abonnement Unibet Coolblue
pi_188443225


quote:
Zoon Femke Halsema gearresteerd in verband met gewapende inbraak

Burgemeester Femke Halsema (GroenLinks) van Amsterdam is in grote verlegenheid gebracht door de arrestatie van haar minderjarige zoon in verband met een gewapende inbraak. Dat schrijft De Telegraaf woensdag.

De vijftienjarige jongen werd in het weekeinde van 14 juli opgepakt na een achtervolging. De burgemeesterszoon was met een andere jongen op de vlucht omdat zij waren betrapt bij een inbraak op een woonboot.

Na de arrestatie vond de politie op de woonboot twee messen die de jeugdige verdachten kennelijk als wapen hadden meegenomen. Ook werd op de vluchtroute een alarmpistool gevonden. De politie vermoedt dat het tweetal het wapen tijdens het vluchten heeft weggegooid.

Binnen kringen van politie en Openbaar Ministerie is groot ongenoegen omdat de aanhouding al weken ’onder de pet’ wordt gehouden. De officiële reden is dat het onderzoek in alle rust moet plaatsvinden. Veel politiemensen vrezen echter dat het incident in de doofpot gaat.

De affaire is pijnlijk voor Halsema. Dinsdag schreef de burgemeester aan de gemeenteraad dat ze gaat kijken of er extra maatregelen nodig zijn naar aanleiding van de recente geweldsincidenten in de stad.De hoofdstad werd de afgelopen week opgeschrikt door meerdere schietincidenten, waarvan meerdere in Zuidoost, in Geuzenveld en op IJburg. Ook werd er een handgranaat gevonden bij een woning in Zuidoost.

https://tpo.nl/2019/08/14(...)verband-met-inbraak/
pi_188443239
En door 111
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:35:10 #3
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188443241
Overigens is het heel leerzaam, een keertje opgepakt worden door de politie. Je kunt er maar beter vroeg bij zijn!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188443245
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:30 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

In haar brief maakt ze een duidelijke downplay van hetgeen haar zoon van verdacht is naar iets wat onschuldige kwajongensstreken zijn.

Doe je oogkleppen af, of leer begrijpend lezen.
Maar @tesssssssss stelt dat Femke het over kwajongensstreken had en dat klopt niet. En daar reageerde ik op, dus leer lekker zelf begrijpend lezen.
pi_188443254
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan.

Als de lezing van Halsema klopt, komt het vergrijp neer op een beetje jeugdige baldadigheid. Wellicht dat jij vroeger altijd braaf bij je ouders op de bank zat met een vlinderstrikje om je nek en een glas warm melk voor je neus, maar de meeste tieners halen rottigheid uit. Dat maakt nog niet dat ze slecht zijn opgevoed.
Wellicht... jeugdige baldadigheid. Ik heb zeker ook wel eens dingen gedaan die niet mochten. Ik heb wel eens statiegeldflessen ingewisseld die al ingewisseld waren. Ik liep met 5 statiegeld bonnen naar de kassa. Daarbij is het gebleven, een draai om mijn oren en 2 weken huisarrest. Dit is het ergste wat ik in mijn leven gedaan heb.
Ik denk dat mijn vader mijn oor van mijn hoofd had gedraaid als ik met een nepwapen een woonboot in was gegaan.
pi_188443256
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:25 schreef -Chakotay- het volgende: [..] Daar ben ik het glashard niet mee eens. Het is een manier waarop er naar problemen gekeken wordt. Je verantwoordelijkheid niet nemen, verwaarlozing, problemen niet bij de kern aanpakken en noem maar op. Het werkt niet in haar voordeel kan ik je zeggen.
Euh waar haal jij uit dat ze geen verantwoordelijkheid neemt of dit probleem niet aanpakt?

Vooralsnog zegt ze publiekelijk dat als haar zoon fout is geweest hij daar ook de gevolgen van moet dragen.

En "noem maar op" is wat vaag. Kun je dit concreet maken?

Hoe zie jij overigens een aanstellingsprocedure voor burgemeester dan voor je? Wordt er naast een VOG ook een bewijs van goed ouderschap gevraagd?
pi_188443260
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:35 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar @:tesssssssss stelt dat Femke het over kwajongensstreken had en dat klopt niet. En daar reageerde ik op, dus leer lekker zelf begrijpend lezen.
Ik ben Tesssssss niet. Dus waarom dan op mij reageren?

Slim... |:(
pi_188443278
quote:
Omdat je een reactie al invult van iemand die niemand kent, waarvan niemand dus ooit kan controleren of dat klopt, en die specifieke (door jou ingevulde) reactie vervolgens presenteert als bewijs voor de originele stelling dat 'mensen uit bepaalde politieke kringen als halfgoden worden gezien'.

Dat is een vrij stupide manier van discussiëren, daar kan ik niet veel meer van maken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:38:49 #9
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_188443321
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:35 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Wellicht... jeugdige baldadigheid. Ik heb zeker ook wel eens dingen gedaan die niet mochten. Ik heb wel eens statiegeldflessen ingewisseld die al ingewisseld waren. Ik liep met 5 statiegeld bonnen naar de kassa.
Heb je ook wel eens een vuurpijl in de reet van een kat gestoken en de lont aangestoken? Dat is wat anno 2019 wordt verstaan onder ''baldadigheid''.
pi_188443322
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:35 schreef FYazz het volgende:

[..]

Euh waar haal jij uit dat ze geen verantwoordelijkheid neemt of dit probleem niet aanpakt?

Vooralsnog zegt ze publiekelijk dat als haar zoon fout is geweest hij daar ook de gevolgen van moet dragen.

En "noem maar op" is wat vaag. Kun je dit concreet maken?

Hoe zie jij overigens een aanstellingsprocedure voor burgemeester dan voor je? Wordt er naast een VOG ook een bewijs van goed ouderschap gevraagd?
Het heeft niks met ouderschap te maken, maar meer met het feit hoe ze dingen benoemt. Ze noemt de vrienden van haar vijftien-jarige zoon "vriendjes"

Terwijl die jongens van vijftien meestal al een kop boven mij uitsteken.

Vertel het verhaal dan gewoon op een normale manier.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188443343
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Omdat je een reactie al invult van iemand die niemand kent, waarvan niemand dus ooit kan controleren of dat klopt, en die specifieke (door jou ingevulde) reactie vervolgens presenteert als bewijs voor de originele stelling dat 'mensen uit bepaalde politieke kringen als halfgoden worden gezien'.

Dat is een vrij stupide manier van discussiëren, daar kan ik niet veel meer van maken.
Jij stelde dat er niemand is die Femke als een (spreekwoordelijk) halfgod ziet. Ik ken mensen (GL gestemden) die haar wel degelijk zo zien, waaronder een collega van me. Jij gaat daarover met mij in gesprek, maar nooit met de intentie om mij serieus te nemen omdat ik volgens jou sowieso lieg...

Dat is geen discussie, dat is gewoon dom getroll. Het zou erg zijn als jij dat zelf niet door hebt, maar zo dom schat ik jou nu ook weer niet in.
pi_188443347
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:35 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Wellicht... jeugdige baldadigheid. Ik heb zeker ook wel eens dingen gedaan die niet mochten. Ik heb wel eens statiegeldflessen ingewisseld die al ingewisseld waren. Ik liep met 5 statiegeld bonnen naar de kassa. Daarbij is het gebleven, een draai om mijn oren en 2 weken huisarrest. Dit is het ergste wat ik in mijn leven gedaan heb.
Ik denk dat mijn vader mijn oor van mijn hoofd had gedraaid als ik met een nepwapen een woonboot in was gegaan.
Als je jong bent moet je de grenzen een beetje opzoeken. Een verlaten woonboot binnensluipen hoort daar wat mij betreft gewoon bij. Een gewapende inbraak is natuurlijk een ander verhaal. Maar als ik de lezing van Halsema mag geloven, is dat een opgeklopte interpretatie van de Telegraaf.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188443352
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Heb je ook wel eens een vuurpijl in de reet van een kat gestoken en de lont aangestoken? Dat is wat anno 2019 wordt verstaan onder ''baldadigheid''.
Ja, in Amsterdam misschien wel, en dat is nou meteen de kern van het probleem dat speelt in die stad.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188443360
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:38 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Het heeft niks met ouderschap te maken, maar meer met het feit hoe ze dingen benoemt. Ze noemt de vrienden van haar vijftien-jarige zoon "vriendjes"

Terwijl die jongens van vijftien meestal al een kop boven mij uitsteken.

Vertel het verhaal dan gewoon op een normale manier.
Ik moest er erg aan wennen, maar in Amsterdam noemden enkele van mijn volwassen collega's hun vrienden ook vriendjes. Die gingen "even een drankje doen met wat vriendjes" als dertigjarige.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:40:57 #15
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188443365
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Heb je ook wel eens een vuurpijl in de reet van een kat gestoken en de lont aangestoken? Dat is wat anno 2019 wordt verstaan onder “baldadigheid”.
Ik heb wel eens vuurwerk naar bejaarden gegooid. En van tien hoog pasgewassen autoʼs ondergerocheld.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188443374
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:36 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

Ik ben Tesssssss niet. Dus waarom dan op mij reageren?

Slim... |:(
Omdat jij op mijn reactie op Tessss reageert en mijn bericht daardoor uit zijn verband trekt en daar wees ik je op. Maar je bent niet zo snel van begrip, dus ik zal het nog wel een keer voorkauwen. Geen probleem.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:25 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ze moet toch minstens logisch kunnen beredeneren dat ze de acties van haar kind niet kan afdoen als " kwajongensstreken"

Hoe moet ze anders met de criminaliteit in Amsterdam om kunnen gaan?
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:27 schreef Chia het volgende:

[..]

Waar doet ze dat dan? In die brief in ieder geval niet. Volgens mij heeft alleen haar advocaat het gehad over 'verboden kwajongenswerk'.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:30 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

In haar brief maakt ze een duidelijke downplay van hetgeen haar zoon van verdacht is naar iets wat onschuldige kwajongensstreken zijn.

Doe je oogkleppen af, of leer begrijpend lezen.
Leer jij maar eens begrijpend lezen voordat je anderen dat aanbeveelt terwijl jij ongefundeerd begint te lullen over oogkleppen af doen, want ik heb verder geen stelling genomen over wel of niet downplayen. ;)
pi_188443378
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je jong bent moet je de grenzen een beetje opzoeken. Een verlaten woonboot binnensluipen hoort daar wat mij betreft gewoon bij. Een gewapende inbraak is natuurlijk een ander verhaal. Maar als ik de lezing van Halsema mag geloven, is dat een opgeklopte interpretatie van de Telegraaf.
Waarom geloof jij Halsema wel, en De Telegraaf niet?

Een moeder die heel wat te verliezen heeft versus een gedegen journalist met winstbejag.
pi_188443385
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:40 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja, in Amsterdam misschien wel, en dat is nou meteen de kern van het probleem dat speelt in die stad.
Hey, maar waar heeft Femke het nou over die kwajongensstreken? In een interview? Op Twitter?
pi_188443387
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:39 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

Jij stelde dat er niemand is die Femke als een (spreekwoordelijk) halfgod ziet. Ik ken mensen die haar wel degelijk zo zien, waaronder een collega van me. Jij gaat daarover met mij in gesprek, maar nooit met de intentie om mij serieus te nemen omdat ik volgens jou sowieso lieg...

Dat is geen discussie, dat is gewoon dom getroll. Het zou erg zijn als jij dat zelf niet door hebt, maar zo dom schat ik jou nu ook weer niet in.
Dit is dan weer gewoon een 'maar jij!'. Beetje een jammer kloontje dit, hopelijk gaat je volgende weer beter.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188443396
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:38 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Het heeft niks met ouderschap te maken, maar meer met het feit hoe ze dingen benoemt. Ze noemt de vrienden van haar vijftien-jarige zoon "vriendjes"

Terwijl die jongens van vijftien meestal al een kop boven mij uitsteken.

Vertel het verhaal dan gewoon op een normale manier.
:?

Eerst ging het om haar skills als opvoeder en nu
val je over het woord vriendjes?

Wat is er mis met dat woord? Ik zeg ook nog steeds broertje en vriendjes van mijn broertje ook al is hij al in de 20 en bijna 2 koppen groter.
pi_188443401
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:41 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

Waarom geloof jij Halsema wel, en De Telegraaf niet?

Een moeder die heel wat te verliezen heeft versus een gedegen journalist met winstbejag.
Ik denk dat beide partijen de waarheid spreken, maar dat de interpretaties anders zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188443405
halalsema is al niet populair. Hoe lang zal ze er nog zitten?
pi_188443412
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:41 schreef Chia het volgende:

[..]

Hey, maar waar heeft Femke het nou over die kwajongensstreken? In een interview? Op Twitter?
Peter Plasman is ook gewoon door Femke ingehuurd.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:43:42 #24
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188443417
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:43 schreef Craptacular het volgende:
halalsema is al niet populair. Hoe lang zal ze er nog zitten?
Volgens mij gaat ze wel prima daar.
pi_188443425
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:41 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

Een moeder die heel wat te verliezen heeft versus een gedegen journalist met winstbejag.
Je kan je natuurlijk wel afvragen waarom ze een topadvocaat inhuren als het slechts om 'baldadig gedrag' gaat.
pi_188443428
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:35 schreef FYazz het volgende:

[..]

Hoe zie jij overigens een aanstellingsprocedure voor burgemeester dan voor je? Wordt er naast een VOG ook een bewijs van goed ouderschap gevraagd?
Nou, wat mij betreft zouden ze dat anno 2019 wel eens mogen invoeren ja. Als het alleen al ten behoeve van het kind is.
Je wil niet weten wat een enorme verantwoordelijkheid komt kijken bij het opvoeden van een kind.
Ik vind dat er disciplinaire maatregelen getroffen dienen te worden tegen ouders die hun kind verwaarlozen door o.a. relatiebreuk of wanneer de carriere van beide ouders in de weg staat waarmee een kind niet voorzien kan worden van de noodzakelijk zorg.
pi_188443435
quote:
13s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:41 schreef Chia het volgende:

[..]

Omdat jij op mijn reactie op Tessss reageert en mijn bericht daardoor uit zijn verband trekt en daar wees ik je op. Maar je bent niet zo snel van begrip, dus ik zal het nog wel een keer voorkauwen. Geen probleem.
[..]

[..]

[..]

Leer jij maar eens begrijpend lezen voordat je anderen dat aanbeveelt terwijl jij ongefundeerd begint te lullen over oogkleppen af doen, want ik heb verder geen stelling genomen over wel of niet downplayen. ;)
Op je teentjes getrapt Chia? Goed, die van de reactie geef ik je, maar verder...

De downplay betreft een criminele daad omzetten naar kwajongensstreken. Daar komt ook de opmerking van begrijpend lezen vandaan, aangezien jij de brief van Halsema duidelijk niet begrepen hebt. Kan gebeuren als iemand zich slimmer waant dan ze is...
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:44:54 #28
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188443444
Het begint wel steeds vroeger:
quote:
Kleuters laten spoor van vernieling achter in Duitse stad
Twee kleuters hebben in de Duitse plaats Kulmbach een ravage aangericht. De broertjes van 4 en 6 liepen gisteren van huis weg en lieten onderweg een spoor van vernieling achter in de buurt, schrijft Der Spiegel.

Eerst stalen ze een gasbrander en brandbare vloeistof van een buurman waarmee ze een carport in brand staken. Ze probeerden de brand te blussen met een tuinslang die ze hadden gevonden, maar zetten per ongeluk de kelder van een andere buurman onder water.

(...)

Burgemeester Schramm van Kulmbach zei opgelucht te zijn dat niemand gewond is geraakt. Hij spreekt van kwajongensstreken. De uiteindelijke schade van 15.000 euro wordt verhaald op de ouders van de baldadige kleuters.
https://nos.nl/l/2297512
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188443446
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:38 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Heb je ook wel eens een vuurpijl in de reet van een kat gestoken en de lont aangestoken? Dat is wat anno 2019 wordt verstaan onder ''baldadigheid''.
doe effe met het gesprek mee aub, als je ook je best doet om het te volgen
pi_188443458
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:42 schreef FYazz het volgende:

[..]

:?

Eerst ging het om haar skills als opvoeder en nu
val je over het woord vriendjes?

Wat is er mis met dat woord? Ik zeg ook nog steeds broertje en vriendjes van mijn broertje ook al is hij al in de 20 en bijna 2 koppen groter.
Nou, ik zeg tegen een vijftien-jarige jongen die hier bijna niet meer onder de voordeur door naar binnen kan geen "vriendje van mijn zoon"

Nee.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188443466
Gloeiende goden nog aan toe. Herkansing.
Ik zal het iets anders formuleren en uitspellen.

Het is toch van de zotte dat Telegraaf dit kan doen. En dat er dan ook nog mensen (FvD van Amsterdam voorop) meegaan om een jongen van 15 door het slijk te halen.

Stel, de Trouw of NRC zou met dergelijk stuk proza komen:
quote:
"Boreale lul heeft heel Thailand gezien"

De leider van FvD heeft flink wat geld uit de partijkas gesluisd voor zijn escapades in Thailand. Dit moet gaan om een bedrag van enkele duizenden euro's volgens de voormalig beheerder van de partijkas van FvD, Henk Otten. Op dit moment wordt er nog onderzocht waar hij het geld heeft uitgegeven, maar het lijkt ons goed om alvast de voorbarige conclusie te trekken dat Baudet flink de bloemetjes moet hebben buiten gezet in Thailand.

Voor zover bekend heeft Baudet helemaal niks op met Thailand, een land dat zich ver onder de boreale evenaar bevindt. 'De architectuur daar is inferieur aan de grachtenpanden die we hier in Nederland aantreffen. Daarnaast weten we dat Beethoven zijn iconische, licht ironische, negende symfonie vanuit een boreale grondslag heeft geschreven en wilde hij ver weg blijven van de Aziatische 'pling-plong-plang' muziek', aldus columniste en Annabel Nanninga. 'Thiery zei altijd dat een goed cultuurchristen beter één Mariabeeldje in de huiskamer heeft, dan tien boedhabeeldjes in de tuin'.

De extreme vorm van xenofilie door Westerse back-pack immigranten is de leider van FvD al jaren een doorn in het oog. Roger Scruton beaamt dat zijn wetenschappelijke bevinden laten zien dat de deze ziekelijke voorkeur naar het vreemde in Zuidoost Azië een extreme uiting is van cultuurrelativisme en postmodernisme. Hij vindt het dan ook vreemd dat een groot filosoof als Baudet naar zo'n obscuur oord als Thailand is gegaan. Dat moet een diepere seksuele drang zijn geweest. Volgens de wetenschapper hoeven we niet bang te zijn dat er in Thailand sprake was van homeopathische verdunning. 'Thierry heeft een grote voorliefde om alles op zijn Grieks te doen'.
Dan zou de wereld toch te klein zijn?

Dat is dus het verschil van klote journalistiek en goede journalistiek.
Een gewapende inbraak van een 15-jarige jongen, die dat dus niks ontvreemd heeft en een nepwapen droeg. Dat is van hetzelfde kaliber als weten dat Thiery in Thailand heeft gezeten en er het bovenstaande lulverhaal bij bedenken :')

Zo.
Geen premium. Geen bronvermelding. En mijn duidelijke mening.
pi_188443467
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je jong bent moet je de grenzen een beetje opzoeken. Een verlaten woonboot binnensluipen hoort daar wat mij betreft gewoon bij. Een gewapende inbraak is natuurlijk een ander verhaal. Maar als ik de lezing van Halsema mag geloven, is dat een opgeklopte interpretatie van de Telegraaf.
je praat halsema wel een beetje na.. een verlaten woonboot met een nepwapen
wtf doe je met een nepwapen bij een verlatne woonboot? het verhaal klopt van geen kanten man..
pi_188443474
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit is dan weer gewoon een 'maar jij!'. Beetje een jammer kloontje dit, hopelijk gaat je volgende weer beter.
Als twee mensen hetzelfde rondje blijven draaien, is er dan maar 1 idioot? ;)

Vanaf reactie 1 was duidelijk dat jij mij toch nooit gelijk ging geven. Je bent helaas minder vermakelijk dan ik dacht.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:46:48 #34
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188443475
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:44 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

Op je teentjes getrapt Chia? Goed, die van de reactie geef ik je, maar verder...

De downplay betreft een criminele daad omzetten naar kwajongensstreken. Daar komt ook de opmerking van begrijpend lezen vandaan, aangezien jij de brief van Halsema duidelijk niet begrepen hebt. Kan gebeuren als iemand zich slimmer waant dan ze is...
Stop alsjeblieft met je inhoudsloze posts, met het vingertje wijzen, het slecht en selectief reageren, de stropoppen, en met die zogenaamde collega van je als norm opvoeren. We weten het nu wel - je hebt een hekel aan Halsema en alles wat je zegt en denkt is in de eerste plaats daarop gebaseerd.
pi_188443498
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:44 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Nou, wat mij betreft zouden ze dat anno 2019 wel eens mogen invoeren ja. Als het alleen al ten behoeve van het kind is.
Je wil niet weten wat een enorme verantwoordelijkheid komt kijken bij het opvoeden van een kind.
Ik vind dat er disciplinaire maatregelen getroffen dienen te worden tegen ouders die hun kind verwaarlozen door o.a. relatiebreuk of wanneer de carriere van beide ouders in de weg staat waarmee een kind niet voorzien kan worden van de noodzakelijk zorg.
En als je nou geen kinderen hebt. Mag je dan wel burgemeester worden? Je opvoedkundige skills kunnen immers dan niet getoetst worden.

Ik begrijp trouwens je opmerking wel hoor. Genoeg ouders waarvan ik ook denk dat ze wel een opvoedcursus kunnen gebruiken.
pi_188443499
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:44 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Je kan je natuurlijk wel afvragen waarom ze een topadvocaat inhuren als het slechts om 'baldadig gedrag' gaat.
Dat is gewoon de advocaat die hun bij alle zaken bijstaat, en gelet op de publiciteit doet hij dat ook hier.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188443501
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:43 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Peter Plasman is ook gewoon door Femke ingehuurd.
Maar die heeft het over 'verboden kwajongensstreken; en niet over 'kwajongensstreken'. En dat is gewoon een correcte benaming en niet afdoen als, zoals jij stelt.

Dan kun je wel semantisch butthurt gaan lopen doen, maar dat is gewoon correct. In tegenstelling tot jouw bewering.
pi_188443508
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:44 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

Op je teentjes getrapt Chia? Goed, die van de reactie geef ik je, maar verder...

De downplay betreft een criminele daad omzetten naar kwajongensstreken. Daar komt ook de opmerking van begrijpend lezen vandaan, aangezien jij de brief van Halsema duidelijk niet begrepen hebt. Kan gebeuren als iemand zich slimmer waant dan ze is...
Ik heb het niet over de brief....
pi_188443515
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:46 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

je praat halsema wel een beetje na.. een verlaten woonboot met een nepwapen
wtf doe je met een nepwapen bij een verlatne woonboot? het verhaal klopt van geen kanten man..
Dat nepwapen was om stoere selfies mee te maken.

Ik voeg hier verder geen mening meer aan toe.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188443518
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:48 schreef FYazz het volgende:

[..]

En als je nou geen kinderen hebt. Mag je dan wel burgemeester worden?
vind je deze vraag niet een beetje dom?
pi_188443521
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat is gewoon de advocaat die hun bij alle zaken bijstaat, en gelet op de publiciteit doet hij dat ook hier.
Ah ok, met hun bedoel je de familie?
pi_188443528
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk dat beide partijen de waarheid spreken, maar dat de interpretaties anders zijn.
Ik denk dat de waarheid in het midden ligt. De politie overtrekt de boel om een punt te maken, en Halsema doet de downplay om haar kind en carriere te sparen.

Voor mij zijn de hoofdvragen wie het lek is en waarom, en of Halsema haar burgemeesterschap heeft gebruikt om haar zoontje oneerlijke voordelen te geven. Dat moet allemaal nog blijken, maar ik spreek gewoon graag mijn vermoedens uit. ;)
pi_188443531
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:45 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nou, ik zeg tegen een vijftien-jarige jongen die hier bijna niet meer onder de voordeur door naar binnen kan geen "vriendje van mijn zoon"

Nee.
En anderen dus wel en in beide gevallen zegt het niets over je beroepsmatige skills.
pi_188443535
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:49 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Ah ok, met hun bedoel je de familie?
Dit lijkt me een familiekwestie, inderdaad.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188443540
Telegraaf had gewoon het nieuws niet naar buiten moeten brengen. Laaghartige riooljournalistiek, onder het mom van 'deugen'. Bah :r . Die jongen kiest er misschien voor om deze acties uit te halen, en hij mag daarvoor op de blaren zitten, maar hij kiest er niet voor om zoon van mevr. Halsema te zijn. Was het de zoon van meneer Oey geweest, dan had geen haan naar hem gekraaid, en zelfs de Telegraaf had hem niet op pagina 1 gezet.
Somebody that I used to know
pi_188443545
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:46 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

je praat halsema wel een beetje na.. een verlaten woonboot met een nepwapen
wtf doe je met een nepwapen bij een verlatne woonboot? het verhaal klopt van geen kanten man..
Tieners vinden nepwapens tof en nemen die dus overal mee heen. Ik kende gasten die altijd een vlindermes bij zich droegen toen ze 14 of 15 jaar waren. Want dat vonden ze stoer.

Als je dan wordt betrapt tijdens het uithalen van dit soort baldadigheid, heb je dat mes in je zak zitten. Tsja, klote, maar het betekent niet automatisch dat je het wilde gebruiken voor een of andere overval.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188443551
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:46 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Stel, de Trouw of NRC zou met dergelijk stuk proza komen:
[..]

Dan zou de wereld toch te klein zijn?

Waarschijnlijk wel. Maar zoals je al stelt 'Stel dat...'. Voorlopig zijn ze hier niet mee gekomen dus dit is weer gevalletje whataboutism.
pi_188443569
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:46 schreef VoMy het volgende:

[..]

Stop alsjeblieft met je inhoudsloze posts, met het vingertje wijzen, het slecht en selectief reageren, de stropoppen, en met die zogenaamde collega van je als norm opvoeren. We weten het nu wel - je hebt een hekel aan Halsema en alles wat je zegt en denkt is in de eerste plaats daarop gebaseerd.
Klopt, ik heb een grote hekel aan Halsema.

Gelukkig is jouw mening niet gekleurd. :')
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:51:10 #49
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188443572
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:27 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt dat wel iets over haar kwaliteiten als burgemeester. Je leert je kind toch dat er grenzen zijn?
Idd...... je kan je nog zo verschuilen achter stereotypen, eigen leven, privacy and whatsoever. Femke reageert als moeder (wat ik begrijp) en de rest is bullshit om haarzelf functioneel te kunnen distantiëren.

Als kind van ouders op gevoelige posities, dien je die "zware" last als gezinslid ook mee te dragen. Dat is en was de keuze van je ouders die zo nodig die functie wilden bekleden.
Wanneer je bv politieman bent, heb je een extra verantwoordelijkheid te meer om juist jouw kinderen niet aan de andere kant van het recht te gaan zien. Wanneer je dat niet wilt aan -of kunt inzien, had je een ander beroep moeten kiezen.

Het heeft idd verder weinig zin om te vervallen wat iemand wel/zelf wel of niet allemaal had moeten doen qua opvoeding etc.etc.
Kern is dat Femke's blazoen hiermee een imho welgevallige klap van de molen heeft opgelopen en dan moet je niet de molenaar of de wind de schuld geven. Welkom in the real world of us, met je pendant vermanend vingertje.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188443576
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:49 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

vind je deze vraag niet een beetje dom?
Lijkt me nogal een terechte vraag aangezien jij nogal absurde opvoedingskwaliteiten verwacht van een burgemeester en iemand zonder kinderen kan daar misschien wel over beschikken maar dat is wel onbewezen.

Hoe is je moeder eigenlijk gestraft voor jouw criminele statiegeld activiteiten?
pi_188443588
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:49 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:
Voor mij zijn de hoofdvragen wie het lek is en waarom, en of Halsema haar burgemeesterschap heeft gebruikt om haar zoontje oneerlijke voordelen te geven. Dat moet allemaal nog blijken, maar ik spreek gewoon graag mijn vermoedens uit.
Wat vermoed je dan?

Ikzelf denk dat ze zich maar al te bewust is van haar positie als burgemeester en dat ze heeft geprobeerd om zo integer mogelijk met de zaak om te gaan. Beetje als Willem-Alexander die ook weet dat 'ie op eieren loopt als er weer één of ander schandaal naar boven komt.
Somebody that I used to know
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:51:59 #52
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_188443597
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:46 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Gloeiende goden nog aan toe. Herkansing.
Ik zal het iets anders formuleren en uitspellen.

Het is toch van de zotte dat Telegraaf dit kan doen. En dat er dan ook nog mensen (FvD van Amsterdam voorop) meegaan om een jongen van 15 door het slijk te halen.

Stel, de Trouw of NRC zou met dergelijk stuk proza komen:
[..]

Dan zou de wereld toch te klein zijn?

Dat is dus het verschil van klote journalistiek en goede journalistiek.
Een gewapende inbraak van een 15-jarige jongen, die dat dus niks ontvreemd heeft en een nepwapen droeg. Dat is van hetzelfde kaliber als weten dat Thiery in Thailand heeft gezeten en er het bovenstaande lulverhaal bij bedenken :')

Zo.
Geen premium. Geen bronvermelding. En mijn duidelijke mening.
Over appels en peren gesproken zeg :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_188443605
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:48 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de brief....
:')

Universiteit lag niet binnen jouw vermogens denk ik zo. Gelukkig heb jij dit forum nog om je superieur te voelen. Niet te lang in de spiegel kijken straks meid, kun je weer niet slapen vannacht.

:W
pi_188443609
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel. Maar zoals je al stelt 'Stel dat...'. Voorlopig zijn ze hier niet mee gekomen dus dit is weer gevalletje whataboutism.
Ja, omdat het goede kranten zijn. Geen linkse, maar goede.

Zo is Telegraaf een slechte krant. Er moet toch een manier zijn om cultuurchristenen dat te laten zien. Ik dacht zo de manier gevonden te hebben.
pi_188443611
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:48 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dat nepwapen was om stoere selfies mee te maken.

Ik voeg hier verder geen mening meer aan toe.
ahh.. halsema zet haar kind als pion in, onder linkse fantieke mom van vrijheid blijheid en voorall het magische woord "Tollerannnnntieeeeeeeeeeeeeeeee"
Ik leer mijn kind hoe het met potentieel criminelen allochtonen dient om te gaan om ze nog enigszins te behoeden van een leven als topcrimineel.
met alle gevolgen van dien, je kind wordt zelf topcrimineel :')

het zou me niet verbazen als de zoon van.. een bijzonder accent heeft

maar goed.. dit is allemaal speculatieve nonsense wat ik verkondig :')
pi_188443613
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je jong bent moet je de grenzen een beetje opzoeken. Een verlaten woonboot binnensluipen hoort daar wat mij betreft gewoon bij. Een gewapende inbraak is natuurlijk een ander verhaal. Maar als ik de lezing van Halsema mag geloven, is dat een opgeklopte interpretatie van de Telegraaf.
Hoe relevant is het wat hij wel of niet heeft uitgespookt? Ons rechtssysteem functioneert gewoon naar behoren, dus die jongen krijgt via die weg een passende straf waarbij de functie van zijn moeder niet van invloed is.

Of nou ja was, want door de bemoeienis van de Telegraaf is er kans op een iets lagere straf, omdat dat juridisch juist zou kunnen zijn.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 14:53:07 #57
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188443620
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:52 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

:')

Universiteit lag niet binnen jouw vermogens denk ik zo. Gelukkig heb jij dit forum nog om je superieur te voelen. Niet te lang in de spiegel kijken straks meid, kun je weer niet slapen vannacht.

:W
Ga je nou toch door? Laat het nou gaan joh. Je posts bereiken enkel nog nieuwe dalen.
pi_188443623
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:52 schreef Chia het volgende:

[..]

Hoe relevant is het wat hij wel of niet heeft uitgespookt? Ons rechtssysteem functioneert gewoon naar behoren, dus die jongen krijgt via die weg een passende straf waarbij de functie van zijn moeder niet van invloed is.

Of nou ja was, want door de bemoeienis van de Telegraaf is er kans op een iets lagere straf, omdat dat juridisch juist zou kunnen zijn.
Mee eens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188443639
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:49 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

En of Halsema haar burgemeesterschap heeft gebruikt om haar zoontje oneerlijke voordelen te geven. Dat moet allemaal nog blijken, maar ik spreek gewoon graag mijn vermoedens uit. ;)
En waaruit moet dat volgens jou dan blijken? Een officieel statement is blijkbaar niet voldoende.
Want op dit moment is het namelijk zo dat de politie al officieel heeft gesteld dat zij geen inmenging heeft gehad (ze wist niet eens van de naamswisseling af) en dat er geen sprake is van een doofpot.

Ook is de zaak overgedragen naar regio waar zij geen invloed kan uitoefenen, juist om de schijn van belangenverstrengelingen voor te zijn.

Kortom, geen enkele aanleiding om te vermoeden dat zij haar positie heeft gebruikt.
pi_188443659
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:51 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Lijkt me nogal een terechte vraag aangezien jij nogal absurde opvoedingskwaliteiten verwacht van een burgemeester en iemand zonder kinderen kan daar misschien wel over beschikken maar dat is wel onbewezen.

Hoe is je moeder eigenlijk gestraft voor jouw criminele statiegeld activiteiten?
Criminaliteit heb je in verschillende gradaties. Ik wil je daar wel een 3 uur durende cursus over geven, maar daar heb ik nu geen tijd voor.
En om op je tamelijk kansloze vraag een antwoord te geven, acht ik de kans van mislukte opvoeding het kleinst als je zelf geen kinderen hebt. Want ja, je hebt immers geen kinderen hè.
Goedzo!!
pi_188443676
quote:
14s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:51 schreef Vallon het volgende:
Wanneer je bv politieman bent, heb een verantwoordelijkheid te meer om juist jouw kinderen niet aan de andere kant van het recht te zien. Wanneer je dat niet wilt aan -of kunt inzien, had je een ander beroep moeten kiezen.

Vind je dat echt?! Ik dacht dat we inmiddels wel naar een meer beschaafde samenleving waren gegaan waarin wordt erkend dat kinderen (pubers/volwassenen) ook gewoon een eigen vrije wil en eigen verantwoordelijkheid hebben en dat ouders niet altijd worden aangekeken op de keuzes /gedrag van de kinderen. Natuurlijk heb je een opvoedkundige taak e.d., maar sommige kinderen zijn niet te handhaven hoor, hoe goed je ook je stinkende best doet als ouder. Ouders zijn feilbaar. Laten we dat maar gewoon erkennen. Ook politiemensen-ouders.
Somebody that I used to know
pi_188443678
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:52 schreef Chia het volgende:

[..]

Hoe relevant is het wat hij wel of niet heeft uitgespookt? Ons rechtssysteem functioneert gewoon naar behoren, dus die jongen krijgt via die weg een passende straf waarbij de functie van zijn moeder niet van invloed is.

Toch n beetje jammer dan dat een kind uit n achterstandswijk dat wat stouts heeft gedaan dan niet kan terugvallen op n advocaat als Plasman. Maar gelukkig kan deze mamie t wel betalen :') ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_188443703
quote:
2s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:55 schreef Postbus100 het volgende:
Ouders zijn feilbaar.
En oppassen en kinderdagverblijven/naschoolse opvang in dit geval ook. _O-
pi_188443724
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:55 schreef TLC het volgende:

[..]

Toch n beetje jammer dan dat een kind uit n achterstandswijk dat wat stouts heeft gedaan dan niet kan terugvallen op n advocaat als Plasman. Maar gelukkig kan deze mamie t wel betalen :') ^O^
Ja, maar daar valt verder niemand over in dit topic. Dat zal vast toeval zijn.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188443744
quote:
2s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:55 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Vind je dat echt?! Ik dacht dat we inmiddels wel naar een meer beschaafde samenleving waren gegaan waarin wordt erkend dat kinderen (pubers/volwassenen) ook gewoon een eigen vrije wil en eigen verantwoordelijkheid hebben en dat ouders niet altijd worden aangekeken op de keuzes /gedrag van de kinderen. Natuurlijk heb je een opvoedkundige taak e.d., maar sommige kinderen zijn niet te handhaven hoor, hoe goed je ook je stinkende best doet als ouder. Ouders zijn feilbaar. Laten we dat maar gewoon erkennen. Ook politiemensen-ouders.
het is de maatschappij waarin wij leven
kinderen hebben een grote bek naar leerkrachten, leerkrachten worden ontslagen omdat het kind niet luitert, ouders falen als ouder
en het wordt alleen maar erger
pi_188443745
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:49 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

vind je deze vraag niet een beetje dom?
Huh :D
Jij stelt toch zelf dat opvoedkundige skills wel degelijk relevant zijn voor een functie van burgemeester? Sterker nog, je was het er zelfs "glashard niet mee eens" dat het niet relevant is.

Vervolgens vraag ik aan je of een ouderschapstest dan een goed idee is bij de aanstellingsprocedure voor burgemeester. Jij zegt daarop ja.

Dus ik vraag je nu wat te doen bij een kandidaat die geen ouder is en dus geen bewijs van goed ouderschap kan overleggen.
pi_188443762
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:58 schreef FYazz het volgende:

[..]

Huh :D
Jij stelt toch zelf dat opvoedkundige skills wel degelijk relevant zijn voor een functie van burgemeester? Sterker nog, je was het er zelfs "glashard niet mee eens" dat het niet relevant is.

Vervolgens vraag ik aan je of een ouderschapstest dan een goed idee is bij de aanstellingsprocedure voor burgemeester. Jij zegt daarop ja.

Dus ik vraag je nu wat te doen bij een kandidaat die geen ouder is en dus geen bewijs van goed ouderschap kan overleggen.
waarom zou je een ouderschapstest doen als je geen ouder bent :')
pi_188443770
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
Tieners vinden nepwapens tof en nemen die dus overal mee heen. Ik kende gasten die altijd een vlindermes bij zich droegen toen ze 14 of 15 jaar waren. Want dat vonden ze stoer.
Ik ken uit m'n jeugd wel de veelal niet al te echt lijkende bb-guns die met name om hun functie (dmv een veer mechanisme kleine plastic balletjes afschieten) in trek waren, maar met alarmpistolen heb ik nooit iemand zien lopen hoor. Denk dat die voor andere doeleinden en door iets oudere jongens gebruikt werden. :')

Zijn bepaalde varianten daarvan trouwens niet tot bruikbare vuurwapens om te bouwen?
  woensdag 14 augustus 2019 @ 15:01:10 #69
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188443778
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:58 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja, maar daar valt verder niemand over in dit topic. Dat zal vast toeval zijn.
Is pas 10x gezegd inderdaad, door 10 verschillende mensen. Maar inderdaad, niemand heeft het erover. Ook een doofpot natuurlijk.

Die 10 opmerkingen waren allemaal zonder iets te weten over het hoe of wat van de relatie tussen Plasman en de familie Halsema, maar men heeft hier niet zoveel nodig om te oordelen - een ongezonde hoeveelheid afkeer is al voldoende.
pi_188443787
quote:
2s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:51 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Wat vermoed je dan?

Ikzelf denk dat ze zich maar al te bewust is van haar positie als burgemeester en dat ze heeft geprobeerd om zo integer mogelijk met de zaak om te gaan. Beetje als Willem-Alexander die ook weet dat 'ie op eieren loopt als er weer één of ander schandaal naar boven komt.
Mijn vermoeden is dat Halsema op een subtiele manier invloed heeft uitgeoefend om de best mogelijke uitkomst voor haar zoon te krijgen, maar niet genoeg om haar in problemen te brengen. Heel eerlijk, dat zou ik waarschijnlijk ook doen als het om een kind ging. Zij is politiek inderdaad slim genoeg om te weten wat kan en wat niet kan, maar men gaat nu natuurlijk alles met de stofkam door. Integer of niet, ik ben met name het zwarte schoolincident niet vergeten: Halsema haar enige zwakke plek lijken haar kinderen.

Ik heb zelf vooral 2 vragen.

Waarom is het gelekt? Zit daar simpel geldelijk gewin achter of gaat het hier om een oprechte klokkenluider die een misstand zag en daar ruchtbaarheid aan wilde geven?

Heeft Halsema invloed uitgeoefend? Waarom wordt haar zoon bv in Haarlem voorgeleid, en niet in Amsterdam? In Amsterdam wordt het bezit van een nep vuurwapen zwaarder bestraft dan in Haarlem, dat zou dus een reden kunnen zijn.

Het hele zaakje stinkt gewoon teveel. En omdat het hier om de burgemeester van Amsterdam gaat mag er best gekeken worden uit welk putje die stank komt.
pi_188443794
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:58 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

het is de maatschappij waarin wij leven
kinderen hebben een grote bek naar leerkrachten, leerkrachten worden ontslagen omdat het kind niet luitert, ouders falen als ouder
en het wordt alleen maar erger
Ja mee eens. Maar wel zorgelijk.
Somebody that I used to know
  woensdag 14 augustus 2019 @ 15:02:09 #72
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_188443798
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:58 schreef tesssssssss het volgende:
Ja, maar daar valt verder niemand over in dit topic.
U wel, mevrouw de gelegenheidssocialiste?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_188443801
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:01 schreef VoMy het volgende:

[..]

Is pas 10x gezegd inderdaad, door 10 verschillende mensen. Maar inderdaad, niemand heeft het erover. Ook een doofpot natuurlijk.

Die 10 opmerkingen waren allemaal zonder iets te weten over het hoe of wat van de relatie tussen Plasman en de familie Halsema, maar men heeft hier niet zoveel nodig om te oordelen - een ongezonde hoeveelheid afkeer is al voldoende.
Dat-ie zo duur is. Peter Plasman.

Met je grote hoeveelheid afkeer.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188443806
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:58 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja, maar daar valt verder niemand over in dit topic. Dat zal vast toeval zijn.
Oh ja joh? Misschien een beetje selectief gelezen dan, want ik zie er wel mensen over vallen.

Ik heb eerder het idee dat ik juist die ene naïeveling ben die denkt dat ons (jeugd)strafrecht voldoende rechtvaardig is. Maar ik ben, in tegenstelling tot velen hier, ook niet alwetend en ingelezen over elk onderwerp in onze maatschappij om daar vervolgens een keihard oordeel over te kunnen vellen, dat geef ik grif toe.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2019 15:05:12 ]
  woensdag 14 augustus 2019 @ 15:02:44 #75
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188443807
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:01 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

Mijn vermoeden is dat Halsema op een subtiele manier invloed heeft uitgeoefend om de best mogelijke uitkomst voor haar zoon te krijgen, maar niet genoeg om haar in problemen te brengen. Heel eerlijk, dat zou ik waarschijnlijk ook doen als het om een kind ging. Zij is politiek inderdaad slim genoeg om te weten wat kan en wat niet kan, maar men gaat nu natuurlijk alles met de stofkam door. Integer of niet, ik ben met name het zwarte schoolincident niet vergeten: Halsema haar enige zwakke plek lijken haar kinderen.

Ik heb zelf vooral 2 vragen.

Waarom is het gelekt? Zit daar simpel geldelijk gewin achter of gaat het hier om een oprechte klokkenluider die een misstand zag en daar ruchtbaarheid aan wilde geven?

Heeft Halsema invloed uitgeoefend? Waarom wordt haar zoon bv in Haarlem voorgeleid, en niet in Amsterdam? In Amsterdam wordt het bezit van een nep vuurwapen zwaarder bestraft dan in Haarlem, dat zou dus een reden kunnen zijn.

Het hele zaakje stinkt gewoon teveel. En omdat het hier om de burgemeester van Amsterdam gaat mag er best gekeken worden uit welk putje die stank komt.
Het zaakje stinkt niet. Dit soort 'ik heb rook gecreeërd, dus er moet vuur zijn'-verhalen passen beter in dat subforum voor complotwappies. Dus, open daar een draadje zou ik zeggen, daar passen je vermoedens beter.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 15:03:37 #76
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188443827
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:02 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Dat-ie zo duur is. Peter Plasman.

Met je grote hoeveelheid afkeer.
Maar wie zegt dat zij zoveel geld betaald aan hem? En wie zegt dat ze hem speciaal voor deze zaak in de arm hebben genomen? Zoveel vragen, 0 antwoorden. Enkel afkeer dus.
pi_188443841
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:01 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

Heeft Halsema invloed uitgeoefend? Waarom wordt haar zoon bv in Haarlem voorgeleid, en niet in Amsterdam?

Je zou je eens kunnen verdiepen in rol van een burgemeester tov plaatselijke politie
pi_188443847
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:01 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:
Halsema haar enige zwakke plek lijken haar kinderen.
En haar hypocrysie inzake klimaat en milieusparende maatragelen, dat lijken vooral beperkingen die ze aan het gepeupel wil opleggen terwijl zij er zelf achteloos op los leeft. Na haar de zondvloed lijkt het wel. _O-
pi_188443859
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:00 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

waarom zou je een ouderschapstest doen als je geen ouder bent :')
Zo, ben je nu echt zo traag van begrip of heb je gewoon je dag niet :D

Lees aub even rustig terug.

Jij stelt dat een bewijs van goed ouderschap goed zou zijn bij de aanstelling van een burgemeester, want volgens jou zijn ook opvoedkundige skills belangrijk voor dit vak.

En wat nou als een kandidaat zonder kinderen burgemeester wil worden. Die kan dan niet dat bewijs van goed ouderschap tonen wat jij zogezegd een vereiste vindt voor de functie.

Mag iemand zonder kinderen (en dus geen opvoedkundige skills) zich dan wel kandidaat stellen voor burgemeester? Of mogen alleen mensen waarvan de opvoedkundige skills zijn bewezen burgemeester worden?
  woensdag 14 augustus 2019 @ 15:05:31 #80
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188443861
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

En haar hypocrysie inzake klimaat en milieusparende maatragelen, dat lijken vooral beperkingen die ze aan het gepeupel wil opleggen terwijl zij er zelf achteloos op los leeft. Na haar de zondvloed lijkt het wel. _O-
Hier gaat iets mis met quoten, dit zei ik nergens.
pi_188443862
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:01 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

Mijn vermoeden is dat Halsema op een subtiele manier invloed heeft uitgeoefend om de best mogelijke uitkomst voor haar zoon te krijgen, maar niet genoeg om haar in problemen te brengen. Heel eerlijk, dat zou ik waarschijnlijk ook doen als het om een kind ging. Zij is politiek inderdaad slim genoeg om te weten wat kan en wat niet kan, maar men gaat nu natuurlijk alles met de stofkam door. Integer of niet, ik ben met name het zwarte schoolincident niet vergeten: Halsema haar enige zwakke plek lijken haar kinderen.
Weet ik niet meer? Heb wel haar boek gelezen waarin ze daarover vertelt, maar dat is ook alweer een tijdje geleden.
quote:
Ik heb zelf vooral 2 vragen.

Waarom is het gelekt? Zit daar simpel geldelijk gewin achter of gaat het hier om een oprechte klokkenluider die een misstand zag en daar ruchtbaarheid aan wilde geven?
Ik kan me dat laatste niet voorstellen. Aan veel dingen zitten luchtjes, maar niet aan dit.
quote:
Heeft Halsema invloed uitgeoefend? Waarom wordt haar zoon bv in Haarlem voorgeleid, en niet in Amsterdam? In Amsterdam wordt het bezit van een nep vuurwapen zwaarder bestraft dan in Haarlem, dat zou dus een reden kunnen zijn.
Daar geeft ze antwoord op in haar brief. (maar goed, dat kan ook een verdraaiing van de werkelijkheid zijn.
quote:
Het hele zaakje stinkt gewoon teveel. En omdat het hier om de burgemeester van Amsterdam gaat mag er best gekeken worden uit welk putje die stank komt.
De Telegraaf laat het stinken met hun tendentieuze verhaal. Wat mij betreft de omgekeerde wereld. Telegraaf :r .
Somebody that I used to know
pi_188443873
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:55 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Criminaliteit heb je in verschillende gradaties. Ik wil je daar wel een 3 uur durende cursus over geven, maar daar heb ik nu geen tijd voor.
En om op je tamelijk kansloze vraag een antwoord te geven, acht ik de kans van mislukte opvoeding het kleinst als je zelf geen kinderen hebt. Want ja, je hebt immers geen kinderen hè.
Goedzo!!
Een cursus van jou lijkt me niet heel erg leerzaam gezien je nogal stupide opmerkingen over opvoeding en je indeling van criminaliteit waarin je je eigen strafbare feiten, het ontvreemden van statiegeld waardoor de winkelier benadeelt, als minder beoordeelt als die van de zoon van Halsema, wat lijkt te gaan om wat baldadig gedrag op een verlaten woonboot.

Wel bijzonder van een zelfbenoemde criminaliteit deskundige om een slachtofferloos delict zwaarder aan te rekenen dan zijn eigen strafbare feit met een slachtoffer. Waarom jouw strafbare feit je moeder niet aangerekend mag worden maar die van de zoon van Halsema wel is ook wel een bijzondere, dat kun je vast beter uitleggen en ik denk niet dat je daar 3 uur voor nodig hebt

Het klopt wel wat je zegt dat je niet kun falen in de opvoeding van je kinderen als je die niet hebt maar jij stelde toch echt dat je als burgemeester ook over opvoedkundige kwaliteiten moet beschikken maar hoe bewijs je dat als je geen kinderen hebt Einstein?
pi_188443876
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:05 schreef VoMy het volgende:

[..]

Hier gaat iets mis met quoten, dit zei ik nergens.
Klopt! Excuus voor de verwarring!
pi_188443911
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:01 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

Mijn vermoeden is dat Halsema op een subtiele manier invloed heeft uitgeoefend om de best mogelijke uitkomst voor haar zoon te krijgen, maar niet genoeg om haar in problemen te brengen. Heel eerlijk, dat zou ik waarschijnlijk ook doen als het om een kind ging. Zij is politiek inderdaad slim genoeg om te weten wat kan en wat niet kan, maar men gaat nu natuurlijk alles met de stofkam door. Integer of niet, ik ben met name het zwarte schoolincident niet vergeten: Halsema haar enige zwakke plek lijken haar kinderen.

Ik heb zelf vooral 2 vragen.

Waarom is het gelekt? Zit daar simpel geldelijk gewin achter of gaat het hier om een oprechte klokkenluider die een misstand zag en daar ruchtbaarheid aan wilde geven?

Heeft Halsema invloed uitgeoefend? Waarom wordt haar zoon bv in Haarlem voorgeleid, en niet in Amsterdam? In Amsterdam wordt het bezit van een nep vuurwapen zwaarder bestraft dan in Haarlem, dat zou dus een reden kunnen zijn.

Het hele zaakje stinkt gewoon teveel. En omdat het hier om de burgemeester van Amsterdam gaat mag er best gekeken worden uit welk putje die stank komt.
Ik vermoede dat degene die het gelekt heeft er heel veel geld voor heeft gekregen en dat de Telegraaf ook wist dat Halsema's zwakke punt haar kinderen zijn.

Dus dat ze voor die kinderen heel veel op het spel zet.

Vandaar ook die brief die helemaal niet had gehoeven.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188443913
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:05 schreef FYazz het volgende:

[..]

Zo, ben je nu echt zo traag van begrip of heb je gewoon je dag niet :D

Lees aub even rustig terug.

Jij stelt dat een bewijs van goed ouderschap goed zou zijn bij de aanstelling van een burgemeester, want volgens jou zijn ook opvoedkundige skills belangrijk voor dit vak.

En wat nou als een kandidaat zonder kinderen burgemeester wil worden. Die kan dan niet dat bewijs van goed ouderschap tonen wat jij zogezegd een vereiste vindt voor de functie.

Mag iemand zonder kinderen (en dus geen opvoedkundige skills) zich dan wel kandidaat stellen voor burgemeester? Of mogen alleen mensen waarvan de opvoedkundige skills zijn bewezen burgemeester worden?
Ik sprak in het algemeen over ouders.. ik zei niet dat het een voorwaarde is om burgermeester te worden.
pi_188443935
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:03 schreef VoMy het volgende:

[..]

Maar wie zegt dat zij zoveel geld betaald aan hem? En wie zegt dat ze hem speciaal voor deze zaak in de arm hebben genomen? Zoveel vragen, 0 antwoorden. Enkel afkeer dus.
Hoe weet jij nu uberhaupt wat ik stem en of ik stem, en aan wie ik een afkeer heb? Doe eens een gok op wie ik de vorige verkiezingen gestemd heb? Ik zal een hint geven: "ik werk in de zorg"
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188443955
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:01 schreef PendantVingertjeBijter het volgende:

[..]

Mijn vermoeden is dat Halsema op een subtiele manier invloed heeft uitgeoefend om de best mogelijke uitkomst voor haar zoon te krijgen, maar niet genoeg om haar in problemen te brengen. Heel eerlijk, dat zou ik waarschijnlijk ook doen als het om een kind ging. Zij is politiek inderdaad slim genoeg om te weten wat kan en wat niet kan, maar men gaat nu natuurlijk alles met de stofkam door. Integer of niet, ik ben met name het zwarte schoolincident niet vergeten: Halsema haar enige zwakke plek lijken haar kinderen.

Ik heb zelf vooral 2 vragen.

Waarom is het gelekt? Zit daar simpel geldelijk gewin achter of gaat het hier om een oprechte klokkenluider die een misstand zag en daar ruchtbaarheid aan wilde geven?

Heeft Halsema invloed uitgeoefend? Waarom wordt haar zoon bv in Haarlem voorgeleid, en niet in Amsterdam? In Amsterdam wordt het bezit van een nep vuurwapen zwaarder bestraft dan in Haarlem, dat zou dus een reden kunnen zijn.

Het hele zaakje stinkt gewoon teveel. En omdat het hier om de burgemeester van Amsterdam gaat mag er best gekeken worden uit welk putje die stank komt.
Ja dag, als de zaak was voorgekomen in A'dam dan had je "belangenverstrengeling" geroepen. Nu wordt om die reden de zaak verplaatst naar een ander parket en nu wordt er "inmenging strafmaat" geroepen.

Je hekel aan Halsema vertroebelt je realistische kijk op zaken. Ik moet ook niks van haar hebben, maar weet nog wel zaken te scheiden.

Nogmaals, waarom ga je niet af op de verklaring van de politie? En als die verklaring onvoldoende is. Welke partij zou volgens jou dan onderzoek naar deze zaak moeten doen?
pi_188443956
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:08 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Ik sprak in het algemeen over ouders.. ik zei niet dat het een voorwaarde is om burgermeester te worden.
waarom stel je dan wel dat als je kinderen hebt en volgens jou faalt in de opvoeding, je dan niet geschikt bent voor het ambt van burgemeester?

En hoe bepaal je dan of een kinderloze geschikt is voor dit ambt?
  woensdag 14 augustus 2019 @ 15:11:41 #89
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188443959
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:10 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Hoe weet jij nu uberhaupt wat ik stem en of ik stem, en aan wie ik een afkeer heb? Doe eens een gok op wie ik de vorige verkiezingen gestemd heb?
Wat heeft dit met stemgedrag te maken? Je kon de vorige verkiezingen niet eens op Halsema stemmen?
pi_188443965
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:10 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Hoe weet jij nu uberhaupt wat ik stem en of ik stem, en aan wie ik een afkeer heb? Doe eens een gok op wie ik de vorige verkiezingen gestemd heb?
Jouw voor- en afkeuren hangen volledig samen met waar je op stemt? Lekker makkelijk lijkt me dat.

VoMy had het enkel over afkeer hè, wat jij er nu allemaal bij haalt over stemgedrag komt uit je eigen koker.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2019 15:12:26 ]
  woensdag 14 augustus 2019 @ 15:12:03 #91
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188443966
quote:
2s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:55 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Vind je dat echt?! Ik dacht dat we inmiddels wel naar een meer beschaafde samenleving waren gegaan waarin wordt erkend dat kinderen (pubers/volwassenen) ook gewoon een eigen vrije wil en eigen verantwoordelijkheid hebben en dat ouders niet altijd worden aangekeken op de keuzes /gedrag van de kinderen. Natuurlijk heb je een opvoedkundige taak e.d., maar sommige kinderen zijn niet te handhaven hoor, hoe goed je ook je stinkende best doet als ouder. Ouders zijn feilbaar. Laten we dat maar gewoon erkennen. Ook politiemensen-ouders.
Absoluut en dat heeft niets met beschaving - en feilbaarheid te maken maar alles met opvoedingsgrenzen en leefprincipes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NB: Ik wil hier niet suggereren dat die jongen door de poorten van de hel moet (of is ge)gaan of zich niet wil(de) aanpassen. Dat joch zal zich hopelijk rot zijn geschrokken.
Ik vraag mij wel af hoe er tijdens de "maaltijd" daar en op welke wijze over dit soort zaken is "gekeuveld". Los daarvan, is Femke's positie veel "invloedrijker" dan ik ooit zal (willen) meemaken waarmee dat "voorbeeld" effect van je minderjarige kinderen onder jouw verantwoording nog belangrijker wordt. Haar positie brengt nu eenmaal dat effect met zich mee. Oneerlijk... vast maar dat is wel waar je voor "kiest".
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188443972
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:10 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Hoe weet jij nu uberhaupt wat ik stem en of ik stem, en aan wie ik een afkeer heb? Doe eens een gok op wie ik de vorige verkiezingen gestemd heb? Ik zal een hint geven: "ik werk in de zorg"
d66? ouwe organendief!!!
pi_188443973
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:11 schreef VoMy het volgende:

[..]

Wat heeft dit met stemgedrag te maken? Je kon de vorige verkiezingen niet eens op Halsema stemmen?
Waarom ga je er dan vanuit dat ik een grote afkeer heb van Femke Halsema?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 15:13:52 #94
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_188443988
Hoe heet die snotaap? Wil zijn fb wel eens zien!
pi_188443996
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:08 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Ik sprak in het algemeen over ouders.. ik zei niet dat het een voorwaarde is om burgermeester te worden.
Je letterlijke quote op mijn vraag of bij de aanstellingsprocedure van burgemeester naast een VOG ook een bewijs van goed ouderschap gewenst is.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:44 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

Nou, wat mij betreft zouden ze dat anno 2019 wel eens mogen invoeren ja.
pi_188444002
quote:
9s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

d66? ouwe organendief!!!
Nee, IN DE ZORRUG!!!!! *O*
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188444012
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 14:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je jong bent moet je de grenzen een beetje opzoeken. Een verlaten woonboot binnensluipen hoort daar wat mij betreft gewoon bij. Een gewapende inbraak is natuurlijk een ander verhaal. Maar als ik de lezing van Halsema mag geloven, is dat een opgeklopte interpretatie van de Telegraaf.
Maar die nepwapens vergeet je ff voor het gemakkelijke zeg maar
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_188444019
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:14 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nee, IN DE ZORRUG!!!!! *O*
Ouderenzorg? Dan wordt het toch weer PVV. :B
pi_188444029
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:11 schreef Chia het volgende:

[..]

Jouw voor- en afkeuren hangen volledig samen met waar je op stemt? Lekker makkelijk lijkt me dat.

VoMy had het enkel over afkeer hè, wat jij er nu allemaal bij haalt over stemgedrag komt uit je eigen koker.
Hij had het over " de grote afkeer" alsof ik de vrouwelijke versie van Adolf Hitler zou zijn.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188444034
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:06 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Een cursus van jou lijkt me niet heel erg leerzaam gezien je nogal stupide opmerkingen over opvoeding en je indeling van criminaliteit waarin je je eigen strafbare feiten, het ontvreemden van statiegeld waardoor de winkelier benadeelt, als minder beoordeelt als die van de zoon van Halsema, wat lijkt te gaan om wat baldadig gedrag op een verlaten woonboot.

Wel bijzonder van een zelfbenoemde criminaliteit deskundige om een slachtofferloos delict zwaarder aan te rekenen dan zijn eigen strafbare feit met een slachtoffer. Waarom jouw strafbare feit je moeder niet aangerekend mag worden maar die van de zoon van Halsema wel is ook wel een bijzondere, dat kun je vast beter uitleggen en ik denk niet dat je daar 3 uur voor nodig hebt

Het klopt wel wat je zegt dat je niet kun falen in de opvoeding van je kinderen als je die niet hebt maar jij stelde toch echt dat je als burgemeester ook over opvoedkundige kwaliteiten moet beschikken maar hoe bewijs je dat als je geen kinderen hebt Einstein?
Je bewijst het niet als je geen kinderne hebt, maar wel als je wel kinderen hebt. Zo simpel kan het zijn. Een pedo herken je immers als het zich vergrijpt aan een kind, anders niet.
Het is allemaal niet zo moeilijk :D

1. Het gaat om de rol die je hebt in de maatschappij.. hoe meer verantwoordelijkheid je draagt hoe groter de klappen zijn die je ontvangt. De hele stad kent Halsema, maar de hele stad kende mijn moeder vroeger niet, ondanks dat ze tot haar 66e een hele respectabele baan had.

2. De ernst van het misdrijf is vele malen groter dan het incidentje waar ik destijds op ben betrapt.
Als jij niet over het inlevingsvermogen beschikt om het op die wijze in te schatten, ben je best beperkt. Simpelweg is diestal minder erg dan vandalisme en het hebben van een nepwapen.
pi_188444037
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 15:12 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Waarom ga je er dan vanuit dat ik een grote afkeer heb van Femke Halsema?
Grappig dat je dat vraagt, want jou werd juist gevraagd waar jouw aannames vandaan kwamen. Daarbij viel toevallig het woordje afkeer en toen heb je die vraag volledig genegeerd, maar ik ben nog steeds benieuwd naar het antwoord.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')