abonnement Unibet Coolblue
pi_188441578
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:46 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Zijn identiteit bekend maken is al helemaal een no-go, zelfs dat gebeurt niet bij de door jouw aangehaalde voorbeelden.
Maar hoe had de Telegraaf het dan moeten brengen zonder de identiteit bekend te maken, 'een familielid van Femke Halsema' ofzo? In deze zaak is dat onmogelijk.
pi_188441591
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:45 schreef VoMy het volgende:

[..]

Maar je bent toch ook rechts? En je komt nooit verder dan whataboutism's? Dus echt slim zou ik het ook niet willen noemen. Best een rake typering dus van @:EchteLiberaal.
Niet echt, vooral niet als je beseft dat je geen discussie over de islam kunt hebben want dan komen de negatieve aspecten van het christendom aan bod, of een discussie over zwembadterreur want dat deden "wij" vroeger ook, of de vele schietpartijen en overvallen, was vroeger niet veel anders, en zo kan ik nog duizenden voorbeelden opnoemen. Het verschil is alleen dat enkelen zelf graag gebruik maken over "whataboutism's" om vervolgens wederom te klagen dat anderen exact hetzelfde doen. Zolang ik jou, en EchteLiberaal zeer selectief zie klagen over whataboutism's neem ik die opmerking niet serieus. Raak is die daardoor niet, maar wel weer een bevestiging hoe hypocriet enkelen zijn hier.

Maar VoMy ben klaar met die persoonlijke discussies met jou vandaag :)
pi_188441597
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

- Proberen in de doofpot te stoppen
- Valse naam in het computersysteem gezet
- Verhalen van binnen de politie dat ze zulke zaken in de doofpot stoppen

Welke verhalen?
En welke valse naam?

In het artikel staat niets over het opgeven van een valse naam.

En vooralsnog is er maar 1 bron voor de doofpotvraag en dat is De Telegraaf zelf. Die het dus ook niet als feit bestempelt, maar als vraag en zelfs nog in het eigen stuk het volgende post:

"Jean Fransman, woordvoerder van de Amsterdamse politie, ontkent dat vanuit zijn organisatie een zwijgplicht is opgelegd aan bij het onderzoek betrokken politiemensen. „Als we dat zouden doen, weet je juist zeker dat het uitlekt”, aldus Fransman.

Volgens hem brengt de politie alleen persberichten naar buiten over minderjarigen als sprake is van betrokkenheid bij zeer ernstige delicten als overvallen met geweld of liquidaties"
  woensdag 14 augustus 2019 @ 12:51:16 #104
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188441598
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:49 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Maar hoe had de Telegraaf het dan moeten brengen zonder de identiteit bekend te maken, 'een familielid van Femke Halsema ofzo'? In deze zaak is dat onmogelijk.

Of gewoon überhaupt niet op de voorpagina/in de krant zetten, aangezien ze dat bij alle vergelijkbare zaken ook niet doen. Wat een onmogelijke puzzel moet dit geweest zijn voor Paul Jansen zeg :')
pi_188441603
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:35 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je bedoelt, maar ik bedenk tenminste niet zelf straffeloosheid om daar vervolgens kwaad over te worden. Dat is nogal treurig. Probeer het anders eens bij de feiten te houden, in plaats van dit topic te vervuilen met je fantasietjes.
Probeer het maar goed te praten ^O^

Een normaal persoon is zijn leven kwijt als die dit doet...
Nu is het even in het nieuws over een paar weken hoor je hier niemand meer over
Ik zwaai naar dieren.
pi_188441607
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:51 schreef VoMy het volgende:

[..]

Of gewoon überhaupt niet op de voorpagina/in de krant zetten, aangezien ze dat bij alle vergelijkbare zaken ook niet doen. Wat een onmogelijke puzzel moet dit geweest zijn voor Paul Jansen zeg :')
Ik ben het met je eens dat het overkill is om daar 3 pagina's aan te wijden maar dat was de vraag niet.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 12:52:23 #107
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188441609
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Probeer het maar goed te praten ^O^

Een normaal persoon is zijn leven kwijt als die dit doet...
Nu is het even in het nieuws over een paar weken hoor je hier niemand meer over
Hahahaha. Dit is echt een lachwekkend statement.
pi_188441612
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:49 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Maar hoe had de Telegraaf het dan moeten brengen zonder de identiteit bekend te maken, 'een familielid van Femke Halsema' ofzo? In deze zaak is dat onmogelijk.

'Kind opgepakt met neppistool'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188441617
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

[..] Telegraaf [...] goede journalistiek [...] gedegen onderzoek [..]
:D

Telegraaf is niets meer dan een veredeld roddelblad voor Henk en Ingrid die zonder kritische houding alles voor waar aannemen.

Vervolgens ga jij als liberaal daar vol mee aan de haal. Ik had je hoger ingeschat.

Nogmaals ben ook geen fan van halseme, maar ik gebruik goede argumenten in plaats van dergelijke roddels.
pi_188441621
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:49 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Maar hoe had de Telegraaf het dan moeten brengen zonder de identiteit bekend te maken, 'een familielid van Femke Halsema' ofzo? In deze zaak is dat onmogelijk.

Waarom de relatie bekend maken, het doet er namelijk niet toe behalve dan voor de werkeloze boze witte mannen hier online.

En waarom moet de Telegraaf dit non nieuws zo groot brengen, dit is toch hooguit iets voor de regionale/lokale katern?
pi_188441629
quote:
5s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:46 schreef Ludachrist het volgende:

Je moet privé-zaken delen in het presidium?
Omdat je weet dat als dit in de openbaarheid komt er gezeik van komt vind ik dat zeker iets om te delen. Gewoon heel simpel, delen dat dit is gebeurd, hoef je verder niet lang over te praten.

Het is aan de raad om de schouders op te halen of er nu over te gaan fiepen, maar juist door proactief te delen voorkom je dat dit voor je voeten geworpen gaat worden door raadsleden die jou graag pootje willen lichten.
pi_188441631
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:49 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Maar hoe had de Telegraaf het dan moeten brengen zonder de identiteit bekend te maken, 'een familielid van Femke Halsema' ofzo? In deze zaak is dat onmogelijk.

Nou, euhm, niet?
Het heeft namelijk ook vrij weinig nieuwswaarde.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188441638
quote:
2s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

'Kind opgepakt met neppistool'.
De Telegraaf is een rechtse krant die gaat dit tot de laatste druppel uitmelken.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188441639
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:51 schreef FYazz het volgende:

[..]

Welke verhalen?
En welke valse naam?

In het artikel staat niets over het opgeven van een valse naam.

En vooralsnog is er maar 1 bron voor de doofpotvraag en dat is De Telegraaf zelf. Die het dus ook niet als feit bestempelt, maar als vraag en zelfs nog in het eigen stuk het volgende post:

"Jean Fransman, woordvoerder van de Amsterdamse politie, ontkent dat vanuit zijn organisatie een zwijgplicht is opgelegd aan bij het onderzoek betrokken politiemensen. „Als we dat zouden doen, weet je juist zeker dat het uitlekt”, aldus Fransman.

Volgens hem brengt de politie alleen persberichten naar buiten over minderjarigen als sprake is van betrokkenheid bij zeer ernstige delicten als overvallen met geweld of liquidaties"
Valse naam staat er gewoon bij idd...om alles maar in de doofpot te stoppen..
Ik zwaai naar dieren.
pi_188441642
Wel slim van de Telegraaf, roepen dat er een doofpot is en ook al is er niks formeels of traceerbaar wat daarop wijst, toch zal deze zaak altijd een randje blijven houden.
pi_188441658
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:54 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

De Telegraaf is een rechtse krant die gaat dit tot de laatste druppel uitmelken.
Het rechtse van de Telegraaf heeft daar niet zoveel mee te maken, het gebrek aan kwaliteit is meer de oorzaak.
pi_188441659
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Omdat je weet dat als dit in de openbaarheid komt er gezeik van komt vind ik dat zeker iets om te delen. Gewoon heel simpel, delen dat dit is gebeurd, hoef je verder niet lang over te praten.

Het is aan de raad om de schouders op te halen of er nu over te gaan fiepen, maar juist door proactief te delen voorkom je dat dit voor je voeten geworpen gaat worden door raadsleden die jou graag pootje willen lichten.
Ik vind dat geen argument. Je hoeft ook je minnaressen niet te delen met het presidium omdat daar gezeik van komt als het in de openbaarheid komt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188441668
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:51 schreef VoMy het volgende:

[..]

Of gewoon überhaupt niet op de voorpagina/in de krant zetten, aangezien ze dat bij alle vergelijkbare zaken ook niet doen. Wat een onmogelijke puzzel moet dit geweest zijn voor Paul Jansen zeg :')
Kom op. Dit is gewoon nieuws. Ook als de zoon van de burgemeester in Juinen een misdrijf pleegt komt dat op zijn minst in de regionale krant als dat uitlekt.
pi_188441673
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, euhm, niet?
Het heeft namelijk ook vrij weinig nieuwswaarde.
:D
pi_188441677
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:51 schreef FYazz het volgende:

[..]

Welke verhalen?
En welke valse naam?

In het artikel staat niets over het opgeven van een valse naam.

En vooralsnog is er maar 1 bron voor de doofpotvraag en dat is De Telegraaf zelf. Die het dus ook niet als feit bestempelt, maar als vraag en zelfs nog in het eigen stuk het volgende post:

"Jean Fransman, woordvoerder van de Amsterdamse politie, ontkent dat vanuit zijn organisatie een zwijgplicht is opgelegd aan bij het onderzoek betrokken politiemensen. „Als we dat zouden doen, weet je juist zeker dat het uitlekt”, aldus Fransman.

Volgens hem brengt de politie alleen persberichten naar buiten over minderjarigen als sprake is van betrokkenheid bij zeer ernstige delicten als overvallen met geweld of liquidaties"
Een simpele vraag, heb jij ooit in je tijd hier op FOK! een discussie gehad met Koos of anderen die ondanks de vele voorbeelden en argumenten bleven ontkennen dat journalisten niet integer zijn en dat ze hun politieke en persoonlijke mening niet laten doorschemeren in propaganda stukjes? Zo niet dan waarom bemoei jij je nu met een discussie wat hier al jaren speelt?

Ik zie je nooit die mensen aanvallen als ze het weer opnemen voor bepaalde media, en volgens dat groepje is de media altijd integer en niet gekleurd. Maar als het enkelen uitkomt ligt het opeens aan de journalistieke kwaliteit. Ik ga hier geen discussie met je over voeren, ik zie dat je heel druk bezig bent een reactie van mij te ontlokken want op werkelijk elke reactie van mij probeer je iets uit te lokken, ik ga met jou geen discussie aan over punten waarover ik nog nooit met jou gediscussieerd heb en ik verzoek jou je niet met zaken te bemoeien waar je niets van weet of waarvoor je eerder te hypocriet was om het nieuws wat toen wel in je politieke straatje paste niet aan te vallen ondanks dat de bronnen ook zeer gekleurd waren.

Iedereen van een bepaald kliekje die ook maar iets durft te roepen over De Telegraaf, over hun journalistieke integriteit of kwaliteit is voor mij af in deze discussie. Dat is altijd pas een probleem zodra het nieuws niet in een straatje past.
pi_188441678
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:56 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Het rechtse van de Telegraaf heeft daar niet zoveel mee te maken, het gebrek aan kwaliteit is meer de oorzaak.
Het is een sensatie krant dus die leven van...?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188441680
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:56 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Het rechtse van de Telegraaf heeft daar niet zoveel mee te maken, het gebrek aan kwaliteit is meer de oorzaak.
Komkommer tijd.
pi_188441691
Journalistiek dieptepunt van de Telegraaf en zijn “journalisten”. Een jongen van 15 voor de bus gooien op de voorpagina omdat je werkgever een kruistocht voert tegen de (politieke kleur van zijn) moeder. Minderjarigen horen niet traceerbaar thuis op de voorpagina van een grote krant. Nee, een echte journalist had andere afwegingen gemaakt. En dan bleken ze het ook nog fout te hebben. Man man man, De Telegraaf laat zich weer kennen.
pi_188441692
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kom op. Dit is gewoon nieuws. Ook als de zoon van de burgemeester in Juinen een misdrijf pleegt komt dat op zijn minst in de regionale krant als dat uitlekt.
Denk dat vomy zelf in amsterdam woont :+ :+ beetje ww trekken en halve liters bier klappen in je witte tuinstoel met BBQ en kut roepen naar de buuf _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_188441700
Maar goed, jochie heeft een harde les geleerd en zal nog een formele straf krijgen.
pi_188441724
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:59 schreef ikbenrond het volgende:
Journalistiek dieptepunt van de Telegraaf en zijn “journalisten”. Een jongen van 15 voor de bus gooien op de voorpagina omdat je werkgever een kruistocht voert tegen de (politieke kleur van zijn) moeder. Minderjarigen horen niet traceerbaar thuis op de voorpagina van een grote krant. Nee, een echte journalist had andere afwegingen gemaakt. En dan bleken ze het ook nog fout te hebben. Man man man, De Telegraaf laat zich weer kennen.
Amen.
Spotje erop en we gaan weer verder tot de orde van de dag.

Vind het persoonlijk misdadiger wat de telegraaf doet dan die puberende zoon van Halsema.
  Beste debater 2022 woensdag 14 augustus 2019 @ 13:01:33 #128
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_188441733
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Een simpele vraag, heb jij ooit in je tijd hier op FOK! een discussie gehad met Koos of anderen die ondanks de vele voorbeelden en argumenten bleven ontkennen dat journalisten niet integer zijn en dat ze hun politieke en persoonlijke mening niet laten doorschemeren in propaganda stukjes? Zo niet dan waarom bemoei jij je nu met een discussie wat hier al jaren speelt?

Ik zie je nooit die mensen aanvallen als ze het weer opnemen voor bepaalde media, en volgens dat groepje is de media altijd integer en niet gekleurd. Maar als het enkelen uitkomt ligt het opeens aan de journalistieke kwaliteit. Ik ga hier geen discussie met je over voeren, ik zie dat je heel druk bezig bent een reactie van mij te ontlokken want op werkelijk elke reactie van mij probeer je iets uit te lokken, ik ga met jou geen discussie aan over punten waarover ik nog nooit met jou gediscussieerd heb en ik verzoek jou je niet met zaken te bemoeien waar je niets van weet of waarvoor je eerder te hypocriet was om het nieuws wat toen wel in je politieke straatje paste niet aan te vallen ondanks dat de bronnen ook zeer gekleurd waren.

Iedereen van een bepaald kliekje die ook maar iets durft te roepen over De Telegraaf, over hun journalistieke integriteit of kwaliteit is voor mij af in deze discussie. Dat is altijd pas een probleem zodra het nieuws niet in een straatje past.
Nog iemand voor op je bijltjesdag wishlist.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_188441745
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:51 schreef VoMy het volgende:

[..]

Of gewoon überhaupt niet op de voorpagina/in de krant zetten, aangezien ze dat bij alle vergelijkbare zaken ook niet doen. Wat een onmogelijke puzzel moet dit geweest zijn voor Paul Jansen zeg :')
Een BNN'er zijn.

Allemaal leuk en aardig maar het heeft zo nu en dan ook zo z'n nadelen.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_188441748
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:59 schreef ikbenrond het volgende:
Journalistiek dieptepunt van de Telegraaf en zijn “journalisten”. Een jongen van 15 voor de bus gooien op de voorpagina omdat je werkgever een kruistocht voert tegen de (politieke kleur van zijn) moeder. Minderjarigen horen niet traceerbaar thuis op de voorpagina van een grote krant. Nee, een echte journalist had andere afwegingen gemaakt. En dan bleken ze het ook nog fout te hebben. Man man man, De Telegraaf laat zich weer kennen.
En alle andere media gaan er anders ook gewoon in mee :) De Telegraaf heeft gewoon weer een primeur te pakken _O_
pi_188441771
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:02 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

En alle andere media gaan er anders ook gewoon in mee :) De Telegraaf heeft gewoon weer een primeur te pakken _O_
Zelfs de Volkskrant

https://www.volkskrant.nl(...)arrestatie~b6bed22a/
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188441774
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vind dat geen argument. Je hoeft ook je minnaressen niet te delen met het presidium omdat daar gezeik van komt als het in de openbaarheid komt.
Nou, als jouw vrouw erachter is gekomen en dat tot een echtscheiding gaat komen is het helemaal niet zo vreemd om dat even te melden.

Kijk, het zou voor Amsterdam een zegen zijn als ze hierover struikelt, maar het zou slimmer van haar zijn geweest om hier ruim binnen de grenzen te blijven. Politiek is nu eenmaal niet fair.

Besef je trouwens wel dat haar positie als Burgemeester het risico met zich brengt dat er sprake kan zijn van belangenverstrengeling. Want in dezen heeft ze gewoon twee petten op: bezorgde (en waarschijnlijk pisnijdige) moeder en als burgemeester is ze verantwoordelijk voor de orde en veiligheid en in die zin zit ze in de bestuurlijke tak van de politie.
pi_188441801
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:58 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Een simpele vraag, heb jij ooit in je tijd hier op FOK! een discussie gehad met Koos of anderen die ondanks de vele voorbeelden en argumenten bleven ontkennen dat journalisten niet integer zijn en dat ze hun politieke en persoonlijke mening niet laten doorschemeren in propaganda stukjes? Zo niet dan waarom bemoei jij je nu met een discussie wat hier al jaren speelt?

Ik zie je nooit die mensen aanvallen als ze het weer opnemen voor bepaalde media, en volgens dat groepje is de media altijd integer en niet gekleurd. Maar als het enkelen uitkomt ligt het opeens aan de journalistieke kwaliteit. Ik ga hier geen discussie met je over voeren, ik zie dat je heel druk bezig bent een reactie van mij te ontlokken want op werkelijk elke reactie van mij probeer je iets uit te lokken, ik ga met jou geen discussie aan over punten waarover ik nog nooit met jou gediscussieerd heb en ik verzoek jou je niet met zaken te bemoeien waar je niets van weet of waarvoor je eerder te hypocriet was om het nieuws wat toen wel in je politieke straatje paste niet aan te vallen ondanks dat de bronnen ook zeer gekleurd waren.

Iedereen van een bepaald kliekje die ook maar iets durft te roepen over De Telegraaf, over hun journalistieke integriteit of kwaliteit is voor mij af in deze discussie. Dat is altijd pas een probleem zodra het nieuws niet in een straatje past.
Ah, daar komt je "waar bemoei jij je mee" uitspraak weer. Dat is iets van de laatste tijd bij je.

Overigens, als je op mij kan reageren omdat het in je bui en straatje past dan doe je het meermaals maar al te graag, maar als ik jou herhaaldelijk blijf wijzen op onwaarheden dan mag ik me nergens mee bemoeien.

Verder blijft dit een openbaar forum. Dus als jij iets openbaar post, mag iedereen daar op reageren. Als je liever privé-discussies aangaat moet je privé gaan berichten of van Fok! afgaan.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 13:05:55 #134
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_188441803
En de politie gaat onderzoek doen naar het lekken.

Goede prioriteiten weer. :N

Keihard Animal Farm dit.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_188441807
Vanavond zit de zoon van Halsema bij Jinek, las ik net in de telegraaf. Allemaal kijken.
pi_188441809
Kan Femke niet zoals met die verkrachting waarbij de oplossing was "bosjes kappen" gewoon alle woonboten verwijderen? Dan kan haar zoontje tenminste geen kwajongensstreken meer uithalen.
pi_188441822
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, als jouw vrouw erachter is gekomen en dat tot een echtscheiding gaat komen is het helemaal niet zo vreemd om dat even te melden.

Kijk, het zou voor Amsterdam een zegen zijn als ze hierover struikelt, maar het zou slimmer van haar zijn geweest om hier ruim binnen de grenzen te blijven. Politiek is nu eenmaal niet fair.

Besef je trouwens wel dat haar positie als Burgemeester het risico met zich brengt dat er sprake kan zijn van belangenverstrengeling. Want in dezen heeft ze gewoon twee petten op: bezorgde (en waarschijnlijk pisnijdige) moeder en als burgemeester is ze verantwoordelijk voor de orde en veiligheid en in die zin zit ze in de bestuurlijke tak van de politie.
Laten we het er maar op houden dat ik echt totaal niet verwacht dat hier politieke gevolgen van zullen komen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188441829
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:05 schreef thedeedster het volgende:
En de politie gaat onderzoek doen naar het lekken.

Goede prioriteiten weer. :N

Keihard Animal Farm dit.
Het is dan ook niet de bedoeling dat agenten informatie over verdachten naar de pers lekken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188441840
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:05 schreef thedeedster het volgende:
En de politie gaat onderzoek doen naar het lekken.

Goede prioriteiten weer. :N

Keihard Animal Farm dit.
Idd laten ze al die illegalen eens de noordzee inpleuren maar nee _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_188441854
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Besef je trouwens wel dat haar positie als Burgemeester het risico met zich brengt dat er sprake kan zijn van belangenverstrengeling. Want in dezen heeft ze gewoon twee petten op: bezorgde (en waarschijnlijk pisnijdige) moeder en als burgemeester is ze verantwoordelijk voor de orde en veiligheid en in die zin zit ze in de bestuurlijke tak van de politie.
Vandaar dat de zaak ook is overgedragen aan het parket in Haarlem ;)
pi_188441856
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is dan ook niet de bedoeling dat agenten informatie over verdachten naar de pers lekken.
In een ideale wereld zou dat niet de bedoeling zijn, nee.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_188441877
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kan Femke niet zoals met die verkrachting waarbij de oplossing was "bosjes kappen" gewoon alle woonboten verwijderen? Dan kan haar zoontje tenminste geen kwajongensstreken meer uithalen.
De haat zit wel diep he? :')
  woensdag 14 augustus 2019 @ 13:11:53 #143
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_188441895
quote:
7s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is dan ook niet de bedoeling dat agenten informatie over verdachten naar de pers lekken.
Klopt, maar het gaat ook om de beeldvorming. En die is dat sommige mensen blijkbaar meer prioriteit krijgen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_188441919
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:05 schreef FYazz het volgende:

[..]

Ah, daar komt je "waar bemoei jij je mee" uitspraak weer. Dat is iets van de laatste tijd bij je.

Overigens, als je op mij kan reageren omdat het in je bui en straatje past dan doe je het meermaals maar al te graag, maar als ik jou herhaaldelijk blijf wijzen op onwaarheden dan mag ik me nergens mee bemoeien.

Verder blijft dit een openbaar forum. Dus als jij iets openbaar post, mag iedereen daar op reageren. Als je liever privé-discussies aangaat moet je privé gaan berichten of van Fok! afgaan.
Nou het lijkt mij normaal als ik bijvoorbeeld een discussie heb met Koos, hem aanval op zijn uitspraken die we hier meermaals hebben voorbij zien komen, dat ik dan ook die discussie voer met Koos. Maar zoals altijd is hij dan stil en gaan de rest van de hyena's los op een discussie waar ze de ins en outs niet van weten of net doen alsof hun neus bloed? Je valt over mijn argumenten, wat gewoon de argumenten zijn die ik veelal uit een bepaald kamp hoor, de mensen die zulke uitspraken normaal doen zijn nu opeens doodstil maar dan neem jij het over en dan is het allemaal weer onzin? Dat is toch geen manier van discussie voeren?

Die uitspraken over de media hebben we hier honderdmaal mogen lezen, dat jij ze niet leest of negeert is niet mijn probleem, maar doe dan niet alsof degene die nu wijzen op de hypocriete opmerkingen het probleem zijn, dan had je je mond moeten opentrekken toen ze de linkse propaganda keer op keer liepen te verdedigen met argumenten zoals "de media is integer" "het is een doodsteek als ze geen onderzoek doen" "de media neemt niets over, dat is een doodsteek" gevolgd door "de media neemt gewoon het nieuws over" (in de discussie over het gebruik van het woord Wit ipv. Blank). Als ik ze nu dan zie vitten op diezelfde media nu het nieuws hun niet aanstaat moet jij je niet ergens mee bemoeien waar je totaal nies vanaf weet.
pi_188441920
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:02 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

En alle andere media gaan er anders ook gewoon in mee :) De Telegraaf heeft gewoon weer een primeur te pakken _O_
Tsja, als het nieuws eenmaal is gebracht, kun je er niet meer omheen. Dan moet je er 'iets mee' als nieuwsmedium.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188441927
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:11 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Klopt, maar het gaat ook om de beeldvorming. En die is dat sommige mensen blijkbaar meer prioriteit krijgen.
Ik denk eigenlijk dat de politie intern onderzoek doet naar elke zaak waarbij naar de media gelekt wordt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188441929
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De haat zit wel diep he? :')
Niet zo diep als dat hypocriete gedrag van enkelen hier.
pi_188441934
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:52 schreef Geerd het volgende:

Een normaal persoon is zijn leven kwijt als die dit doet...
Nu is het even in het nieuws over een paar weken hoor je hier niemand meer over
Dit is natuurlijk kolder. Waar komt dat idee toch vandaan dat je met een strafblad meteen klaar bent me je werkende leven? Komt dat omdat men denkt dat een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) je dan in de weg gaat staan?

Voor zo een onbenullige actie gaat een VOG je echt niet in de weg staan in je werkend leven hoor.

Ik snap nooit zo goed waar dit beeld/idee vandaan komt bij mensen. Het is in elk geval, in dit geval, complete kolder.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 14 augustus 2019 @ 13:14:31 #149
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_188441950
3 topics al over zoiets onbenulligs als dit :') :|W
Ik ben inmiddels overleden
pi_188441953
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 13:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Niet zo diep als dat hypocriete gedrag van enkelen hier.
Zoals?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')