Manupilatie van of door wie?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
manipulatie
Jessie heeft al die tijd bovenaan gestaan omdat hij het beste is wat Utopia kon overkomen....en nu bij Brandon is het manipulatie
Met het verschil dat zwervers of dakloze, op straat leefde en transgenders vaak gewoon een dak boven hun hoofd hebben en of hebben een baanquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:02 schreef 5thencounter het volgende:
Hissie heeft kans gezien om zwervers binnen te halen als "tijdelijke langdurige bewoners" waarom zou Sjorrie niet een kek trangenderstelletje "binnenhalen" evenveel rechten
Een Samsung S8quote:
Verbaast je toch niet? Zelfs als Jessie iemand in het meertje verzuipt, zal er gezegd worden... ah... wat is hij weer lief he, dat doet hij zo goed, heeft hij verstand van."quote:Op donderdag 15 augustus 2019 12:57 schreef Verida het volgende:
[..]
manipulatie
Jessie heeft al die tijd bovenaan gestaan omdat hij het beste is wat Utopia kon overkomen....en nu bij Brandon is het manipulatie
De grootste stoker van Utopia, was mooi te zien in de uitzendingquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:19 schreef espri het volgende:
Jes en Fran een gesprek over Andrea, wie is Andrea?
nou ja ik ben een wat jij jessie hater noemt..quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:09 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Brandon is omhooggeduwd door Jessie haters. Oproepjes op fb en de uto krant.
En nu mogen wij dankzij deze haters ''nog'' meer genieten van de altijd energieke Brandon.
Fijn he
joh...quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:20 schreef espri het volgende:
Fran heeft gehoord dat ze van Lex een stem krijgt, vind ze raar...
Vreselijk onooglijke/onhandige Android, brrr.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ja geef mij ook maar de iPhone
Hoe weet jij dat? Is ook maar een aanname.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:09 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Brandon is omhooggeduwd door Jessie haters. Oproepjes op fb en de uto krant.
En nu mogen wij dankzij deze haters ''nog'' meer genieten van de altijd energieke Brandon.
Fijn he
Dat vind ik dus 3x niksquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ja geef mij ook maar de iPhone
Maar nu niet meer toch ? Zoals Tranny het zei leek het alsof Lex dat in eerste instantie wilde doen maar dat toch niet gaat doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |