Dat viel ook gelijk op, twéé gozers wilde ze welquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze steekt het niet onder stoelen of banken.
En 2 nog wel, heeft ze niet genoeg aan 1
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die wordt opgevoed door haar zoon.
kindvrouwtje, wat een jeukwoord bij iemand als Lexquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lex met name is zelf nog een kindvrouwtje. Ik merk aan bijna niets dat ze ouder is...
manipulatiequote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef renevanlaaren het volgende:
hoe komt die dooie bovenaan, brandon die moeten ze een spiegel onder houden kijken of hij leeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat men Jessie van de 1ste plaats wil hebben en houdenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef renevanlaaren het volgende:
hoe komt die dooie bovenaan, brandon die moeten ze een spiegel onder houden kijken of hij leeft
dat moet wel, ik kijk niet veel maar hem zie ik echt nooitquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
manipulatie
Jessie heeft al die tijd bovenaan gestaan omdat hij het beste is wat Utopia kon overkomen....en nu bij Brandon is het manipulatie
Waardevolle gesprekjes......quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:53 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Parnassia Utopia
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik lees net dat Merel tante is geworden...ik klikte ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou zeg en dat terwijl de rest hartstikke positieve, intelligente mensen zijn........quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef renevanlaaren het volgende:
En als je Brandon ziet, zie je 'm alleen ademen voor de rest beweegt er nietsquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:58 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dat moet wel, ik kijk niet veel maar hem zie ik echt nooit
Hij is niet veel in beeld, maar eigenlijk altijd wel aan het bouwen of iets doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:58 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dat moet wel, ik kijk niet veel maar hem zie ik echt nooit
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik lees net dat Merel tante is geworden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twinning = boring
Gekke dingen doen kan leuk zijn voor ons streamers.....maar waar blijft mijn lach.....heb nauwelijk een glimlach.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is niet veel in beeld, maar eigenlijk altijd wel aan het bouwen of iets doen.
Hij doet geen gekke dingen maar dat waar Utopia voor stond, iets opbouwen
The entertainerquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Nu michel Jackson na doen
[ afbeelding ]f
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |