Lekker! Ik krijg zo koffie en havermoutquote:Op zondag 18 augustus 2019 09:43 schreef Joosie200 het volgende:
Koffie en een croissantje is mijn easy sunday morning
waarin danquote:Op zondag 18 augustus 2019 11:47 schreef gcjoel het volgende:
Je eet toch voordat je je aankleed gek.
Ja maar dan moet je zeg maar 2x aankledenquote:Op zondag 18 augustus 2019 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Badjas, joggingbroek, pyjama.
Ik ben nog steeds in joggingbroek
Badjas, checkquote:Op zondag 18 augustus 2019 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Badjas, joggingbroek, pyjama.
Ik ben nog steeds in joggingbroek
Beetje uitgerust afgelopen week?quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Badjas, check
Nu maar eens ontbijten
Geen poesjesfeest?quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook nog in opstartmodus, ben me aan het prepareren voor de kattenparty.
Dat komt wellicht later nog, als ik het kattenfeest ontvlucht benquote:
Ja behoorlijk En nog een weekje te gaanquote:Op zondag 18 augustus 2019 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje uitgerust afgelopen week?
Wat is een katten feest?quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat komt wellicht later nog, als ik het kattenfeest ontvlucht ben.
Voor de housewarming?quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:54 schreef Californium het volgende:
Maar even de koelkast gaan volflikkeren
Ik heb nu welgeteld 1 blikje cola erin staan. Dus laat ik beginnen met iets om van te levenquote:
Gewoon iedereen zelf mee laten nemenquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb nu welgeteld 1 blikje cola erin staan. Dus laat ik beginnen met iets om van te leven
Ik zou geen reden weten om uberhaupt een housewarming te gevenquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon iedereen zelf mee laten nemen![]()
Maar proost
Heb je alles net netjes maken ze er weer een zooitje vanquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zou geen reden weten om uberhaupt een housewarming te geven
Paar flessen goldstrike en absinthe, iedereen lazarus.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon iedereen zelf mee laten nemen![]()
Maar proost
Precies. Mensen nodigen zichzelf maar uit. Morgen komt dinnetje die ook gewoon zichzelf uitnodigdequote:Op zondag 18 augustus 2019 15:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je alles net netjes maken ze er weer een zooitje van
Ah een kenner om absoluut lazarus te worden.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar flessen goldstrike en absinthe, iedereen lazarus.
Goede feestjes.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah een kenner om absoluut lazarus te worden.
Goldstrike jesus wat kun je daar dronken van worden.![]()
![]()
Die drank met kaneelsmaak, goudvlokken en een alcoholpercentage van 50%.quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:18 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet wat gold strike is. Is dat niet een goedkope redbull?
Je bent toch jong geweestquote:Op zondag 18 augustus 2019 16:18 schreef Elvi het volgende:
Nooit gedronken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die drank met kaneelsmaak, goudvlokken en een alcoholpercentage van 50%.
Dat is Golden Power van de Aldiquote:Op zondag 18 augustus 2019 16:18 schreef Elvi het volgende:
Gevolgd door een orgie?quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goddomme wordt tijd dan.
Goldstrike avond incomming.
Slaapkamersquote:Op zondag 18 augustus 2019 18:25 schreef Californium het volgende:
OMG! Mijn slaapkamertje is muisjessssstil...
Jaquote:
Dat had ik ook toen ik hier kwam wonen. 's Avonds geen langsrazende bussen en ander verkeer. Geen ambulances/brandweer/politie paar keer avond, gewoon stil. En dan wakker worden van fluitende vogeltjesquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja
Hij is groot genoeg voor al mijn meuk
En heb een heerlijk dutje gedaan. Zo stil. TE stil misschien
! Moet nog wel even wennen denk ik
Gewoon deze aanzetten.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja
Ja dat jaquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik hier kwam wonen. 's Avonds geen langsrazende bussen en ander verkeer. Geen ambulances/brandweer/politie paar keer avond, gewoon stil. En dan wakker worden van fluitende vogeltjes
quote:
Wel het nadeel van een galerijwoning, dan moet ik de gordijnen dicht doen om te tukken en je hoort mensen langs lopen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja
Dat is wel vervelend ja!quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel het nadeel van een galerijwoning, dan moet ik de gordijnen dicht doen om te tukken en je hoort mensen langs lopen.
@Lotusssquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ging niet door wegens slecht nieuws.
o, ik dacht dat je het over mij had toen ik bij je op de galerij wasquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil even reclame maken voor de ramenzuiger, want ik heb net met een paar minuten de ramen aan de voorkant schoongemaakt.
Ik heb nu een mental image van een downie die de ramen staat schoon te likken. En net chocola heeft gegeten.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:50 schreef MCH het volgende:
[..]
o, ik dacht dat je het over mij had toen ik bij je op de galerij was
Gadver, jij hebt bruine vlekken op je raam?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een mental image van een downie die de ramen staat schoon te likken. En net chocola heeft gegeten.
Ja dankzij jou.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Gadver, jij hebt bruine vlekken op je raam?
Nee. bah. Dit gaat te verquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:10 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)e&utm_medium=ios_app
Alsjeblieft!
Ja eigenlijk welquote:
quote:To my horror, I witnessed, dangling from her asshole, a fucking tape worm, bouncing like a fettuccine noodle with every excited movement she made.
En toen stopte ik met lachen:quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit hardop te lachen om een reactiejammer dat ik mobiel niet van reddit kan quoten
quote:He thought the white lumps were what 'eating out' meant, and bit off a few of them and ate them, even though they tasted really bad.
Owquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zou geen reden weten om uberhaupt een housewarming te geven
Nee het daadwerkelijk eten van smegma heeft me gebroken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat verhaal nog
Verhaal van de stoma ook gelezen?
Nou er was een dame met gonorroe in dat gat van dr stoma. Drie keer raden hoe het daar kwam.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee het daadwerkelijk eten van smegma heeft me gebroken.
Geilquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou er was een dame met gonorroe in dat gat van dr stoma. Drie keer raden hoe het daar kwam.
Er staat ook een verhaal tussen van een prostituée op de eerste hulp, waarbij de arts allemaal doekjes eruit had gehaald en dat rook erg prettig allemaal. Maar ze had er ook bundeltjes geld in gestopt. En toen kwam een agent dat geld halen en die moest dat tellen, en tussendoor bevochtigde hij nog even z'n vingertoppen om beter te kunnen tellen.
Dikke pillenquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze komen er aan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard. Deel 2 van Sandman had ik al. Deel 3 heb ik in kleinere bundels. Weet niet of ik het de moeite waard vind om deel 3 te kopen daarom. Is niet deel van het main verhaal, maar een spin-off van Death ipv Dream.quote:
hmmmquote:The grossest sexual encounter I've had was a guy who sweat so profusely it was dripping on me, then he flipped his sweaty ass around into my face to attempt what I can only assume was a 69 position but was more like bein force fed a butt sandwich and I could see the sweat glistening on his ass/ball hair, that, and the cheez smell coming from his balls made my eyes water and I threw him off me and ran to the shower.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |