Nee hoor, dit was gewoon te verwachten. Het uitvallen van een Toornstra, Jorgensen en Fer speelt je gewoon parten.quote:
Ja, al zou dat niet verdiend geweest zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn hemel... met drie punten op zak hadden we dit in ieder geval snel kunnen vergeten. Zelfs dat is nu niet het geval.
Opdonderen met Larsson. Die vd Heijden hoef ik ook niet meer te zien.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen we gewoon stoppen met Larsson aub? Mag gewoon plaats nemen achter Sinisterra.
Zeker, maar daar heb ik schijt aan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, al zou dat niet verdiend geweest zijn.
Nee hoor. Volgens sommigen hier was dat niveau Vitesse/Heerenveen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
Het was toch algemeen bekend dat Tblisi er geen klote van kan?
Hij heeft 100% gelijk over die wissel. Larsson had er na 10 min al afgemoetenquote:
'Nogmaals'quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:25 schreef Elan het volgende:
Beengod gaat even het wisselbeleid analyseren.
Als je zegt dat zij niveau Spakenburg zijn dan snap je er niks van.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
Laten we dat nou maar niet direct doen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:27 schreef onlogisch het volgende:
Burger kan echt niet meer. Lekker verkopen aan Dordrecht of zo.
Beetje exemplarisch voor het vertoonde spel van Feyenoord.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:27 schreef Slobeend het volgende:
Bottgehin is geen goede woordvoerder.
Gelijk had hij wel in dit geval.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij heeft 100% gelijk over die wissel. Larsson had er na 10 min al afgemoeten
Tblisi is niveau Barcelona.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
Mwoah, dit kun je gewoon niet inschatten. Het ziet er idd uit alsof hij hem raakt, maar als je zelf gevoetbald hebt dan weet je dat je zo ook iemand licht kunt raken zonder dat het een penalty is. Je kunt de impact niet helemaal goed inschatten obv de beelden. Ja, het is lomp en hij raakt hem maar niet elk contact is een penalty. Aanvaller was de bal ook al kwijt.quote:
Denk dat hij wilde zeggen dat hij dook.quote:
Hij moet ook geen aanvoerder zijn, coacht niemand in het veld. Geef Berghuis gewoon die band.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:27 schreef Slobeend het volgende:
Bottgehin is geen goede woordvoerder.
De mentaal zwakke Berghuis moet je nooit aanvoerder maken.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij moet ook geen aanvoerder zijn, coacht niemand in het veld. Geef Berghuis gewoon die band.
Bijna iedere voetballer die voor een camera wordt gehaald lult maar wat. Het is allemaal plichtmatig clichés opdreunen. Hoort bij het ritueel van een voetbalwedstrijd dus tsja..lekker boeiend.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:29 schreef Kerftminister het volgende:
Botteghin heeft ook totaal geen zelfkritiek he
Berghuis is wel veranderd. Ik denk dat hij die verantwoordelijkheid wel kan en wil nemen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De mentaal zwakke Berghuis moet je nooit aanvoerder maken.
Hopelijk volgende week met een vernieuwde defensie en een spits zodat Larsson lekker kan banken. Die Jan Arie kan ook echt niet meer.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch jammer dat ze deze niet hebben vastgehouden. Met Toornstra, Jørgensen en een fatsoenlijke CV erbij wint Feyenoord dit soort wedstrijden gewoon. Nu komt die lullige (maar niet onverdiende) 1-1 best hard aan.
quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:32 schreef dopemin het volgende:
Echt niks wilde lukken vandaag, en dat lag niet alleen aan Heerenveen. Berghuis deed bijna alles goed afgelopen donderdag maar geen enkele bal kwam goed aan. Zelfde met Kokcu. Zou er niet te veel waarde aan hechten eerlijk gezegd, ik denk dat het wel goed komt.
Zoiets heb ik ook. Toch jammer dat we weer twee punten kwijt zijn hieraan, Heerenveen was aanvallend onmachtig zeg.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:32 schreef dopemin het volgende:
Echt niks wilde lukken vandaag, en dat lag niet alleen aan Heerenveen. Berghuis deed bijna alles goed afgelopen donderdag maar geen enkele bal kwam goed aan. Zelfde met Kokcu. Zou er niet te veel waarde aan hechten eerlijk gezegd, ik denk dat het wel goed komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |