Dat viel ook gelijk op, twéé gozers wilde ze welquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze steekt het niet onder stoelen of banken.
En 2 nog wel, heeft ze niet genoeg aan 1
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die wordt opgevoed door haar zoon.
kindvrouwtje, wat een jeukwoord bij iemand als Lexquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lex met name is zelf nog een kindvrouwtje. Ik merk aan bijna niets dat ze ouder is...
manipulatiequote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef renevanlaaren het volgende:
hoe komt die dooie bovenaan, brandon die moeten ze een spiegel onder houden kijken of hij leeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat men Jessie van de 1ste plaats wil hebben en houdenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef renevanlaaren het volgende:
hoe komt die dooie bovenaan, brandon die moeten ze een spiegel onder houden kijken of hij leeft
dat moet wel, ik kijk niet veel maar hem zie ik echt nooitquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
manipulatie
Jessie heeft al die tijd bovenaan gestaan omdat hij het beste is wat Utopia kon overkomen....en nu bij Brandon is het manipulatie
Waardevolle gesprekjes......quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:53 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Parnassia Utopia
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik lees net dat Merel tante is geworden...ik klikte ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou zeg en dat terwijl de rest hartstikke positieve, intelligente mensen zijn........quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef renevanlaaren het volgende:
En als je Brandon ziet, zie je 'm alleen ademen voor de rest beweegt er nietsquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:58 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dat moet wel, ik kijk niet veel maar hem zie ik echt nooit
Hij is niet veel in beeld, maar eigenlijk altijd wel aan het bouwen of iets doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:58 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik lees net dat Merel tante is geworden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twinning = boring
Gekke dingen doen kan leuk zijn voor ons streamers.....maar waar blijft mijn lach.....heb nauwelijk een glimlach.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is niet veel in beeld, maar eigenlijk altijd wel aan het bouwen of iets doen.
Hij doet geen gekke dingen maar dat waar Utopia voor stond, iets opbouwen
The entertainerquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Nu michel Jackson na doen
[ afbeelding ]f
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en Dreetje er gratis bijquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Flikker eerst die Sheldel er maar eens uit
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Nu michel Jackson na doen
[ afbeelding ]f
Oefening baart kunstquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:33 schreef Dotteke het volgende:
Hij is dan wel geen genie, maar hij doet wel wat en is niet te beroerd om aan te pakken en te beginnen.
En in 3 happen weg, een Paard waardigquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:06 schreef espri het volgende:
Ik zie Hiske alweer eten na de flensjes nu een dubbele boterham met kaas, komkommer en jam, wat een combi.
Ik keek ook vol verwondering en ze kauwt amper.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En is 3 happen weg, een Paard waardig
[ afbeelding ]
Oefening baart kunstquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:33 schreef Dotteke het volgende:
Hij is dan wel geen genie, maar hij doet wel wat en is niet te beroerd om aan te pakken en te beginnen.
toen lag ze toch met lotusquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:36 schreef Dotteke het volgende:
Franny is aan het oefenen met alleen slapen,![]()
Toen Tim wegging lag ze ook lange tijd alleen, nooit iets van gezegd.
SLaapt Merel nu iedere dag bij Jessie dan?
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:03 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
The entertainer'I'm a dancer' klopt beter. Zoveel plaatsvervangende schaamte dat iemand zichzelf zo wil neerzetten dat ik spontaan mijn lunch zou kunnen verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Brandon is omhooggeduwd door Jessie haters. Oproepjes op fb en de uto krant.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:58 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
2 stuks met een zwarte envelop en dan die Rooie kakkerlak met de reguliere stemmingen,zo dat is 3, ... ruimt zo lekker opquote:
daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Shel-del hebt de smartphone.
En wa doe je dan?
Selfies schieten.
Dom wicht.
Der moeder is toch daar geweest?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:45 schreef Dotteke het volgende:
Lex zegt dat |Fran moet werken aan als ze buiten komt
Ze hoort haar steeds zeggen dat ze daar niet weg wil omdat ze niet naar buiten durft.
Ze moet daar van Lex aan werken
Franny denkt dat het in de genen zit, haar moeder heeft het ook, die heeft ook antidepressiva
En die durfde niet meer naar buiten
Dat doen ze allemaal, GGreet was er als eerste meequote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:08 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Shel-del hebt de smartphone.
En wa doe je dan?
Selfies schieten.
Dom wicht.
Halve schedel en Franny, leuk koppel, voor buiten.quote:
Die twee maken nog tvquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Halve schedel en Franny, leuk koppel, voor buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |