Lekker! Ik krijg zo koffie en havermoutquote:Op zondag 18 augustus 2019 09:43 schreef Joosie200 het volgende:
Koffie en een croissantje is mijn easy sunday morning
waarin danquote:Op zondag 18 augustus 2019 11:47 schreef gcjoel het volgende:
Je eet toch voordat je je aankleed gek.
Ja maar dan moet je zeg maar 2x aankledenquote:Op zondag 18 augustus 2019 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Badjas, joggingbroek, pyjama.
Ik ben nog steeds in joggingbroek
Badjas, checkquote:Op zondag 18 augustus 2019 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Badjas, joggingbroek, pyjama.
Ik ben nog steeds in joggingbroek
Beetje uitgerust afgelopen week?quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Badjas, check
Nu maar eens ontbijten
Geen poesjesfeest?quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook nog in opstartmodus, ben me aan het prepareren voor de kattenparty.
Dat komt wellicht later nog, als ik het kattenfeest ontvlucht benquote:
Ja behoorlijk En nog een weekje te gaanquote:Op zondag 18 augustus 2019 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje uitgerust afgelopen week?
Wat is een katten feest?quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat komt wellicht later nog, als ik het kattenfeest ontvlucht ben.
Voor de housewarming?quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:54 schreef Californium het volgende:
Maar even de koelkast gaan volflikkeren
Ik heb nu welgeteld 1 blikje cola erin staan. Dus laat ik beginnen met iets om van te levenquote:
Gewoon iedereen zelf mee laten nemenquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb nu welgeteld 1 blikje cola erin staan. Dus laat ik beginnen met iets om van te leven
Ik zou geen reden weten om uberhaupt een housewarming te gevenquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon iedereen zelf mee laten nemen![]()
Maar proost
Heb je alles net netjes maken ze er weer een zooitje vanquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zou geen reden weten om uberhaupt een housewarming te geven
Paar flessen goldstrike en absinthe, iedereen lazarus.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon iedereen zelf mee laten nemen![]()
Maar proost
Precies. Mensen nodigen zichzelf maar uit. Morgen komt dinnetje die ook gewoon zichzelf uitnodigdequote:Op zondag 18 augustus 2019 15:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je alles net netjes maken ze er weer een zooitje van
Ah een kenner om absoluut lazarus te worden.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar flessen goldstrike en absinthe, iedereen lazarus.
Goede feestjes.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah een kenner om absoluut lazarus te worden.
Goldstrike jesus wat kun je daar dronken van worden.![]()
![]()
Die drank met kaneelsmaak, goudvlokken en een alcoholpercentage van 50%.quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:18 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet wat gold strike is. Is dat niet een goedkope redbull?
Je bent toch jong geweestquote:Op zondag 18 augustus 2019 16:18 schreef Elvi het volgende:
Nooit gedronken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die drank met kaneelsmaak, goudvlokken en een alcoholpercentage van 50%.
Dat is Golden Power van de Aldiquote:Op zondag 18 augustus 2019 16:18 schreef Elvi het volgende:
Gevolgd door een orgie?quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goddomme wordt tijd dan.
Goldstrike avond incomming.
Slaapkamersquote:Op zondag 18 augustus 2019 18:25 schreef Californium het volgende:
OMG! Mijn slaapkamertje is muisjessssstil...
Jaquote:
Dat had ik ook toen ik hier kwam wonen. 's Avonds geen langsrazende bussen en ander verkeer. Geen ambulances/brandweer/politie paar keer avond, gewoon stil. En dan wakker worden van fluitende vogeltjesquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja
Hij is groot genoeg voor al mijn meuk
En heb een heerlijk dutje gedaan. Zo stil. TE stil misschien
! Moet nog wel even wennen denk ik
Gewoon deze aanzetten.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja
Ja dat jaquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik hier kwam wonen. 's Avonds geen langsrazende bussen en ander verkeer. Geen ambulances/brandweer/politie paar keer avond, gewoon stil. En dan wakker worden van fluitende vogeltjes
quote:
Wel het nadeel van een galerijwoning, dan moet ik de gordijnen dicht doen om te tukken en je hoort mensen langs lopen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja
Dat is wel vervelend ja!quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel het nadeel van een galerijwoning, dan moet ik de gordijnen dicht doen om te tukken en je hoort mensen langs lopen.
@Lotusssquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ging niet door wegens slecht nieuws.
o, ik dacht dat je het over mij had toen ik bij je op de galerij wasquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil even reclame maken voor de ramenzuiger, want ik heb net met een paar minuten de ramen aan de voorkant schoongemaakt.
Ik heb nu een mental image van een downie die de ramen staat schoon te likken. En net chocola heeft gegeten.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:50 schreef MCH het volgende:
[..]
o, ik dacht dat je het over mij had toen ik bij je op de galerij was
Gadver, jij hebt bruine vlekken op je raam?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een mental image van een downie die de ramen staat schoon te likken. En net chocola heeft gegeten.
Ja dankzij jou.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Gadver, jij hebt bruine vlekken op je raam?
Nee. bah. Dit gaat te verquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:10 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)e&utm_medium=ios_app
Alsjeblieft!
Ja eigenlijk welquote:
quote:To my horror, I witnessed, dangling from her asshole, a fucking tape worm, bouncing like a fettuccine noodle with every excited movement she made.
En toen stopte ik met lachen:quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit hardop te lachen om een reactiejammer dat ik mobiel niet van reddit kan quoten
quote:He thought the white lumps were what 'eating out' meant, and bit off a few of them and ate them, even though they tasted really bad.
Owquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zou geen reden weten om uberhaupt een housewarming te geven
Nee het daadwerkelijk eten van smegma heeft me gebroken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat verhaal nog
Verhaal van de stoma ook gelezen?
Nou er was een dame met gonorroe in dat gat van dr stoma. Drie keer raden hoe het daar kwam.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee het daadwerkelijk eten van smegma heeft me gebroken.
Geilquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou er was een dame met gonorroe in dat gat van dr stoma. Drie keer raden hoe het daar kwam.
Er staat ook een verhaal tussen van een prostituée op de eerste hulp, waarbij de arts allemaal doekjes eruit had gehaald en dat rook erg prettig allemaal. Maar ze had er ook bundeltjes geld in gestopt. En toen kwam een agent dat geld halen en die moest dat tellen, en tussendoor bevochtigde hij nog even z'n vingertoppen om beter te kunnen tellen.
Dikke pillenquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze komen er aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard. Deel 2 van Sandman had ik al. Deel 3 heb ik in kleinere bundels. Weet niet of ik het de moeite waard vind om deel 3 te kopen daarom. Is niet deel van het main verhaal, maar een spin-off van Death ipv Dream.quote:
hmmmquote:The grossest sexual encounter I've had was a guy who sweat so profusely it was dripping on me, then he flipped his sweaty ass around into my face to attempt what I can only assume was a 69 position but was more like bein force fed a butt sandwich and I could see the sweat glistening on his ass/ball hair, that, and the cheez smell coming from his balls made my eyes water and I threw him off me and ran to the shower.
Dan jijquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij kwam in ieder geval verder als jou
En dikwijls tepels als kleppenstelen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh oh oh, zij was zo zo zo mooi.
Ik ben gewoon hooggeleid hoor, jij werkt in een fabriek en speelt nog met Lego.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je had beter eens naar het schoolbord kunnen kijken in plaats van de tieten van je juf
Ze had idd zelden een bh aan.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dikwijls tepels als kleppenstelen.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:10 schreef Elvi het volgende:
Ik moet nu denken aan die Winnie de Pooh meme
En verdien dikke doekoequote:Op zondag 18 augustus 2019 22:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hooggeleid hoor, jij werkt in een fabriek en speelt nog met Lego.
Het is dat ik niet goed kan lezen, maar anders zou ik dit soort boeken verslinden.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kreeg goede recensies op goodreads
Wat zit je nu te klieren dan, onzeker ofzo?quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben gewoon hooggeleid hoor, jij werkt in een fabriek en speelt nog met Lego.
Ben linksquote:Op zondag 18 augustus 2019 22:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat heb je daar aan als je kwakkie altijd in je rechterhand eindigt
Goede miem.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:17 schreef Elvi het volgende:
Godsamme dit duurde veel te lang![]()
[ afbeelding ]
Miemkwienquote:Op zondag 18 augustus 2019 22:17 schreef Elvi het volgende:
Godsamme dit duurde veel te lang![]()
[ afbeelding ]
Geen wonder dat je downvotes krijgt op Reddit als je deze meme niet kentquote:Op zondag 18 augustus 2019 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest hieraan denken en snapte het al niet
[ afbeelding ]
Ontzettend veel neuken.quote:
Als je downvotes wilt op reddit moet je gewoon iets conservatiefs zeggen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:41 schreef Elvi het volgende:
[..]
Geen wonder dat je downvotes krijgt op Reddit als je deze meme niet kent
Faxi staat nog wat heerlijks te wachten.quote:
https://m.fcupdate.nl/voe(...)liefde-in-fortaleza/quote:Tijdens het EK 2008 in Oostenrijk en Zwitserland deelde ik een huisje met een fotograaf, die ieder jaar op vakantie ging naar Fortaleza. Volgens hem was dit het paradijs op aarde en stonden de vrouwen hier voor hem in de rij. "En ze staan dan huilend op het vliegveld als je weer vertrekt", vertelde hij kleurrijk. Prostituees wilde hij de vrouwen niet noemen. "Ach, je neemt ze mee uit eten en betaalt hun drankjes. Meer hoeven ze niet." Het is maar wat je onder het begrip 'prostituee' verstaat.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest hieraan denken en snapte het al niet
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Faxi staat nog wat heerlijks te wachten.
[..]
https://m.fcupdate.nl/voe(...)liefde-in-fortaleza/
Gesproken als een echte ervaringsdeskundigequote:Op zondag 18 augustus 2019 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ontzettend veel neuken.
Bedenk wel de vrouwen die je meeneemt ga je niet vragen wat het kost.
Je vraagt: “hoeveel heb je nodig voor de taxi?” En betaalt netjes een marge van 5x de taxi.
Je had de vezels juist goed kunnen gebruiken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:10 schreef MCH het volgende:
M'n vriendin heeft witbrood voor me gesmeerd
quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:28 schreef rival het volgende:
[..]
Als je dat nu nog niet weet dan zal het je geen reet aangaan.
Was Damon Albarn leuk?quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had de vezels juist goed kunnen gebruiken.
Dat je het maar even weet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij bent de beste en liefste en mooiste
Kom ik even een pintje met je doen, als je dat ok vindt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja net aan. Nu wachten tot het weer weekend is.
90's feestje
Uiteraard, we appen wel even zaterdag.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kom ik even een pintje met je doen, als je dat ok vindt.
Gezellig.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Uiteraard, we appen wel even zaterdag.
Half dood.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:17 schreef MCH het volgende:
@:Vinniiee heeft zichzelf ook weer helemaal kapotgeneukt dit weekend, ook nergens te bekennen
Dan kun je beter ruiken ipv kijken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:47 schreef MCH het volgende:
Ik sta op Utrecht CS om te kijken of ik een stinkende CE zie
oh ben jij zo een "ik heb geen baas, honden hebben een baas" roeper..quote:
Nee ik ben überhaupt geen baasroeper, dus ik heb het nooit over een baas.quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ben jij zo een "ik heb geen baas, honden hebben een baas" roeper..
maar je insinueert het wel.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat rival een hond is ja. Die hapt ook altijd zo lekker, dus vond het wel toepasselijk.
quote:
ah oke, dan heb ik het fout geïnterpreteerd. Mijn excuus.quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat rival een hond is ja. Die hapt ook altijd zo lekker, dus vond het wel toepasselijk.
Of een SAP demo van 8-12quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal weer lekker begonnen met de krant lezen, 5 koffie, nog wat internetten?
Ik weet niet wat dit is kind. Maar ooit kan je het vast laten gaanquote:Op maandag 19 augustus 2019 10:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Is dit je tanden laten zien in plaats van happen?
McAfee verwijderen, defender updaten. Klaar.quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast: toen ik deze pc laatst kocht zat er McAfee bij, zo'n proefperiode die nu zo'n beetje afloopt en nu word ik gespamd om de boel te verlengen. Bij m'n vorige pc gebruikte ik gewoon defender van WindowsDat kan ik nu toch ook gebruiken? Hoe kom ik dan van McAfee af zonder dat ik twintigduizend waarschuwingen krijg zoals nu?
die rommel had je al meteen er af moeten gooienquote:Op maandag 19 augustus 2019 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast: toen ik deze pc laatst kocht zat er McAfee bij, zo'n proefperiode die nu zo'n beetje afloopt en nu word ik gespamd om de boel te verlengen. Bij m'n vorige pc gebruikte ik gewoon defender van WindowsDat kan ik nu toch ook gebruiken? Hoe kom ik dan van McAfee af zonder dat ik twintigduizend waarschuwingen krijg zoals nu?
Zeker relatiemateriaal.quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
maar relatiemateriaal? of gewoon leuk voor nu?
Eerste keer dat ik hier post, maar ik zag je vraag dus hey.quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ok, even een hypothetische situatie, had ik het vanochtend over;
Stel je slaapt naast iemand waar je seks mee hebt gehad, en diegene zegt, 'als je wakker bent kun je doen en laten wat je wil met me.'. Je wordt wakker en stopt je pik in haar om haar wakker te neuken. Is dat dan moreel te verantwoorden, of niet? Omdat toen je begon ze nog sliep?
Honger nu.quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wil broodje gaan halen, gaat het ineens stormen. Wat is dit nou weer?
Als ze nog niet half wakker was; ik zou het niet doen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
Stel je slaapt naast iemand waar je seks mee hebt gehad, en diegene zegt, 'als je wakker bent kun je doen en laten wat je wil met me.'. Je wordt wakker en stopt je pik in haar om haar wakker te neuken. Is dat dan moreel te verantwoorden, of niet? Omdat toen je begon ze nog sliep?
Maar Defender alleen is genoeg? Gebruik het al tien jaar maar dat zegt niksquote:Op maandag 19 augustus 2019 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die rommel had je al meteen er af moeten gooien
Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Programma's en onderdelenquote:Op maandag 19 augustus 2019 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Ja, is prima. Als je niet op de rare sites komt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar Defender alleen is genoeg? Gebruik het al tien jaar maar dat zegt niks
Hoezo niet?quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Honger nu.
[..]
Als ze nog niet half wakker was; ik zou het niet doen.
Ben je in de problemen gekomen Hos?quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
ik vind van wel.quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar Defender alleen is genoeg? Gebruik het al tien jaar maar dat zegt niks
over SAP? Kan jij geen 4 uur vullen?quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoelang wou je daar over lullen?
Ah kak.quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, is prima. Als je niet op de rare sites komt.
Nee, I don't stick my dick in crazy.quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je in de problemen gekomen Hos?
SAP!quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
over SAP? Kan jij geen 4 uur vullen?![]()
Joh je bent toch al wakker voor die piemel erin zit? Dan ben je wel een hele vaste slaperquote:Op maandag 19 augustus 2019 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ik niet hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Jezus iedereen aan het daten hier.
Nee hoorquote:Op maandag 19 augustus 2019 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Dat levert wel de leukste verhalen op.quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, I don't stick my dick in crazy.
Nou, van moment tot wakker en piemel in je zit niet zo heel lang natuurlijk. Zeker als je nog wakker moet worden.quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Joh je bent toch al wakker voor die piemel erin zit? Dan ben je wel een hele vaste slaper
Nja ok, geen idee, ik ben meestal gewoon al wakker.quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, van moment tot wakker en piemel in je zit niet zo heel lang natuurlijk. Zeker als je nog wakker moet worden.
4 dagen van 8-12 blijkbaar.quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoelang wou je daar over lullen?
Nee hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga gewoon met de auto. Nu even naar de Albert Heijn en dan thuis was aan zetten en onder de douche.quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:47 schreef MCH het volgende:
Ik sta op Utrecht CS om te kijken of ik een stinkende CE zie
Doen, vraagt ze toch om?quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ga je altijd met de auto naar LL? Zou je volgend jaar iemand halverwege op kunnen halen en thuis kunnen brengen en haar tent op kunnen zetten huehue?quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga gewoon met de auto. Nu even naar de Albert Heijn en dan thuis was aan zetten en onder de douche.
Weird flex, but okayquote:Op maandag 19 augustus 2019 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, I don't stick my dick in crazy.
Daar heb je glijmiddel voor.quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doen, vraagt ze toch om?
Tenzij heel droog en bloed en alles.![]()
Lekker wakker worden terwijl iemand op je foef zit te spugenquote:Op maandag 19 augustus 2019 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar heb je glijmiddel voor.
2 iemanden!quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je altijd met de auto naar LL? Zou je volgend jaar iemand halverwege op kunnen halen en thuis kunnen brengen en haar tent op kunnen zetten huehue?
Gewoon spuug.quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar heb je glijmiddel voor.
Is dat nog steeds zo'n hel om op maandagochtend van die LL parkings weg te komen?quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga gewoon met de auto. Nu even naar de Albert Heijn en dan thuis was aan zetten en onder de douche.
Werkt niet zo goed. En om nou iemand wakker te maken omdat ze uitscheuren is ook weer niet echt de bedoeling denk ik.quote:
Ja. Misschien.quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je altijd met de auto naar LL? Zou je volgend jaar iemand halverwege op kunnen halen en thuis kunnen brengen en haar tent op kunnen zetten huehue?
We waren rond 9:30 weg en was om 11:00 weer in Eindhoven. Soepeltjes om die tijd.quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat nog steeds zo'n hel om op maandagochtend van die LL parkings weg te komen?
Heb een paar jaar echt 4u in de file gestaan onderhand
Dat was iets met een asbak dacht ikquote:Op maandag 19 augustus 2019 11:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Wie heeft het antwoord op hoeveel joden passen er in een Golf?
Is het een strikvraag?
of met gasquote:Op maandag 19 augustus 2019 11:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was iets met een asbak dacht ik
Weet je meer?quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wil hierbij nog even Sjowhan bedanken die mij destijds naar huis heeft gebrachtquote:Op maandag 19 augustus 2019 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat nog steeds zo'n hel om op maandagochtend van die LL parkings weg te komen?
Heb een paar jaar echt 4u in de file gestaan onderhand
Dat was Volendam.quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:
ik gok dat het gevraagde antwoord 100 is.quote:Hoe krijg je 100 JODEN in een Volkswagen Golf?
Twee voorin, twee achterin en 96 in de asbak!
Nou ik ken nog wel een goede mop:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik gok dat het gevraagde antwoord 100 is.
Ligt er aan van welk subforum.quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel Fokkers passen er in een Volkswagen
Dat was echt een hel vroeger. En dan iedereen die via sluiproutes vooraan aan de rij wilde voordringen en van die "klaarovers" die dan alles maar toelaten.... zodat je 3u later nog op exact dezelfde plek in de rij stond. Mensne die dan maar uit ellende gingen BBQ'en naast de auto en zoquote:Op maandag 19 augustus 2019 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We waren rond 9:30 weg en was om 11:00 weer in Eindhoven. Soepeltjes om die tijd.
Als ja 10:00 weggaat rij je vast wel ergens een file in.
1, anders zou je sociaal moeten gaan doen en dat doen fokkers niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Hoeveel Fokkers passen er in een Volkswagen
FakeTaxi rijdt ook vast welquote:Op maandag 19 augustus 2019 11:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan beter een busje huren.
Ja. Verfrissend welquote:Op maandag 19 augustus 2019 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
Maar met die vraag kwam je meest recente tindermatch?
Automeeting?quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:01 schreef Debsterr het volgende:
Teveel FakeTaxi stickers gezien gisteren op de automeeting.
weet je van te voren toch..quote:
Als je zorgde dat je op tijd weg was viel het allemaal nog wel mee. Maar dat lukte nooit met die matties van mij. Die gingen op zondag nog even vol gas en waren dan maandagochtend begrijpelijk niet vooruit te branden.quote:Op maandag 19 augustus 2019 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was echt een hel vroeger. En dan iedereen die via sluiproutes vooraan aan de rij wilde voordringen en van die "klaarovers" die dan alles maar toelaten.... zodat je 3u later nog op exact dezelfde plek in de rij stond. Mensne die dan maar uit ellende gingen BBQ'en naast de auto en zo
Ja, dacht, ga eens een keertje mee om te kijkenquote:
oh god, ja lijkt me echt niks.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dacht, ga eens een keertje mee om te kijkenbroertje van KM heeft een getunede Golf. En KM vindt auto's ook leuk. Dit wordt geen gedeelde interesse though
.
In de fucking regen je partytent opruimenquote:Op maandag 19 augustus 2019 12:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je zorgde dat je op tijd weg was viel het allemaal nog wel mee. Maar dat lukte nooit met die matties van mij. Die gingen op zondag nog even vol gas en waren dan maandagochtend begrijpelijk niet vooruit te branden.
Boks.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Zin in een broodje lekkers ofzo. Groei dicht.
Zoveel geluk gehad met het weer dit jaar. Alleen zaterdagmiddag even regen gehad en qua temperatuur vond ik het ideaal zoquote:Op maandag 19 augustus 2019 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de fucking regen je partytent opruimen
Vreten vreten vreten.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Zin in een broodje lekkers ofzo. Groei dicht.
Hoelang zijn jouw dagen dan? Zoveel tijd is er gewoon niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
Jullie vergeten zuipen en neuken
Nee, we hebben net een "nieuwe" gekocht samen, als hij er shit aan wil tunen betaald hij dat zelf maarquote:Op maandag 19 augustus 2019 12:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh god, ja lijkt me echt niks.
Maar hij heeft dus zelf niet zo'n pimp my ride?
En zo hoort 't!quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als je zorgde dat je op tijd weg was viel het allemaal nog wel mee. Maar dat lukte nooit met die matties van mij. Die gingen op zondag nog even vol gas en waren dan maandagochtend begrijpelijk niet vooruit te branden.
Niet in de fik steken en achterlaten?quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de fucking regen je partytent opruimen
Groep waar ik mee was had net iets te vroeg gepiekt, als in de donderdagnacht en vrijdagnachtquote:Op maandag 19 augustus 2019 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En zo hoort 't!
Zondag gas terug nemen omdat je de volgende dag vroeg op moet, da's natuurlijk niet "des festivals".
Ik piekte altijd op donderdagnacht en was dan vaak de rest van het festival aan het uitdrijven.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Groep waar ik mee was had net iets te vroeg gepiekt, als in de donderdagnacht en vrijdagnacht![]()
Stond gisteren uiteindelijk nog in mijn eentje te dansen omdat ik nog niet wilde gaan slapen.
Jezus wat moet ik met deze infoquote:Op maandag 19 augustus 2019 13:05 schreef Vinniiee het volgende:
Konijn in brand gestoken in Apeldoorn. Klootzak(ken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |