abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188392402
Ik denk niet dat Julian Assenger zonder toezicht in cel wordt gelaten indien hij een zelfmoordpoging zou hebben gedaan. Reken er maar op dat ze hem dan 24 uur in de gaten houden.
pi_188392452
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:23 schreef Mylene het volgende:
Ik denk niet dat Julian Assenger zonder toezicht in cel wordt gelaten indien hij een zelfmoordpoging zou hebben gedaan. Reken er maar op dat ze hem dan 24 uur in de gaten houden.
Het is een wonder dat hij nog leeft. Hill heeft zich nog doodleuk hardop afgevraagd of we hem niet gewoon konden 'dronen'.
  zondag 11 augustus 2019 @ 16:31:20 #53
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_188392551
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:11 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De vraag is dan ook waarom er nog zoveel informatie achtergehouden wordt. Was er eerder spraken van een zelfmoord of moordpoging? Met wat had ie zichzelf opgehangen? Met welk hangmiddel troffen ze 'm aan? Wie heeft hem wanneer van suicide watch gehaald? De Vegas-aanslag was ook omringt met talloze vragen die onbeantwoord bleven of pas geadresseerd werden post-ophef.
Ik vermoed dat zo weinig mogelijk informatie verstrekken standaard policy is bij het "Bureau of Prisons". Dat lijkt me haast inherent aan het gevangeniswezen.
are we infinite or am I alone
pi_188392814
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:23 schreef Mylene het volgende:
Assange
pi_188393448
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik heb het over de mensen die de informatie hebben en er baat bij hebben dat men weet dat er geen spraken was van een complot. Dat zou bv de gevangenis kunnen zijn.
Een gevangenisdirekteur gaat toch ook niet van alles in de pers roepen tot hij zelf weet wat er gebeurd is? Bovendien hebben de grotere en kleinere organisaties op deze wereld allemaal de regel dat communicatie naar de pers via de woordvoerder loopt. En al helemaal in de USA waar je na één onwaar woord al een proces aan je reet hebt.
Als er al iets voortijdig naar buiten komt dan is het dat een klokkeluider iets aan de New YorkTimes of de Washington Post of whatever verteld heeft.
Wie dit leest is gek
pi_188393637
Mooi dat ie opgeruimd is.

Maar wie dat gedaan heeft is hij zeker zelf niet!

Bron, een ex inmate die daar gezeten heeft.

Dus iemand was bang dat hij ging praten en heeft dat dus weten te voorkomen.
er zijn dus meer viespeuken in zijn kenniskring en die komen er nu mooi mee weg.
pi_188394431
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 13:11 schreef speknek het volgende:
Bill Clinton kon niet eens een pijpbeurt van een gewillige volwassen stagiaire onder de pet houden terwijl hij de volledige beschikking over de Secret Service en DoJ had. Maar nu ze een stel bejaarde burgers zijn hebben ze ineens megatentakels overal en zijn het meesterspionnen die hits in zwaarbewaakte gevangenissen bestellen op de mensen die hun geheime pedoring in gevaar brengen.

Wat een mongool ben je dan als je daar in gelooft. Helaas stikt het ervan in een zekere deplorabele hoek.

ChrisCJackson twitterde op zondag 11-08-2019 om 00:37:21 The Clinton conspiracy being pushed by the right implicitly admits that two senior citizen relics are more powerful than Trump, his entire administration and his Department of Justice. Just an insanely funny own goal. reageer retweet
Heb jij wel enig idee wat suicide watch is? Je krijgt alleen een papieren onderbroek en verder niks. Bewaking is superstreng. Kom nou toch man :') Hoe is Epstein aan een touw gekomen? Of heeft ie gewoon zijn adem ingehouden? Ik zeg niet dat de Clintons er achter zitten maar something smells fishy here. Het komen bepaalde mensen wel heel goed uit dat ie dood is.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188394543
quote:
99s.gif Op zondag 11 augustus 2019 17:38 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Als er al iets voortijdig naar buiten komt dan is het dat een klokkeluider iets aan de New YorkTimes of de Washington Post of whatever verteld heeft.
Het is de New York Post geworden _O-

https://www.telegraaf.nl/(...)cellen-is-onmogelijk
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 11 augustus 2019 @ 19:29:50 #59
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188395230
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2019 18:40 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Heb jij wel enig idee wat suicide watch is? Je krijgt alleen een papieren onderbroek en verder niks. Bewaking is superstreng. Kom nou toch man :') Hoe is Epstein aan een touw gekomen? Of heeft ie gewoon zijn adem ingehouden? Ik zeg niet dat de Clintons er achter zitten maar something smells fishy here. Het komen bepaalde mensen wel heel goed uit dat ie dood is.
Hij was niet meer on suicide watch :N
En andere maatregelen werden kennelijk ook niet nageleefd.
https://www.nytimes.com/2(...)4lII4e7lz0IH_BzZe2pg
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188395295
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2019 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Er is niks logisch aan dit verhaal maar dat snap je zelf ook wel.

Sowieso pleegt zo iemand nooit van zn leven zelfmoord.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188395312
Ik hou nog steeds de mogelijkheid open dat hij helemaal niet dood is en gewoon ergens anders naartoe gebracht.
pi_188395320
quote:
‘Celgenoot Epstein was weggehaald’
De veelbesproken zakenman Jeffrey Epstein zat op het moment van zijn dood alleen in zijn cel. Hij deelde die aanvankelijk met een andere gedetineerde, maar die is volgens een bron van The New York Times op enig moment overgeplaatst
.https://www.ad.nl/buitenl(...)weggehaald~a9fe895e/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 11 augustus 2019 @ 19:35:48 #63
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188395344
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 19:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik post de link vd NYT net....
pi_188395417
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 19:33 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Nou ja, als je veel rijkdom hebt vergaard en de American Dream leefde en alles in 1 klap weg is...
  zondag 11 augustus 2019 @ 19:44:14 #65
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188395459
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 19:33 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik corrigeerde je bewering dat hij on suicide watch was en voegde toe dat andere maatregelen kennelijk ook niet nageleefd werden.

Ik zei NIETS over logisch of onlogisch. Noch over iets anders.
pi_188395581
Hoe zit het eigenlijk met de slachtoffers? Elk slachtoffer is toch ook een getuige die met een verklaring of aangifte kan komen? Of naar de pers stappen?
En als er dan algemeen bekende figuren bij betrokken waren, dan hebben zij die ook herkend.
Wie dit leest is gek
pi_188395744
Epstein's dood komt wel heel goed uit voor een aantal mensen. Sketchy as fuck wel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 11 augustus 2019 @ 20:11:51 #68
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_188395935
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2019 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Klinkt allemaal vrij duidelijk. Een week op suicide watch, toen uit die unit gehaald en met een andere gevangene in een tweepersoons cel gezet.

Ze hebben toen die andere gevangenen weer verhuisd, maar hebben toen nagelaten om Epstein weer terug op suicide watch te zetten. Waarschijnlijk was het plan om hem weer snel een cel maatje te geven, maar in het geval van iemand die beschuldigd wordt van pedofilie is dat vrij moeilijk.

Een andere grote fout is dat Epstein niet op borgtocht vrij was. Het is ook algemeen dat de meeste mensen die alleen opgesloten zitten vrij snel suïcidaal worden, het maakt de kans op zelfmoord 10x groter.

Zodoende moeten we dus afstappen van de eenzame opsluiting omdat het hersenschade veroorzaakt, en de meeste gevangenen moeten vroeg of laat weer terug de maatschappij in.
  zondag 11 augustus 2019 @ 20:27:06 #69
8369 speknek
Another day another slay
pi_188396275
quote:

[..]

Ik zeg niet dat het niet fishy is, dat vind ik zelf ook. Het is een gigantische outlier dat precies hun meest high profile gevangene voortdurend uit het oog verloren wordt totdat hij de waarschijnlijk eerste zelfmoord in jaren is. Daar klopt niet veel van. Ik zeg dat meteen naar de Clintons kijken een mafklapper flex is, temeer omdat die al eerder volkomen incompetent bleken slecht nieuws buiten te houden (Whitewater, Paula Jones, Monica Lewinsky, etc) toen ze nog alle macht in handen hadden, maar nu ineens supersneaky maffiosi zouden zijn waar niemand iets vanaf weet.

Waarschijnlijker is: a) gewoon toch een samenloop van knulligheden, b) een echte maffiabaas die voetsoldaten in de gevangenis heeft zitten, zoals bijvoorbeeld alleen maar Mogilevich, c) iemand van de DoJ of veiligheidsdienst die daadwerkelijk invloed heeft en in kan leunen op de gevangenis.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 11 augustus 2019 @ 20:29:14 #70
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_188396323
quote:

[..]

Er is geen standaard voor suicide watch, elke gevangenis doet het op haar manier. Vastbinden op bed, naakt in een padded cel, 24/24 monitoring met CCTV, of niet meer dan een bewaker die elk half uur door het luikje komen kijken.
  Forum Admin zondag 11 augustus 2019 @ 20:29:46 #71
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_188396337
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 20:29 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Er is geen standaard voor suicide watch, elke gevangenis doet het op haar manier. Vastbinden op bed, naakt in een padded cel, 24/24 monitoring met CCTV, of niet meer dan een bewaker die elk half uur door het luikje komen kijken.
Volgens mij is dit een suïcide watch met permanente camerabewaking.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_188396400
quote:
99s.gif Op zondag 11 augustus 2019 17:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een gevangenisdirekteur gaat toch ook niet van alles in de pers roepen tot hij zelf weet wat er gebeurd is? Bovendien hebben de grotere en kleinere organisaties op deze wereld allemaal de regel dat communicatie naar de pers via de woordvoerder loopt. En al helemaal in de USA waar je na één onwaar woord al een proces aan je reet hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 16:31 schreef crystal_meth het volgende:
Ik vermoed dat zo weinig mogelijk informatie verstrekken standaard policy is bij het "Bureau of Prisons". Dat lijkt me haast inherent aan het gevangeniswezen.
Als vermeldt kan worden dat ie zichzelf opgehangen heeft, dan kan heus wel aangeven worden waarmee.
  zondag 11 augustus 2019 @ 20:33:58 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188396425
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 20:29 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Hij was NIET meer on suicide watch...
  zondag 11 augustus 2019 @ 20:38:40 #74
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_188396565
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Volgens wikipedia heeft 10-South wing permanente CCTV bewaking, over andere afdelingen wordt niets gezegd. 10-South wing is de supermax afdeling waar de gevaarlijkste gevangenen zitten.
  zondag 11 augustus 2019 @ 20:40:05 #75
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188396604
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 20:38 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Volgens wikipedia heeft 10-South wing permanente CCTV bewaking, over andere afdelingen wordt niets gezegd. 10-South wing is de supermax afdeling waar de gevaarlijkste gevangenen zitten.
Zie de post boven de jouwe. En de link vd NYT die ik eerder vanavond postte en hieronder weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')