abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188431655
Verschrikkelijk. Wel fijn dat er een einde aan de onzekerheid van de ouders gekomen is.
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 21:49:32 #102
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_188431833
Triest. Zeker als het gaat om jeugd.
pi_188439897
'The cruelty of Nora being taken away is unbearable': Nora Quoirin's parents say their girl 'touched the world' as they thank searchers - but demand to know if her naked body was missed by police or dumped near Malaysian waterfall by criminal
https://www.dailymail.co.(...)thank-searchers.html

Ik denk ook dat ze er later is neergelegd. Wel heel toevallig dat ze ineens gevonden wordt nadat er een beloning werd uitgeloofd.
Een vrijwilliger zei dat de ouders hadden gezegd dat ze exited was om die waterval te bezoeken, en hop, daar is ze ineens, terwijl die omgeving al eerder volledig is onderzocht. Haar lichaam intact.
Ik geloof niet dat zij in haar eentje bij de bewuste waterval kon komen. Jungle-experts hebben al de grootste moeite om daar te komen, laat staan een meisje, dat volgens zeggen, nog niet eens zelfstandig een raam open zou krijgen en de omgeving niet kent.

Het kind ging alleen in haar onderbroek naar bed.
Later werd er gezegd dat ze in haar nightdress ertussenuit geknepen is.
Ze is compleet naakt gevonden, intact.

Ik hoop niet dat de ouders de reddingswerkers gaan beschuldigen vanwege nalatigheid. De mensen daar hebben er alles aan gedaan om haar te vinden, wat ze dus ook nog gelukt is in de jungle notabene.

Dit zaakje stinkt. En wat mij betreft mogen ze de ouders/siblings ook goed doorlichten.
pi_188440140
Ach jee, wat sneu. Wel een einde aan de onzekerheid, al zal dat in het begin het verdriet niet minder maken.

Is het trouwens de officiële lezing dat ze naakt is gevonden? En lagen haar kleren dan ook in de buurt van de waterval waaruit eventueel op te maken valt dat ze wilde gaan zwemmen oid.
Anders is dat toch wel een apart gegeven.
pi_188440232
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 11:18 schreef FYazz het volgende:
Ach jee, wat sneu. Wel een einde aan de onzekerheid, al zal dat in het begin het verdriet niet minder maken.

Is het trouwens de officiële lezing dat ze naakt is gevonden? En lagen haar kleren dan ook in de buurt van de waterval waaruit eventueel op te maken valt dat ze wilde gaan zwemmen oid.
Anders is dat toch wel een apart gegeven.
Ja. Geen woord over haar kleding, of alleen haar onderbroek waarin ze ging slapen.
pi_188442233
Nora’s ouders vragen zich af of kidnapper haar naakte lichaam in jungle dumpte: Frans gerecht opent onderzoek naar ontvoering:

https://www.hln.be/nieuws(...)ontvoering~a2c053fc/
  woensdag 14 augustus 2019 @ 13:53:24 #107
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_188442472
Triest.
pi_188455341
In tien dagen tijd verhongerd in de jungle, wie beweerde ook alweer dat je prima met verstandelijke gehandicapten de jungle in kan op vakantie?
  donderdag 15 augustus 2019 @ 09:09:18 #109
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_188455520
wtf doe je daar als 15-jarige gehandicapte dan
pi_188455903
De Frans-Britse tiener Nora Quorin (15), die eergisteren na een vermissing van tien dagen levenloos werd aangetroffen in een vrijwel ontoegankelijk moerasgebied in de buurt van een resort in Maleisië, is in de jungle verhongerd. Dat heeft een autopsie van 12 uur uur door vier lijkschouwers uitgewezen. De artsen die het stoffelijk overschot onderzochten sluiten een misdrijf uit. Dat is zojuist bekendgemaakt op een persconferentie in Maleisië.

https://www.ad.nl/buitenl(...)e-maleisie~added3a1/
pi_188455969
Is het erg dat ik niets van dit verhaal geloof?

Een meisje met een ernstige hersenaandoening, en aangeboren spierzwakte, extreem angstig, zou een raam ontgrendelen en bij nacht ontsnappen, in de jungle van Maleisie op weg naar een waterval?

Elke avond moest ze gerust gesteld worden ivm haar angst en onrust, in een vreemde omgeving zou die angst en onrust alleen maar toenemen.
Ze zou dan nog veel meer haar toevlucht zoeken tot haar ouders, ipv via een raam het resort te verlaten op weg naar een waterval. Geen sporen van inbraak ook.

[ Bericht 67% gewijzigd door Za op 15-08-2019 10:09:48 ]
pi_188456349
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:49 schreef Za het volgende:

Bij mij gaat het verhaal er ook niet in.
pi_188456484
British schoolgirl Nora Quoirin was wandering ALIVE for a WEEK before she died from internal bleeding caused by starvation after she got lost in Malaysian jungle, post-mortem reveals, as police say there is no sign she was kidnapped

Tragic teenager Nora Quiorin was alive in the Malaysian jungle for a week while rescue teams desperately searched for her before she died from intestinal damage likely caused by hunger and stress, police revealed today.

The 15-year-old had no signs of physical or sexual violence on her body, pathologists said after a 12-hour autopsy, quashing fears that she could have been kidnapped and killed before her remains were dumped.

But the post-mortem result will add further agony for parents Sebastien and Meabh, as it means she could have been found alive if search teams had got to her in time.
https://www.dailymail.co.(...)arving.html#comments

Ben benieuwd of de familie met deze uitkomst kan dealen.of dat ze hoe dan ook de vinger blijven wijzen naar de politie/onderzoekteam etc. Ze hebben hun eigen nalatigheid proberen af te schuiven op een ontvoerder. Triest maar waar.

Kan er nog steeds niet bij dat zij, met al haar handicaps, precies bij de waterval terecht is gekomen met enkel wat schrammetjes en blauwe plekken. [verslag van de hiker die haar vond] :N
  donderdag 15 augustus 2019 @ 10:40:52 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188456516
Als ze hongerend heeft lopen zwerven kan dat wel verklaren waarom ze eerder niet gevonden is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_188457147
https://www.msn.com/nl-nl(...)r-AAFQ2DN?li=BBoPOOe

quote:
De 15-jarige Nora Quorin, het Frans-Iers meisje dat na een vermissing van tien dagen dood werd gevonden in een oerwoud in Maleisië, is gestorven aan inwendige bloedingen. Die werden waarschijnlijk veroorzaakt door honger en stress.

Volgens lokale autoriteiten heeft lijkschouwing uitgewezen dat geen sprake is geweest van seksueel misbruik. Dat heeft de Maleisische politie zojuist bekendgemaakt op een persconferentie. Er is volgens de politie ook een bewijs dat zij slachtoffer is geweest van een ontvoering, zoals haar familie vermoedde.

Het lichaam van het meisje werd afgelopen gevonden na een uitgebreide zoekactie in het oerwoud ten zuidoosten van de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur gevonden, tien dagen na haar vermissing.
pi_188459479
quote:
Slordig! Dat klopt natuurlijk niet.

Bij de bron van het artikel (RTL Nieuws) is het inmiddels wel aangepast:

"....Er is volgens de politie ook geen bewijs dat zij slachtoffer is geweest van een ontvoering, zoals haar familie vermoedde....."

Bron: RTL Nieuws
pi_188460357
quote:
Elke avond moest ze gerust gesteld worden ivm haar angst en onrust, in een vreemde omgeving zou die angst en onrust alleen maar toenemen.
Waar heb je dat gelezen? Dat ze een bepaalde handicap heeft wil nog niet zeggen dat ze een angstig persoontje was.
Ik vraag me af of haar handicap ervoor zorgde dat haar hongergevoel niet erg opdringerig was. Anders zou ze toch wel wat gevonden hebben in de jungle om te eten? Haar darmen waren zo goed als leeg.
Inderdaad vreemd dat ze helemaal naakt gevonden is. Misschien gedesorienteerd geraakt en alles uitgetrokken.
pi_188460622
Quoirin family still 'cannot understand' Nora's disappearance after post-mortem results released
https://www.belfasttelegr(...)leased-38406180.html

Artikel gisteren;
Nóra Quoirin: ‘It is not possible she would have willingly left with a stranger’
https://www.irishtimes.co(...)a-stranger-1.3986466
pi_188480432
British police did their OWN investigation at resort where Nora Quoirin vanished after Malaysian cops downplayed the family's kidnapping fears before she was found starved to death
https://www.dailymail.co.(...)resort-vanished.html
pi_188493878
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:49 schreef Za het volgende:

Een meisje met een ernstige hersenaandoening, en aangeboren spierzwakte, extreem angstig, zou een raam ontgrendelen en bij nacht ontsnappen, in de jungle van Maleisie op weg naar een waterval?

Ze zou dan nog veel meer haar toevlucht zoeken tot haar ouders, ipv via een raam het resort te verlaten op weg naar een waterval. Geen sporen van inbraak ook.
Nee ik denk dat de ouders er klaar me waren en het kind helaas op deze manier eindigt .
Doet me denken aan de zaak van dat meisje van 5 jaar die nu nog steeds zoek is en de ouders constant in de media is .
Het meisje dat ze een slaapspuitje hadden gegeven zodat de ouders lekker even weg kunnen gaan.
pi_188500936
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:16 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Nee ik denk dat de ouders er klaar me waren en het kind helaas op deze manier eindigt .
Doet me denken aan de zaak van dat meisje van 5 jaar die nu nog steeds zoek is en de ouders constant in de media is .
Het meisje dat ze een slaapspuitje hadden gegeven zodat de ouders lekker even weg kunnen gaan.
Je zou inderdaad in die richting kunnen gaan denken maar wie heeft Nora dan kunnen brengen op de plaats waar zij uiteindelijk is gevonden?

Deze plek is heel moeilijk te bereiken, de weg er naar toe is bijzonder moeilijk begaanbaar. Dat pad is al heel lastig voor inheemsen dus laat staan voor mensen die daar geheel onbekend zijn.
pi_188500948
Het hoeft natuurlijk geen vreemde te zijn hè, door wie ze gelokt zou zijn.
Die familie heeft gegarandeerd bij aankomst bij dat resort personeel of mensen in de omgeving daar ontmoet. Dat kunnen voor dat meisje toch al bekenden zijn die vriendelijk voor haar waren.
Dat raam, dat alleen van binnen open te maken was, is dan óf toch door har geopend of nooit helemaal gesloten geweest.
Als een semi-bekende kwade bedoelingen heeft gehad én het meisje kende, heeft die haar er misschien toe gezet naar buiten te komen.

De gebeurtenis is wel echt heel vreemd. Je zou denken dat de ouders haar door en door kennen maar ook zij kunnen natuurlijk niet alles voorspellen wat ze doet of wilt. :N
pi_188500957
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 18:16 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Oei, glad ijs. Maar aan zulke afschuwelijke scenario’s denk je alleen aan in films of iets. Niet aan een gewoon gezin. :{
pi_188501881
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 08:59 schreef gynaika het volgende:

[..]

Je zou inderdaad in die richting kunnen gaan denken maar wie heeft Nora dan kunnen brengen op de plaats waar zij uiteindelijk is gevonden?

Deze plek is heel moeilijk te bereiken, de weg er naar toe is bijzonder moeilijk begaanbaar. Dat pad is al heel lastig voor inheemsen dus laat staan voor mensen die daar geheel onbekend zijn.
Je moet eens weten wat mensen in staat zijn te kunnen doen als ze voor hun zelf moeten beschermen.

Vrouwen kunnen op een oer sterk worden door met beton en stalen h balken te gooien als hun kind er onder ligt .
Vergis je niet in wat een mens echt kan doen.
pi_188501938
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2019 09:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oei, glad ijs. Maar aan zulke afschuwelijke scenario’s denk je alleen aan in films of iets. Niet aan een gewoon gezin. :{
Mijn moeder heeft in de gezondheidszorg gewerkt met kinderen .
Je wilt niet weten hoeveel kinderen later door hun lot worden overgelaten .
Terwijl de ouders graag het kind geboren wilde hebben terwijl de dokter heeft gezegt dat het kind ziek of zwaar invalide geboren worden.
Me moeder is er mee gestopt.
Zal een paar voorbeelden noemen.

Baby met open rug
Baby doof en blind
Baby armen en of benen missen .
Baby met misvormde hoofd
Baby zonder hersesn.
Allemaal achtergelaten .
Allemaal geboren en zonder liefde van hun ouders laten verrotte in de wereld ergens in een kinderopvang huis.

Dit was ook de uitspraak van Hitler .
Kinderen die met zwaar lichamelijk of geestelijk letsel worden geboren kunnen beter uit hun leiden verlost worden.
De maatschappij en of de familie druk zal zo groot worden dat het kind vroeg of later toch alleen komt te staan.

Een erg groot uitspraak tot je dus deze kinderen ziet in zo op vanghuis .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')