Nee hoor, dit was gewoon te verwachten. Het uitvallen van een Toornstra, Jorgensen en Fer speelt je gewoon parten.quote:
Ja, al zou dat niet verdiend geweest zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn hemel... met drie punten op zak hadden we dit in ieder geval snel kunnen vergeten. Zelfs dat is nu niet het geval.
Opdonderen met Larsson. Die vd Heijden hoef ik ook niet meer te zien.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:24 schreef kapiteintje het volgende:
Kunnen we gewoon stoppen met Larsson aub? Mag gewoon plaats nemen achter Sinisterra.
Zeker, maar daar heb ik schijt aan.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, al zou dat niet verdiend geweest zijn.
Nee hoor. Volgens sommigen hier was dat niveau Vitesse/Heerenveen.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
Het was toch algemeen bekend dat Tblisi er geen klote van kan?
Hij heeft 100% gelijk over die wissel. Larsson had er na 10 min al afgemoetenquote:
'Nogmaals'quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:25 schreef Elan het volgende:
Beengod gaat even het wisselbeleid analyseren.
Als je zegt dat zij niveau Spakenburg zijn dan snap je er niks van.quote:Op zondag 11 augustus 2019 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
Het was toch algemeen bekend dat Tblisi er geen klote van kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |