quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:40 schreef aloa het volgende:
6 dagen in de jungle daar overleven lijkt mij niet te doen voor een 15 jarige met een geestelijke achterstand
Ik ben er ook bang voor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Iemand met een beperking is al bijna een week zoek in de jungle? Zou top zijn als ze haar nog levend terugvinden maar vrees wel het ergste...
Wat een dom gelulquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:43 schreef hoechst het volgende:
Hier heeft iemand zonder hbo een ontwikkelingsachterstand
Volgens haar ouders was zij niet het type dat zelf uit het raam zou klimmen en vertrekken en dat ze ook niet zou weten hoe ze hulp zou moeten zoeken staat er in het artikel. Dat geeft mij de indruk dat het een vrij bescheiden meisje is maar ja, dat is mijn interpretatie. Wie weet wat een meisje ondanks ontwikkel en leerachterstand in de puberteit doet in een vreemd land.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:44 schreef Loekie1 het volgende:
Is het een type dat, ondanks beperking, graag onverwachte en spannende dingen deed, niet bang? Is mij niet duidelijk tot nu toe.
Is zeker een optie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:50 schreef Loekie1 het volgende:
Oké, je bent tiener, niet bang, komt aan in spannende omgeving, prachtige natuur, zaterdagavond moet je vroeg je bed in maar misschien heb je al in het vliegtuig geslapen, en dan ruik je de omgeving, en ben je hartstikke benieuwd. Je ouders willen wel dat je gaat slapen maar daar heb je geen zin in, even de omgeving bekijken!
Jij bent nooit in de jungle geweest in de nacht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:50 schreef Loekie1 het volgende:
Oké, je bent tiener, niet bang, komt aan in spannende omgeving, prachtige natuur, zaterdagavond moet je vroeg je bed in maar misschien heb je al in het vliegtuig geslapen, en dan ruik je de omgeving, en ben je hartstikke benieuwd. Je ouders willen wel dat je gaat slapen maar daar heb je geen zin in, even de omgeving bekijken!
Ik ben benieuwd op welk leeftijdsniveau ze functioneert.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:54 schreef praadje het volgende:
https://www.limburger.nl/(...)eisje-15-in-maleisie
Uit dit artikel; Het meisje zou anders zijn dan andere 15-jarigen: ‘Ze ziet er jonger uit, kan niet voor zichzelf zorgen en zal niet snappen wat er aan de hand is.’
Flikker toch op met dat soort achterlijke opmerkingen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:00 schreef Loekie1 het volgende:
And she was extremely excited about the family holiday in Malaysia
https://www.dailymail.co.(...)otprints-jungle.html
En dan moet je meteen naar bed bij aankomst. Niet zo slim.
Ja en je grote bek kun je beter dichthouden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso niet al te snugger om een ernstig verstandelijk gehandicapt meisje mee de jungle in te nemen, mensen denken vaak dat alles maakbaar is.
Naar een omheind resort...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso niet al te snugger om een ernstig verstandelijk gehandicapt meisje mee de jungle in te nemen, mensen denken vaak dat alles maakbaar is.
Zeker, ze hadden thuis nooit moeten verlaten. Het gebeurt op de bestemming zoals nu of anders wel tijdens één van de twee reizen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Wat is er mis met een familiecamping in Spanje?quote:
Dus die familiecamping in Spanje vind jij wel goed? Waarom is een camping in Nederland niet voldoende en mag het zelfs tot Spanje?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er mis met een familiecamping in Spanje?
Collega van me ging met zijn tweeling van net een jaar oud rondtrekken in Costa Rica, zo'n mooi en veilig land en zijn vriendin sprak immers Spaans en zo'n mooie ervaring voor de kinderen, zo had hij het altijd gewild ook.
Ik denk dat die kinderen net zo blij waren geweest met een rammelaar van de Action maar goed de wereld moet maakbaar zijn
Niet helemaal..quote:
Hij deed het voor zijn kinderenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus die familiecamping in Spanje vind jij wel goed? Waarom is een camping in Nederland niet voldoende en mag het zelfs tot Spanje?
Die collega van jou, ging niet naar Costa Rica omdat die tweeling van één jaar oud dat wilde![]()
Ik mis een argument in jouw cynische 'wereld moet maakbaar zijn' waarom iedereen lekker thuis moet blijven en vooral de wereld niet moet verkennen om daar rijker van te worden.
Is er een argument bij je mening?
Ik zou ook weglopen bij zo'n "villa". De halve wereld rondvliegen en dan zo'n neppe Arco lamp.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:39 schreef IriYe het volgende:
[ afbeelding ]
Nora and her family arrived at the sprawling resort, located 39 miles south of Kuala Lumpur, last Saturday before she went to sleep beside her siblings in an upstairs bedroom.
[ afbeelding ]
Nora's bedroom inside the Sora apartment at the Dusun Resort in Seremban, Malaysia, where she was sleeping with her siblings
[ afbeelding ]
Tragisch wel, denk je daar toch wat veiligheid en luxe in te bouwen zo te zien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:39 schreef IriYe het volgende:
[ afbeelding ]
Nora and her family arrived at the sprawling resort, located 39 miles south of Kuala Lumpur, last Saturday before she went to sleep beside her siblings in an upstairs bedroom.
[ afbeelding ]
Nora's bedroom inside the Sora apartment at the Dusun Resort in Seremban, Malaysia, where she was sleeping with her siblings
[ afbeelding ]
Ok, gekke collega denk ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij deed het voor zijn kinderen![]()
Dit doet me een beetje denken aan een ex vriendin; Ja ik trek een strak truitje aan in de Koptische wijk in Caïro, slaat werkelijk nergens op dat dat niet kan hoor.
Ok meid prima, ik koop even een AK-47 en dan ben ik er ook klaar voor
En toen was daar ineens die leuke grote kat met die mooie strepen op zijn vacht en die moest en zou ik even gaan aaien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:50 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind het niet getuigen van een overdosis gezond verstand.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok, gekke collega denk ik.
Maar stel ik wil met mijn kinderen naar Costa Rica, niet omdat die camping in Nederland stom is, maar puur omdat 'de wereld zo lekker maakbaar is'.
Dan vind jij daar iets van toch? Ik ben op zoek naar waarom jij daar iets van vindt
Ieder klein wondje of huidplooi vol met maden en eitjes van een tiental tropische insecten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:20 schreef Twiitch het volgende:
Zes dagen en nachten vermist in een jungle en nog retarded ook. Ga de repatriëring maar alvast regelen.
Voetrot. Natte sokken, warm weer en binnen de kortste keren een flinke infectie. Kun je ook meteen niet meer lopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder klein wondje of huidplooi vol met maden en eitjes van een tiental tropische insecten.
Binnen een enkele nacht ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Voetrot. Natte sokken, warm weer en binnen de kortste keren een flinke infectie. Kun je ook meteen niet meer lopen.
Dat raam is geen kwestie van klimmen hè.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:48 schreef praadje het volgende:
Volgens haar ouders was zij niet het type dat zelf uit het raam zou klimmen
Ik had de foto's nog niet gezien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:07 schreef Za het volgende:
[..]
Dat raam is geen kwestie van klimmen hè.
Ah, ik dacht eerlijk gezegd ook dat ze eruit geklommen was omdat ze boven sliepen en daar uit het raam geklommen was. Maar het raam beneden stond open en aan de foto te zien stap je daar zo uit inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:21 schreef Za het volgende:
[..]
Haar ouders deden die uitspraak wanneer ik je post zo lees, en die waren ter plaatse meen ik.
Zou in principe gewoon moeten kunnen. Ligt er maar net aan hoe ‘oplettend’ je ouders zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Het is duidelijk dat jij geen hbo-opleiding hebt gevolgd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:43 schreef hoechst het volgende:
Hier heeft iemand zonder hbo een ontwikkelingsachterstand
Tja, dan lijkt het er toch op dat ze zelf op avontuur is gegaan. Ook aan de hand van het impulsieve gedrag wat bij haar aandoening hoort.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:55 schreef Loekie1 het volgende:
In dit artikel staat uitgebreide informatie.
Het raam was alleen van binnenuit open te maken:
A window in the room, which could only be opened from the inside, was found open.
https://www.malaymail.com(...)er-in-the-su/1778455
Er staat ook in dat ze in haar nachtkleding is gegaan, en dus niet snel iets anders heeft aangetrokken wat vreemd is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Tja, dan lijkt het er toch op dat ze zelf op avontuur is gegaan. Ook aan de hand van het impulsieve gedrag wat bij haar aandoening hoort.
Ja maar ja, ze had natuurlijk een ontwikkelingsachterstand dus misschien is dat niet eens in haar opgekomen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:04 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Er staat ook in dat ze in haar nachtkleding is gegaan, en dus niet snel iets anders heeft aangetrokken wat vreemd is.
Hoeft helemaal niet joh.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Tja, dan lijkt het er toch op dat ze zelf op avontuur is gegaan. Ook aan de hand van het impulsieve gedrag wat bij haar aandoening hoort.
Ah, we geven de ouders weer de schuld, want Loekie, die overal een postbus 51 spotje voor nodig heeft en het al niet kan handelen als Greenwheels een ander merk auto's is gaan gebruiken kan wel even beoordelen hoe ouders normaliter reageren als hun geestelijk beperkte kind in den vreemde verdwenen isquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:09 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind die ouders een beetje vreemd reageren, van 'dat doet mijn dochter niet', je weet toch niet wat je dochter in een vreemde omgeving doet? Impulsiviteit hoort bij de ziekte en ze was heel excited over de vakantie. Die moeder doet ook super emotioneel, meestal ben je in het begin heel nuchter, dan hou je je verstand erbij, de emoties komen later.
Maar ja, ik wil niet beginnen met de ouders te beschuldigen. Hopelijk wordt ze snel gevonden.
Dat zou ook nog wel eens kunnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet joh.
Jet lag, vroeg wakker, licht aan, buiten lopen mensen die er niets te zoeken hebben, zien het licht aan en een naïeve puber, gebaren haar het raam open te doen en je bent er.
Oh, Loekie heeft een aluhoedje?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, we geven de ouders weer de schuld, want Loekie, die overal een postbus 51 spotje voor nodig heeft en het al niet kan handelen als Greenwheels een ander merk auto's is gaan gebruiken kan wel even beoordelen hoe ouders normaliter reageren als hun geestelijk beperkte kind in den vreemde verdwenen is
Maar het raam kon toch alleen van binnenuit open? En zij was niet in staat dat zelf te doen wordt er gezegd. Of stond het raam misschien al een stukje open en hoefde ze er alleen maar tegen te duwen? Ik bedoel, jetlag, in een resort waar je je misschien veilig waant en je dus niet alles checkt en dubbelcheckt. Ik kan me een beetje indenken dat je dat als ouders over het hoofd ziet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:38 schreef Leandra het volgende:
Als zij en haar broers/zussen boven sliepen hoeft het niet heel vreemd te zijn dat ze niet doorhadden dat er beneden een raam geopend werd.
Dit is inderdaad wel merkwaardig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:29 schreef IriYe het volgende:
Ze kan in feite niks en doet niks zonder haar familie. Dan is het op z'n minst merkwaardig dat ze, zonder dat iemand ook maar wat hoort, terwijl notabene haar siblings bij haar sliepen, door het raam naarbuiten is gesmokkeld door een indringer.
Dan lag er geheid overal bloed.. daarbij gaat dat niet in alle stilte.quote:Op maandag 12 augustus 2019 04:53 schreef the-eye het volgende:
Kind had het raam open en een jaguar is naar binnen gegaan en heeft haar meegenomen.
IMO bestaan er geen ramen die wel door ongenoden van buitenaf open te maken zijn dmv een klink.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:55 schreef Loekie1 het volgende:
Het raam was alleen van binnenuit open te maken:
A window in the room, which could only be opened from the inside, was found open.
https://www.malaymail.com(...)er-in-the-su/1778455
quote:Op maandag 12 augustus 2019 13:48 schreef IriYe het volgende:
Shaman Khalid Mohamad said he believes the girl was lured by a genie, an invisible spirit believed by Muslims to inhabit the Earth and influence mankind by appearing in the form of humans or animals.
He said in the video that the genie was attracted to the girl because she has special needs and had chosen her as its step-child.
'Tonight I will ask for the spirit to return her from where (she was taken) and the condition they took her but they will ask for something in exchange. That will be between me and them. Most important now, the child will be released
[ afbeelding ]
https://www.dailymail.co.(...)ffer-10k-reward.html
Valt wel een beetje tegen dat jij dat kind daar 8 dagen geleden al niet bij die waterval gevonden hebt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:46 schreef Loekie1 het volgende:
She said: 'We had heard she was excited about seeing a waterfall when she arrived in the resort.
https://www.dailymail.co.(...)ice-sources-say.html
Hoe moeilijk kan het zijn?
It is not in an accessible placequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:46 schreef Loekie1 het volgende:
Hours before the body was found volunteer searcher Shirley Yap told MailOnline they were going to look around a waterfall.
She said: 'We had heard she was excited about seeing a waterfall when she arrived in the resort.
https://www.dailymail.co.(...)ice-sources-say.html
Hoe moeilijk kan het zijn?
Ik heb wel gezegd dat ze excited was over de omgeving en dus heel goed op eigen intiatief erop uit is gegaan en ik heb geopperd of ze ook stroomafwaarts hadden gekeken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt wel een beetje tegen dat jij dat kind daar 8 dagen geleden al niet bij die waterval gevonden hebt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de sjamaan heeft een genie haar gelokt...
Geest uit de fles dus.
Je weet helemaal niet of ze dat niet gelijk verteld hebben en verzint zelfs dat ze de boel niet goed hadden afgesloten en daar zelfs bewust over gelogen hebben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:51 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik heb wel gezegd dat ze excited was over de omgeving en dus heel goed op eigen intiatief erop uit is gegaan en ik heb geopperd of ze ook stroomafwaarts hadden gekeken.
Die ouders hebben waarschijnlijk niet willen toegeven dat ze de boel beter hadden moeten afsluiten en het is ook raar dat ze niet meteen verteld hebben dat ze graag die waterval wilde zien.
Zo'n geest neemt gewoon de vorm aan van een bekende natuurlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 11:58 schreef IriYe het volgende:
[..]![]()
Dat moet een bekende geest zijn geweest aangezien haar ouders beweren dat ze terughoudend en shy is tegenover vreemden.
Als een kind haar eigen kleren kan aantrekken, kan ze ook een raam openmaken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n geest neemt gewoon de vorm aan van een bekende natuurlijk
Overigens denk ik wel dat hun dochter meer kon dan ze dachten, en misschien had ze gewoon goed opgelet bij het testen van het openen van de ramen.
Nou, ik heb mijn 8-jarige, die zichzelf uitstekend kan aankleden, net even laten proberen of hij de Axa Oyster op de balkondeur open kon krijgen, maar dat lukte niet, hij kreeg hem niet verder dan de kierstand.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:09 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Als een kind haar eigen kleren kan aantrekken, kan ze ook een raam openmaken.
Ach, Loekie1 weet hier altijd hoe het beter kan tijdens zoekacties en zou zelf altijd dit of dat hebben gedaan. Gewoon laten gaan, internetheld die het altijd beter weet bij vermiste kinderen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet of ze dat niet gelijk verteld hebben en verzint zelfs dat ze de boel niet goed hadden afgesloten en daar zelfs bewust over gelogen hebben.
En dat voor iemand die niet om kan gaan met de knipperlichtschakelaar van een auto en daar zelfs het bedrijf (greenwheels) de schuld van wil geven.
Maar goed, misschien is die onaflatende drang een ander de schuld te geven ook wel iets dat je makkelijk op anderen projecteert, zelfs als hun kind kwijt is in de jungle.
Geeft ook maar weer aan dat je echt geen flauw idee hebt; als je kind kwijt is dan ga je geen afweging maken of je wel of niet moet vertellen dat de boel niet goed afgesloten was.
Daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n geest neemt gewoon de vorm aan van een bekende natuurlijk
Overigens denk ik wel dat hun dochter meer kon dan ze dachten, en misschien had ze gewoon goed opgelet bij het testen van het openen van de ramen.
Dat het lichaam in goede conditie is aangetroffen is heel opvallend idd, want als je daar een week dood ligt ben je waarschijnlijk in verregaande staat van ontbinding.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 12:28 schreef IriYe het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
Haar lichaam is in 'goede conditie' aangetroffen. Toch knap hoe ze 'ongeschonden' bij haar geliefde waterval kon komen, alle enge beesten weet te ontlopen, en dat terwijl ze niks in haar eentje kon doen en gedesorienteerd is.
Of de geest uit de fles heeft haar er later neergelegd, je weet het niet.
Waarom de ouders het dan gelijk op ontvoering willen gooien terwijl daar geen enkel bewijs voor was, is dan nog de vraag.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:07 schreef UitStraling het volgende:
Misschien heeft ze dus nog wel dagenlang met haar verkleinde brein om haar moeder liggen huilen bij die waterval terwijl ze toch gezegd had dat ze daar graag heen wilde
Ja. Geen woord over haar kleding, of alleen haar onderbroek waarin ze ging slapen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:18 schreef FYazz het volgende:
Ach jee, wat sneu. Wel een einde aan de onzekerheid, al zal dat in het begin het verdriet niet minder maken.
Is het trouwens de officiële lezing dat ze naakt is gevonden? En lagen haar kleren dan ook in de buurt van de waterval waaruit eventueel op te maken valt dat ze wilde gaan zwemmen oid.
Anders is dat toch wel een apart gegeven.
Bij mij gaat het verhaal er ook niet in.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:49 schreef Za het volgende:
Is het erg dat ik niets van dit verhaal geloof?
quote:De 15-jarige Nora Quorin, het Frans-Iers meisje dat na een vermissing van tien dagen dood werd gevonden in een oerwoud in Maleisië, is gestorven aan inwendige bloedingen. Die werden waarschijnlijk veroorzaakt door honger en stress.
Volgens lokale autoriteiten heeft lijkschouwing uitgewezen dat geen sprake is geweest van seksueel misbruik. Dat heeft de Maleisische politie zojuist bekendgemaakt op een persconferentie. Er is volgens de politie ook een bewijs dat zij slachtoffer is geweest van een ontvoering, zoals haar familie vermoedde.
Het lichaam van het meisje werd afgelopen gevonden na een uitgebreide zoekactie in het oerwoud ten zuidoosten van de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur gevonden, tien dagen na haar vermissing.
Slordig! Dat klopt natuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:31 schreef Max23 het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)r-AAFQ2DN?li=BBoPOOe
[..]
Waar heb je dat gelezen? Dat ze een bepaalde handicap heeft wil nog niet zeggen dat ze een angstig persoontje was.quote:Elke avond moest ze gerust gesteld worden ivm haar angst en onrust, in een vreemde omgeving zou die angst en onrust alleen maar toenemen.
Nee ik denk dat de ouders er klaar me waren en het kind helaas op deze manier eindigt .quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:49 schreef Za het volgende:
Is het erg dat ik niets van dit verhaal geloof?
Een meisje met een ernstige hersenaandoening, en aangeboren spierzwakte, extreem angstig, zou een raam ontgrendelen en bij nacht ontsnappen, in de jungle van Maleisie op weg naar een waterval?
Elke avond moest ze gerust gesteld worden ivm haar angst en onrust, in een vreemde omgeving zou die angst en onrust alleen maar toenemen.
Ze zou dan nog veel meer haar toevlucht zoeken tot haar ouders, ipv via een raam het resort te verlaten op weg naar een waterval. Geen sporen van inbraak ook.
Je zou inderdaad in die richting kunnen gaan denken maar wie heeft Nora dan kunnen brengen op de plaats waar zij uiteindelijk is gevonden?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:16 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee ik denk dat de ouders er klaar me waren en het kind helaas op deze manier eindigt .
Doet me denken aan de zaak van dat meisje van 5 jaar die nu nog steeds zoek is en de ouders constant in de media is .
Het meisje dat ze een slaapspuitje hadden gegeven zodat de ouders lekker even weg kunnen gaan.
Oei, glad ijs. Maar aan zulke afschuwelijke scenario’s denk je alleen aan in films of iets. Niet aan een gewoon gezin.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:16 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee ik denk dat de ouders er klaar me waren en het kind helaas op deze manier eindigt .
Doet me denken aan de zaak van dat meisje van 5 jaar die nu nog steeds zoek is en de ouders constant in de media is .
Het meisje dat ze een slaapspuitje hadden gegeven zodat de ouders lekker even weg kunnen gaan.
Je moet eens weten wat mensen in staat zijn te kunnen doen als ze voor hun zelf moeten beschermen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:59 schreef gynaika het volgende:
[..]
Je zou inderdaad in die richting kunnen gaan denken maar wie heeft Nora dan kunnen brengen op de plaats waar zij uiteindelijk is gevonden?
Deze plek is heel moeilijk te bereiken, de weg er naar toe is bijzonder moeilijk begaanbaar. Dat pad is al heel lastig voor inheemsen dus laat staan voor mensen die daar geheel onbekend zijn.
Mijn moeder heeft in de gezondheidszorg gewerkt met kinderen .quote:Op zondag 18 augustus 2019 09:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oei, glad ijs. Maar aan zulke afschuwelijke scenario’s denk je alleen aan in films of iets. Niet aan een gewoon gezin.
Ik kan de gedachtengangen wel volgen, maar vindt het nogal wat om in zo’n situatie letterlijk naar de ouders te kijken. Daar wil ik niet aan.quote:Op zondag 18 augustus 2019 10:33 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft in de gezondheidszorg gewerkt met kinderen .
Je wilt niet weten hoeveel kinderen later door hun lot worden overgelaten .
Terwijl de ouders graag het kind geboren wilde hebben terwijl de dokter heeft gezegt dat het kind ziek of zwaar invalide geboren worden.
Me moeder is er mee gestopt.
Zal een paar voorbeelden noemen.
Baby met open rug
Baby doof en blind
Baby armen en of benen missen .
Baby met misvormde hoofd
Baby zonder hersesn.
Allemaal achtergelaten .
Allemaal geboren en zonder liefde van hun ouders laten verrotte in de wereld ergens in een kinderopvang huis.
Dit was ook de uitspraak van Hitler .
Kinderen die met zwaar lichamelijk of geestelijk letsel worden geboren kunnen beter uit hun leiden verlost worden.
De maatschappij en of de familie druk zal zo groot worden dat het kind vroeg of later toch alleen komt te staan.
Een erg groot uitspraak tot je dus deze kinderen ziet in zo op vanghuis .
Ik wil dat niet tegenspreken, vind het alleen moeilijk om het te begrijpen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 10:28 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat mensen in staat zijn te kunnen doen als ze voor hun zelf moeten beschermen.
Vrouwen kunnen op een oer sterk worden door met beton en stalen h balken te gooien als hun kind er onder ligt .
Vergis je niet in wat een mens echt kan doen.
Je wilt daar niet aan omdat je dan het ergste in de mens gaat zien.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan de gedachtengangen wel volgen, maar vindt het nogal wat om in zo’n situatie letterlijk naar de ouders te kijken. Daar wil ik niet aan.
Ik heb ook stages gelopen bij woonplekken voor verstandelijk gehandicapten. Er is altijd wat.
Sommigen komen inderdaad uit een heel ‘apart’ gezin. Ik durf te wedden dat ook zulke ouders weleens hebben gedacht: Had ik maar...
Zo lang er mensen zijn die geloven in een geest in een fles en zelfs deze mensen oproepen ?quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:37 schreef IriYe het volgende:
'Het kind is goed onderzocht. De Engelse en Franse politie zaten er met de neus bovenop, zo ook bij de autopsie. Zij waren tevreden over de eindconclusie.
Lekker makkelijk, wijzen naar de Maleisische autoriteiten en het afdoen als achterlijk land..
Madeleine McCann was 3 jaar.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:50 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Dit word ook zo gebed zonder einde net als het 5jaar kind wat verdwenen is op dat hotel wat nooit niet meer is gevonden maar wel elk jaar weer terug in het nieuws komt.
Ik was de naam kwijt en zoeken was ik de lui er voor.quote:
Het is heel vermoeiend om mensen die te lui zijn de juiste informatie te willen zoeken te corrigeren.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:13 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ik was de naam kwijt en zoeken was ik de lui er voor.
Geageerd dan lekker niet dan word je er ook niet moe van .quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:15 schreef IriYe het volgende:
[..]
Het is heel vermoeiend om mensen die te lui zijn de juiste informatie te willen zoeken te corrigeren.
Of jij reageert pas wanneer je de juiste informatie hebt. Doei.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:15 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Geageerd dan lekker niet dan word je er ook niet moe van .
Doei.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:16 schreef IriYe het volgende:
[..]
Of jij reageert pas wanneer je de juiste informatie hebt.
Te lui om een naam te zoeken maar wel genoeg adem en lef om de ouders te beschuldigen in schrijftaal waar een kind van twaalf zich voor zou schamen, ok.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:13 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ik was de naam kwijt en zoeken was ik de lui er voor.
Maar goed inderdaad deze persoon .
Verschrikkelijk .
En ik ben dyslexie ?quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te lui om een naam te zoeken maar wel genoeg adem en lef om de ouders te beschuldigen in schrijftaal waar een kind van twaalf zich voor zou schamen, ok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |