Wat een parodie op een club zijn we toch gewordenquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:07 schreef satecl het volgende:
[..]
We hebben een speler gehaald en we gaan naar zijn kwaliteiten kijken. De omgekeerde wereld, toch? Klinkt alsof we hem het eerste seizoen niet zullen zien.
Zo benader je het nog positief.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:42 schreef Elan het volgende:
Kuyt komt dus met een speler aankakken waar Stam vooralsnog helemaal geen behoefte aan heeft
Dirkgod
Waarschijnlijk heeft die contactpersoon bij Liverpool gezegd: "Oi Dirk, this is a fine player, you should take him"quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo benader je het nog positief.
Want volgens mij weten ze helemaal niet of hij wel over de juiste kwaliteiten beschikt.
Het lijkt alsof Dirk vond dat er een nieuwe verdediger moest komen, waarna hij zijn oude clubs begon af te bellen voor een spelertje. Liverpool wilde deze kerel wel aan Feyenoord gunnen, Dirk vond dat helemaal prima. Troost moest even tekenen op het lijntje en nu hij er is gaan ze eerst maar eens bekijken of hij überhaupt goed genoeg is.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:42 schreef Elan het volgende:
Kuyt komt dus met een speler aankakken waar Stam vooralsnog helemaal geen behoefte aan heeft
Dirkgod
Ik denk dat je hiermee niet ver van de waarheid af zit.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die contactpersoon bij Liverpool gezegd: "Oi Dirk, this is a fine player, you should take him"
Weer ik wel zeker ja. Troost is maar al te blij met z’n positie en wil gewoon vriendjes zijn en blijven met Kuijt. Kan die lekker interessant doen. Is gewoon ziekelijk hoeveel macht Kuijt heeft.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat Troost zich zeg maar in de maling laat nemen door Kuyt.
Waarschijnlijk is het nog echt zo gegaan ook. Dit kan echt niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het lijkt alsof Dirk vond dat er een nieuwe verdediger moest komen, waarna hij zijn oude clubs begon af te bellen voor een spelertje. Liverpool wilde deze kerel wel aan Feyenoord gunnen, Dirk vond dat helemaal prima. Troost moest even tekenen op het lijntje en nu hij er is gaan ze eerst maar eens bekijken of hij überhaupt goed genoeg is.
• Gifquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Weer ik wel zeker ja. Troost is maar al te blij met z’n positie en wil gewoon vriendjes zijn en blijven met Kuijt. Kan die lekker interessant doen. Is gewoon ziekelijk hoeveel macht Kuijt heeft.
En je ziet het nu al van mijlenver aankomen. Stam krijgt spelers die hij niet wil, voelt zich niet serieus genomen. Die stapt over 2 maanden zelf op (want denk niet dat Stam zich laat piepelen) en dan gaat de Jezus himself Kuijt trainer worden. Uiteraard met grote woorden dat het tijdelijk is, dat hij het nu nog niet ambieerde en dat hij het voor de club doet. Dan kan hij zich weer mooi profileren als reder des clubs.
En dan mogen wij onder Kuijt weer kijken naar hard dom rennen en mouwen opstropen non voetbal.
Beleid jongenquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het nog echt zo gegaan ook. Dit kan echt niet.
Mag niet vertrekken van Jaap Stam.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:53 schreef Thunder0x het volgende:
Jan Arie is echt pure aids. Ongelofelijk.
We hebben er een stuk of 3 nodigquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mag niet vertrekken van Jaap Stam.
Maar hopelijk komt er snel nog een centrale verdediger.
Dirk verkoopt hem gewoon, niks te maken met wat Jaap vindt.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jaaaa, een onlootjequote:Op maandag 12 augustus 2019 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een parodie op een club zijn we toch geworden
#Ignjatovic all over the place again.
Tja we kunnen wel janken over Kuyt en zijn aankopen, maar als Stam gewoon de voorkeur blijft geven aan dit duo heeft het allemaal ook weinig zin om vervangers te halen natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mja, als je a la Mkrabby wil orakelen kun je het best zeggen hoor. Maar het is onderbouwd met helemaal niks.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beleid jongen
Maar dat mag ik niet te hard zeggen. Want dan ben ik negatief
Ja, hopelijk komt die Ié, een snelle neger achterin kunnen we wel gebruiken, en kloppen de geruchten rond Senesi.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben er een stuk of 3 nodig
Botteghin kan ook echt niet meer
Gelukkig hebben we de enige talentvolle van het zooitje (noodgedwongen) verkochtquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben er een stuk of 3 nodig
Botteghin kan ook echt niet meer
Ik heb wel het idee dat hij het ziet zitten in van der Heijden ja.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja we kunnen wel janken over Kuyt en zijn aankopen, maar als Stam gewoon de voorkeur blijft geven aan dit duo heeft het allemaal ook weinig zin om vervangers te halen natuurlijk.
Hoe geloofwaardig acht jij :quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Mja, als je a la Mkrabby wil orakelen kun je het best zeggen hoor. Maar het is onderbouwd met helemaal niks.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die contactpersoon bij Liverpool gezegd: "Oi Dirk, this is a fine player, you should take him"
Heel hoog, helaas. Maar ik bedoel er mee te zeggen: dat dit ook van die speculaas is waar we Mkrabby en bijv Rijnmond de laatste tijd om uitlachen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe geloofwaardig acht jij :
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |