk vindt.
En zorg er voor dat ze jou nooit verantwoordelijkheid geven waardoor je je eigen mening niet makkelijk naar buiten mag brengen.
Is dit het begin van een boek dat je aan het schrijven bent?quote:
De straatlichten gaan aan. Ik kijk rustig om me heen, de straten zijn verlaten.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is dit het begin van een boek dat je aan het schrijven bent?
Hoe weet je datquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is dit het begin van een boek dat je aan het schrijven bent?
Zoek iets dat niet geforceerd valt of zet je er over heen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja mja je weet hoe dat gaat toch, mensen betrekken je ergens bij omdat ze je beter willen leren kennen, en dan word je geforceerd mee te doen. Op dat punt haak ik dus af.
Net zoals dat ik elke gymles skip
quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
De straatlichten gaan aan. Ik kijk rustig om me heen, de straten zijn verlaten.
Zit wel potentie in!
Best wel jaquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]dat bedoel ik. Eerste deel van harry potter begint ook zoiets en dat is toch goed uitgepakt.
Donkerbruin vermoedenquote:
En opeens komt @albertusperkamentus te voorschijn.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
De straatlichten gaan aan. Ik kijk rustig om me heen, de straten zijn verlaten.
Zit wel potentie in!
Ja sporten en beetje met metaaldetector, mja, dat zijn dingen die je niet echt op een date doetquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Zoek iets dat niet geforceerd valt of zet je er over heen.
Wat doe je graag?
Als we maar royalties krijgen voor de voorzet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]dat bedoel ik. Eerste deel van harry potter begint ook zoiets en dat is toch goed uitgepakt.
Kreeg een gaatje van deze afbeelding.quote:
Geen idee.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bestaat nuts eigenlijk nog?
Zag het gisteren wel liggen in het schap bij de BP.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bestaat nuts eigenlijk nog?
Oke.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Zag het gisteren wel liggen in het schap bij de BP.
Alsof die tandartsen altijd zo strikt waren in het niet eten van alles wat niet goed is voor je tanden.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kreeg een gaatje van deze afbeelding.
Ik ook niet, maar let er ook niet op, want koop het nooitquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zie het eigk nooit meer.
Dat zeg ik ook niet he.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:03 schreef stokj het volgende:
Alsof die tandartsen altijd zo strikt waren in het niet eten van alles wat niet goed is voor je tanden.![]()
![]()
Voor hoeveel ik zoek nog een stekkiequote:Op maandag 19 augustus 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn buurman gaat zijn huis te koop zetten.
Ja das lekker in de buurt jaquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:03 schreef stokj het volgende:
[..]
BP Elsgeest (voor het geval je het kent, is vanuit DH).![]()
![]()
485quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Voor hoeveel ik zoek nog een stekkie
Niet eensquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Woon je in Wassenaar ofzo...man man man...![]()
![]()
![]()
Den Haag hequote:Op maandag 19 augustus 2019 19:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Voor hoeveel ik zoek nog een stekkie
Dat geloof ik zekerquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zijn ook goede delen.
Even afkloppen, maar heb nog nooit een gaatje gehad.quote:
Dat scheelt nogal jaquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb je voor de helft minder een villa.
Euj....quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Even afkloppen, maar heb nog nooit een gaatje gehad.
Heel goed, houden zo.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nice.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:10 schreef stokj het volgende:
Dit is mijn thuisresidentie van december tot begin februari
[ afbeelding ]
Yo.quote:
Ik bedoelde dat ik door het zien van die afbeelding van de Nutsbar (lol klinkt als een gayclub), spreekwoordelijk een gaatje kreeg.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:10 schreef stokj het volgende:
Heel goed, houden zo.
Maar wat bedoelde je dan?
Hi schatjequote:Op maandag 19 augustus 2019 19:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Yo.
[..]
Ik bedoelde dat ik door het zien van die afbeelding van de Nutsbar (lol klinkt als een gayclub), spreekwoordelijk een gaatje kreeg.
Sow hee, ook niet als kindquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ooh, ja. Kan me herinneren dat die Nuts, Mars en Milkyway nog slechter voor je tanden was dan een Twix of een Lion.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Yo.
[..]
Ik bedoelde dat ik door het zien van die afbeelding van de Nutsbar (lol klinkt als een gayclub), spreekwoordelijk een gaatje kreeg.
Hey moppiequote:
Nee. Geen beugel, gaatje of wat dan ook. Nog nooit iets aan mijn tanden gehadquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:13 schreef aloa het volgende:
Sow hee, ook niet als kind![]()
Ik ook bijna nooit.
Volgens mij maakt dat geen zak uit, al dat snoep zit vol met suikers.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:13 schreef stokj het volgende:
Ooh, ja. Kan me herinneren dat die Nuts, Mars en Milkyway nog slechter voor je tanden was dan een Twix of een Lion.
Vorige zomer had ik een of andere (leuke) tandartsmeid die mijn vaste tandarts verving. Ze studeerde nog. Op het moment dat ik mijn mond opendeed keek ze er 4 seconden in en zei ja je hebt 8 gaatjes. Ik was verbaasd omdat ik goed op voeding let en op minimale persoonlijke hygiene. Ik zei ik wil het laten checken door mijn eigen tandarts. Die kwam twee weken later terug en ze zei dat het onzin was en dat die tandartsmeid te enthousiast was omdat ik haar allereerste patiënt ooit was.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Sow hee, ook niet als kind![]()
Ik ook bijna nooit.
Sterker nog: ik werd er slimmer door.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verstand had je toch al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |