Lekker! Ik krijg zo koffie en havermoutquote:Op zondag 18 augustus 2019 09:43 schreef Joosie200 het volgende:
Koffie en een croissantje is mijn easy sunday morning
waarin danquote:Op zondag 18 augustus 2019 11:47 schreef gcjoel het volgende:
Je eet toch voordat je je aankleed gek.
Ja maar dan moet je zeg maar 2x aankledenquote:Op zondag 18 augustus 2019 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Badjas, joggingbroek, pyjama.
Ik ben nog steeds in joggingbroek
Badjas, checkquote:Op zondag 18 augustus 2019 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Badjas, joggingbroek, pyjama.
Ik ben nog steeds in joggingbroek
Beetje uitgerust afgelopen week?quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Badjas, check
Nu maar eens ontbijten
Geen poesjesfeest?quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ook nog in opstartmodus, ben me aan het prepareren voor de kattenparty.
Dat komt wellicht later nog, als ik het kattenfeest ontvlucht benquote:
Ja behoorlijk En nog een weekje te gaanquote:Op zondag 18 augustus 2019 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje uitgerust afgelopen week?
Wat is een katten feest?quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat komt wellicht later nog, als ik het kattenfeest ontvlucht ben.
Voor de housewarming?quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:54 schreef Californium het volgende:
Maar even de koelkast gaan volflikkeren
Ik heb nu welgeteld 1 blikje cola erin staan. Dus laat ik beginnen met iets om van te levenquote:
Gewoon iedereen zelf mee laten nemenquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb nu welgeteld 1 blikje cola erin staan. Dus laat ik beginnen met iets om van te leven
Ik zou geen reden weten om uberhaupt een housewarming te gevenquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon iedereen zelf mee laten nemen![]()
Maar proost
Heb je alles net netjes maken ze er weer een zooitje vanquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zou geen reden weten om uberhaupt een housewarming te geven
Paar flessen goldstrike en absinthe, iedereen lazarus.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon iedereen zelf mee laten nemen![]()
Maar proost
Precies. Mensen nodigen zichzelf maar uit. Morgen komt dinnetje die ook gewoon zichzelf uitnodigdequote:Op zondag 18 augustus 2019 15:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je alles net netjes maken ze er weer een zooitje van
Ah een kenner om absoluut lazarus te worden.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar flessen goldstrike en absinthe, iedereen lazarus.
Goede feestjes.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah een kenner om absoluut lazarus te worden.
Goldstrike jesus wat kun je daar dronken van worden.![]()
![]()
Die drank met kaneelsmaak, goudvlokken en een alcoholpercentage van 50%.quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:18 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet wat gold strike is. Is dat niet een goedkope redbull?
Je bent toch jong geweestquote:Op zondag 18 augustus 2019 16:18 schreef Elvi het volgende:
Nooit gedronken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die drank met kaneelsmaak, goudvlokken en een alcoholpercentage van 50%.
Dat is Golden Power van de Aldiquote:Op zondag 18 augustus 2019 16:18 schreef Elvi het volgende:
Gevolgd door een orgie?quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goddomme wordt tijd dan.
Goldstrike avond incomming.
Slaapkamersquote:Op zondag 18 augustus 2019 18:25 schreef Californium het volgende:
OMG! Mijn slaapkamertje is muisjessssstil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |