Als ze nou nog haar mond eens houdt is het best een leuke meidquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:32 schreef Inca het volgende:
Lex ziet er stukken beter uit met kleding aan
Als hij is uitgestaard op de gardequote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:33 schreef Dotteke het volgende:
Hij is dan wel geen genie, maar hij doet wel wat en is niet te beroerd om aan te pakken en te beginnen.
En omdat ze maar 1 hersencel heeft, is wat ze zegt ook totaal niet zinnigquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze nou nog haar mond eens houdt is het best een leuke meid
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
En omdat ze maar 1 hersencel heeft, is wat ze zegt ook totaal niet zinnig
Ze heeft er 2.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
En omdat ze maar 1 hersencel heeft, is wat ze zegt ook totaal niet zinnig
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze nou nog haar mond eens houdt is het best een leuke meid
Het moet zo vreselijk hard! Wel fijn voor de mensen met een gehoorprobleem maar ik blijf maar aan mijn geluidsknop draaienquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:36 schreef Inca het volgende:
[..]schrik me soms de tyfus met dat geschreeuw van der
Flikker eerst die Sheldel er maar eens uitquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:35 schreef DKUp het volgende:
Brandoff en Dil zijn zo saai en niet leuk, weg met die twee.
Hier in de COS weten we dat allang. Misselijk kindquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:20 schreef Bramenstruik het volgende:
Frennie: ik kan heel sneaky zijn, mensen verwachten het niet, vertelt ze tegen Merel
Het zijn allemaal misselijke lui daarquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:42 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Hier in de COS weten we dat allang. Misselijk kind
Nou moet hij nog naar boven. En denk maar niet dat Shelley het haar verantwoordelijkheid vind om na de 'film' de boel weer op te ruimen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:43 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukt, viesbahplaat staat in de keuken
[ afbeelding ]
Absoluut. Daarom verdienen ze elkaarquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn allemaal misselijke lui daar
Een paar valt wel mee, maar over het algemeen misselijke lui.
Wereldberoemd zijn ze danquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:46 schreef Dotteke het volgende:
Lex zegt dat ze van Kaylee heeft gehoord dat het best wel heftig is als je buiten komt, dus geeft ze nogmaals het advies van Franny om daar mee aan het werk te gaan.
Zegt iemand die zelf zo labiel is als watquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:44 schreef Dotteke het volgende:
Lex had Fran een stem willen geven omdat ze altijd bevestiging bij iedereen zoekt
Maar, ze gaat het niet meer doen ze zegt het haar nu
die was al bang als ze een tampon zagquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:46 schreef Dotteke het volgende:
Lex zegt dat ze van Kaylee heeft gehoord dat het best wel heftig is als je buiten komt, dus geeft ze nogmaals het advies van Franny om daar mee aan het werk te gaan.
Ja, de grond waar ze op lopen wordt gekust, massa's juichende mensen langs de weg als ze naar huis gaanquote:
Ja, nu is er meer schot in dat Gerrit gedoe, dus kan ze proberen alleen te slapen, want Gerrit die komt dan toch wel 'pap' brengen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:36 schreef Dotteke het volgende:
Franny is aan het oefenen met alleen slapen,![]()
Toen Tim wegging lag ze ook lange tijd alleen, nooit iets van gezegd.
SLaapt Merel nu iedere dag bij Jessie dan?
Ja, mooi is dat altijd hequote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zegt iemand die zelf zo labiel is als wat
Ze heeft post gestuurd, daar zal het misschien in hebben gestaanquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:47 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die was al bang als ze een tampon zaghebben ze gebeld dan dat ze dit weet
ach, ze zegt het in ieder geval tegen Fran zelf. En het is een hele goede observatie van Lex, want zo is het wel met Frannyquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Even buiten schoonmaken was geen optie, vies en glibberig van de vijverstront gelijk naar binnenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou moet hij nog naar boven. En denk maar niet dat Shelley het haar verantwoordelijkheid vind om na de 'film' de boel weer op te ruimen.
niet meer gevraagd eigenlijk, als ik er aan denk volgende keerquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat altijd he
[..]
Ze heeft post gestuurd, daar zal het misschien in hebben gestaan
Heb je nog roddels van die kennis
Het lijkt wel als Ger zijn piemelpap heeft geloosd hij haar weer ffkes met rust laat.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, nu is er meer schot in dat Gerrit gedoe, dus kan ze proberen alleen te slapen, want Gerrit die komt dan toch wel 'pap' brengen.
Ineens ging het beter met slapen etc. Ze probeerde wel Merel een tweepersoonsbed aan te smeren want dan kan ze er af en toe zelf in met Gerrit natuurlijk.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:50 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
niet meer gevraagd eigenlijk, als ik er aan denk volgende keer
Ik ben benieuwd hoelang dat ding nu in de keuken blijft staan terwijl de pissebedden er waarschijnlijk uit kruipen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Even buiten schoonmaken was geen optie, vies en glibberig van de vijverstront gelijk naar binnen
ben me kissie al aan het inpakken!!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:51 schreef freaky40 het volgende:
Lex wil oudere jongeren in Utopia. Helemaal eens.
Nou aan die ouderen hebben we ook niets, kijk naar een Lex of Marisquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:51 schreef freaky40 het volgende:
Lex wil oudere jongeren in Utopia. Helemaal eens.
mjammieequote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang dat ding nu in de keuken blijft staan terwijl de pissebedden er waarschijnlijk uit kruipen.
Lex met name is zelf nog een kindvrouwtje. Ik merk aan bijna niets dat ze ouder is...quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou aan die ouderen hebben we ook niets, kijk naar een Lex of Maris
Fran hoopt op een muzikant die zijn muziek meeneemt
Lex wil een bouwer,
Frustie wilde 2 uur geleden nog 2 geile gozers "hunks" ze verloochend haar geilheid op jongetjes iig nietquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt wel als Ger zijn piemelpap heeft geloosd hij haar weer ffkes met rust laat.
Als de druk daar weer is zal hij haar wel weer aanhalen
Lex zegt wederom dat ze allemaal gelijk zijn daaro , geen koning en koningin
Lex wil ouderen mensen, niet weer een jonkie van 18/19 jaar
Klopt, die vrouw is nooit volwassen geworden lijkt welquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lex met name is zelf nog een kindvrouwtje. Ik merk aan bijna niets dat ze ouder is...
En nog spastisch mee willen doen met de jonkies...quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, die vrouw is nooit volwassen geworden lijkt wel
Nee, ze steekt het niet onder stoelen of banken.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Frustie wilde 2 uur geleden nog 2 geile gozers "hunks" ze verloochend haar geiheid op jongetjes iig niet
Die wordt opgevoed door haar zoon.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, die vrouw is nooit volwassen geworden lijkt wel
Dat viel ook gelijk op, twéé gozers wilde ze welquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze steekt het niet onder stoelen of banken.
En 2 nog wel, heeft ze niet genoeg aan 1
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die wordt opgevoed door haar zoon.
kindvrouwtje, wat een jeukwoord bij iemand als Lexquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lex met name is zelf nog een kindvrouwtje. Ik merk aan bijna niets dat ze ouder is...
manipulatiequote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef renevanlaaren het volgende:
hoe komt die dooie bovenaan, brandon die moeten ze een spiegel onder houden kijken of hij leeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat men Jessie van de 1ste plaats wil hebben en houdenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef renevanlaaren het volgende:
hoe komt die dooie bovenaan, brandon die moeten ze een spiegel onder houden kijken of hij leeft
dat moet wel, ik kijk niet veel maar hem zie ik echt nooitquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
manipulatie
Jessie heeft al die tijd bovenaan gestaan omdat hij het beste is wat Utopia kon overkomen....en nu bij Brandon is het manipulatie
Waardevolle gesprekjes......quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:53 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Parnassia Utopia
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik lees net dat Merel tante is geworden...ik klikte ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou zeg en dat terwijl de rest hartstikke positieve, intelligente mensen zijn........quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef renevanlaaren het volgende:
En als je Brandon ziet, zie je 'm alleen ademen voor de rest beweegt er nietsquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:58 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dat moet wel, ik kijk niet veel maar hem zie ik echt nooit
Hij is niet veel in beeld, maar eigenlijk altijd wel aan het bouwen of iets doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:58 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik lees net dat Merel tante is geworden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twinning = boring
Gekke dingen doen kan leuk zijn voor ons streamers.....maar waar blijft mijn lach.....heb nauwelijk een glimlach.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is niet veel in beeld, maar eigenlijk altijd wel aan het bouwen of iets doen.
Hij doet geen gekke dingen maar dat waar Utopia voor stond, iets opbouwen
The entertainerquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Nu michel Jackson na doen
[ afbeelding ]f
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en Dreetje er gratis bijquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Flikker eerst die Sheldel er maar eens uit
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Nu michel Jackson na doen
[ afbeelding ]f
Oefening baart kunstquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:33 schreef Dotteke het volgende:
Hij is dan wel geen genie, maar hij doet wel wat en is niet te beroerd om aan te pakken en te beginnen.
En in 3 happen weg, een Paard waardigquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:06 schreef espri het volgende:
Ik zie Hiske alweer eten na de flensjes nu een dubbele boterham met kaas, komkommer en jam, wat een combi.
Ik keek ook vol verwondering en ze kauwt amper.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En is 3 happen weg, een Paard waardig
[ afbeelding ]
Oefening baart kunstquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:33 schreef Dotteke het volgende:
toen lag ze toch met lotusquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:36 schreef Dotteke het volgende:
Franny is aan het oefenen met alleen slapen,![]()
Toen Tim wegging lag ze ook lange tijd alleen, nooit iets van gezegd.
SLaapt Merel nu iedere dag bij Jessie dan?
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:03 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
The entertainer'I'm a dancer' klopt beter. Zoveel plaatsvervangende schaamte dat iemand zichzelf zo wil neerzetten dat ik spontaan mijn lunch zou kunnen verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Brandon is omhooggeduwd door Jessie haters. Oproepjes op fb en de uto krant.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:58 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
2 stuks met een zwarte envelop en dan die Rooie kakkerlak met de reguliere stemmingen,zo dat is 3, ... ruimt zo lekker opquote:
daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Shel-del hebt de smartphone.
En wa doe je dan?
Selfies schieten.
Dom wicht.
Der moeder is toch daar geweest?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Lex zegt dat |Fran moet werken aan als ze buiten komt
Ze hoort haar steeds zeggen dat ze daar niet weg wil omdat ze niet naar buiten durft.
Ze moet daar van Lex aan werken
Franny denkt dat het in de genen zit, haar moeder heeft het ook, die heeft ook antidepressiva
En die durfde niet meer naar buiten
Dat doen ze allemaal, GGreet was er als eerste meequote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Shel-del hebt de smartphone.
En wa doe je dan?
Selfies schieten.
Dom wicht.
Halve schedel en Franny, leuk koppel, voor buiten.quote:
Die twee maken nog tvquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Halve schedel en Franny, leuk koppel, voor buiten.
labiel naief in de liefde, voor de rest vind ik het wel meevallenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Snap niet dat ze daar wel geld voor hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:09 schreef 5thencounter het volgende:
Het aapje is weer uren zoet
[ afbeelding ]
Waarmee dan?quote:
Lekker buiten. Walg van ze. TV maken doet Jessie ook, maar daar zit ik ook niet op te wachten. Er moet wel een balans zijn tussen walgelijk en spannend of leuk.quote:
Ik denk dat ze andere verwachtingen hadden van een smartphone, ik begreep dat ze videoboodschappen ed direct in mailboxen wilde plaatsten, maar Achter heeft wifi en internet geblokkeerdquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Snap niet dat ze daar wel geld voor hebben.
daar maak ik me niet meer druk op - moneyfakeshowquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Snap niet dat ze daar wel geld voor hebben.
Klopt, zeker maar ook die gebeuren weinig, het is een saaie hopeloze bende met drie hoofdrol spelersquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gekke dingen doen kan leuk zijn voor ons streamers.....maar waar blijft mijn lach.....heb nauwelijk een glimlach.
Lijkt mij wel vanzelfsprekend. Wat denken ze wel? Dan is dat ding niet bij Merel weg te krijgen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze andere verwachtingen hadden van een smartphone, ik begreep dat ze videoboodschappen ed direct in mailboxen wilde plaatsten, maar Achter heeft wifi en internet geblokkeerd
Aantrekken en afstoten, in ieder geval beter dan die twee saaie kneusjes Dil en Brandoff.quote:
Klopt, maar om weer iets binnen te brengen waar ze de hele dag mee gaan spelen, lijkt me ook geen slim idee.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
daar maak ik me niet meer druk op - moneyfakeshow
Ja duh, daar hebben we al genoeg van gehad.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Aantrekken en afstoten, in ieder geval beter dan die twee saaie kneusjes Dil en Brandoff.
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die voor Greet en Tranny zijn tv aanzet.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Aantrekken en afstoten, in ieder geval beter dan die twee saaie kneusjes Dil en Brandoff.
eerder uitquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die voor Greet en Tranny zijn tv aanzet.
Manupilatie van of door wie?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
manipulatie
Jessie heeft al die tijd bovenaan gestaan omdat hij het beste is wat Utopia kon overkomen....en nu bij Brandon is het manipulatie
Dat doe ik bij meerdere mensen wel nietquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die voor Greet en Tranny zijn tv aanzet.
Huh, Greet hep opeens een ander stink overhemp aan.quote:
quote:
Manupilatie van of door wie?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
manipulatie
Met het verschil dat zwervers of dakloze, op straat leefde en transgenders vaak gewoon een dak boven hun hoofd hebben en of hebben een baanquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
Hissie heeft kans gezien om zwervers binnen te halen als "tijdelijke langdurige bewoners" waarom zou Sjorrie niet een kek trangenderstelletje "binnenhalen" evenveel rechten
Een Samsung S8quote:
Verbaast je toch niet? Zelfs als Jessie iemand in het meertje verzuipt, zal er gezegd worden... ah... wat is hij weer lief he, dat doet hij zo goed, heeft hij verstand van."quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
manipulatie
De grootste stoker van Utopia, was mooi te zien in de uitzendingquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:19 schreef espri het volgende:
Jes en Fran een gesprek over Andrea, wie is Andrea?
nou ja ik ben een wat jij jessie hater noemt..quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:09 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Brandon is omhooggeduwd door Jessie haters. Oproepjes op fb en de uto krant.
En nu mogen wij dankzij deze haters ''nog'' meer genieten van de altijd energieke Brandon.
Fijn he
joh...quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:20 schreef espri het volgende:
Fran heeft gehoord dat ze van Lex een stem krijgt, vind ze raar...
Vreselijk onooglijke/onhandige Android, brrr.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ja geef mij ook maar de iPhone
Hoe weet jij dat? Is ook maar een aanname.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:09 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Brandon is omhooggeduwd door Jessie haters. Oproepjes op fb en de uto krant.
En nu mogen wij dankzij deze haters ''nog'' meer genieten van de altijd energieke Brandon.
Fijn he
Dat vind ik dus 3x niksquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ja geef mij ook maar de iPhone
Maar nu niet meer toch ? Zoals Tranny het zei leek het alsof Lex dat in eerste instantie wilde doen maar dat toch niet gaat doen.quote:
tuurlijk Dj-Dree is te gevaarlijk voor Dj-kendrnixvanquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Andrea wordt door Gerrit en Jessie in de kijkert gespeeld voor de stemmingen (voor de zoveelste keer).
Maar zelf wil ze niet bij de ouderen horen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt wel als Ger zijn piemelpap heeft geloosd hij haar weer ffkes met rust laat.
Als de druk daar weer is zal hij haar wel weer aanhalen
Lex zegt wederom dat ze allemaal gelijk zijn daaro , geen koning en koningin
Lex wil ouderen mensen, niet weer een jonkie van 18/19 jaar
Dat had ze maar niet zoveel moeten stokenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Andrea wordt door Gerrit en Jessie in de kijkert gespeeld voor de stemmingen (voor de zoveelste keer).
En terecht.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:23 schreef ThunderBitch het volgende:
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Het schijnt dat je met de Tor browser onbeperkt kunt stemmen, dus dat zal wel het geval zijn met die vele onverklaarbare stemmen op BrandOFF elke week.
Daar kiest die IEMAND dan zelf voor en is net zo'n kneus......quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:24 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Er wordt weer iemand voor het leven verminkt door die superkneus Dil.
Neuh die zijn nog duur, ik hoorde Jensie iets roepen over een S7 hoesje zoeken, dat past meer in de ¤300 range voor een mobieltjequote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee als het goed is 'n Samsung S9
Tis ook niks, ja veel te veel geld voor een te simpel product, maar ja, de Fanboys hèquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus 3x niks
Tis net wat je gewend bent denk
En er moet nog iemand op de bank die zwak staat m.b.t. wegstemmen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:24 schreef Giggio het volgende:
[..]
tuurlijk Dj-Dree is te gevaarlijk voor Dj-kendrnixvan
Dat is de a50quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Meest verkochte rotzooi dan ...
VPN?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]![]()
![]()
TOR brouwser heeft maar een beperkt aantal exit nodes (wereld wijd!!!)
Je gaat vast lopen op IP adres.
En Franny niet, en Lexie niet, en Gerrit niet en Jessie niet en Mylene niet en...etc....quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:27 schreef DKUp het volgende:
Een Sheil en Hiskie doen ook werkelijk waar geen pleuris.
Ze maakt dan toch tv?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat had ze maar niet zoveel moeten stoken
Je bent niet slim om je door die kneus te verminken inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar kiest die IEMAND dan zelf voor en is net zo'n kneus......
Heerlijk ditquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Is ook maar een aanname.
Ja toch, dan zal ze nu wel over de straatangst heen zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Der moeder is toch daar geweest?
Ja, is een mogelijkheid.quote:
Ze zet zichzelf al maanden voor lul inderdaad op tv. Ze lult alles direct door aan anderen.quote:
Terecht of onterecht, die halve schedel mag weg en Franny mag hij meenemen, als we porno willen kijken, zijn daar geëigende kanalen voor (zelfs hun porno zuigt).quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijk dit![]()
Wat maken mensen zich druk om zo'n domme poll die er verder helemaal geen moer toe doet , behalve dan dat fanatieke domme schuimpjes alles doen om een bewoner of op 1 , of van 1 te krijgen
En dan ook nog denken dat dat dat komt omdat zij op die of die hebben gestemd
Dat schuim is net zo treurig als sommige bewoners daar![]()
Jorrie en dan heb je mensen die wel wat doen maar ook niet echt veelquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En Franny niet, en Lexie niet, en Gerrit niet en Jessie niet en Mylene niet en...etc....
Zou ook nog het geval kunnen zijn. Triest eigenlijk zoveel moeite voor zo'n jochie.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:29 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ja, is een mogelijkheid.
Maar een trollen leger inhuren uit india kost je ook de wereld niet vandaag aan de dag.
Kijk dit is dan weer hilarisch .......quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:23 schreef espri het volgende:
Fran vraagt zich af waarom Andrea zich heeft opgegeven..
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, dan zal ze nu wel over de straatangst heen zijn
Zo te zien is het een glansvijlquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:26 schreef cobain1994 het volgende:
Die heeft straks geen nagels meer over..
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:30 schreef espri het volgende:
[..]sowieso zoiets als dit serieus nemen..
Lach en verwonder!
Volgens mij heeft Ivan nog nooit op 1 gestaan en toch......quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat dus![]()
![]()
Alles om Jessie maar op 1 te houden , Lekker belangrijk
Ach, ik ben zelf zo triest om ¤2,50 per maand te doneren aan talpa.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou ook nog het geval kunnen zijn. Triest eigenlijk zoveel moeite voor zo'n jochie.
Heb je daar ook cijfers van en dan ook die van Jessie?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou ook nog het geval kunnen zijn. Triest eigenlijk zoveel moeite voor zo'n jochie.
Ik wist niet direct over wie het ging, dacht Franny, ging even terugkijken en het zou Andrea moeten zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zet zichzelf al maanden voor lul inderdaad op tv. Ze lult alles direct door aan anderen.
Leuk die paar maanden maar voor de rest doet ze ook bar weinig.
Ivan is ook niet te vergelijken met deze kneusjesquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ivan nog nooit op 1 gestaan en toch......
Mag er van mij ook uit, maar ik zie liever anderen eerst gaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik wist niet direct over wie het ging, dacht Franny, ging even terugkijken en het zou Andrea moeten zijn.
Nou, Franny doet veel, behalve mannen plezieren en de domme spion van Jessi en Merel (en Gerrit) te spelen.
Das waar.....quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ivan is ook niet te vergelijken met deze kneusjes
Nou kijk de statistieken maar na, dan zie je dat het gewoon niet klopt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Heb je daar ook cijfers van en dan ook die van Jessie?
Al staat EEEEEEEENDJEEEEE op 1, zal me worst wezen, je weet dat je totaal geen invloed hebt op ook maar iets van dit soort programma's.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat dus![]()
![]()
Maar zo lang duurt dat toch niet, om een beetje glans op je nagels te krijgen?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zo te zien is het een glansvijl
Je mag haten wie je wil, maar waarom in godsnaam iemand die geen enkele amusement waarde heeft, zo een beetje de saaiste rls'er ooit op 1 zetten in mij een raadsel. En de dood voor het genre.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou ja ik ben een wat jij jessie hater noemt..
Eerlijk toch, nu is eens iemand anders aan de top
Het is niet altijd jessie wat de klok slaat
Ik zie helemaal niets, of moet ik mij verbazen over het feit dat Jessie altijd op nr 1 staat? Die poll is niets anders dan een stukje manipulatief gereedschap van de Febo ..... Stem ze!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou kijk de statistieken maar na, dan zie je dat het gewoon niet klopt.
Das toch pas aan het eind van de maand....?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:39 schreef puzziepie het volgende:
Merel wil haar winst maar Maris doet moeilijk
Jessie gaat wel ff naar Maris toe
Merel:'Okay liefie'
Ik denk dat zijn schuimpjes hem een gunst bewijzen en niet proberen hem op 1 te houden, want dan kan hij neerdalen op aarde en wie weet, wordt hij zelfs voor de niet-schuimpjes te pruimen. Hij heeft een reality check nodig. Serieus.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat dus![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niets, of moet ik mij verbazen over het feit dat Jessie altijd op nr 1 staat? Die poll is niets anders dan een stukje manipulatief gereedschap van de Febo ..... Stem ze!
Tijd voor een Meertje en Naartje clashquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:39 schreef puzziepie het volgende:
Lex zei dat ze het had willen doen maar nu niet meer.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar nu niet meer toch ? Zoals Tranny het zei leek het alsof Lex dat in eerste instantie wilde doen maar dat toch niet gaat doen.
Ik heb het niet gezien dat Lex dat tegen Tranny zei , hoor alleen nu Tranny dat zeggen
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch pas aan het eind van de maand....?
De geldwof, die is sinds gisteren al bezig over dat geld. Ze wil zeker weer geld uitgeven.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:39 schreef puzziepie het volgende:
Als dat zou kunnen ,,,quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tijd voor een Meertje en Naartje clash
Ach ze verdiend toch ook geld. Dus mag ze ook uitgeven. Is niet de persoon die het meeste rood staat daar. Maar koopziek is ze wel zeker weten.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De geldwof, die is sinds gisteren al bezig over dat geld. Ze wil zeker weer geld uitgeven.
Ja precies zoals ik het had gehoord dusquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lex zei dat ze het had willen doen maar nu niet meer.
Gaat ze janken.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen ,,,![]()
Maar daar is Maris te laf voor
Inderdaad tegen iedereen dat ze niet snapt dat er iemand tegen merel ingaat en zelf van de week op de vraag van merel van wij zijn toch oke samen ja antwoorden en niet echt durven zeggen hoe ze over merel denkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen ,,,![]()
Maar daar is Maris te laf voor
ze mot dr btx zaterdag betalenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De geldwof, die is sinds gisteren al bezig over dat geld. Ze wil zeker weer geld uitgeven.
Plaats ze nu even haar gemak houdt voor een weekje maar zelfs dat houdt ze niet vol.....quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach ze verdiend toch ook geld. Dus mag ze ook uitgeven. Is niet de persoon die het meeste rood staat daar. Maar koopziek is ze wel zeker weten.
Dacht dat deze man er ook was op de markt. Maar goed....... misschien is hij dat niet.quote:
??quote:
Het is geen glansvijl, heeft ook geen nut bij nepnagels.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar zo lang duurt dat toch niet, om een beetje glans op je nagels te krijgen?
Dat is wat ze zelf trots verkondigen..quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Is ook maar een aanname.
Mensen die niet helemaal van de pot gerukt zijn, wisten dat allang.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:45 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Jens klapt even uit de school omtrent de webshop.
Maar stemmen op hem ho maar.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:46 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Het gaat nu over snotkoker bij Jens en A3![]()
Ik denk dat de Jessy schuimpjes in paniek zijn. Hun wereld vergaat.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:47 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Dat is wat ze zelf trots verkondigen..
De One-Day-Zangcoachquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:49 schreef Giggio het volgende:
wie is die poedel bij onze rasartiesten?
Heeft 'ie nu al wat met 'medicinale wiet' gedaan'? Heb hem alleen maar recreatief gebruik zien maken van drugs.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:48 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom heeft Adriaan altijd kritiek op dingen die soms geld opleveren voor de groep. (Dat laserding heeft hij gelijk in) maar zelf totaal geen euro inbrengt en alleen maar gekost heeft zijn hele utopia tijd. De groenten is er nog steeds niet te eten die hij kweekt. Je ziet hem er ook bijna nooit mee bezig.
Dat is ook precies wat hier heel vaak is gezegd en ik denk dat Jens het helemaal goed zietquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tussen merel en jessie is het geen liefde maar noodzaak. Volgens Jens.
Wat is de liefde tussen hem en Mylène dan?
De mensen die achter jessie stonden na de break up waren er maar weinig dus hij heeft merel nodig volgens jens
You are missing the point.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tussen merel en jessie is het geen liefde maar noodzaak. Volgens Jens.
Wat is de liefde tussen hem en Mylène dan?
De mensen die achter jessie stonden na de break up waren er maar weinig dus hij heeft merel nodig volgens jens
Zou kunnen, al zouden ze na jaren moeten weten dat maanden lang op 1 staan nooit z'n vruchten afwerpt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat de Jessy schuimpjes in paniek zijn. Hun wereld vergaat.
Ik luister niet mee, maar ik denk dat Jens zijn eigen vriendin helemaal niemand heeft als hij wegvalt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat hier heel vaak is gezegd en ik denk dat Jens het helemaal goed ziet
Ik heb het opgegeven om ze dingen duidelijk proberen te maken. Misschien dat het jou beter lukt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:53 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Zou kunnen, al zouden ze na jaren moeten weten dat maanden lang op 1 staan nooit z'n vruchten afwerpt.
Maar gelukkig heeft hij zichzelf niet neergezet als de persoon die alles kan en iedereen kan kapotmaken. Hij heeft niet de schijn hoeven ophouden.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik luister niet mee, maar ik denk dat Jens zijn eigen vriendin helemaal niemand heeft als hij wegvalt.
Misschien wordt ze zelfs wel naar huis gestuurdquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik luister niet mee, maar ik denk dat Jens zijn eigen vriendin helemaal niemand heeft als hij wegvalt.
Ik wil Jens graag zien zonder adje....quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
*Proest*quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Merel heeft de broek aan hij is de financiële man en bij fouten wordt ie omgelegd, zegt adje Mariska is taking over zegt Jens....
Hebben zij het weleens over iemand anders dan jessie
Zie je Jens dan nog blijven?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien wordt ze zelfs wel naar huis gestuurd
Oja hoor..... meer dan Jessie het over de 'achterlijke figuren' heeft.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Merel heeft de broek aan hij is de financiële man en bij fouten wordt ie omgelegd, zegt adje Mariska is taking over zegt Jens....
Hebben zij het weleens over iemand anders dan jessie
Ik denk als ik de moeite zou nemen om te gaan spitten wat er gezegd en geschreven is dat ik best wel wat uitspraken van Jens tegenkom waar 'ie dat wél gezegd heeft.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar gelukkig heeft hij zichzelf niet neergezet als de persoon die alles kan en iedereen kan kapotmaken. Hij heeft niet de schijn hoeven ophouden.
En Jessie weet het toch altijd beter. Eigenlijk is hij een soort evenknie van Mariska.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:56 schreef humpty het volgende:
De zangjuf verteld dat als ze haar techniek hadden toegepast
het veel zuiverder was geweest
![]()
Sorry maar Jessie kan echt niet rappen
Ja vooral uit de mond van Jens vind ik dat raar klinken. HIj behandeld Mylene af en toe ook minderwaardig. En wil geen relatie met haar.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat hier heel vaak is gezegd en ik denk dat Jens het helemaal goed ziet
Hou op, schei uit. Ik heb er de kracht niet (meer) voor.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven om ze dingen duidelijk proberen te maken. Misschien dat het jou beter lukt.
Ik weet hoe je je voelt. Ben ook blij als dit afgelopen is.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:58 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Ik heb er de kracht niet (meer) voor.
2 lintwormen?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:59 schreef espri het volgende:
En Hiske eet alweer... waar laat ze het al;lemaal?
Heb je ook gezien hoe Mylene met hem omgaat?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja vooral uit de mond van Jens vind ik dat raar klinken. HIj behandeld Mylene af en toe ook minderwaardig. En wil geen relatie met haar.
Hij vindt van niet, zoals met alles. Zijn schuimpjes moeten hem maar een keer een figuurlijk genadeschot geven, want die jongen is niet meer te houden. Die draait nog wel een keer goed door, of schiet een zware depressie in.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:59 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Jessie die rapt is toch om je dood te schamen
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:59 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
2 lintwormen?
Als de een vreet, slaapt de ander.
Adriaan heerrt wel geld verdiend. Toen iedereen in de zon lag was hij bijna hele dagen bezig met bakken. Groenten uit zijn tuin zijn genoeg gegeten te weten bonen aardbeien kruiden evt. alleen heeft het huisvarkentje ook bijna alles opgegeten.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:48 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom heeft Adriaan altijd kritiek op dingen die soms geld opleveren voor de groep. (Dat laserding heeft hij gelijk in) maar zelf totaal geen euro inbrengt en alleen maar gekost heeft zijn hele utopia tijd. De groenten is er nog steeds niet te eten die hij kweekt. Je ziet hem er ook bijna nooit mee bezig.
Een schande is het en dan die tekstenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij vindt van niet, zoals met alles. Zijn schuimpjes moeten hem maar een keer een figuurlijk genadeschot geven, want die jongen is niet meer te houden. Die draait nog wel een keer goed door, of schiet een zware depressie in.
Ach wat zielig nu, Gerrit denkt ik sta compleet voor gek.quote:
Die sfeer is daar ook telkens kut en vooral rond de stemming.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
Snap de ergernis nooit zo hier, als je je echt heel erg verschrikkelijk kapot ergert dan kijk je toch niet, doe ik ook..... kijk soms dagen niet....
Hiske vindt de sfeer raar, zegt ze ook elke week voor de stemming.
Maar hij speelt geen mooi weer. DAT is waar het om gaat. Hij is ook niet bang voor haar.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja vooral uit de mond van Jens vind ik dat raar klinken. HIj behandeld Mylene af en toe ook minderwaardig. En wil geen relatie met haar.
Nu is alles anders ik kom op teeveeeeeequote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:06 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ruuuuuuuuurieeeruuuuuuuuuu. Doen we allemaal mee?
Wat heb ik gelachen om Brian toen
Nee, die is gedumpt, mag niet mee-shinen.quote:
wijskind!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:09 schreef espri het volgende:
Mylene probeerde het maar was schor en vond het zelf vals klinken dus wilde niet mee zingen.
Weet ze al hoe ze dat op het bordje gaat schrijven ?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gaat goed met Merels dieet....
Hiske kan verder, ze gaan zagen ze hebben een balk nodig. Ze gaan een gevangenis bouwe....zegt sjel
Milani was van de week lekker in nacht lekker aan het zuipen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:09 schreef espri het volgende:
Mylene probeerde het maar was schor en vond het zelf vals klinken dus wilde niet mee zingen.
Moet ook kunnen, waarom niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Milani was van de week lekker in nacht lekker aan het zuipen.
Lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |