Niet voor niets natuurlijk, aangezien die complottheorieën regelmatig uitmonden in doodsbedreigingen of zelfs geweld richting onschuldige mensen die volgens wat detectives op het internet betrokken zouden zijn bij allerlei dubieuze praktijken.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze het er om doen. Gezien de FBI een paar dagen voor Epsteins dood conspiracy theorists aan heeft gewezen als een increasing domestic terror threat begint het er op te lijken alsof ze van iedereen een... domestic terror threat proberen te maken
.
Serieuzer; dit is gewoon pure gaslighting.
Complottheoristen zijn feitelijk gewoon wat we vroeger journalisten noemen en journalisten zijn tegenwoordig wat we vroeger woordvoerders noemden. Derhalve heeft de FBI journalistiek als een terroristiche dreiging verklaard.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet voor niets natuurlijk, aangezien die complottheorieën regelmatig uitmonden in doodsbedreigingen of zelfs geweld richting onschuldige mensen die volgens wat detectives op het internet betrokken zouden zijn bij allerlei dubieuze praktijken.
Het beroep van rechter is dan ook totaal overbodig geworden door het internet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet voor niets natuurlijk, aangezien die complottheorieën regelmatig uitmonden in doodsbedreigingen of zelfs geweld richting onschuldige mensen die volgens wat detectives op het internet betrokken zouden zijn bij allerlei dubieuze praktijken.
Uhu.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Complottheoristen zijn feitelijk gewoon wat we vroeger journalisten noemen en journalisten zijn tegenwoordig wat we vroeger woordvoerders noemden.
Probleem is wel dat ik de russiagate-theoristen van CNN hiermee als journalisten heb gelabeldquote:
Doe maar niet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Probleem is wel dat ik de russiagate-theoristen van CNN hiermee als journalisten heb gelabeld. Ik kom er nog op terug.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Complottheoristen zijn feitelijk gewoon wat we vroeger journalisten noemen en journalisten zijn tegenwoordig wat we vroeger woordvoerders noemden. Derhalve heeft de FBI journalistiek als een terroristiche dreiging verklaard.
Onderzoeksjournalistiek is duur dus komen de meesten niet verder dan persberichten overnemen. Kranten sturen nog wel eens mensen erop uit om emo-verhalen te produceren als er weer eens ergens een narigheid is voorgevallen. Emo-verhalen doen het altijd goed.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:44 schreef sp3c het volgende:
op zich heeft hij wel een punt vind ik, hij trekt hem wat ver door maar toch
veel verder dan persberichten voorlezen en er twitterberichten bijzoeken komt men voor mijn gevoel nog maar heel zelden
hier en daar een klokkenluider
Van alle journalistiek? Kom op, dit is een vreemde stelling. Alsof alle media 1 is.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:44 schreef sp3c het volgende:
veel verder dan persberichten voorlezen en er twitterberichten bijzoeken komt men voor mijn gevoel nog maar heel zelden
ja hij trekt het wat ver door idd, dat zei ik alquote:Op maandag 12 augustus 2019 17:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Van alle journalistiek? Kom op, dit is een vreemde stelling. Alsof alle media 1 is.
Journalistiek = emoshit? En dan wordt zoiets gezegd op een blog zonder enige journalistiek.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:58 schreef sp3c het volgende:
ja ik snap het op zich ook wel maar het is toch jammer
als ik de persberichten wil lezen ga ik wel naar de bron en die emo bullshit boeit me geen reet
dat staat er toch niet?quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Journalistiek = emoshit? En dan wordt zoiets gezegd op een blog zonder enige journalistiek.
Nou nee. Complot-theoristen zijn niet 'de kritische denkers', ook al lijkt dat wellicht zo omdat 'niet alles voor waar wordt aangenomen vanuit de MSM'. Men is juist allesbehalve kritisch naar verhalen die afwijken van 'de officiële lezing'.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:44 schreef sp3c het volgende:
ik vind van welquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nou nee. Complot-theoristen zijn niet 'de kritische denkers', ook al lijkt dat wellicht zo omdat 'niet alles voor waar wordt aangenomen vanuit de MSM'. Men is juist allesbehalve kritisch naar verhalen die afwijken van 'de officiële lezing'.
Genoeg kwaliteitsmedia die wel goede journalistiek bedrijven. LelijKnap draait het geheel 180 graden om en heeft niet ergens een klein beetje een punt.
dat zeg ik toch net, veel verder dan persberichten voorlezen en er twitterberichten bijzoeken komt men voor mijn gevoel nog maar heel zeldenquote:
Vrees dat je nieuwsconsumptie teveel is gericht op de meer oppervlakkige berichtgeving, zoals die wordt gebracht door Nu.nl en de FP.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:58 schreef sp3c het volgende:
ja ik snap het op zich ook wel maar het is toch jammer
als ik de persberichten wil lezen ga ik wel naar de bron en die emo bullshit boeit me geen reet
Mwah, dat ligt er maar net aan welke media je bekijkt of leest. Die zijn er, maar er zijn ook genoeg kwaliteitsmedia.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ik toch net, veel verder dan persberichten voorlezen en er twitterberichten bijzoeken komt men voor mijn gevoel nog maar heel zelden
kan hoor, persoonlijk ga ik graag zelf naar de bron als het onderwerp me kan boeien en dan kom ik gewoon net iets te vaak dingen tegen waarvan ik denk hmmmm ... zo staat het niet in de krant, dat vind ik wel jammerquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vrees dat je nieuwsconsumptie teveel is gericht op de meer oppervlakkige berichtgeving, zoals die wordt gebracht door Nu.nl en de FP.
Kan je verzekeren dat verslaggevers wel degelijk druk zijn met het uitzoeken van allerlei zaken. Persberichten overnemen is not done. Sterker, als je dat om de haverklap doet, ben je gewoon je baan kwijt.
ja ik snap dat de een slechter is dan de ander ... bedanktquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:16 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, dat ligt er maar net aan welke media je bekijkt of leest. Die zijn er, maar er zijn ook genoeg kwaliteitsmedia.
Tot op zekere hoogte heb je gelijk. Vrijwel elk medium heeft tegenwoordig een clubje kopijpoeperds in dienst dat zich de hele dag bezighoudt met het produceren van hapsnap-berichten. Paar tweetjes achter elkaar plakken, wat tekst als aanvulling et voila.quote:Op maandag 12 augustus 2019 18:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan hoor, persoonlijk ga ik graag zelf naar de bron als het onderwerp me kan boeien en dan kom ik gewoon net iets te vaak dingen tegen waarvan ik denk hmmmm ... zo staat het niet in de krant, dat vind ik wel jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door sp3c op 12-08-2019 18:33:25 ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Maar Antifa, geen probleem.quote:Op maandag 12 augustus 2019 17:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Complottheoristen zijn feitelijk gewoon wat we vroeger journalisten noemen en journalisten zijn tegenwoordig wat we vroeger woordvoerders noemden. Derhalve heeft de FBI journalistiek als een terroristiche dreiging verklaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |