abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188400219
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2019 22:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens. Burger.

Ook weer niet wat het moet zijn.

Het wordt Jens niet moeilijk gemaakt.
Als ik Kokcu en Burger zie dan moet ik denken aan de onder 19 dat niet kon winnen van een stel 15-jarigen van Ajax. Kokcu is oke maar in Burger heb ik nooit iets gezien.
  maandag 12 augustus 2019 @ 02:17:07 #227
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_188401680
Denk dat deze wedstrijden een ontzettend goede les geweest zijn voor Burger. Hij kwam vandaag vreselijk tekort, maar het is ook een jongen van 18 op een belangrijke positie die pas zijn tweede officiële wedstrijd speelt. Hij heeft een prima basistechniek en zijn mentaliteit op het veld is echt heel goed. Met name zijn motoriek is niet heel goed, maar verder ontbreekt het hem ook duidelijk aan slimmigheidjes en ervaring. Dat verschil zie je heel erg tussen hem en Tapia, laatstgenoemde doorziet de acties van zijn tegenstanders goed, positioneert zich beter over het veld, en verder gebruikt Tapia zijn lichaam véél beter. Met name dat laatste is bij Burger nog echt onderontwikkeld; hij heeft in principe het lichaam om echt een beest te worden, maar nog niet de spierkracht (het is nog maar een jochie van 18) en de slimmigheid hoe hij daar gebruik van kan maken.

Ik denk dat Burger nog een heel leuke speler kan worden voor Feyenoord, zeker met de juiste begeleiding. Het is geen voetballend wonder maar de potentie is er echt. Het is alleen nog te vroeg voor hem.
Makkelijk eerste
pi_188402196
quote:
Als Stam dat doet, pikken Kuyt en Troost het niet’

Achter de schermen speelt zich een ware richtingenstrijd. Eentje tussen ‘voorbijganger’ Stam en Feyenoorders in hart en nieren, die verantwoordelijk zijn voor Feyenoords toekomst: Troost en Kuyt.

Stam gaat voor direct succes met al het voorhanden zijnde spelersmateriaal. Troost en Kuyt willen dat de hoofdtrainer investeert in de eigen jeugd en talenten een kans biedt op het hoogste niveau. Zoals Feyenoord in 2011 onder Ronald Koeman genoodzaakt was te doen vanwege de penibele financiële situatie. Het was het begin van een bloeiperiode met uiteindelijk een handvol door Feyenoord opgeleide spelers in de halve finale van het WK 2014 in Brazilië.

Troost en Kuyt zien de opleiding op Varkenoord als levensader van Feyenoord in deze moeilijke tijd. Ze willen Stam de tijd geven zolang hij zich maar schaart achter de beleidskeuze voor de jeugd. In aanloop naar het huidige seizoen deed Stam dit door een buslading Feyenoord-talenten te laten meelopen bij het eerste elftal. Alleen was er volgens Stam onvoldoende kwaliteit. Eigenlijk had hij alleen fiducie in Orkun Kökcü en in mindere mate Wouter Burger.

Vandaar dat Stam is teruggevallen op Tapia, de leider van Copa America-finalist Peru. Stam koos voor zekerheid en ervaring in alle gelederen om Europees te overleven. Een klap in het gezicht van Troost. Hij had Tapia volledig afgeserveerd omdat de Peruviaan weigerde mee te werken aan een voor Feyenoord lucratieve transfer naar Rusland. Daarmee blokkeerde Tapia – medio 2020 is hij transfervrij en kan zelf miljoenen cashen - een kapitaalsinjectie en konden Troost en Kuyt niets uitrichten op de transfermarkt. Om toch armslag te verwerven, voelden Troost en Kuyt zich vorige week gedwongen Jeremiah St. Juste te verkopen. Tot ontsteltenis van Stam, die nergens van af wist. Ter compensatie schoof Troost het ontbinden van Jan-Arie van der Heijdens contract even voor zich uit.

Weigeren partijen richting elkaar te bewegen dan ligt de boel in Rotterdam op ramkoers. Stam gaat zo’n strijd verliezen omdat Troost en Kuyt de baas zijn en hun toekomstvisie de leidraad is voor de toekomst.

Weliswaar probeert Feyenoord de nieuwe hoofdtrainer te helpen met het aantrekken van één of twee spelers, met een spits als prioriteit; Stam zal jeugd uit de opleiding moeten klaarstomen en inpassen in het eerste elftal. Troost en Kuyt stellen zich keihard op richting Stam, voor wie het buigen of barsten is. Terecht of niet, na het opstappen van de directeuren Jan de Jong en Martin van Geel (beiden verantwoordelijk voor de aanstelling van Stam) staat de hoofdtrainer in zijn eentje en helpen zelfs overwinningen hem niet als deze niet geboekt gaan worden met talenten uit de Feyenoord Academy.

Bron: de Telegraaf
Column van Valentijn Driessen.

Wat zou hiervan waar zijn?

De Telegraaf is de laatste jaren wel behoorlijk goed ingevoerd bij Feyenoord (beter dan het AD, Rijnmond en VI).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_188402217
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 07:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De Telegraaf is de laatste jaren wel behoorlijk goed ingevoerd bij Feyenoord (beter dan het AD, Rijnmond en VI).
Het zou me niks verbazen als het waar is. In principe een goede zaak dat een passant (Jaap Stam) minder te bepalen heeft dan de technische leiding die naar de lange termijn kijkt.

Probleem is alleen dat wij geen technische leiding hebben en je dus wel naar de korte termijn moet kijken. We hebben geen AD en TD, en nu bepalen dus een iterim manager (troost) zonder verstand van zaken en een beroeps ellebogen naar voren duwer Kuijt (met Rob Jansen) het beleid. En dat is nog veel erger. Dat zijn twee enge figuren hoor.

Men roept om bv een Eenhoorn als AD, maar het zou me niks verbazen als de ego’s van troost en Kuijt te groot zijn en ze het lekker zelf willen doen, dus troost als AD en Kuijt als TD. Ik ben als misselijk van het idee.
pi_188402768
https://www.vtbl.nl/video(...)onsorschap-feyenoord

We worden dus eigenlijk gesponsord door de postcodeloterij etc.?
  maandag 12 augustus 2019 @ 09:15:22 #231
269692 Divje
brr brr patapim
pi_188402809
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 09:11 schreef Max23 het volgende:
https://www.vtbl.nl/video(...)onsorschap-feyenoord

We worden dus eigenlijk gesponsord door de postcodeloterij etc.?
Oud nieuws.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 12 augustus 2019 @ 09:22:30 #232
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_188402904
Wat een kansloze wedstrijd gisteren, 1 kans gehad van Kokcu, wat een vertoning

#troostout
  maandag 12 augustus 2019 @ 09:24:08 #233
139407 jorienvdherik
pi_188402919
[/quote] Stam gooit de handdoek: 'Het is spijtig, maar wij kunnen niet meedoen om de titel'
[quote]
pi_188402937
quote:
Stam gooit de handdoek: 'Het is spijtig, maar wij kunnen niet meedoen om de titel'
quote:
Je quote omgekeerd
pi_188402985
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 09:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Stam gooit de handdoek: 'Het is spijtig, maar wij kunnen niet meedoen om de titel'

normaal wordt dat pas publiekelijk uitgesproken rond december
  maandag 12 augustus 2019 @ 10:00:15 #236
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188403282
Kuyt en Troost moeten niet zo miepen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 12 augustus 2019 @ 10:03:38 #237
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_188403315
Na Groningen uit van vorig seizoen was dit misschien wel de slechtste wedstrijd die ik in jaren heb gezien. Geen fatsoenlijke aanval gezien. Die Wouter Burger :') De commentator vond Tapia de beste Feyenoorder... Wat een onzin. Dat waren wat mij betreft Karsdorp en Haps. Berghuis speelde ook een voldoende en verder allemaal een 4 of minder.

Zo'n Jordy Clasie moest weg. Maar zal die veel minder zijn dan Tapia en Wouter Burger? Ik snap eigenlijk ook niet waarom El Bouchataoui niet boven Burger wordt verkozen. Die vond ik in de jeugdwedstrijden die ik heb gezien veel volwassener spelen. Maar als hij nu op zijn 19e slechter is dan deze Wouter Burger, kan je hem beter meteen wegsturen.

Sam Larsson. Ja laten we het daar maar niet eens over hebben. Ik vond hem vorige week donderdag ook al slecht. Maar dit sloeg alles! Slechtste buitenspeler die ik bij Feyenoord heb gezien na Wesley Verhoek.

Ayoub heeft ook laten zien dat hij zo snel mogelijk weg moet. En als kers op de taart krijg je na de wedstrijd te horen dat Johnston eigenlijk nog helemaal niet toe is voor Feyenoord 1. :')

Positief: Ik denk dat wel over 2 maanden een heel ander elftal hebben in vergelijking met gisteren. 1 of 2 andere centrale verdedigers. Een middenveld zonder Tapia en Burger. Een aanval met Jorgensen en Narsingh.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 12 augustus 2019 @ 10:06:03 #238
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_188403342
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 10:03 schreef satecl het volgende:
Na Groningen uit van vorig seizoen was dit misschien wel de slechtste wedstrijd die ik in jaren heb gezien. Geen fatsoenlijke aanval gezien. Die Wouter Burger :') De commentator vond Tapia de beste Feyenoorder... Wat een onzin. Dat waren wat mij betreft Karsdorp en Haps. Berghuis speelde ook een voldoende en verder allemaal een 4 of minder.

Zo'n Jordy Clasie moest weg. Maar zal die veel minder zijn dan Tapia en Wouter Burger? Ik snap eigenlijk ook niet waarom El Bouchataoui niet boven Burger wordt verkozen. Die vond ik in de jeugdwedstrijden die ik heb gezien veel volwassener spelen. Maar als hij nu op zijn 19e slechter is dan deze Wouter Burger, kan je hem beter meteen wegsturen.

Sam Larsson. Ja laten we het daar maar niet eens over hebben. Ik vond hem vorige week donderdag ook al slecht. Maar dit sloeg alles! Slechtste buitenspeler die ik bij Feyenoord heb gezien na Wesley Verhoek.

Ayoub heeft ook laten zien dat hij zo snel mogelijk weg moet. En als kers op de taart krijg je na de wedstrijd te horen dat Johnston eigenlijk nog helemaal niet toe is voor Feyenoord 1. :')

Positief: Ik denk dat wel over 2 maanden een heel ander elftal hebben in vergelijking met gisteren. 1 of 2 andere centrale verdedigers. Een middenveld zonder Tapia en Burger. Een aanval met Jorgensen en Narsingh.
Tapia zat overal tussen, dat valt misschien niet zo op, maar dat is een hele nuttige speler. Clasie is daar vorig seizoen niet eens bij in de buurt gekomen.
  maandag 12 augustus 2019 @ 10:06:08 #239
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_188403343
Feyenoord moet gewoon vandaag of morgen nog met een verdediger en een spits op de proppen komen. En wel heel snel zodat je die zondag kunt gebruiken.
pi_188403357
AnnounceAdolf
AnnounceNegers
AnnounceEenSpit
  maandag 12 augustus 2019 @ 10:07:42 #241
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_188403361
quote:
"George is gekomen van Liverpool Onder 23 en heeft daar nog geen wedstrijden in het eerste gespeeld", reageert Jaap Stam tijdens de persconferentie na de wedstrijd. "Op trainingen maken we hem mee. Het is een jongen die erg gedreven is in zijn manier van verdedigen, wat we ook kennen uit het Engelse voetbal. Uiteindelijk moeten we gaan kijken hoe zijn kwaliteiten zijn en of we die ook in kunnen gaan passen." Een basisplaats ten koste van Jan-Arie van der Heijden zit er volgens Stam op dit moment echter nog niet in. "Nee, zo ver ben ik op dit moment nog niet."
We hebben een speler gehaald en we gaan naar zijn kwaliteiten kijken. De omgekeerde wereld, toch? Klinkt alsof we hem het eerste seizoen niet zullen zien.
pi_188403362
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 10:07 schreef Zipportal het volgende:
AnnounceAdolf
AnnounceNegers
AnnounceEenSpit
Spit?
pi_188403378
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 10:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Spit?
De nieuwe Messi is dat.
pi_188403408
quote:

[..]

quote:
Om toch armslag te verwerven, voelden Troost en Kuyt zich vorige week gedwongen Jeremiah St. Juste te verkopen.
Dat iemand als Kuyt zoveel zeggenschap binnen die hele organisatie heeft is wel schrijnend.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 12 augustus 2019 @ 10:17:30 #245
262211 hhh38
pi_188403452
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2019 10:12 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Dat iemand als Kuyt zoveel zeggenschap binnen die hele organisatie heeft is wel schrijnend.
Dat Kuyt een redelijk grote rol heeft is wel duidelijk, maar Valentijn heeft niet bij elke beslissing aan tafel gezeten. Hij weet denk ik niet hoe die verhoudingen tussen Troost en Kuyt liggen.
pi_188403460
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 10:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat Kuyt een redelijk grote rol heeft is wel duidelijk, maar Valentijn heeft niet bij elke beslissing aan tafel gezeten. Hij weet denk ik niet hoe die verhoudingen tussen Troost en Kuyt liggen.
Ik denk dat Troost zich zeg maar in de maling laat nemen door Kuyt.
  maandag 12 augustus 2019 @ 10:18:45 #247
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_188403465
quote:

[..]

Heb het gevoel dat Stam over 2 maanden geen trainer van Feyenoord meer is. Heeft Kuyt zijn papieren al?
  maandag 12 augustus 2019 @ 10:20:27 #248
139407 jorienvdherik
pi_188403483
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 10:18 schreef satecl het volgende:

[..]

Heb het gevoel dat Stam over 2 maanden geen trainer van Feyenoord meer is. Heeft Kuyt zijn papieren al?
Over 2 maanden wil Stam zelf niet meer, gelijk dat die heeft.
  maandag 12 augustus 2019 @ 10:29:09 #249
262211 hhh38
pi_188403559
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2019 10:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat Troost zich zeg maar in de maling laat nemen door Kuyt.
Die kans is inderdaad aanwezig ;(
pi_188403572
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 10:18 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik zou me ook wel gepiepeld voelen als een trainer van de -19 meer zeggenschap heeft binnen de club dan de hoofdtrainer van Feyenoord 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')