400mm dik en 45cm lang is de minimale standaard!quote:
Kan gemakkelijk!quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
400mm dik en 45cm lang is de minimale standaard!
quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
400mm dik en 4,5cm lang is de minimale standaard!
Wij zeggen piem0lquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:03 schreef Knopsters het volgende:
* is lief denk ik
KLB / Volwassenen die het woord 'piemel' gebruiken
Sowieso ja. Gigantisch.quote:
Praise the lord!quote:
Waaromquote:
Waaromquote:
SoS87 zit op dit tijdstip al aan de dubbele hoeveelheid Sos die een menselijk lijf aan kan per jaarquote:
Neenquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
SoS87 zit op dit tijdstip al aan de dubbele hoeveelheid Sos die een menselijk lijf aan kan per jaar
Ik begin me zorgen te maken om die jongen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
SoS87 zit op dit tijdstip al aan de dubbele hoeveelheid Sos die een menselijk lijf aan kan per jaar
Heb je je dosis eindelijk opgeschroefd?quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begin me zorgen te maken om die jongen.
Doe wat je niet laten kan.quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:22 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik zit in de trein hoihoihoi
Mag ik van jullie naar voren en achteren rennen? Vind ik leuk:)
Wel boven en onder meepakken héquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:22 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik zit in de trein hoihoihoi
Mag ik van jullie naar voren en achteren rennen? Vind ik leuk:)
Nee, ik gebruik geen sosquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je je dosis eindelijk opgeschroefd?![]()
Wat een saai antwoordquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe wat je niet laten kan.
Lijkt me bere gezelligquote:
Jou niks maar de rest welquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja wat boeit ons dat nou
Ik.quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:32 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Ik niet, wie heeft er nu gelijk?
Vriendquote:
Meer dan je denktquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij snapt wel meer niet
Jammer dat er hier alleen maar KLB mods rond hangenquote:
? Wantquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat er hier alleen maar KLB mods rond hangen
KPDquote:
Dan hadden die deze kudtopics kunnen sluiten of opruimen.quote:
eensquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan hadden die deze kudtopics kunnen sluiten of opruimen.
Wie moet mij geven dan?quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je geen piem0l gehad dat je dit als TT gebruikt![]()
![]()
![]()
Hou je niet van?quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:22 schreef -Chakotay- het volgende:
Fancy is volgens mij een hele ondeugende
Vraag maar eens aan je moederquote:
Keertje voorstellen?quote:
Vogeltjesdans, gok ik!quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wie heeft die filmpjes uit de OP gehaald!
Yes vandaag weer 313kmquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:46 schreef Geerd het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 19 augustus 2019 15:28 schreef Fancy2 het volgende:
@:Geerd is motorrijden!
Bal over 3 meter passen, altijd lastigquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Utrecht niet gewonnen
Allebei tering slecht
Gek dat je er dan niet van kan winnen, als je zo vreselijk goed bent.quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:55 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Bal over 3 meter passen, altijd lastig
whutquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Je kan een grote bek opzetten maar je hebt gelijkgespeeld tegen een team dat momenteel met geluk 4de zou staan in de KKD.
Beetje net mostar ofzo?
ik heb nog geen wedstrijd gezien dit seizoen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gelijkspelen tegen dit Feyenoord is geen prestatie toch
Was niet best, die Dalmau moet fit worden. Abbas op de vleugel, Kerk eruit.quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gek dat je er dan niet van kan winnen, als je zo vreselijk goed bent.
Dat je hier gelijk tegen speelt zegt genoeg dan toch?quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Was niet best, die Dalmau moet fit worden. Abbas op de vleugel, Kerk eruit.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er schijnt hier ergens een kutmod rond te hangen die daar fan van is.
Onmogelijk dat iemand daar fan van is.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja er schijnt hier ergens een kutmod rond te hangen die daar fan van is.
Supporter dan, of hooligan, of hoe je het ook wil noemen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Onmogelijk dat iemand daar fan van is.
man man man.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Supporter dan, of hooligan, of hoe je het ook wil noemen.
niet geklikt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit bakvisje kan je er vast wel bij helpen: LIF / Chronische onverklaarbare nekpijn
Fancy is kwantiteitquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Kies maar zelf uit maar ga voor kwaliteit![]()
![]()
![]()
Stokj, geloof het of niet. Maar kwaliteiter dan wat mij nu ter beschikking is gesteld is er niet!!! Whoooeeehoooeee!quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Kies maar zelf uit maar ga voor kwaliteit![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, in dat geval: @:Fancy2 hou je van bukkake's?![]()
![]()
![]()
Wat is dat?quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, in dat geval: @:Fancy2 hou je van bukkake's?![]()
![]()
![]()
Heel goed!quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:20 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Stokj, geloof het of niet. Maar kwaliteiter dan wat mij nu ter beschikking is gesteld is er niet!!! Whoooeeehoooeee!
Is zegmaar een bijeenkomst met veel mensen waarin de dames vleeswaren en sappen proeven, zeg maar een soort afterparty van de Oktoberfesten.quote:
Ik wil juist niet verzadigd raken. Wil hem juist kapot gebruiken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Heel goed!![]()
![]()
![]()
Nu moet je alleen zorgen dat je wel verzadigd raakt.
Dit heb ik niet achter jou gezocht! Man man manquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Is zegmaar een bijeenkomst met veel mensen waarin de dames vleeswaren en sappen proeven, zeg maar een soort afterparty van de Oktoberfesten.
![]()
![]()
Stille wateren....quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dit heb ik niet achter jou gezocht! Man man man
Zorg er dan voor dat je voldoende energie hebt voor je piem0l. Dan kan je het gebruiken (en dan paar uurtjes laten opladen) en weer opnieuw. Zou hou je het in topconditie.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:22 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik wil juist niet verzadigd raken. Wil hem juist kapot gebruiken.
Nou nou zeg, die Haga gaf aan dat je meer voor de kwantiteit gaat (voordat jij zei dat je voor kwaliteit bent)...quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dit heb ik niet achter jou gezocht! Man man man
We proberen je alleen maar te helpen. We zien het liefst dat de mensen die hier graag komen tevreden zijn en gelukkig!quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:25 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in jou en @:stokj
Dat mag.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:25 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in jou en @:stokj
Lekker.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Goed hoor, hier een bami met groente.
Geilquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan mep ik jouw bek wel zelf dicht
Dat gaat verkeerd. Als je op iemands bek mept dan doet diegene het van de pijn juist open.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan mep ik jouw bek wel zelf dicht
Zal jouw bek eens open meppenquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat gaat verkeerd. Als je op iemands bek mept dan doet diegene het van de pijn juist open.
Kan je beter dicht houden als je je tanden wil houdenquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat gaat verkeerd. Als je op iemands bek mept dan doet diegene het van de pijn juist open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |