Kan niet anders!quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:23 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
grappig, misschien zijn wel dan wel in de buurt
Misschien BEN je haar wel?quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:24 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Misschien woon je wel naast me
Dat is heel goed mogelijk!quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:24 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Misschien woon je wel naast me
kom ik vanavond door het raampje bij je naar binnenquote:
Die is schultenbrau klappen in zijn faphok!quote:
Waarom door het raampje? Pas je niet door de deur? Waarom was je je toilet alleen in het weekend?quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:26 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
kom ik vanavond door het raampje bij je naar binnen
mn toilet ben ik vergeten schoon te maken dit weekend
Doe je mee?quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is schultenbrau klappen in zijn faphok!
omdat ik je niet wil wakker makenquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waarom door het raampje? Pas je niet door de deur? Waarom was je je toilet alleen in het weekend?
maak jij elke dag het toilet schoon dan?quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waarom door het raampje? Pas je niet door de deur? Waarom was je je toilet alleen in het weekend?
Owquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:28 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
omdat ik je niet wil wakker maken
Ik ben al vanaf het middag uur samen met hem halve liters aan het wegtikkenquote:
Lekker bezig pikquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf het middag uur samen met hem halve liters aan het wegtikken
Ik gebruik het elke dag dus ja, ik maak het elke dag schoon.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:29 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
maak jij elke dag het toilet schoon dan?
indien ja, wil je met mij trouwen?
Booohhhquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
En ook lekker samen aan het fappen zeker
elke vrijdag neem ik bloemen mee, dealquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik gebruik het elke dag dus ja, ik maak het elke dag schoon.
Trouwen 🤔
Krijg ik elke dag bloemen?
Elke dag, anders nietquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:31 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
elke vrijdag neem ik bloemen mee, deal
anders lijkt het binnen net op een bloemenwinkel
schoonmaken als in.. op de knieen met borstel en sopjequote:Op maandag 19 augustus 2019 15:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Trouwen 🤔
Net nog furieus gefapt op een paar KPD postsquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
En ook lekker samen aan het fappen zeker
HAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op maandag 19 augustus 2019 15:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Trouwen 🤔
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |