quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:39 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niets, of moet ik mij verbazen over het feit dat Jessie altijd op nr 1 staat? Die poll is niets anders dan een stukje manipulatief gereedschap van de Febo ..... Stem ze!
Tijd voor een Meertje en Naartje clashquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:39 schreef puzziepie het volgende:
Merel wil haar winst maar Maris doet moeilijk
Jessie gaat wel ff naar Maris toe
Merel:'Okay liefie'
Lex zei dat ze het had willen doen maar nu niet meer.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar nu niet meer toch ? Zoals Tranny het zei leek het alsof Lex dat in eerste instantie wilde doen maar dat toch niet gaat doen.
Ik heb het niet gezien dat Lex dat tegen Tranny zei , hoor alleen nu Tranny dat zeggen
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Das toch pas aan het eind van de maand....?
De geldwof, die is sinds gisteren al bezig over dat geld. Ze wil zeker weer geld uitgeven.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:39 schreef puzziepie het volgende:
Merel wil haar winst maar Maris doet moeilijk
Jessie gaat wel ff naar Maris toe
Merel:'Okay liefie'
Als dat zou kunnen ,,,quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tijd voor een Meertje en Naartje clash
Ach ze verdiend toch ook geld. Dus mag ze ook uitgeven. Is niet de persoon die het meeste rood staat daar. Maar koopziek is ze wel zeker weten.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De geldwof, die is sinds gisteren al bezig over dat geld. Ze wil zeker weer geld uitgeven.
Ja precies zoals ik het had gehoord dusquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Lex zei dat ze het had willen doen maar nu niet meer.
Gaat ze janken.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen ,,,![]()
Maar daar is Maris te laf voor
Inderdaad tegen iedereen dat ze niet snapt dat er iemand tegen merel ingaat en zelf van de week op de vraag van merel van wij zijn toch oke samen ja antwoorden en niet echt durven zeggen hoe ze over merel denkt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen ,,,![]()
Maar daar is Maris te laf voor
ze mot dr btx zaterdag betalenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De geldwof, die is sinds gisteren al bezig over dat geld. Ze wil zeker weer geld uitgeven.
Plaats ze nu even haar gemak houdt voor een weekje maar zelfs dat houdt ze niet vol.....quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach ze verdiend toch ook geld. Dus mag ze ook uitgeven. Is niet de persoon die het meeste rood staat daar. Maar koopziek is ze wel zeker weten.
Dacht dat deze man er ook was op de markt. Maar goed....... misschien is hij dat niet.quote:
??quote:
Het is geen glansvijl, heeft ook geen nut bij nepnagels.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar zo lang duurt dat toch niet, om een beetje glans op je nagels te krijgen?
Dat is wat ze zelf trots verkondigen..quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Is ook maar een aanname.
Mensen die niet helemaal van de pot gerukt zijn, wisten dat allang.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:45 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Jens klapt even uit de school omtrent de webshop.
Maar stemmen op hem ho maar.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:46 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Het gaat nu over snotkoker bij Jens en A3![]()
Ik denk dat de Jessy schuimpjes in paniek zijn. Hun wereld vergaat.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:47 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Dat is wat ze zelf trots verkondigen..
De One-Day-Zangcoachquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:49 schreef Giggio het volgende:
wie is die poedel bij onze rasartiesten?
Heeft 'ie nu al wat met 'medicinale wiet' gedaan'? Heb hem alleen maar recreatief gebruik zien maken van drugs.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:48 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom heeft Adriaan altijd kritiek op dingen die soms geld opleveren voor de groep. (Dat laserding heeft hij gelijk in) maar zelf totaal geen euro inbrengt en alleen maar gekost heeft zijn hele utopia tijd. De groenten is er nog steeds niet te eten die hij kweekt. Je ziet hem er ook bijna nooit mee bezig.
Dat is ook precies wat hier heel vaak is gezegd en ik denk dat Jens het helemaal goed zietquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tussen merel en jessie is het geen liefde maar noodzaak. Volgens Jens.
Wat is de liefde tussen hem en Mylène dan?
De mensen die achter jessie stonden na de break up waren er maar weinig dus hij heeft merel nodig volgens jens
You are missing the point.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
Tussen merel en jessie is het geen liefde maar noodzaak. Volgens Jens.
Wat is de liefde tussen hem en Mylène dan?
De mensen die achter jessie stonden na de break up waren er maar weinig dus hij heeft merel nodig volgens jens
Zou kunnen, al zouden ze na jaren moeten weten dat maanden lang op 1 staan nooit z'n vruchten afwerpt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat de Jessy schuimpjes in paniek zijn. Hun wereld vergaat.
Ik luister niet mee, maar ik denk dat Jens zijn eigen vriendin helemaal niemand heeft als hij wegvalt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat hier heel vaak is gezegd en ik denk dat Jens het helemaal goed ziet
Ik heb het opgegeven om ze dingen duidelijk proberen te maken. Misschien dat het jou beter lukt.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:53 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Zou kunnen, al zouden ze na jaren moeten weten dat maanden lang op 1 staan nooit z'n vruchten afwerpt.
Maar gelukkig heeft hij zichzelf niet neergezet als de persoon die alles kan en iedereen kan kapotmaken. Hij heeft niet de schijn hoeven ophouden.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik luister niet mee, maar ik denk dat Jens zijn eigen vriendin helemaal niemand heeft als hij wegvalt.
Misschien wordt ze zelfs wel naar huis gestuurdquote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik luister niet mee, maar ik denk dat Jens zijn eigen vriendin helemaal niemand heeft als hij wegvalt.
Ik wil Jens graag zien zonder adje....quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
*Proest*quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Merel heeft de broek aan hij is de financiële man en bij fouten wordt ie omgelegd, zegt adje Mariska is taking over zegt Jens....
Hebben zij het weleens over iemand anders dan jessie
Zie je Jens dan nog blijven?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien wordt ze zelfs wel naar huis gestuurd
Oja hoor..... meer dan Jessie het over de 'achterlijke figuren' heeft.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Merel heeft de broek aan hij is de financiële man en bij fouten wordt ie omgelegd, zegt adje Mariska is taking over zegt Jens....
Hebben zij het weleens over iemand anders dan jessie
Ik denk als ik de moeite zou nemen om te gaan spitten wat er gezegd en geschreven is dat ik best wel wat uitspraken van Jens tegenkom waar 'ie dat wél gezegd heeft.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar gelukkig heeft hij zichzelf niet neergezet als de persoon die alles kan en iedereen kan kapotmaken. Hij heeft niet de schijn hoeven ophouden.
En Jessie weet het toch altijd beter. Eigenlijk is hij een soort evenknie van Mariska.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:56 schreef humpty het volgende:
De zangjuf verteld dat als ze haar techniek hadden toegepast
het veel zuiverder was geweest
![]()
Sorry maar Jessie kan echt niet rappen
Ja vooral uit de mond van Jens vind ik dat raar klinken. HIj behandeld Mylene af en toe ook minderwaardig. En wil geen relatie met haar.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat hier heel vaak is gezegd en ik denk dat Jens het helemaal goed ziet
Hou op, schei uit. Ik heb er de kracht niet (meer) voor.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven om ze dingen duidelijk proberen te maken. Misschien dat het jou beter lukt.
Ik weet hoe je je voelt. Ben ook blij als dit afgelopen is.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:58 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Ik heb er de kracht niet (meer) voor.
2 lintwormen?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:59 schreef espri het volgende:
En Hiske eet alweer... waar laat ze het al;lemaal?
Heb je ook gezien hoe Mylene met hem omgaat?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja vooral uit de mond van Jens vind ik dat raar klinken. HIj behandeld Mylene af en toe ook minderwaardig. En wil geen relatie met haar.
Hij vindt van niet, zoals met alles. Zijn schuimpjes moeten hem maar een keer een figuurlijk genadeschot geven, want die jongen is niet meer te houden. Die draait nog wel een keer goed door, of schiet een zware depressie in.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:59 schreef Abracadabra_Simsalabim het volgende:
Jessie die rapt is toch om je dood te schamen
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:59 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
2 lintwormen?
Als de een vreet, slaapt de ander.
Adriaan heerrt wel geld verdiend. Toen iedereen in de zon lag was hij bijna hele dagen bezig met bakken. Groenten uit zijn tuin zijn genoeg gegeten te weten bonen aardbeien kruiden evt. alleen heeft het huisvarkentje ook bijna alles opgegeten.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:48 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom heeft Adriaan altijd kritiek op dingen die soms geld opleveren voor de groep. (Dat laserding heeft hij gelijk in) maar zelf totaal geen euro inbrengt en alleen maar gekost heeft zijn hele utopia tijd. De groenten is er nog steeds niet te eten die hij kweekt. Je ziet hem er ook bijna nooit mee bezig.
Een schande is het en dan die tekstenquote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij vindt van niet, zoals met alles. Zijn schuimpjes moeten hem maar een keer een figuurlijk genadeschot geven, want die jongen is niet meer te houden. Die draait nog wel een keer goed door, of schiet een zware depressie in.
Ach wat zielig nu, Gerrit denkt ik sta compleet voor gek.quote:
Die sfeer is daar ook telkens kut en vooral rond de stemming.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
Snap de ergernis nooit zo hier, als je je echt heel erg verschrikkelijk kapot ergert dan kijk je toch niet, doe ik ook..... kijk soms dagen niet....
Hiske vindt de sfeer raar, zegt ze ook elke week voor de stemming.
Maar hij speelt geen mooi weer. DAT is waar het om gaat. Hij is ook niet bang voor haar.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 13:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja vooral uit de mond van Jens vind ik dat raar klinken. HIj behandeld Mylene af en toe ook minderwaardig. En wil geen relatie met haar.
Nu is alles anders ik kom op teeveeeeeequote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:06 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ruuuuuuuuurieeeruuuuuuuuuu. Doen we allemaal mee?
Wat heb ik gelachen om Brian toen
Nee, die is gedumpt, mag niet mee-shinen.quote:
wijskind!quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:09 schreef espri het volgende:
Mylene probeerde het maar was schor en vond het zelf vals klinken dus wilde niet mee zingen.
Weet ze al hoe ze dat op het bordje gaat schrijven ?quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
Gaat goed met Merels dieet....
Hiske kan verder, ze gaan zagen ze hebben een balk nodig. Ze gaan een gevangenis bouwe....zegt sjel
Milani was van de week lekker in nacht lekker aan het zuipen.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:09 schreef espri het volgende:
Mylene probeerde het maar was schor en vond het zelf vals klinken dus wilde niet mee zingen.
Moet ook kunnen, waarom niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 14:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Milani was van de week lekker in nacht lekker aan het zuipen.
Lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |