Ja. Geen woord over haar kleding, of alleen haar onderbroek waarin ze ging slapen.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 11:18 schreef FYazz het volgende:
Ach jee, wat sneu. Wel een einde aan de onzekerheid, al zal dat in het begin het verdriet niet minder maken.
Is het trouwens de officiële lezing dat ze naakt is gevonden? En lagen haar kleren dan ook in de buurt van de waterval waaruit eventueel op te maken valt dat ze wilde gaan zwemmen oid.
Anders is dat toch wel een apart gegeven.
Bij mij gaat het verhaal er ook niet in.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:49 schreef Za het volgende:
Is het erg dat ik niets van dit verhaal geloof?
quote:De 15-jarige Nora Quorin, het Frans-Iers meisje dat na een vermissing van tien dagen dood werd gevonden in een oerwoud in Maleisië, is gestorven aan inwendige bloedingen. Die werden waarschijnlijk veroorzaakt door honger en stress.
Volgens lokale autoriteiten heeft lijkschouwing uitgewezen dat geen sprake is geweest van seksueel misbruik. Dat heeft de Maleisische politie zojuist bekendgemaakt op een persconferentie. Er is volgens de politie ook een bewijs dat zij slachtoffer is geweest van een ontvoering, zoals haar familie vermoedde.
Het lichaam van het meisje werd afgelopen gevonden na een uitgebreide zoekactie in het oerwoud ten zuidoosten van de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur gevonden, tien dagen na haar vermissing.
Slordig! Dat klopt natuurlijk niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 11:31 schreef Max23 het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)r-AAFQ2DN?li=BBoPOOe
[..]
Waar heb je dat gelezen? Dat ze een bepaalde handicap heeft wil nog niet zeggen dat ze een angstig persoontje was.quote:Elke avond moest ze gerust gesteld worden ivm haar angst en onrust, in een vreemde omgeving zou die angst en onrust alleen maar toenemen.
Nee ik denk dat de ouders er klaar me waren en het kind helaas op deze manier eindigt .quote:Op donderdag 15 augustus 2019 09:49 schreef Za het volgende:
Is het erg dat ik niets van dit verhaal geloof?
Een meisje met een ernstige hersenaandoening, en aangeboren spierzwakte, extreem angstig, zou een raam ontgrendelen en bij nacht ontsnappen, in de jungle van Maleisie op weg naar een waterval?
Elke avond moest ze gerust gesteld worden ivm haar angst en onrust, in een vreemde omgeving zou die angst en onrust alleen maar toenemen.
Ze zou dan nog veel meer haar toevlucht zoeken tot haar ouders, ipv via een raam het resort te verlaten op weg naar een waterval. Geen sporen van inbraak ook.
Je zou inderdaad in die richting kunnen gaan denken maar wie heeft Nora dan kunnen brengen op de plaats waar zij uiteindelijk is gevonden?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:16 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee ik denk dat de ouders er klaar me waren en het kind helaas op deze manier eindigt .
Doet me denken aan de zaak van dat meisje van 5 jaar die nu nog steeds zoek is en de ouders constant in de media is .
Het meisje dat ze een slaapspuitje hadden gegeven zodat de ouders lekker even weg kunnen gaan.
Oei, glad ijs. Maar aan zulke afschuwelijke scenario’s denk je alleen aan in films of iets. Niet aan een gewoon gezin.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:16 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee ik denk dat de ouders er klaar me waren en het kind helaas op deze manier eindigt .
Doet me denken aan de zaak van dat meisje van 5 jaar die nu nog steeds zoek is en de ouders constant in de media is .
Het meisje dat ze een slaapspuitje hadden gegeven zodat de ouders lekker even weg kunnen gaan.
Je moet eens weten wat mensen in staat zijn te kunnen doen als ze voor hun zelf moeten beschermen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:59 schreef gynaika het volgende:
[..]
Je zou inderdaad in die richting kunnen gaan denken maar wie heeft Nora dan kunnen brengen op de plaats waar zij uiteindelijk is gevonden?
Deze plek is heel moeilijk te bereiken, de weg er naar toe is bijzonder moeilijk begaanbaar. Dat pad is al heel lastig voor inheemsen dus laat staan voor mensen die daar geheel onbekend zijn.
Mijn moeder heeft in de gezondheidszorg gewerkt met kinderen .quote:Op zondag 18 augustus 2019 09:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oei, glad ijs. Maar aan zulke afschuwelijke scenario’s denk je alleen aan in films of iets. Niet aan een gewoon gezin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |