Nee hoor, dit was gewoon te verwachten. Het uitvallen van een Toornstra, Jorgensen en Fer speelt je gewoon parten.quote:
Ja, al zou dat niet verdiend geweest zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn hemel... met drie punten op zak hadden we dit in ieder geval snel kunnen vergeten. Zelfs dat is nu niet het geval.
Opdonderen met Larsson. Die vd Heijden hoef ik ook niet meer te zien.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen we gewoon stoppen met Larsson aub? Mag gewoon plaats nemen achter Sinisterra.
Zeker, maar daar heb ik schijt aan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, al zou dat niet verdiend geweest zijn.
Nee hoor. Volgens sommigen hier was dat niveau Vitesse/Heerenveen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
Het was toch algemeen bekend dat Tblisi er geen klote van kan?
Hij heeft 100% gelijk over die wissel. Larsson had er na 10 min al afgemoetenquote:
'Nogmaals'quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:25 schreef Elan het volgende:
Beengod gaat even het wisselbeleid analyseren.
Als je zegt dat zij niveau Spakenburg zijn dan snap je er niks van.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
Laten we dat nou maar niet direct doen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:27 schreef onlogisch het volgende:
Burger kan echt niet meer. Lekker verkopen aan Dordrecht of zo.
Beetje exemplarisch voor het vertoonde spel van Feyenoord.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:27 schreef Slobeend het volgende:
Bottgehin is geen goede woordvoerder.
Gelijk had hij wel in dit geval.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij heeft 100% gelijk over die wissel. Larsson had er na 10 min al afgemoeten
Tblisi is niveau Barcelona.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
Mwoah, dit kun je gewoon niet inschatten. Het ziet er idd uit alsof hij hem raakt, maar als je zelf gevoetbald hebt dan weet je dat je zo ook iemand licht kunt raken zonder dat het een penalty is. Je kunt de impact niet helemaal goed inschatten obv de beelden. Ja, het is lomp en hij raakt hem maar niet elk contact is een penalty. Aanvaller was de bal ook al kwijt.quote:
Denk dat hij wilde zeggen dat hij dook.quote:
Hij moet ook geen aanvoerder zijn, coacht niemand in het veld. Geef Berghuis gewoon die band.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:27 schreef Slobeend het volgende:
Bottgehin is geen goede woordvoerder.
De mentaal zwakke Berghuis moet je nooit aanvoerder maken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij moet ook geen aanvoerder zijn, coacht niemand in het veld. Geef Berghuis gewoon die band.
Bijna iedere voetballer die voor een camera wordt gehaald lult maar wat. Het is allemaal plichtmatig clichés opdreunen. Hoort bij het ritueel van een voetbalwedstrijd dus tsja..lekker boeiend.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:29 schreef Kerftminister het volgende:
Botteghin heeft ook totaal geen zelfkritiek he
Berghuis is wel veranderd. Ik denk dat hij die verantwoordelijkheid wel kan en wil nemen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De mentaal zwakke Berghuis moet je nooit aanvoerder maken.
Hopelijk volgende week met een vernieuwde defensie en een spits zodat Larsson lekker kan banken. Die Jan Arie kan ook echt niet meer.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch jammer dat ze deze niet hebben vastgehouden. Met Toornstra, Jørgensen en een fatsoenlijke CV erbij wint Feyenoord dit soort wedstrijden gewoon. Nu komt die lullige (maar niet onverdiende) 1-1 best hard aan.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:32 schreef dopemin het volgende:
Echt niks wilde lukken vandaag, en dat lag niet alleen aan Heerenveen. Berghuis deed bijna alles goed afgelopen donderdag maar geen enkele bal kwam goed aan. Zelfde met Kokcu. Zou er niet te veel waarde aan hechten eerlijk gezegd, ik denk dat het wel goed komt.
Zoiets heb ik ook. Toch jammer dat we weer twee punten kwijt zijn hieraan, Heerenveen was aanvallend onmachtig zeg.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:32 schreef dopemin het volgende:
Echt niks wilde lukken vandaag, en dat lag niet alleen aan Heerenveen. Berghuis deed bijna alles goed afgelopen donderdag maar geen enkele bal kwam goed aan. Zelfde met Kokcu. Zou er niet te veel waarde aan hechten eerlijk gezegd, ik denk dat het wel goed komt.
We love you Adolf ,we do !quote:
Dat is toch altijd een hele matige speler geweest die Jan-Arie. Snap niet dat ze hem niet laten gaan. Ook op het niveau van Feyenoord moet je toch wel iets beters kunnen halen dan Jan-Arie zou je denken..quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week met een vernieuwde defensie en een spits zodat Larsson lekker kan banken. Die Jan Arie kan ook echt niet meer.
Wij ook. We hebben welgeteld 1 uitgespeelde kans gehad.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook. Toch jammer dat we weer twee punten kwijt zijn hieraan, Heerenveen was aanvallend onmachtig zeg.
Ach jongen toch.quote:
Wat snap je er niet aan? Het is toch overduidelijk dat er iemand op die positie moet staan, of wil je met 10 man gaan spelen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is toch altijd een hele matige speler geweest die Jan-Arie. Snap niet dat ze hem niet laten gaan. Ook op het niveau van Feyenoord moet je toch wel iets beters kunnen halen dan Jan-Arie zou je denken..
Feyenoord was Donderdag best prima omdat de juiste spelers aan de bal kwamen omdat Tiblisi 0,0% druk zet. Dit Heerenveen zet Feyenoord relatief goed onder druk. Dan komen de Botjes,Bacotjes,Burger en Hapsies van deze wereld teveel aan de bal en dan loopt het voor geen meter. Als je Feyenoord wilt verslaan moet je ze onder druk zetten want vanuit achteruit is er 0.0 voetballend vermogen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach jongen toch.
Feyenoord was donderdag niet zo geweldig als velen na donderdagavond ineens dachten, en Feyenoord is niet zo kut als velen nu ineens weer schijnen te denken.
Met een nieuwe CV en nieuwe spits, en tijd om ingespeeld te raken, gaat het echt wel weer lopen hoor.
Haha idd, en Ajax heeft 2/3 spitsen en die spelen grote delen van wedstrijden zonder spits 😄quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
Met Sinisterra op links ipv die vreselijke Larsson, Berghuis/Narsingh op rechts en een spits zou het er voorin al heel anders uitzien. We spelen zonder een fucking spits.
En dan een centrale verdediger die op snelheid wat kan corrigeren, Fer op het middenveld, Burger eruit en Toornstra erin. Dan praat je al over een heel ander elftal.
Al dat gezeik kun je weinig mee, want we gaan niet spelen op deze manier. Dit is slechts een noodverband. Hoe uitzonderlijk is het dat je als top 3 club zonder spits moet spelen.
Dan moet het wel snel gebeuren anders spelen we alweer voor spek en bonen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach jongen toch.
Feyenoord was donderdag niet zo geweldig als velen na donderdagavond ineens dachten, en Feyenoord is niet zo kut als velen nu ineens weer schijnen te denken.
Met een nieuwe CV en nieuwe spits, en tijd om ingespeeld te raken, gaat het echt wel weer lopen hoor.
Helemaal mee eens, toch leek het lang erop dat we vrij eenvoudig met deze offday weg zouden komen. Als ie er dan op zo’n manier invalt... das heel naar.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Wij ook. We hebben welgeteld 1 uitgespeelde kans gehad.
Dat is dan ook een team dat al 1,5 seizoen zo speelt met een middenveld vol scorende spelers. Niet te vergelijken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha idd, en Ajax heeft 2/3 spitsen en die spelen grote delen van wedstrijden zonder spits 😄
Toch moet Feyenoord toch in staat zijn om wat beters voor die positie te halen hoor. Hoeft absoluut niet duur te zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Het is toch overduidelijk dat er iemand op die positie moet staan, of wil je met 10 man gaan spelen?
Je meent het.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toch moet Feyenoord toch in staat zijn om wat beters voor die positie te halen hoor. Hoeft absoluut niet duur te zijn.
We spelen sowieso voor spek en bonen mee. Dat was voor het begin van de competitie toch al wel duidelijk?quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dan moet het wel snel gebeuren anders spelen we alweer voor spek en bonen.
Zeker met het spel wat Stam wil spelen ja.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:43 schreef Haringkop het volgende:
Jammer dat het vandaag totaal niet lukt om collectief druk te zetten (zie doelpunt). Verder was het allemaal heel slordig. Conditioneel valt er ook wel het nodige te winnen, lijkt het.
Moet je ook iemand op doel hebben die ballen kan tegenhouden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We spelen sowieso voor spek en bonen mee. Dat was voor het begin van de competitie toch al wel duidelijk?
Als PSV het laat afweten worden we heel misschien 2e, maar anders is de 3e plaats wel echt het hoogst haalbare.
Al vind ik wel dat Feyenoord clubs als AZ en cs. ver achter zich moet kunnen laten, als de selectie op orde is uiteraard.
Er is net een CV gekocht en als het goed is komt er nog 1 of 2. Ik denk niet dat je Fer daar moet gaan neerzetten. Die gaat ook weer als een middenvelder balletjes bij zich houden waarmee hij zichzelf in de problemen brengt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:43 schreef Thezeurminator het volgende:
Toch zou ik gaande het seizoen voor Leroy Fer als centraal achter helemaal niet zo gek vinden. Je moet en zal meer opbouwend vermogen hebben en op het middenveld hebben we nog iets wat op breedte lijkt. Botteghin/Van der Heijden hebben allebei zo weinig snelheid dat het wel fijn zou zijn als er een wat snellere centraal achter naast komt te staan. Voorkeur voor Haps/Botje/Fer/Karsdorp. En dan hopen dat de blessures wat achterwege blijven.
Dat lijkt me echt niks. Doe dan Geertruida.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:43 schreef Thezeurminator het volgende:
Toch zou ik gaande het seizoen voor Leroy Fer als centraal achter helemaal niet zo gek vinden. Je moet en zal meer opbouwend vermogen hebben en op het middenveld hebben we nog iets wat op breedte lijkt. Botteghin/Van der Heijden hebben allebei zo weinig snelheid dat het wel fijn zou zijn als er een wat snellere centraal achter naast komt te staan. Voorkeur voor Haps/Botje/Fer/Karsdorp. En dan hopen dat de blessures wat achterwege blijven.
AZ heeft objectief gezien gewoon een selectie die verder is dan dit Feyenoord. Zeker ook aangezien daar nog wel iets bij gaat komen gezien de uitgaande transfer van Til. Idrissi/Boadu/Stengs is toch wel een niveautje hoger dan alles wat er bij Feyenoord voorin rondloopt op Bergosso na.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We spelen sowieso voor spek en bonen mee. Dat was voor het begin van de competitie toch al wel duidelijk?
Als PSV het laat afweten worden we heel misschien 2e, maar anders is de 3e plaats wel echt het hoogst haalbare.
Al vind ik wel dat Feyenoord clubs als AZ en cs. ver achter zich moet kunnen laten, als de selectie op orde is uiteraard.
Ik ken die CV niet die gaat komen maar als dat opbouwend niets is dan heb je alsnog er weinig aan. Van der Heijden heeft een tijd gehad dat hij opbouwend goed was maar die lijkt ook alles te zijn verleerd. Je moet een goed voetballende CV gaan hebben zeker als je zoveel druk wilt zetten, dan moet de CV als Feyenoord de bal heeft snel de juiste oplossingen zoeken. Ik denk dat die portugees gewoon een typische snelle sterke donkere CV is maar het zou mij niks verbazen als die voetballend gezien er geen kut van kan(wat opzich niet erg is maar je moet wel 1 opbouwende CV hebben).quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er is net een CV gekocht en als het goed is komt er nog 1 of 2. Ik denk niet dat je Fer daar moet gaan neerzetten. Die gaat ook weer als een middenvelder balletjes bij zich houden waarmee hij zichzelf in de problemen brengt.
Krijgen we dit wekelijks terugkerende gezeik weer.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:45 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
AZ heeft objectief gezien gewoon een selectie die verder is dan dit Feyenoord. Zeker ook aangezien daar nog wel iets bij gaat komen gezien de uitgaande transfer van Til. Idrissi/Boadu/Stengs is toch wel een niveautje hoger dan alles wat er bij Feyenoord voorin rondloopt op Bergosso na.
Ik heb de wedstrijd niet gezien dus ga er ook maar niks over zeggen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach jongen toch.
Daarom zetten ze waarschijnlijk (ik doe even een Krabby) in op die Senesi. Dat is een redelijke sloper die ook kan indribbelen, opbouwen en met een goede lange bal.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:46 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik ken die CV niet die gaat komen maar als dat opbouwend niets is dan heb je alsnog er weinig aan. Van der Heijden heeft een tijd gehad dat hij opbouwend goed was maar die lijkt ook alles te zijn verleerd. Je moet een goed voetballende CV gaan hebben zeker als je zoveel druk wilt zetten, dan moet de CV als Feyenoord de bal heeft snel de juiste oplossingen zoeken. Ik denk dat die portugees gewoon een typische snelle sterke donkere CV is maar het zou mij niks verbazen als die voetballend gezien er geen kut van kan(wat opzich niet erg is maar je moet wel 1 opbouwende CV hebben).
Ik vind dat er niet zoveel verschil in zit eerlijk gezegd. Ouwejan,Boadu,Idrissi,Koopmeiners, Midtsjo en Stengs zouden moeiteloos bij Feyenoord in de basis staan. Verder verwacht ik nog wel 1 aankoop van rond de 5 miljoen aangezien ze geld te besteden hebben. Het ontloopt elkaar weinig mijn inziens.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Krijgen we dit wekelijks terugkerende gezeik weer.
AZ speelt momenteel veel frisser en zijn op dit moment veel beter op elkaar ingespeeld ja, dat ontken ik zeker niet.
Maar wat betreft selectie heeft Feyenoord bij het sluiten van de transfermarkt een veel betere en bredere selectie (als het goed is en er nu wel wordt doorgepakt op de transfermarkt natuurlijk).
Och daar is er weer één hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:45 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
AZ heeft objectief gezien gewoon een selectie die verder is dan dit Feyenoord. Zeker ook aangezien daar nog wel iets bij gaat komen gezien de uitgaande transfer van Til. Idrissi/Boadu/Stengs is toch wel een niveautje hoger dan alles wat er bij Feyenoord voorin rondloopt op Bergosso na.
Maar denk jij dat die Senesi en die Portugees komt? En dat we dan Baco lozen? Dat zou wel het best case scenario zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom zetten ze waarschijnlijk (ik doe even een Krabby) in op die Senesi. Dat is een redelijke sloper die ook kan indribbelen, opbouwen en met een goede lange bal.
Als de beste 11 neemt is Feyenoord beter daar ben ik het mee eens. Maar met Fer/Jorgy/Narsingh/Tapia/Karsdorp en Haps heb je natuurlijk wel extreem veel twijfelgevallen in je selectie qua fitheid. Al deze spelers zijn er langdurig uit geweest en gaan echt niet alle wedstrijden spelen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Och daar is er weer één hoor.![]()
Objectief gezien zijn er 2/3 spelers van AZ die ons basisteam substantieel zou versterken. Zullen we even afwachten totdat Feyenoord met de beste elf speelt? Over een maand staat er een heel ander Feyenoord.
Geen idee, maar die geruchten zijn wel hardnekkig, zowel aan Nederlandse als Argentijnse kant.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:50 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Maar denk jij dat die Senesi en die Portugees komt? En dat we dan Baco lozen? Dat zou wel het best case scenario zijn.
Ik hoop het in ieder geval bij Senesi. Er zit echt potentie in deze spelersgroep. Ik ben wel bang dat we deze fase teveel punten verliezen om bovenin mee te kunnen doen, ook dankzij de blessures van Toornstra en Jørgensen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:50 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Maar denk jij dat die Senesi en die Portugees komt? En dat we dan Baco lozen? Dat zou wel het best case scenario zijn.
Kunnen we niet gewoon concluderen dat dat hele trechtervoetbal veel te voorspelbaar is en alleen werkt als je van het niveau Berghuis bent dat je er regelmatig eentje van afstand inschiet, maar ook een goede combinatie kunt aangaan. Met Sinisterra op links die zowel binnendoor als buitenom gaat is het elke keer gevaarlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Met Larsson op links en Sini op rechts kan het echt niet overigens. Wat was dat armoedig, en grotendeels de reden dat je zo'n slechte wedstrijd speelt.
Sinisterra moet lekker op links.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Sinesterra goed? Die was toch ook heel matig vandaag.
Larsson is een slappe hap, die mag lekker weg, lijkt ook elk jaar trager te worden.
Sinisterra liet in het begin gewoon weer wat dreigends zien. Speelde ook niet op zijn positie. Vind hem vanaf rechts niet goed.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:58 schreef Duveldrinker het volgende:
Sinesterra goed? Die was toch ook heel matig vandaag.
Larsson is een slappe hap, die mag lekker weg, lijkt ook elk jaar trager te worden.
Terwijl dat wel zijn positie zou moeten zijn, volgens mij. Dacht dat ie daar in het Comboliaanse elftal ook speelde.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinisterra liet in het begin gewoon weer wat dreigends zien. Speelde ook niet op zijn positie. Vind hem vanaf rechts niet goed.
Ja, met Elia/Berghuis en Kongolo/Karsdorp kon dat wel.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon concluderen dat dat hele trechtervoetbal veel te voorspelbaar is en alleen werkt als je van het niveau Berghuis bent dat je er regelmatig eentje van afstand inschiet, maar ook een goede combinatie kunt aangaan. Met Sinisterra op links die zowel binnendoor als buitenom gaat is het elke keer gevaarlijk.
Kan zijn bij Colombia, maar Feyenoord speelt wellicht heel anders waardoor hij daar niet goed uit de verf komt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Terwijl dat wel zijn positie zou moeten zijn, volgens mij. Dacht dat ie daar in het Comboliaanse elftal ook speelde.
[..]
Ja, met Elia/Berghuis en Kongolo/Karsdorp kon dat wel.
Donderdag riep bijna iedereen toch het tegenovergestelde?quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
en dat Berghuis in de spits geen optie is
En ook als ze komen ben je weer tot tegen de winterstop bezig voordat iedereen in je elftal een beetje lekker meedraait.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar goed, ik maak me geen zorgen. Deze wedstrijd toonde wel aan dat 2 naar binnen trekkende mensen niet werkt, en dat Berghuis in de spits geen optie is, tenzij het niet anders kan.
Hopelijk deze week een spits, en die Senesi maar dat zie ik echt niet gebeuren.
Tja, wat moet ik daarmee?quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Donderdag riep bijna iedereen toch het tegenovergestelde?
Volgens mij kan het wel, maar vergt het veel discipline en automatismen en dat kost enorm veel tijd. Kijk maar naar Ten Hag bij Ajax. Werd eerst verguisd, bijna ontslagen en later stonden ze halve finale CL met dat systeem. Als het werkt is het spectaculair, als het niet werkt is het ronduit kut.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat iedereen blijkbaar riep dat er hosanna was na donderdag. Dat heb ik ook gemist.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het kan snel gaan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij kan het wel, maar vergt het veel discipline en automatismen en dat kost enorm veel tijd. Kijk maar naar Ten Hag bij Ajax. Werd eerst verguisd, bijna ontslagen en later stonden ze halve finale CL met dat systeem. Als het werkt is het spectaculair, als het niet werkt is het ronduit kut.
Schijnt de nieuwe trend te zijn, als een paar mensen iets roepen over Feyenoord (vaak buitenstaanders), dan is het ineens de mening van alle Feyenoord-supporters. Of beter nog 'de stroman': Net doen of Feyenoorders iets zeggen/denken/verwachten, terwijl letterlijk niemand dat in feite doet.quote:
Ik vind dit niet zo'n leuke trendquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnt de nieuwe trend te zijn, als een paar mensen iets roepen over Feyenoord (vaak buitenstaanders), dan is het ineens de mening van alle Feyenoord-supporters. Of beter nog 'de stroman': Net doen of Feyenoorders iets zeggen/denken/verwachten, terwijl letterlijk niemand dat in feite doet.
In de media zeker. Ik vond het zelf wel meevallen. Ik moet zeggen dat ik wel ontzettend blij was met die winst, maar het was meer opluchting.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Het schijnt ook dat iedereen blijkbaar riep dat er hosanna was na donderdag. Dat heb ik ook gemist.
Ik speel toch liever met hem dan met Botteghin. (maar niet goed genoeg, dat klopt)quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is toch altijd een hele matige speler geweest die Jan-Arie. Snap niet dat ze hem niet laten gaan. Ook op het niveau van Feyenoord moet je toch wel iets beters kunnen halen dan Jan-Arie zou je denken..
Hier begrijp ik echt niets van.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:10 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Ik speel toch liever met hem dan met Botteghin. (maar niet goed genoeg, dat klopt)
Eens als is het wel echt lood om oud ijzer. Botteghin heeft echt niks van een atleet. Traag, slechte motoriek, geen sprongkracht. Het is dat die het spelletje redelijk goed leest en vaak weet waar de bal valt maar dit kan echt niet meer.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:10 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Ik speel toch liever met hem dan met Botteghin. (maar niet goed genoeg, dat klopt)
Lekker vergelijkingquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij kan het wel, maar vergt het veel discipline en automatismen en dat kost enorm veel tijd. Kijk maar naar Ten Hag bij Ajax. Werd eerst verguisd, bijna ontslagen en later stonden ze halve finale CL met dat systeem. Als het werkt is het spectaculair, als het niet werkt is het ronduit kut.
Botteghin is klunziger, slechter in de opbouw (zowel opkomend als qua passing) en (denk ik) iets langzamer. Pluspunt is ook dat van der Heijden linksbenig is en voor Botteghin daardoor makkelijker een vervanger is te verzinnen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hier begrijp ik echt niets van.
Botteghin kan tenminste nog redelijk verdedigen, Jan Arie kan momenteel niet opbouwen, en is een waardeloze slappe verdediger.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:15 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Botteghin is klunziger, slechter in de opbouw (zowel opkomend als qua passing) en (denk ik) iets langzamer. Pluspunt is ook dat van der Heijden linksbenig is en voor Botteghin daardoor makkelijker een vervanger is te verzinnen.
Dat klopt. Botteghin is daarin wel wat beter.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Botteghin kan tenminste nog redelijk verdedigen
Inderdaad, een team dat speelt zonder spits vergelijken met een team dat speelt zonder spits in de discussie of het een werkbare/succesvolle tactiek is.quote:
En dan nog het extreme verschil in kwaliteit.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad, een team dat speelt zonder spits vergelijken met een team dat speelt zonder spits in de discussie of het een werkbare/succesvolle tactiek is.
Eens. Botteghin hou ik er nog wel graag bij als mandekker. Jan Arie is echt diep triest.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Botteghin kan tenminste nog redelijk verdedigen, Jan Arie kan momenteel niet opbouwen, en is een waardeloze slappe verdediger.
Okquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan nog het extreme verschil in kwaliteit.
Blij dat je het zelf ook inziet hoe dom die vergelijking was
De top van Feyenoord heeft al lang in de gaten dat het niveau van Jan-Arie precies het niveau van Feyenoord is. Een top vijf club, af en toe een uitschieter omhoog of omlaag. De achterban leeft alleen nog heel erg in het verleden, met het idee dat Berghuis het gemiddelde aangeeft. Zonde van Berghuis, maar dat terzijde.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is gehaald als ballenjongen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:28 schreef Thezeurminator het volgende:
Waarom is Kelly eigenlijk gehaald? Ik bedoel als je Burger ziet klungelen dan moet die toch op zijn minst een keer invallen?
Echt onzin. Als je kijkt naar een club als Club Brugge en Anderlecht. Dat zijn clubs waar Feyenoord budgettair gezien mee moet kunnen concurreren. Die halen een Nakamba van Vitesse voor 3 miljoen en verkopen hem voor 13 miljoen aan Aston Villa. Sowieso deze transferperiode voor meer dan 60 miljoen aan spelers verkocht, en kunnen nu versterkingen halen. Hebben een middenveld om van te smullen en kunnen weer investeren. Feyenoord moet gewoon een club worden die goede spelers koopt voor een bedrag tussen de 3 en 8 miljoen en verkoopt voor bedragen tussen de 10 en 30 miljoen. Het is gewoon doodzonde dat het transferbeleid zo ruk is de laatste tijd.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:27 schreef Shivo het volgende:
[..]
De top van Feyenoord heeft al lang in de gaten dat het niveau van Jan-Arie precies het niveau van Feyenoord is. Een top vijf club, af en toe een uitschieter omhoog of omlaag. De achterban leeft alleen nog heel erg in het verleden, met het idee dat Berghuis het gemiddelde aangeeft. Zonde van Berghuis, maar dat terzijde.
Denk dat Kelly enorm tekort blijkt te komen. Gelukkig was ie gratis.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:28 schreef Thezeurminator het volgende:
Waarom is Kelly eigenlijk gehaald? Ik bedoel als je Burger ziet klungelen dan moet die toch op zijn minst een keer invallen?
Maar hoe kan dat. Stam heeft hem verdomme anderhalf jaar onder zijn hoede gehad, dan kan je toch wel een inschatting maken. Zal wel weer 600/700k verdienen wat je nu in de plomp flikkert.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Kelly enorm tekort blijkt te komen. Gelukkig was ie gratis.
Hahaquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Kelly enorm tekort blijkt te komen. Gelukkig was ie gratis.
Dit jaquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha
Misschien is die jongen nog helemaal niet wedstrijdfit. Had volgens mij ook niet veel gespeeld afgelopen jaar oid.
Niet alleen de laatste tijd helaas. Het gebeurt zelden dat Feyenoord spelers haalt die zich zodanig ontwikkelen dat zij later voor een goed bedrag worden verkocht. Kuyt is een uitzondering en daarna misschien Pelle. Meeste transferinkomsten worden gegenereerd door spelers uit de eigen opleiding.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:31 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Het is gewoon doodzonde dat het transferbeleid zo ruk is de laatste tijd.
Die wedstrijd tegen AZ gaat verplaatst worden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wel blij met het programma nu overigens, eerst een tripje waar je zo goed als zeker niet zoveel hoeft te doen in een sfeerloos leeg stadion, en dan 2 thuis wedstrijden tegen ploegen die ons mijlenver voorbij zijn.
2 keer winnen, 8 uit 4 ga ik voor.
Oh, waarom?quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen AZ gaat verplaatst worden.
Had het gezien. Klonk niet echt heel positief. Er komt zeker nog een verdediger bij.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:41 schreef PIETR het volgende:
"George is gekomen van Liverpool Onder 23 en heeft daar nog geen wedstrijden in het eerste gespeeld", reageert Jaap Stam tijdens de persconferentie na de wedstrijd. "Op trainingen maken we hem mee. Het is een jongen die erg gedreven is in zijn manier van verdedigen, wat we ook kennen uit het Engelse voetbal. Uiteindelijk moeten we gaan kijken hoe zijn kwaliteiten zijn en of we die ook in kunnen gaan passen." Een basisplaats ten koste van Jan-Arie van der Heijden zit er volgens Stam op dit moment echter nog niet in. "Nee, zo ver ben ik op dit moment nog niet."![]()
![]()
Het is wat, een standaard antwoord.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:41 schreef PIETR het volgende:
"George is gekomen van Liverpool Onder 23 en heeft daar nog geen wedstrijden in het eerste gespeeld", reageert Jaap Stam tijdens de persconferentie na de wedstrijd. "Op trainingen maken we hem mee. Het is een jongen die erg gedreven is in zijn manier van verdedigen, wat we ook kennen uit het Engelse voetbal. Uiteindelijk moeten we gaan kijken hoe zijn kwaliteiten zijn en of we die ook in kunnen gaan passen." Een basisplaats ten koste van Jan-Arie van der Heijden zit er volgens Stam op dit moment echter nog niet in. "Nee, zo ver ben ik op dit moment nog niet."![]()
![]()
George speelde wel 2 minuten mee met Liverpool tegen Torino in de zomer van 2018. Dat is ech teen goeie hoor.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:41 schreef PIETR het volgende:
![]()
Waarom zouden ze?quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen AZ gaat verplaatst worden.
Is het standaard dat je een speler gaat halen en daarna pas gaat kijken wat zijn kwaliteiten zijn ja?quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het is wat, een standaard antwoord.
Nee, je moet het niet zo letterlijk nemen en geloven.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Is het standaard dat je een speler gaat halen en daarna pas gaat kijken wat zijn kwaliteiten zijn ja?
Ah, oke.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, je moet het niet zo letterlijk nemen en geloven.
Wat een flauwekulquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://www.fr-fans.nl/ni(...)ing-competitieschema
Wat ben je genuanceerdquote:Op zondag 11 augustus 2019 17:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dit ja. Gewoon afwachten. Kan alsnog niets blijken te zijn overigens, maar ik ga hem nog niet afschrijven.
Laten we hem inderdaad eerst kopen en dan pas zijn kwaliteiten gaan bekijken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:41 schreef PIETR het volgende:
![]()
Wat een onzin zeg.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
https://www.fr-fans.nl/ni(...)ing-competitieschema
Wat had je anders gedaan dan?quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Qua wissels dan hè, leek vanmiddag nergens op.
Als 'ie wel wat kan, maar alleen niet fit is dan zouden ze hem wel laten invallen, toch? Bovendien genoeg minuten gemaakt in de voorbereiding. Denk dat Stam hem gewoon lager inschat dan zijn andere mogelijkheden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dit ja. Gewoon afwachten. Kan alsnog niets blijken te zijn overigens, maar ik ga hem nog niet afschrijven.
Ah ja, Kokcu was echt fantastisch vandaag.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Larsson gewisseld en Kocku laten staan.
Dat was een wissel omdat Kokcu op was. Elke wissel was een wissel om fysieke toestand.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Larsson gewisseld en Kocku laten staan.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ah ja, Kokcu was echt fantastisch vandaag.
DAT HAD HET VERSCHIL GEMAAKT ELAN
Wel leuk, Ayoub voor Larsson
Een jongen van 18.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat was een wissel omdat Kokcu op was. Elke wissel was een wissel om fysieke toestand.
Een jongen van 18 ja, die al de gehele voorbereiding basis staat, en in alle officiele duels ook. Niet zo gek dat ie er even doorheen zit dus.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Een jongen van 18.
Hoezo zijn onze spelers niet gewoon fit???
quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Een jongen van 18 ja, die al de gehele voorbereiding basis staat, en in alle officiele duels ook. Niet zo gek dat ie er even doorheen zit dus.
En hoeveel van die spelers zijn 18 jaar?quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
We zijn net begonnen man. Spelers van Ajax spelen zonder een centje pijn 55 wedstrijden op een aanzienlijk hoger niveau.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
We zijn net begonnen man. Spelers van Ajax spelen zonder een centje pijn 55 wedstrijden op een aanzienlijk hoger niveau.
[..]
De Ligt speelde al 30+ wedstrijden op die leeftijd.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:13 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
En hoeveel van die spelers zijn 18 jaar?
Maar beiden fitter dan Sinesterra en Kokcu. Je hebt maar 3 wissels helaas.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:15 schreef fetX het volgende:
Nou, wel eens dat Burger of Larsson rijp waren voor een wissel. Die waren echt hemeltergend slecht vandaag.
quote:Al met al was het dus gewoon matig? "Matig op allerlei gebieden en dat heeft te maken met een wedstrijd die je al in de benen hebt. Mensen weten ook in welke situatie wij zitten dat nog niet alle spelers fit zijn. Dan moet je met wisselen ook daar rekening mee houden, in plaats van dat je gericht kan wisselen zoals een spits erbij te zetten."
Laten we iedereen gaan vergelijken met extreem grote wereldtalenten. De meeste spelers van 18 hebben niet de inhoud om 3 keer per week 90 minuten te spelen en daar is niks mis mee.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
De Ligt speelde al 30+ wedstrijden op die leeftijd.
Waarom zou dat issue zijn voor jonge spelers? Daarbij, we zijn net begonnen.
[..]
quote:
Je maakt jezelf weer onsterfelijk belachelijk door exact dat te doen waar je mij net voor gek voor verklaarde.quote:Op zondag 11 augustus 2019 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan nog het extreme verschil in kwaliteit.
Blij dat je het zelf ook inziet hoe dom die vergelijking was
quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je maakt jezelf weer onsterfelijk belachelijk door exact dat te doen waar je mij net voor gek voor verklaarde.
Wat heeft fitheid nou weer te maken met de mate van talent??quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:20 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Laten we iedereen gaan vergelijken met extreem grote wereldtalenten. De meeste spelers van 18 hebben niet de inhoud om 3 keer per week 90 minuten te spelen en daar is niks mis mee.
Uhhhhh nee??quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je maakt jezelf weer onsterfelijk belachelijk door exact dat te doen waar je mij net voor gek voor verklaarde.
Geen woord gerept over fitheid. Dus wat lul jequote:Op zondag 11 augustus 2019 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eerste helft vond ik hem helemaal niet goed. Tweede helft wat beter al leverde hij wel vaak genoeg ballen in.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kan iemand mij nog uitleggen waarom men Tapia wilde weg doen?
Die hadden we bijna voor 3 miljoen verkocht, zou toch echt dom zijn.
Omdat het gewoon geen bijzondere speler is? Gaat nooit de grote man op het middenveld worden. Leuk als je zomeravondvoetbal nastreeft.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kan iemand mij nog uitleggen waarom men Tapia wilde weg doen?
Die hadden we bijna voor 3 miljoen verkocht, zou toch echt dom zijn.
Ja vind ik ook. Heel triest dat ze daar nu al op teruggrijpen. Je wil toch als voetballer verdomme Europees spelen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:43 schreef Haringkop het volgende:
Dat gezeur over het aantal wedstrijden in de week is best wel beschamend hoor. Fitheid gaat wel een dingetje worden, ben ik bang..
Nou zeg. Doe eens niet zo realistisch en logisch.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik vind het verbijsterend dat mensen niet snappen dat op 18 jarige leeftijd het nogal logisch is als je even vermoeid bent na 3 wedstrijden in een week.
Sorry!quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou zeg. Doe eens niet zo realistisch en logisch.
Eens ja.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:50 schreef PIETR het volgende:
Nou al over vermoeidheid gaan janken terwijl er pas 3(!) wedstrijden gespeeld zijn is topclub onwaardig.
Ga alsjeblieft door.. Ik ben zooo vermoeid na 3 posts van Elanquote:
Dommer dan Jetro.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft door.. Ik ben zooo vermoeid na 3 posts van Elan
Jou wisselen zou dit topic alleen maar ten goede komen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft door.. Ik ben zooo vermoeid na 3 posts van Elan
Zo dan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Jou wisselen zou dit topic alleen maar ten goede komen.
Grapje makker.quote:
Nou, ik kan me voorstellen dat ze nog in een beginfase zitten van het opbouwen van conditie zoals Jaap Stam die wilt hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:50 schreef PIETR het volgende:
Nou al over vermoeidheid gaan janken terwijl er pas 3(!) wedstrijden gespeeld zijn is topclub onwaardig.
In 6 weken voorbereiding moet je als prof zijnde toch zeker wel fit kunnen raken!? En zijn spelers niet 100% fit dan stel je die niet op. Heel simpel.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, ik kan me voorstellen dat ze nog in een beginfase zitten van het opbouwen van conditie zoals Jaap Stam die wilt hebben.
Dan kan ik me voorstellen dat, als die conditie nog niet 100% is opgebouwd, we zitten tenslotte min of meer nog in een soort "voorbereiding", dat spelers dan dus klagen over vermoeidheid ja.
Dat zal binnen enkele weken beter moeten gaan.
Als het dan nog niet goed is, dan zit er iets niet goed in de manier van trainen.
Larsson zegt het in de media.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik vind het verbijsterend dat mensen niet snappen dat op 18 jarige leeftijd het nogal logisch is als je even vermoeid bent na 3 wedstrijden in een week.
Een heleboel spelers zijn pas later bij de selectie aangesloten hé, en een hoop zijn met een achterstand in conditie begonnen aan hun voorbereiding, dat scheelt ook.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:15 schreef PIETR het volgende:
[..]
In 6 weken voorbereiding moet je als prof zijnde toch zeker wel fit kunnen raken!? En zijn spelers niet 100% fit dan stel je die niet op. Heel simpel.
Echt schandalig dat zo'n Larsson bijvoorbeeld nou al begint te huilen over vermoeidheid. Prima topsportmentaliteit wel.
Ja, die is geen 18. Dat is een ander verhaal, die komt (achterlijk slecht) terug van een blessure.quote:
Ik vind het ook wel positief dat de noodzaak voor een echte spits vanmiddag duidelijk is geworden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Laat ik ook eens iets positiefs benoemen;
Wel positief dat Feyenoord eigenlijk vrijwel geen kans heeft weggegeven.
Oh ok sorry, ik wist niet dat vanaf vandaag fysieke capaciteiten niet tot de kwaliteiten van een voetballer behoorden die iemand een veelbelovend talent of geen talent maken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Uhhhhh nee??
Heb het over fitheid, jij hebt het over de invloed van Ten Hag.
Klopt, maar die heeft grotendeels gewoon meegetraind. Mist hooguit wedstrijdritme, maar als je nu al vermoeid bent vind ik dat wel zorgwekkend.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, die is geen 18. Dat is een ander verhaal, die komt (achterlijk slecht) terug van een blessure.
En dat terwijl met name Jan Arie een aantal enorm domme dingen deed.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Laat ik ook eens iets positiefs benoemen;
Wel positief dat Feyenoord eigenlijk vrijwel geen kans heeft weggegeven.
We hebben nog flink wat miljoenen liggen dus ik neem aan dat er deze week wel wat bij komt. Laten we hopen op morgen of overmorgen zodat ze zondag kunnen aansluiten.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel positief dat de noodzaak voor een echte spits vanmiddag duidelijk is geworden.
Ja en het penalty moment van Botteghin was ook niet slim natuurlijk.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:26 schreef fetX het volgende:
[..]
En dat terwijl met name Jan Arie een aantal enorm domme dingen deed.
Klopt het centrale duo lijkt net peppie & kokkie wat dat betreft. Gestuntel alom.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja en het penalty moment van Botteghin was ook niet slim natuurlijk.
Sowieso ziet eigenlijk alles wat onze verdedigers eruit alsof het met hangen en wurgen gaat, met kunst en vliegwerk.
Niet alleen bij Botteghin en van der Heijden, maar eigenlijk ook bij Haps.
Ik ben blij als er hopelijk gauw centrale verdedigers zullen staan die zich hopelijk met minder moeite staande houden in de Eredivisie.
Desondanks staat het organisatorisch wel zo goed dat Feyenoord vrijwel niks weggaf.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt het centrale duo lijkt net peppie & kokkie wat dat betreft. Gestuntel alom.
Larsson en Botteghin zijn geen 18..quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
En toch rollen wij dat AZ op over twee weken. Let nou maar op.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:51 schreef satecl het volgende:
AZ inmiddels al 4 punten voorsprong. :’) zoals eerder gezegd: dit Feyenoord stelt heel weinig voor.
En dat op basis van de twee eerste wedstrijden van het seizoen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:51 schreef satecl het volgende:
AZ inmiddels al 4 punten voorsprong. :’) zoals eerder gezegd: dit Feyenoord stelt heel weinig voor.
Komt die slagert uit Portugal nou de komende week?quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:03 schreef Caland het volgende:
#announceverdedigers
Verder vond ik het eigenlijk niet heel slecht vandaag
Maarja, negers en keepers.
Dit opportunistische gezwets houdt ook maar aan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:51 schreef satecl het volgende:
Eenvoudig derdequote:Op zondag 11 augustus 2019 19:51 schreef satecl het volgende:
Het stadion valt al als een kaartenhuis in elkaar.quote:
Als wij ons niet wezenlijk versterken voorin en centraal achterin, of Jorgensen fit gaat worden blijft het gewoon een heel problematisch team dat in potentie tegen elke tegenstander kwetsbaar is.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het stadion valt al als een kaartenhuis in elkaar.
Gebeurt met AZ ook, zoals ieder jaar opnieuw.
Geen idee, Ajax speelt al jaren altijd met Adidas ballen en daar hoor je ook niemand klagen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:02 schreef Tomatenboer het volgende:
In de Eredivisie wordt er toch met een vaste bal gespeeld in de competitie?
Waarom zegt Vermeer dan: "Bij Feyenoord trainen we met andere ballen" ?
Als verklaring waarom hij niet helemaal goed anticipeerde op die zwabberbal.
Hoog tijd dat ze dan met die vaste Eredivisiebal gaan trainen. Derbystar toch?
Ik hoop dat Fer, Kokcu en Toornstra in de basis staan volgende keer. Heb je denk ik t meest voetballende middenveld.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens. Burger.
Ook weer niet wat het moet zijn.
Het wordt Jens niet moeilijk gemaakt.
Tapia > Ferquote:Op zondag 11 augustus 2019 23:01 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik hoop dat Fer, Kokcu en Toornstra in de basis staan volgende keer. Heb je denk ik t meest voetballende middenveld.
Al met al snap ik nog steeds niet dat ze vandaag niet van Heerenveen winnen. Man man man. En je hebt best leuke spelers
Niet slecht? Vanmiddag zei je wag anders.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:03 schreef Caland het volgende:
#announceverdedigers
Verder vond ik het eigenlijk niet heel slecht vandaag
Maarja, negers en keepers.
Als ik Kokcu en Burger zie dan moet ik denken aan de onder 19 dat niet kon winnen van een stel 15-jarigen van Ajax. Kokcu is oke maar in Burger heb ik nooit iets gezien.quote:Op zondag 11 augustus 2019 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens. Burger.
Ook weer niet wat het moet zijn.
Het wordt Jens niet moeilijk gemaakt.
Column van Valentijn Driessen.quote:Als Stam dat doet, pikken Kuyt en Troost het niet’
Achter de schermen speelt zich een ware richtingenstrijd. Eentje tussen ‘voorbijganger’ Stam en Feyenoorders in hart en nieren, die verantwoordelijk zijn voor Feyenoords toekomst: Troost en Kuyt.
Stam gaat voor direct succes met al het voorhanden zijnde spelersmateriaal. Troost en Kuyt willen dat de hoofdtrainer investeert in de eigen jeugd en talenten een kans biedt op het hoogste niveau. Zoals Feyenoord in 2011 onder Ronald Koeman genoodzaakt was te doen vanwege de penibele financiële situatie. Het was het begin van een bloeiperiode met uiteindelijk een handvol door Feyenoord opgeleide spelers in de halve finale van het WK 2014 in Brazilië.
Troost en Kuyt zien de opleiding op Varkenoord als levensader van Feyenoord in deze moeilijke tijd. Ze willen Stam de tijd geven zolang hij zich maar schaart achter de beleidskeuze voor de jeugd. In aanloop naar het huidige seizoen deed Stam dit door een buslading Feyenoord-talenten te laten meelopen bij het eerste elftal. Alleen was er volgens Stam onvoldoende kwaliteit. Eigenlijk had hij alleen fiducie in Orkun Kökcü en in mindere mate Wouter Burger.
Vandaar dat Stam is teruggevallen op Tapia, de leider van Copa America-finalist Peru. Stam koos voor zekerheid en ervaring in alle gelederen om Europees te overleven. Een klap in het gezicht van Troost. Hij had Tapia volledig afgeserveerd omdat de Peruviaan weigerde mee te werken aan een voor Feyenoord lucratieve transfer naar Rusland. Daarmee blokkeerde Tapia – medio 2020 is hij transfervrij en kan zelf miljoenen cashen - een kapitaalsinjectie en konden Troost en Kuyt niets uitrichten op de transfermarkt. Om toch armslag te verwerven, voelden Troost en Kuyt zich vorige week gedwongen Jeremiah St. Juste te verkopen. Tot ontsteltenis van Stam, die nergens van af wist. Ter compensatie schoof Troost het ontbinden van Jan-Arie van der Heijdens contract even voor zich uit.
Weigeren partijen richting elkaar te bewegen dan ligt de boel in Rotterdam op ramkoers. Stam gaat zo’n strijd verliezen omdat Troost en Kuyt de baas zijn en hun toekomstvisie de leidraad is voor de toekomst.
Weliswaar probeert Feyenoord de nieuwe hoofdtrainer te helpen met het aantrekken van één of twee spelers, met een spits als prioriteit; Stam zal jeugd uit de opleiding moeten klaarstomen en inpassen in het eerste elftal. Troost en Kuyt stellen zich keihard op richting Stam, voor wie het buigen of barsten is. Terecht of niet, na het opstappen van de directeuren Jan de Jong en Martin van Geel (beiden verantwoordelijk voor de aanstelling van Stam) staat de hoofdtrainer in zijn eentje en helpen zelfs overwinningen hem niet als deze niet geboekt gaan worden met talenten uit de Feyenoord Academy.
Bron: de Telegraaf
Het zou me niks verbazen als het waar is. In principe een goede zaak dat een passant (Jaap Stam) minder te bepalen heeft dan de technische leiding die naar de lange termijn kijkt.quote:Op maandag 12 augustus 2019 07:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Column van Valentijn Driessen.
Wat zou hiervan waar zijn?
De Telegraaf is de laatste jaren wel behoorlijk goed ingevoerd bij Feyenoord (beter dan het AD, Rijnmond en VI).
Oud nieuws.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:11 schreef Max23 het volgende:
https://www.vtbl.nl/video(...)onsorschap-feyenoord
We worden dus eigenlijk gesponsord door de postcodeloterij etc.?
Stam gooit de handdoek: 'Het is spijtig, maar wij kunnen niet meedoen om de titel'quote:
Je quote omgekeerdquote:
normaal wordt dat pas publiekelijk uitgesproken rond decemberquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Stam gooit de handdoek: 'Het is spijtig, maar wij kunnen niet meedoen om de titel'
Tapia zat overal tussen, dat valt misschien niet zo op, maar dat is een hele nuttige speler. Clasie is daar vorig seizoen niet eens bij in de buurt gekomen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:03 schreef satecl het volgende:
Na Groningen uit van vorig seizoen was dit misschien wel de slechtste wedstrijd die ik in jaren heb gezien. Geen fatsoenlijke aanval gezien. Die Wouter BurgerDe commentator vond Tapia de beste Feyenoorder... Wat een onzin. Dat waren wat mij betreft Karsdorp en Haps. Berghuis speelde ook een voldoende en verder allemaal een 4 of minder.
Zo'n Jordy Clasie moest weg. Maar zal die veel minder zijn dan Tapia en Wouter Burger? Ik snap eigenlijk ook niet waarom El Bouchataoui niet boven Burger wordt verkozen. Die vond ik in de jeugdwedstrijden die ik heb gezien veel volwassener spelen. Maar als hij nu op zijn 19e slechter is dan deze Wouter Burger, kan je hem beter meteen wegsturen.
Sam Larsson. Ja laten we het daar maar niet eens over hebben. Ik vond hem vorige week donderdag ook al slecht. Maar dit sloeg alles! Slechtste buitenspeler die ik bij Feyenoord heb gezien na Wesley Verhoek.
Ayoub heeft ook laten zien dat hij zo snel mogelijk weg moet. En als kers op de taart krijg je na de wedstrijd te horen dat Johnston eigenlijk nog helemaal niet toe is voor Feyenoord 1.
Positief: Ik denk dat wel over 2 maanden een heel ander elftal hebben in vergelijking met gisteren. 1 of 2 andere centrale verdedigers. Een middenveld zonder Tapia en Burger. Een aanval met Jorgensen en Narsingh.
We hebben een speler gehaald en we gaan naar zijn kwaliteiten kijken. De omgekeerde wereld, toch? Klinkt alsof we hem het eerste seizoen niet zullen zien.quote:"George is gekomen van Liverpool Onder 23 en heeft daar nog geen wedstrijden in het eerste gespeeld", reageert Jaap Stam tijdens de persconferentie na de wedstrijd. "Op trainingen maken we hem mee. Het is een jongen die erg gedreven is in zijn manier van verdedigen, wat we ook kennen uit het Engelse voetbal. Uiteindelijk moeten we gaan kijken hoe zijn kwaliteiten zijn en of we die ook in kunnen gaan passen." Een basisplaats ten koste van Jan-Arie van der Heijden zit er volgens Stam op dit moment echter nog niet in. "Nee, zo ver ben ik op dit moment nog niet."
Spit?quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:07 schreef Zipportal het volgende:
AnnounceAdolf
AnnounceNegers
AnnounceEenSpit
quote:Op maandag 12 augustus 2019 07:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De Telegraaf is de laatste jaren wel behoorlijk goed ingevoerd bij Feyenoord (beter dan het AD, Rijnmond en VI).
Dat iemand als Kuyt zoveel zeggenschap binnen die hele organisatie heeft is wel schrijnend.quote:Om toch armslag te verwerven, voelden Troost en Kuyt zich vorige week gedwongen Jeremiah St. Juste te verkopen.
Dat Kuyt een redelijk grote rol heeft is wel duidelijk, maar Valentijn heeft niet bij elke beslissing aan tafel gezeten. Hij weet denk ik niet hoe die verhoudingen tussen Troost en Kuyt liggen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
Dat iemand als Kuyt zoveel zeggenschap binnen die hele organisatie heeft is wel schrijnend.
Ik denk dat Troost zich zeg maar in de maling laat nemen door Kuyt.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Kuyt een redelijk grote rol heeft is wel duidelijk, maar Valentijn heeft niet bij elke beslissing aan tafel gezeten. Hij weet denk ik niet hoe die verhoudingen tussen Troost en Kuyt liggen.
Heb het gevoel dat Stam over 2 maanden geen trainer van Feyenoord meer is. Heeft Kuyt zijn papieren al?quote:Op maandag 12 augustus 2019 07:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Over 2 maanden wil Stam zelf niet meer, gelijk dat die heeft.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat Stam over 2 maanden geen trainer van Feyenoord meer is. Heeft Kuyt zijn papieren al?
Die kans is inderdaad aanwezigquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat Troost zich zeg maar in de maling laat nemen door Kuyt.
Ik zou me ook wel gepiepeld voelen als een trainer van de -19 meer zeggenschap heeft binnen de club dan de hoofdtrainer van Feyenoord 1.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat Stam over 2 maanden geen trainer van Feyenoord meer is. Heeft Kuyt zijn papieren al?
Wat een parodie op een club zijn we toch gewordenquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:07 schreef satecl het volgende:
[..]
We hebben een speler gehaald en we gaan naar zijn kwaliteiten kijken. De omgekeerde wereld, toch? Klinkt alsof we hem het eerste seizoen niet zullen zien.
Zo benader je het nog positief.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:42 schreef Elan het volgende:
Kuyt komt dus met een speler aankakken waar Stam vooralsnog helemaal geen behoefte aan heeft
Dirkgod
Waarschijnlijk heeft die contactpersoon bij Liverpool gezegd: "Oi Dirk, this is a fine player, you should take him"quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo benader je het nog positief.
Want volgens mij weten ze helemaal niet of hij wel over de juiste kwaliteiten beschikt.
Het lijkt alsof Dirk vond dat er een nieuwe verdediger moest komen, waarna hij zijn oude clubs begon af te bellen voor een spelertje. Liverpool wilde deze kerel wel aan Feyenoord gunnen, Dirk vond dat helemaal prima. Troost moest even tekenen op het lijntje en nu hij er is gaan ze eerst maar eens bekijken of hij überhaupt goed genoeg is.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:42 schreef Elan het volgende:
Kuyt komt dus met een speler aankakken waar Stam vooralsnog helemaal geen behoefte aan heeft
Dirkgod
Ik denk dat je hiermee niet ver van de waarheid af zit.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die contactpersoon bij Liverpool gezegd: "Oi Dirk, this is a fine player, you should take him"
Weer ik wel zeker ja. Troost is maar al te blij met z’n positie en wil gewoon vriendjes zijn en blijven met Kuijt. Kan die lekker interessant doen. Is gewoon ziekelijk hoeveel macht Kuijt heeft.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat Troost zich zeg maar in de maling laat nemen door Kuyt.
Waarschijnlijk is het nog echt zo gegaan ook. Dit kan echt niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het lijkt alsof Dirk vond dat er een nieuwe verdediger moest komen, waarna hij zijn oude clubs begon af te bellen voor een spelertje. Liverpool wilde deze kerel wel aan Feyenoord gunnen, Dirk vond dat helemaal prima. Troost moest even tekenen op het lijntje en nu hij er is gaan ze eerst maar eens bekijken of hij überhaupt goed genoeg is.
• Gifquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Weer ik wel zeker ja. Troost is maar al te blij met z’n positie en wil gewoon vriendjes zijn en blijven met Kuijt. Kan die lekker interessant doen. Is gewoon ziekelijk hoeveel macht Kuijt heeft.
En je ziet het nu al van mijlenver aankomen. Stam krijgt spelers die hij niet wil, voelt zich niet serieus genomen. Die stapt over 2 maanden zelf op (want denk niet dat Stam zich laat piepelen) en dan gaat de Jezus himself Kuijt trainer worden. Uiteraard met grote woorden dat het tijdelijk is, dat hij het nu nog niet ambieerde en dat hij het voor de club doet. Dan kan hij zich weer mooi profileren als reder des clubs.
En dan mogen wij onder Kuijt weer kijken naar hard dom rennen en mouwen opstropen non voetbal.
Beleid jongenquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het nog echt zo gegaan ook. Dit kan echt niet.
Mag niet vertrekken van Jaap Stam.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:53 schreef Thunder0x het volgende:
Jan Arie is echt pure aids. Ongelofelijk.
We hebben er een stuk of 3 nodigquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mag niet vertrekken van Jaap Stam.
Maar hopelijk komt er snel nog een centrale verdediger.
Dirk verkoopt hem gewoon, niks te maken met wat Jaap vindt.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jaaaa, een onlootjequote:Op maandag 12 augustus 2019 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een parodie op een club zijn we toch geworden
#Ignjatovic all over the place again.
Tja we kunnen wel janken over Kuyt en zijn aankopen, maar als Stam gewoon de voorkeur blijft geven aan dit duo heeft het allemaal ook weinig zin om vervangers te halen natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mja, als je a la Mkrabby wil orakelen kun je het best zeggen hoor. Maar het is onderbouwd met helemaal niks.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beleid jongen
Maar dat mag ik niet te hard zeggen. Want dan ben ik negatief
Ja, hopelijk komt die Ié, een snelle neger achterin kunnen we wel gebruiken, en kloppen de geruchten rond Senesi.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben er een stuk of 3 nodig
Botteghin kan ook echt niet meer
Gelukkig hebben we de enige talentvolle van het zooitje (noodgedwongen) verkochtquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben er een stuk of 3 nodig
Botteghin kan ook echt niet meer
Ik heb wel het idee dat hij het ziet zitten in van der Heijden ja.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja we kunnen wel janken over Kuyt en zijn aankopen, maar als Stam gewoon de voorkeur blijft geven aan dit duo heeft het allemaal ook weinig zin om vervangers te halen natuurlijk.
Hoe geloofwaardig acht jij :quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mja, als je a la Mkrabby wil orakelen kun je het best zeggen hoor. Maar het is onderbouwd met helemaal niks.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die contactpersoon bij Liverpool gezegd: "Oi Dirk, this is a fine player, you should take him"
Heel hoog, helaas. Maar ik bedoel er mee te zeggen: dat dit ook van die speculaas is waar we Mkrabby en bijv Rijnmond de laatste tijd om uitlachen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe geloofwaardig acht jij :
[..]
Daarom.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat hij het ziet zitten in van der Heijden ja.
Maar een topverdediger als Stam is geweest ziet toch ook wel dat ons centrale duo echt niet kan lijkt mij.
Dat gaat een lastig verhaal worden. De voornaamste kandidaat kan bij zijn club op dit moment echt niet weg. Of hij moet totaal geen moreel besef in z’n flikker hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:10 schreef fetX het volgende:
Hoe gaat ‘t eigenlijk met de nieuwe AD? Ze gaven een paar weken geleden aan ‘op korte termijn’ een nieuwe AD te presenteren. Gaat allemaal lekker zo.
We hebben het AD al als partnerquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:10 schreef fetX het volgende:
Hoe gaat ‘t eigenlijk met de nieuwe AD? Ze gaven een paar weken geleden aan ‘op korte termijn’ een nieuwe AD te presenteren. Gaat allemaal lekker zo.
Mwah ik denk dat "dat gedoe met De Taap" wordt overdreven. Als Stam hem blijft opstellen zullen ze op een gegeven moment wel om de tafel gaan voor een korte contractverlenging met een clausule dat ie voor een vast bedrag weg mag.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom.
Jaap moet die Schot tenminste een kans geven. Als hij er vervolgens geen reet van blijkt te kunnen soit, dan kunnen we Dirk er op afrekenen.
Dat gedoe met De Taap ook, het heeft er alle schijn van dat de rol van Jaap allang uitgespeeld is en dat hij inderdaad nog voor de kerst vervangen zal worden door Kuyt.
Hoe Jaap reageerde op voorhand van de wedstrijd gisteren op de kwestie, en dan met die verdediger uit de koker van Dirk. Heb het idee dat het niet echt lekker botert tussen Kuyt/directie enerzijds en Stam. Of dat ze er in elk geval niet dezelfde visie op nahouden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat "dat gedoe met De Taap" wordt overdreven. Als Stam hem blijft opstellen zullen ze op een gegeven moment wel om de tafel gaan voor een korte contractverlenging met een clausule dat ie voor een vast bedrag weg mag.
Als ie nu ineens weer uit de basis verdwijnt en geen speelminuten meer krijgt is het wel zorgwekkend.
Ze hebben al een ander stadion gekozen toch? Anders wel een deal; AZ mag een paar wedstrijdjes in de Kuip, wij krijgen Eenhoorn.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaat een lastig verhaal worden. De voornaamste kandidaat kan bij zijn club op dit moment echt niet weg. Of hij moet totaal geen moreel besef in z’n flikker hebben.
Jaap haalt de kerst nietquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe Jaap reageerde op voorhand van de wedstrijd gisteren op de kwestie, en dan met die verdediger uit de koker van Dirk. Heb het idee dat het niet echt lekker botert tussen Kuyt/directie enerzijds en Stam. Of dat ze er in elk geval niet dezelfde visie op nahouden.
Gok dat de nasleep nog wel eens erg lang kan gaan duren.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ze hebben al een ander stadion gekozen toch? Anders wel een deal; AZ mag een paar wedstrijdjes in de Kuip, wij krijgen Eenhoorn.
Dan heeft AZ een GROOT probleem.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Gok dat de nasleep nog wel eens erg lang kan gaan duren.
Zou niet fair zijn ten opzichte van Stam.quote:
De volgende hoofdtrainer werkt momenteel al bij Feyenoord, die stapt daar direct in.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou niet fair zijn ten opzichte van Stam.
Bovendien zitten we dan zonder Algemeen Directeur, zonder Technisch Directeur, én zonder trainer op dat moment.
Denk ook niet dat trainers dan gauw bereid zijn in te stappen als ze dit bij Jaap Stam allemaal hebben gezien.
Maar goed, allemaal hypothetisch.
zeker niet fair maar als hij zo weinig steun lijkt te krijgen is het bijna onvermijdelijk, dan krijgen we weer een half jaartje Dickquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou niet fair zijn ten opzichte van Stam.
Bovendien zitten we dan zonder Algemeen Directeur, zonder Technisch Directeur, én zonder trainer op dat moment.
Denk ook niet dat trainers dan gauw bereid zijn in te stappen als ze dit bij Jaap Stam allemaal hebben gezien.
Maar goed, allemaal hypothetisch.
fixedquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker niet fair maar als hij zo weinig steun lijkt te krijgen is het bijna onvermijdelijk, dan krijgen we weer een half jaartje Dick 3 jaar Dirk.
Oh, je bedoelt Dirk Kuyt.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De volgende hoofdtrainer werkt momenteel al bij Feyenoord, die stapt daar direct in.
Het Legioen is met pensioen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt Dirk Kuyt.
Dat zou wel heel egocentrisch zijn van hem. Maar ik zie hem er inderdaad wel voor aan.
Denk niet dat dat lang gepikt zal worden door het legioen overigens. Zeker niet als Kuyt ook geen wondertrainer blijkt te zijn.
Mijn voorspelling is dat Stam er rond november mee stopt, Dirk de vrijgekomen vacature gaat invullen en hij ook de rol van TD naar zich toetrekt.quote:
Dirk is daar net iets te boerenslim voor, die wacht wel tot het bedje meer gespreid is voor hij er in staptquote:
Stam komt nog uit de koker van Van Geel, zodra die weggepest is zal dat geld wel snel beschikbaar komen. Sinds de verkoop van St Juste en Vilhena is er amper iets uitgegeven. Zou dus op zich nog minimaal rond de 20 miljoen kunnen/moeten liggen. Dat is geen vetpot maar wel voldoende om het elftal substantieel te versterken waardoor je in elk geval weer moeiteloos derde kunt worden. Met Kuyt dus als TD of trainer op weg naar nieuw succes.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dirk is daar net iets te boerenslim voor, die wacht wel tot het bedje meer gespreid is voor hij er in stapt
Welke versterkingen zijn er gehaald? Kelly? Narsingh? Toch allemaal troep manquote:Op maandag 12 augustus 2019 11:52 schreef fetX het volgende:
Nemen we het bericht van Driessen nu niet iets te serieus? Laten we even afwachten. Er zijn versterkingen gehaald en er komen nog versterkingen aan. Waarschijnlijk ook op verzoek van Stam.
Stam komt juist uit de koker van de RvC en de VVF.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Stam komt nog uit de koker van Van Geel, zodra die weggepest is zal dat geld wel snel beschikbaar komen. Sinds de verkoop van St Juste en Vilhena is er amper iets uitgegeven. Zou dus op zich nog minimaal rond de 20 miljoen kunnen/moeten liggen. Dat is geen vetpot maar wel voldoende om het elftal substantieel te versterken waardoor je in elk geval weer moeiteloos derde kunt worden. Met Kuyt dus als TD of trainer op weg naar nieuw succes.
Even afwachten wat Narsingh wordt, maar Fer en Karsdorp zijn ogenschijnlijk wel goede versterkingen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Welke versterkingen zijn er gehaald? Kelly? Narsingh? Toch allemaal troep man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |