labiel naief in de liefde, voor de rest vind ik het wel meevallenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zegt iemand die zelf zo labiel is als wat
Snap niet dat ze daar wel geld voor hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:09 schreef 5thencounter het volgende:
Het aapje is weer uren zoet
[ afbeelding ]
Waarmee dan?quote:
Lekker buiten. Walg van ze. TV maken doet Jessie ook, maar daar zit ik ook niet op te wachten. Er moet wel een balans zijn tussen walgelijk en spannend of leuk.quote:
Ik denk dat ze andere verwachtingen hadden van een smartphone, ik begreep dat ze videoboodschappen ed direct in mailboxen wilde plaatsten, maar Achter heeft wifi en internet geblokkeerdquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Snap niet dat ze daar wel geld voor hebben.
daar maak ik me niet meer druk op - moneyfakeshowquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Snap niet dat ze daar wel geld voor hebben.
Klopt, zeker maar ook die gebeuren weinig, het is een saaie hopeloze bende met drie hoofdrol spelersquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gekke dingen doen kan leuk zijn voor ons streamers.....maar waar blijft mijn lach.....heb nauwelijk een glimlach.
Lijkt mij wel vanzelfsprekend. Wat denken ze wel? Dan is dat ding niet bij Merel weg te krijgen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze andere verwachtingen hadden van een smartphone, ik begreep dat ze videoboodschappen ed direct in mailboxen wilde plaatsten, maar Achter heeft wifi en internet geblokkeerd
Aantrekken en afstoten, in ieder geval beter dan die twee saaie kneusjes Dil en Brandoff.quote:
Klopt, maar om weer iets binnen te brengen waar ze de hele dag mee gaan spelen, lijkt me ook geen slim idee.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
daar maak ik me niet meer druk op - moneyfakeshow
Ja duh, daar hebben we al genoeg van gehad.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Aantrekken en afstoten, in ieder geval beter dan die twee saaie kneusjes Dil en Brandoff.
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die voor Greet en Tranny zijn tv aanzet.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Aantrekken en afstoten, in ieder geval beter dan die twee saaie kneusjes Dil en Brandoff.
eerder uitquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die voor Greet en Tranny zijn tv aanzet.
Manupilatie van of door wie?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
manipulatie
Jessie heeft al die tijd bovenaan gestaan omdat hij het beste is wat Utopia kon overkomen....en nu bij Brandon is het manipulatie
Dat doe ik bij meerdere mensen wel nietquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die voor Greet en Tranny zijn tv aanzet.
Huh, Greet hep opeens een ander stink overhemp aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |