heeft niets met libido te maken, daarom is ze denk ik zo gefrustreerd, mensen denken vanuit hun eigen view, als je haar niet wil doen, is het haar schuld? His wil echt wel hoor, hoog libido, maar onbeantwoordquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gillen kan ze in ieder geval als de beste. Als ze het van haar bewegingen moet hebben,.... ik weet het niet. Lenig is ze ook niet. Het zal dan wel bij schreeuwen blijven.
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]Toen ging ik haast over mijn gier! Maar hij maakte wel tv
Voor een mok??quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:09 schreef Hznootje het volgende:
WTF Is Gerrit aan het doen..Alle Polies opmaken aan zichzelf?
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:13 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja tot 4 uur in de nacht kijken, en om 6 uur uit bed. ik hoop dat ik dat nog aankan
?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:12 schreef mazaru het volgende:
Jordy gaat verhuizen naar de caravan. Hij wil weg uit dat huisje zegt hij.
Heeft 'ie ruzie met Lex?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:12 schreef mazaru het volgende:
Jordy gaat verhuizen naar de caravan. Hij wil weg uit dat huisje zegt hij.
Ik denk dat met de uitvinding van de SL niets meer leuk wordt, want toen kon je meegenieten, nu niet meerquote:
Hou niet zo van spelletjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja maar een pauze, om ff bij te komen? en dan toch maar een RLS met een echt spelelement
Ow, of haar libido hoog is, daar kan ik niets over zeggen. Weet wel dat personen die niet gevraagd worden, wat in te halen hebben en goed hun best doen. Ik had het simpel over het in staat zijn om in de lamp te hangen. Oja, het is een vrouw die qua leeftijd op haar top is.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:12 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heeft niets met libido te maken, daarom is ze denk ik zo gefrustreerd, mensen denken vanuit hun eigen view, als je haar niet wil doen, is het haar schuld? His wil echt wel hoor, hoog libido, maar onbeantwoord
Hij spreekt het niet uit. Hij geeft een beetje halfslachtig de dieren de schuldquote:
Hotel Big Brother met bekende nederlanders Daar was het echt gieren lachen brullen met bezoekers opdrachten en de bekende nederlanders beheerde het hotel . Maar je kon ook nog op een bepaalde manier met e chatten.quote:
Daar was ook een grens. Je mocht niet handtastelijk worden. Die grens werd wel steeds verder verlegd.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat was iig echt geen wetten geen regels..Dat is hier absoluut niet het geval
Oh die ken ik nietquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hotel Big Brother met bekende nederlanders Daar was het echt gieren lachen brullen met bezoekers opdrachten en de bekende nederlanders beheerde het hotel . Maar je kon ook nog op een bepaalde manier met e chatten.
het bemoeien, en dat grijnzen als ze het over andersmans zaken heeft, doet mij vermoeden, dat ze zelf ook wel zin heeft in een potje seksquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Ow, of haar libido hoog is, daar kan ik niets over zeggen. Weet wel dat personen die niet gevraagd worden, wat in te halen hebben en goed hun best doen. Ik had het simpel over het in staat zijn om in de lamp te hangen.
ik haat amanda en brian nog steedsquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar was ook een grens. Je mocht niet handtastelijk worden. Die grens werd wel steeds verder verlegd.
Dat vind ik ook reëel, maar hier wordt er veel te veel begrensdquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar was ook een grens. Je mocht niet handtastelijk worden. Die grens werd wel steeds verder verlegd.
Kon geen jaar duren natuurlijk en ze konden ook naar buiten als ze een optreden hadden. Feesten werden er gegeven en etentjes......maar was hilarisch......quote:
O, zeker wel en dat maakte het juist spannend. Het geen contact hebben met mensen van buiten, dus niet om de haverklap bezoek, vond ik leuk. Je mocht elkaar wel uitdagen, maat je mocht niet slaan.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat was iig echt geen wetten geen regels..Dat is hier absoluut niet het geval
Misschien wel, maar ze neemt Shelly veel te veel uit handen wat mij betreft..Zonder Hiske was er helemaal niets gebeurd voor "de film"quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Slome duikelaar![]()
[ afbeelding ]
Teveel gestuurd en bevoordeeld. Het is nu echt een poppenkast, maar is ook een heel ander format. Men hoefde daar ook niet als webwinkel te fungeren. Geld was er zat.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:18 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook reëel, maar hier wordt er veel te veel begrensd
Hiske vind het ook haar dingetje, want zij heeft immers ook drama gedaan. Ze moet wel haar kunsten laten zien.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:19 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ze neemt Shelly veel te veel uit handen wat mij betreft..Zonder Hiske was er helemaal niets gebeurd voor "de film"
daar ook, maar alleen voor sommigge mensenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Teveel gestuurd en bevoordeeld. Het is nu echt een poppenkast, maar is ook een heel ander format. Men hoefde daar ook niet als webwinkel te fungeren. Geld was er zat.
Arme Frustie, was op dag 3 al door de mand gevallen met TimoHengst..ze zou ook wat meer forums moeten lezenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:20 schreef Bramenstruik het volgende:
Frennie: ik kan heel sneaky zijn, mensen verwachten het niet, vertelt ze tegen Merel
Nou, laat mij je wat vertellen kind, ik weet het wel...quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:20 schreef Bramenstruik het volgende:
Frennie: ik kan heel sneaky zijn, mensen verwachten het niet, vertelt ze tegen Merel
Maar ook zoon van Adele Bloemendaal en eentje van de groep waar Angela groothuizen in gezeten heeft. Die verslaggever van AT5 Gert Timmerman Ferry Somoghyi Sugar Lee Hooper kwam vaak op visite. De eerste winnaar van Big Brother en nog vele meer.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:17 schreef magnaal het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met Viola en Bonnie St Claire, nou dan weet je het wel
Ja, daar ook, maar omdat het format anders was (geen gedoe met geld verdienen, opbouwen en alles eromheen) valt er veel gestuur weg. Vandaar ook 'teveel', want daar zat ik mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daar ook, maar alleen voor sommigge mensen
Nee, dat had ze al eerder aan. Beter kijken Koos.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:24 schreef Koos1958 het volgende:
Shelly ook weer iets nieuws aan zie ik, lijkt merel wel die heeft ook een onuitputtelijke voorraad achter liggen ;-)
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daar ook, maar alleen voor sommigge mensen
Eerst maar effe een peukie roken.. Sjellie heeft dus niet haar werkkleren aan , ze moet nu eeen andere lul zoeken voor het verder slepenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Die wijven kennen / willen dus eg niks.
A3 hebt binnen 2 minuten de "'lamme'schroeven er uit en de begeerde plaat op het drooge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |