my badquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Hij was NIET meer on suicide watch...
Ah, ik meen ergens gelezen te hebben dat hij dus 24/7 camera bewaking had.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Volgens wikipedia heeft 10-South wing permanente CCTV bewaking, over andere afdelingen wordt niets gezegd. 10-South wing is de supermax afdeling waar de gevaarlijkste gevangenen zitten.
https://www.nytimes.com/2(...)4lII4e7lz0IH_BzZe2pgquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
my bad
[..]
Ah, ik meen ergens gelezen te hebben dat hij dus 24/7 camera bewaking had.
LOL wat, degene die hem bij het eerste incident te hulp schoot was overgeplaatst?quote:Op zondag 11 augustus 2019 19:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]‘Celgenoot Epstein was weggehaald’
De veelbesproken zakenman Jeffrey Epstein zat op het moment van zijn dood alleen in zijn cel. Hij deelde die aanvankelijk met een andere gedetineerde, maar die is volgens een bron van The New York Times op enig moment overgeplaatst
.https://www.ad.nl/buitenl(...)weggehaald~a9fe895e/
Sarah Jeongquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom leest niemand het bronartikel vd NYT?!
Weet ik, ik had het over suicide watch en MCC NY in het algemeen, niet specifiek over Epstein.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie de post boven de jouwe. En de link vd NYT die ik eerder vanavond postte en hieronder weer.
Niet geschreven door haar (en dus irrelevant) en ik kan het gewoon volledig lezen. Zonder abbo of account aan te maken (ook na het volgen vd de link die ik postte).quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Sarah Jeong
en
Keep reading The Times by creating a free account or logging in.
Dat klopt. Een cel deel je daar met 1 medegevangene en die is kort na het eerste incident verplaatst zonder dat dat bekend is gemaakt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
LOL wat, degene die hem bij het eerste incident te hulp schoot was overgeplaatst?
Ah, okquote:Op zondag 11 augustus 2019 20:49 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Weet ik, ik had het over suicide watch en MCC NY in het algemeen, niet specifiek over Epstein.
Als je firefox gebruikt kan deze plugin helpen,:quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:49 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Sarah Jeong
en
Keep reading The Times by creating a free account or logging in.
Ik weet niet waarom maar bij mij zijn ze heel hinderlijk;quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet geschreven door haar (en dus irrelevant) en ik kan het gewoon volledig lezen. Zonder abbo of account aan te maken (ook na het volgen vd de link die ik postte).
Daarnaast is het bizar dat je het wél vd Telegraaf aannermt terwijl zij de info putten uit exact dát NYT-artikel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je niet gewoon het belangrijkste kopiëren of samenvatten?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2019 20:57:17 ]
Dat is niet wat het NYT-artikel zegt. Daarnaast heeft hij wel onder suicide watch gestaan na het eerste incident.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat klopt. Een cel deel je daar met 1 medegevangene en die is kort na het eerste incident verplaatst zonder dat dat bekend is gemaakt.
Gebruik firefox dus probeer ik dan wel even. Dank u.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:54 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als je firefox gebruikt kan deze plugin helpen,:
https://addons.mozilla.or(...)/disable-javascript/
geeft button rechtsboven in toolbar om javascript te disablen.
Als je de link opent nadat je js disabled hebt kan je het artikel lezen.
👍quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Gebruik firefox dus probeer ik dan wel even. Dank u.
Edit: 't werkt![]()
Dat eerste doet niets af aan dat feit en dat tweede is iets van jou waarvan ik nooit het tegendeel beweerd heb.quote:Op zondag 11 augustus 2019 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet wat het NYT-artikel zegt. Daarnaast heeft hij wel onder suicide watch gestaan na het eerste incident.
Hierover heb ik trouwens niets meer gehoord. Heb jij dit ergens bevestigd gezien? Is het te achterhalen of de 'special housing units' camera's hebben? Want zelfs onder suicide watch (intensievere controle dan special housing) zou om de 30 minuten iemand moeten kijken, terwijl dat met een camera niet nodig zou zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
EN de camera net uit was toen het plaatsvond
Ik ben aan het zoeken maar lijkt inderdaad meer een gerucht te zijn.quote:Op zondag 11 augustus 2019 21:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hierover heb ik trouwens niets meer gehoord. Heb jij dit ergens bevestigd gezien? Is het te achterhalen of de 'special housing units' camera's hebben? Want zelfs onder suicide watch (intensievere controle dan special housing) zou om de 30 minuten iemand moeten kijken, terwijl dat met een camera niet nodig zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |