Kan.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:02 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
dus jij bent zo'n stinkerd waar je altijd met een cirkel omheen loopt
http://dagentotkerst.nl/v2/quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:02 schreef Charlotte3 het volgende:
Hoeveel dagen tot kerst eigenlijk?
Zo zie je ze zelden.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:06 schreef -Chakotay- het volgende:
Was laatst bij de sigarenboer, komt daar zo'n type man met kloffie en aromameur van hier tot tokio. Denkt grappig te zijn, de vrouw acteren door te lachen. Tot hij het pand verlaat en de dames moord en brand schreeuwen over de stank die het verspreid
Wat is duur?quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:09 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik ben verliefd op deze schoenen,
MAAR ze ZIJN zo DUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
jij loopt elke dag op regenlaarzen, jij bent niet bekend met schoenprijzenquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]ik zou ze eerder 80 schatten of zo.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:10 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
jij loopt elke dag op regenlaarzen, jij bent niet bekend met schoenprijzen
gokjequote:Op maandag 19 augustus 2019 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
heb ik je gekwetst?quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe dat maar niet meer dan.
Ga weg!quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
En maar zeuren dat ze niet genoeg water hebben daar 🙄
Hoi! Alles goed?quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:19 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
blijf nog even, maar ga zo wel
Zonnig maar fris. Waar ben je dan?quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:21 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ja gaat goed, met jou?
hoe is het leven daar in Nederland?
In Europaquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zonnig maar fris. Waar ben je dan?
Kan niet anders!quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:23 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
grappig, misschien zijn wel dan wel in de buurt
Misschien BEN je haar wel?quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:24 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Misschien woon je wel naast me
Dat is heel goed mogelijk!quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:24 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Misschien woon je wel naast me
kom ik vanavond door het raampje bij je naar binnenquote:
Die is schultenbrau klappen in zijn faphok!quote:
Waarom door het raampje? Pas je niet door de deur? Waarom was je je toilet alleen in het weekend?quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:26 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
kom ik vanavond door het raampje bij je naar binnen
mn toilet ben ik vergeten schoon te maken dit weekend
Doe je mee?quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is schultenbrau klappen in zijn faphok!
omdat ik je niet wil wakker makenquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waarom door het raampje? Pas je niet door de deur? Waarom was je je toilet alleen in het weekend?
maak jij elke dag het toilet schoon dan?quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waarom door het raampje? Pas je niet door de deur? Waarom was je je toilet alleen in het weekend?
Owquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:28 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
omdat ik je niet wil wakker maken
Ik ben al vanaf het middag uur samen met hem halve liters aan het wegtikkenquote:
Lekker bezig pikquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf het middag uur samen met hem halve liters aan het wegtikken
Ik gebruik het elke dag dus ja, ik maak het elke dag schoon.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:29 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
maak jij elke dag het toilet schoon dan?
indien ja, wil je met mij trouwen?
Booohhhquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
En ook lekker samen aan het fappen zeker
elke vrijdag neem ik bloemen mee, dealquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik gebruik het elke dag dus ja, ik maak het elke dag schoon.
Trouwen 🤔
Krijg ik elke dag bloemen?
Elke dag, anders nietquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:31 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
elke vrijdag neem ik bloemen mee, deal
anders lijkt het binnen net op een bloemenwinkel
schoonmaken als in.. op de knieen met borstel en sopjequote:Op maandag 19 augustus 2019 15:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Trouwen 🤔
Net nog furieus gefapt op een paar KPD postsquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
En ook lekker samen aan het fappen zeker
HAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Trouwen 🤔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |