AZ gaat pilsen in Tsjechie dus?quote:
Daar lijkt het wel op, tenzij Antwerp nog scoort in de resterende verlenging.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
AZ gaat pilsen in Tsjechie dus?
Best blowjob in town.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:03 schreef Doublepain het volgende: Hoe word je verliefd op zoiets?
Dan zullen ze er wel uitgaan op ERVARING.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
AZ gaat pilsen in Tsjechie dus?
Fuck Viktoria Pilzen!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zullen ze er wel uitgaan op ERVARING.
Is dit een vent die op Maan van Steenwinkel probeert te lijken?quote:
Die Ihattaren is wel een fijn spelertje.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zet die Ihattaren gewoon voortaan in de basis
Bergwijn winger
Speelt AZ eerst uit?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Fuck Viktoria Pilzen!
Maan?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit een vent die op Maan van Steenwinkel probeert te lijken?
Uit Bergen.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
Geef mij maar Miljuschka Holleedergodin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
tatoeages zijn voor tokkiesquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:07 schreef Caland het volgende:
Volgende week weer 19:30
Moet ik godverdomme weer vrij vragen
Zij is echt genot jaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dat is een heel ondeugend vrouwtje damnquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou nog best grappig zijn als Haugesund 0-1 maakt.
Dan zit ik hier nog een halfuur naar te loerenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daar spat het oestrogeen vanaf idd.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:06 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dit weet maxi-mus wel.quote:
Godverdomme dat ga ik dus mooi niet redden.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:07 schreef Caland het volgende:
Volgende week weer 19:30
Moet ik godverdomme weer vrij vragen
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nieuwe vorm van BDSM allenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zit ik hier nog een halfuur naar te loeren
Mensen met tatoeages in Iran moeten voortaan slagen voor een psychologische test om in aanmerking te komen voor een rijbewijs. ,,Tatoeages zijn een soort van zelfverwonding en mensen die dat doen, lijden wellicht aan psychische stoornissen,” legt een politiewoordvoerder uit aan staatspersbureau IRNA.quote:
lfs, best treurig.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan zie je haar man en denk je MAN MAN MAN KANSLOOSquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar spat het oestrogeen vanaf idd.
Heerlijk landje zo te zienquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen met tatoeages in Iran moeten voortaan slagen voor een psychologische test om in aanmerking te komen voor een rijbewijs. ,,Tatoeages zijn een soort van zelfverwonding en mensen die dat doen, lijden wellicht aan psychische stoornissen,” legt een politiewoordvoerder uit aan staatspersbureau IRNA.
Irangoden.
Eerst thuis dacht ik maar pin me er niet op vast.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit weet maxi-mus wel.
$$$quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan zie je haar man en denk je MAN MAN MAN KANSLOOS![]()
![]()
Wat een beta
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen met tatoeages in Iran moeten voortaan slagen voor een psychologische test om in aanmerking te komen voor een rijbewijs. ,,Tatoeages zijn een soort van zelfverwonding en mensen die dat doen, lijden wellicht aan psychische stoornissen,” legt een politiewoordvoerder uit aan staatspersbureau IRNA.
Irangoden.
Daar gaat tegenwoordig zelfs voetballers naartoequote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Irangoden.
AZ speelt voorlopig altijd uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerst thuis dacht ik maar pin me er niet op vast.
Die uitspraak is correct.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Irangoden.
Die grap had ik al gemaakt maar bedankt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
AZ speelt voorlopig altijd uit.
quote:
Hierdoor kan ik de woorden Curiosa en Cumshot niet meer van elkaar af zien.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Irangoden.
Met Romario ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:11 schreef PicoMMP het volgende:
Met Luuk de Jong had je al met 3-0 voor gestaan.
Dat is toch Gettuhpiktjur?quote:
Is trouwens ook dat die mensen niet met emoties om kunnen gaan, ze willen daar iets fysieks van maken via een tatoeage.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Irangoden.
edankt Rafaquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:12 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb genoeg gezien, Baumgartl kan er niets van.
Heeft Van der Vaart het toch goed gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:12 schreef Bolasie het volgende:
Verdedigd als een vrouw.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:12 schreef Bolasie het volgende:
Met Robben en Ribery ookquote:
Verbaast me niets.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is trouwens ook dat die mensen niet met emoties om kunnen gaan, ze willen daar iets fysieks van maken via een tatoeage.
Whehehe.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit team staat over de helft van de competitie 4 punten boven de degradatiestreep in Noorwegen
Dit gaat hij gewoon zeggen tenzij PSV nog wordt uitgeschakeldquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
Als van Bommel gaat zeggen 'resultaat telt Europees, we zijn gewoon door' gooi ik mijn tv uit het raam.
Doe dat dan maar alvastquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
Als van Bommel gaat zeggen 'resultaat telt Europees, we zijn gewoon door' gooi ik mijn tv uit het raam.
Heracles bakte er zondag niets van tegen een extreem slecht Fortuna.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zondag lekker verliezen in Almelo
Hoop dat je verzekerd bentquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
Spring er zelf maar achteraanquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
Welke nieuwe tv zou je willen?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
Gooi je gelijk ook al je communicatiemiddelen uit het raam zodat we je hier niet meer hoeven te zien?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:13 schreef Regilio_ het volgende:
Een verlenging zou voor iedereen leuk zijn
Zou het tactisch voor PSV zijn dat als ze niet binnen 90 minuten kunnen winnen, dat ze dan doelpuntje tegen laten vallen? Kunnen ze over 120 minuten wel winnen en dan werken ze aan de coëfficiënt.
Probeer dit maar niet weer.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gooi je gelijk ook al je communicatiemiddelen uit het raam zodat we je hier niet meer hoeven te zien?
Pushmeldingen dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:16 schreef Coco. het volgende:
Dit wordt echt een extreem vermoeiend seizoen
Spits is nodig.Dan komt het goed.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:16 schreef Coco. het volgende:
FC Twente flashbacks?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:16 schreef Coco. het volgende:
Lammers fit scheelt ook al.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Spits is nodig.Dan komt het goed.
Nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zoals Malen?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Baumgartl in de spits proberen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat scheelt idd al heel veel, hoef je niet met 4 van die pingelaars te spelen.quote:
Oh 4-0 al, netjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zit ondertussen AZ te kijken. Nu 4-0, maar had echt al 7-0 oid kunnen staan
Ah is dat zn vader. Zou je niet zeggen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow die lijkt op zijn vader zeg.
Ik betrap mezelf er ook op dat ik hoop dat het 0-1 wordtquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:18 schreef TLC het volgende:
Je zou bijna Haugesund gaan aanmoedigen zo
Bony transfervrij ophalen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Te veel van hetzelfde voorin.
Een type luuk de jong .
Dat doe ik al een tijdjequote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:18 schreef TLC het volgende:
Je zou bijna Haugesund gaan aanmoedigen zo
Jezus, van die gozer links zijn de pillen net aan het uitwerken ofzoquote:
3 tientjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hoeveel is er nog over na al die -10M-en
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Komt veel druk hoor van zo'n leeg goal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
twitter:fctwente twitterde op donderdag 15-08-2019 om 22:00:05🔴 Calvin Verdonk draagt tot de winterstop het shirt van #fctwente. ⚽ Welkom bij onze club! 💪🔗 https://t.co/QnydaLXdur https://t.co/yDQPjRk6Yl reageer retweet
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:21 schreef Coco. het volgende:
[..]@onlogischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:21 schreef Coco. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vrouw van de trap afgooien genotquote:Op donderdag 15 augustus 2019 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Derksen gaat zo flink uitdelen.
Eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |