Ik kan de gedachtengangen wel volgen, maar vindt het nogal wat om in zo’n situatie letterlijk naar de ouders te kijken. Daar wil ik niet aan.quote:Op zondag 18 augustus 2019 10:33 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft in de gezondheidszorg gewerkt met kinderen .
Je wilt niet weten hoeveel kinderen later door hun lot worden overgelaten .
Terwijl de ouders graag het kind geboren wilde hebben terwijl de dokter heeft gezegt dat het kind ziek of zwaar invalide geboren worden.
Me moeder is er mee gestopt.
Zal een paar voorbeelden noemen.
Baby met open rug
Baby doof en blind
Baby armen en of benen missen .
Baby met misvormde hoofd
Baby zonder hersesn.
Allemaal achtergelaten .
Allemaal geboren en zonder liefde van hun ouders laten verrotte in de wereld ergens in een kinderopvang huis.
Dit was ook de uitspraak van Hitler .
Kinderen die met zwaar lichamelijk of geestelijk letsel worden geboren kunnen beter uit hun leiden verlost worden.
De maatschappij en of de familie druk zal zo groot worden dat het kind vroeg of later toch alleen komt te staan.
Een erg groot uitspraak tot je dus deze kinderen ziet in zo op vanghuis .
Ik wil dat niet tegenspreken, vind het alleen moeilijk om het te begrijpen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 10:28 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat mensen in staat zijn te kunnen doen als ze voor hun zelf moeten beschermen.
Vrouwen kunnen op een oer sterk worden door met beton en stalen h balken te gooien als hun kind er onder ligt .
Vergis je niet in wat een mens echt kan doen.
Je wilt daar niet aan omdat je dan het ergste in de mens gaat zien.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan de gedachtengangen wel volgen, maar vindt het nogal wat om in zo’n situatie letterlijk naar de ouders te kijken. Daar wil ik niet aan.
Ik heb ook stages gelopen bij woonplekken voor verstandelijk gehandicapten. Er is altijd wat.
Sommigen komen inderdaad uit een heel ‘apart’ gezin. Ik durf te wedden dat ook zulke ouders weleens hebben gedacht: Had ik maar...
Zo lang er mensen zijn die geloven in een geest in een fles en zelfs deze mensen oproepen ?quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:37 schreef IriYe het volgende:
'Het kind is goed onderzocht. De Engelse en Franse politie zaten er met de neus bovenop, zo ook bij de autopsie. Zij waren tevreden over de eindconclusie.
Lekker makkelijk, wijzen naar de Maleisische autoriteiten en het afdoen als achterlijk land..
Madeleine McCann was 3 jaar.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:50 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Dit word ook zo gebed zonder einde net als het 5jaar kind wat verdwenen is op dat hotel wat nooit niet meer is gevonden maar wel elk jaar weer terug in het nieuws komt.
Ik was de naam kwijt en zoeken was ik de lui er voor.quote:
Het is heel vermoeiend om mensen die te lui zijn de juiste informatie te willen zoeken te corrigeren.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:13 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ik was de naam kwijt en zoeken was ik de lui er voor.
Geageerd dan lekker niet dan word je er ook niet moe van .quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:15 schreef IriYe het volgende:
[..]
Het is heel vermoeiend om mensen die te lui zijn de juiste informatie te willen zoeken te corrigeren.
Of jij reageert pas wanneer je de juiste informatie hebt. Doei.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:15 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Geageerd dan lekker niet dan word je er ook niet moe van .
Doei.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:16 schreef IriYe het volgende:
[..]
Of jij reageert pas wanneer je de juiste informatie hebt.
Te lui om een naam te zoeken maar wel genoeg adem en lef om de ouders te beschuldigen in schrijftaal waar een kind van twaalf zich voor zou schamen, ok.quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:13 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ik was de naam kwijt en zoeken was ik de lui er voor.
Maar goed inderdaad deze persoon .
Verschrikkelijk .
En ik ben dyslexie ?quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te lui om een naam te zoeken maar wel genoeg adem en lef om de ouders te beschuldigen in schrijftaal waar een kind van twaalf zich voor zou schamen, ok.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |