abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_188401650
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 00:18 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Federal Bureau of Prisons, personnel:
2016: 43,369
2019: 36,069
[..]

https://www.justice.gov/jmd/page/file/1033161/download
Thanks! Las ook nog een opmerking over het personeelstekort in de WP:
quote:
[..]

Serene Gregg, president of the American Federation of Government Employees Local 3148, said the Metropolitan Correctional Center in Manhattan is functioning with less than 70 percent of the needed correctional officers, forcing many to work mandatory overtime and 60- or 70-hour workweeks.

She said one of the individuals assigned to watch Epstein’s unit did not normally work as a correctional officer but, like others in roles such as counselors and teachers, was able to do so. She declined to say which one or specify the person’s regular role.

“If it wasn’t Mr. Epstein, it would have been somebody else, because of the conditions at that institution,” Gregg said. “It wasn’t a matter of how it happened or it happening, but it was only a matter of time for it to happen. It was inevitable. Our staff is severely overworked.”

[..]

Gregg said she did not know details of the investigation into Epstein's death and declined to detail her discussions with those working that night. But she said she has long complained about understaffing at the facility, telling superiors, "It's only a matter of time before we have a loss of life." And in Epstein's case, she said, it was possible overwork of officers played a role.

"It's daunting, mentally, physically. I would feel confident in saying that some of that contributed to the unfortunate death of inmate Epstein," she said, clarifying later that she did not know with certainty whether workload played a role in the incident because she was not privy to details of the investigation.

A spokesman for the Bureau of Prisons did not respond to a request for comment on Gregg's assertions.

[..]

[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 12-08-2019 02:32:39 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 12 augustus 2019 @ 04:10:22 #127
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188401826
Trump heeft William Barr aangesteld, Barr heeft Epstein over geplaatst van Rikers naar MCC. Barr is daar eind verantwoordelijke voor op Trump na. Dit is allemaal onder Trump gebeurt. Trump runt of de meest incompetente tent of zit in het complot met de Clintons. Als Trump daadwerkelijk achter QAnon zit is heeft hij ook weer gefaald, weg getuige numero uno. Als de Clintons werkelijk waar zo machtig zijn, waarom is Trump dan president en niet Hillary. Maar het ligt allemaal aan twitter.

Heb trouwens gemist waar Refregmental posts of het proefballonetje van Trump om het internet te censuren. https://www.commondreams.(...)-denounced-dangerous Aangezien hij altijd zo boos is over twitter en facebook is het wel verdacht dat hij dat dan weer compleet negeert. Maar ja hij is dan ook een NPC.

Goed kan die conspiracy theory troep weer achter wegen gelaten worden in dit topic? Lul daar maar lekker over in BNW. Beide kanten roepen op to onderzoek, niemand is hier blij mee. En vooral de slachtoffers niet.

De wereld gaat soms naar de klote door toevalligheden, zie WW1.
  maandag 12 augustus 2019 @ 04:14:08 #128
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188401828
BernieSanders twitterde op zaterdag 10-08-2019 om 23:40:59 Donald Trump believes climate change is a hoax. Donald Trump is an idiot. reageer retweet
Die tweet is monteel populairder dan iedere tweet van Trump. En de boodschap lijkt mee een stuk belangrijker.
pi_188401829
quote:
U.S. President Donald Trump has said for weeks he has “no problem” with North Korea testing short-range missiles, insisting they are not a threat to the United States. It seems Pyongyang got the message.

North Korean state media on Sunday cited Trump’s comments, hours after rolling out what appears to be yet another new short-range missile system that threatens U.S. allies in the region.

In an article from the official Korean Central News Agency, a North Korean foreign ministry spokesperson blasted South Korea for criticizing its recent launches.

“Even the U.S. president made a remark which in effect recognized the self-defensive rights of a sovereign state, saying that it is a small missile test that a lot of countries do,” the spokesperson said.
https://www.voanews.com/u(...)listic-missile-tests
Blijkbaar is de administratie er nog niet in geslaagd de Voice Of America, de officile "broadcaster" van de Amerikaanse overheid, over te nemen...
Experiencing minor difficulties. Have positive up-angle and attempting to blow. Will keep you informed.
  maandag 12 augustus 2019 @ 04:27:45 #130
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188401846
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 04:16 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

https://www.voanews.com/u(...)listic-missile-tests
Blijkbaar is de administratie er nog niet in geslaagd de Voice Of America, de officile "broadcaster" van de Amerikaanse overheid, over te nemen...
Trump is ze de invloed van ze land aan het om zeep helpen in dat gebied. Waarom? Niemand die het weet. De meest gerespecteerde mensen die in zijn administratie zaten hebben allemaal ontslag genomen.Zuid Korea verzwakken is invloed op de wereld verliezen. Het is ook nog eens kut voor Apple die ongelooflijk veel shit van Samsung in hun apparaten stopt.Noord Korea is een probleem voor China, tot je het geen probleem voor China maakt. En dat is het gekke er aan. Er is geen oplossing voor Noord Korea zonder het afzetten van de heersende partij en volksrevolutie, maar Trump versterkt de positie van de leiders in Noord Korea. Het is Chamberlain en Hitler als je naar de geschiedenis kijkt. Alleen er is geen dreiging van uit Noord Korea.
  maandag 12 augustus 2019 @ 04:45:12 #131
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188401909
En dat blijft gek, want we weten dat er concentratie kampen in Noord Korea zijn, straf kampen waar 3 generaties worden gestraft. We weten dat het gebeurt en we doen er niets aan omdat we niet weten wat de reactie van China is. Maar het gebeurt.

Trump is verliefd, zijn woorden, op de leider van dat land. En versterkt de macht van de leiders die dat doen. Mensen moedigen dit aan en zeggen dat het een goede ontwikkeling is.

Iedereen weet van die abominale kampen af, maar de politiek ligt zo gevoelig dat we er internationaal niets aan doen en het toleren ervan is onze schande. Maar waarom is Trump dan een held die ze aan raketen helpt en aanzien vergroot. Er worden nog steeds kinderen in strafkampen geboren. Wat heeft Trump voor hen gedaan?
  maandag 12 augustus 2019 @ 05:12:22 #132
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_188401965
https://www.rollingstone.(...)-korea-japan-870252/
Racist in Chief.

Aangezien hij de meest transparante politicicus ooit is wordt dit morgen waarschijnlijk weerlegt. Ook omdat hij de swamp will drainen, zal hij morgen de beelden vrij geven hoe hij iedereen heeft beet genomen.

Maar als hij dat niet doet, dan is het gewoon weer racisme.
  maandag 12 augustus 2019 @ 09:41:34 #133
148813 Vader_Aardbei
Wij hebben mammoeten gevloerd!
pi_188403120
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 05:12 schreef Tweek het volgende:
https://www.rollingstone.(...)-korea-japan-870252/
Racist in Chief.

Aangezien hij de meest transparante politicicus ooit is wordt dit morgen waarschijnlijk weerlegt. Ook omdat hij de swamp will drainen, zal hij morgen de beelden vrij geven hoe hij iedereen heeft beet genomen.

Maar als hij dat niet doet, dan is het gewoon weer racisme.
Het houdt nooit op he. Nu is een aziatisch accent imiteren ook alweer racistisch. Maar een Spaans accent faken, zoals Beto O'Rourke, dat mag uiteraard wel.

Dit is ook zo'n pareltje:

pz9u3r3v8wf31.png?width=640&crop=smart&auto=webp&s=b036b84e7e873656d8e431a21dd00fb479501598

Een bejaarde man fat-shamen mag normaal gesproken natuurlijk niet van links-progressieven. Tenzij die bejaarde Donald Trump heet, dan mag je zo 'body negative' zijn als je maar wilt.

God wat word ik misselijk van dat volk.
pi_188403171
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 09:41 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het houdt nooit op he. Nu is een aziatisch accent imiteren ook alweer racistisch. Maar een Spaans accent faken, zoals Beto O'Rourke, dat mag uiteraard wel.

[ afbeelding ]

Een bejaarde man fat-shamen mag normaal gesproken natuurlijk niet van links-progressieven. Tenzij die bejaarde Donald Trump heet, dan mag je zo 'body negative' zijn als je maar wilt.

Aangezien Trump het allerbeste in alles is lijkt het me geen probleem om ook met opdrukken te winnen.

Trouwens onaardig van je om Trump dik te noemen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_188403211
quote:

[..]

Beto sprak Spaans. De vergelijking zou opgaan als hij Engels sprak met een spottend Spaans accent.

Of het racistisch is om het accent van Abe en Moon te bespotten, laat ik verder in het midden. Vind dat persoonlijk ook niet heel relevant. Wel is het president-onwaardig gedrag.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188403910
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Heb je ook posts die niet vol staan met whataboutisms, of is dat de enige manier voor je om nog in je helden te blijven geloven?
  maandag 12 augustus 2019 @ 11:48:01 #137
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_188404487
yashar twitterde op maandag 12-08-2019 om 01:05:38 NEWS: In a statement, New York’s Chief Medical Examiner says the determination of Jeffrey Epstein’s cause of death is “pending further information at this time.” https://t.co/p7BgHkGncr reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_188406541
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Erg jammer van Yang, ik had gehoopt dat hij niet mee zou doen in deze gekte.
Uiteindelijk is ook hij gezwikt voor de radicale elementen in zijn partij.
Ik snap sowieso niet waarom iemand zoals Yang zich bezig moet houden met dit soort uitspraken. Het heeft totaal geen nut voor hem want hij onderscheid zichzelf echt niet, sterker nog hij bereikt juist het tegenovergestelde.
  maandag 12 augustus 2019 @ 14:29:36 #139
3928 Ulx
pi_188406840
Boze burgers in Alaska zijn nogal kwaad op de GOP gouverneur die gezondheidszorg en educatie wil afbreken. Men wil hem afzetten.

NBCPolitics twitterde op maandag 12-08-2019 om 14:03:01 Led by an Alaska Native spiritual healer and a former coal mine operator, thousands of Alaskans across party lines are teaming up to recall Gov. Dunleavy. https://t.co/A6Cc2fmZcT reageer retweet
Als dit in een rode staat Ls Alaska speelt is Graham's belofte hetzelfde te doen in de rest van de VS dan wel zo slim?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 12 augustus 2019 @ 15:31:46 #140
3928 Ulx
pi_188407726
Texas is in play!

kylegriffin1 twitterde op maandag 12-08-2019 om 15:05:14 Politico says at least eight House seats are currently in play in Texas. "Republicans need to be very concerned about Texas," said Texas Republican Rep. Brian Babin. "Texas is definitely in play. We need to take this very, very seriously." https://t.co/e1wb0KRcfj reageer retweet
Yeah!
pi_188408347
Yang bewijst mijn punt die ik een aantal topics geleden ook maakte.
Trump heeft het vermogen om het slechtste in zijn tegenstanders naar boven te halen zonder enige moeite te doen.
Gek genoeg is alleen Biden in staat om een koel hoofd te houden maar die heeft de energie en de steun van de radicale vleugel niet.
Het begint er echt naar uit te zien dat de Democraten in 2020 een enorme dreun krijgen.
Ik denk dat ik maar eens wat geld ga inzetten op Trump 2020, ik zie niet in hoe Trump dit nog moet verliezen.
pi_188408503
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:20 schreef Chivaz het volgende:
Trump heeft het vermogen om het slechtste in zijn tegenstanders naar boven te halen zonder enige moeite te doen.
D eigenschap die elke leider dient te bezitten!
pi_188408519
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 15:31 schreef Ulx het volgende:
Texas is in play!

kylegriffin1 twitterde op maandag 12-08-2019 om 15:05:14 Politico says at least eight House seats are currently in play in Texas. "Republicans need to be very concerned about Texas," said Texas Republican Rep. Brian Babin. "Texas is definitely in play. We need to take this very, very seriously." https://t.co/e1wb0KRcfj reageer retweet
Yeah!
Mja, Texas is elke vier jaar weer "in play".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 12 augustus 2019 @ 16:34:53 #144
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188408580
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:20 schreef Chivaz het volgende:
Yang bewijst mijn punt die ik een aantal topics geleden ook maakte.
Gek genoeg is alleen Biden in staat om een koel hoofd te houden maar die heeft de energie en de steun van de radicale vleugel niet.
Het begint er echt naar uit te zien dat de Democraten in 2020 een enorme dreun krijgen.
Ik denk dat ik maar eens wat geld ga inzetten op Trump 2020, ik zie niet in hoe Trump dit nog moet verliezen.
Is hier eigenlijk ook een betrouwbare bron voor, of moeten we het met de daily mail doen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_188408617
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:30 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

D eigenschap die elke leider dient te bezitten!
Het is een kwaliteit en het werkt blijkbaar enorm goed voor hem.
Hij hoeft er immers weinig moeite voor te doen om zijn tegenstanders te laten schuimbekken.
Ik snap ook niet waarom Yang zo dom is om mee te gaan met de idioterie van de democraten.
Hij was redelijk uniek en hij had het respect vanuit links, rechts en het midden.
Waarom dan zo opzichtig een bepaalde kant kiezen door de president op zo’n manier proberen te beledigen?
Het voegt gewoon niets toe en je verliest je support die je misschien had van de mensen die op Trump hebben gestemd en toch teleurgesteld zijn in zijn beleid. Dom dom dom.
pi_188408634
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Is hier eigenlijk ook een betrouwbare bron voor, of moeten we het met de daily mail doen?
Een bron van mijn mening?
  maandag 12 augustus 2019 @ 16:38:12 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_188408641
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Een bron van mijn mening?
Van die uitspraak.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_188408660
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Van die uitspraak.
Duck duck go!!!!
pi_188408681
Er is een simpele reden dat Yang dit doet. Hij redt het gewoon niet in een drukbezette Democratische primary. Kandidaten als Yang en Booker proberen wat om zich heen te slaan in de hoop media-aandacht te genereren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_188408688
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het is een kwaliteit en het werkt blijkbaar enorm goed voor hem.
Dat is geen kwaliteit. Trump is een ordinaire narcistische pestkop die geen fuck geeft om anderen en alleen uit is op zelfverrijking. Wellicht geldt dat laatste voor meer leiders, maar die doen dat in ieder geval nog op een waardige manier. Je wil juist leiders die het beste in mensen naar boven halen, maar kennelijk zie jij liever een wereld waarin zoveel mogelijk kapot wordt gemaakt.

quote:
Waarom dan zo opzichtig een bepaalde kant kiezen door de president op zo’n manier proberen te beledigen?
Ik zie je dergelijke vragen nooit stellen als Trump weer eens mensen uitscheldt.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')