quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:40 schreef aloa het volgende:
6 dagen in de jungle daar overleven lijkt mij niet te doen voor een 15 jarige met een geestelijke achterstand
Ik ben er ook bang voor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Iemand met een beperking is al bijna een week zoek in de jungle? Zou top zijn als ze haar nog levend terugvinden maar vrees wel het ergste...
Wat een dom gelulquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:43 schreef hoechst het volgende:
Hier heeft iemand zonder hbo een ontwikkelingsachterstand
Volgens haar ouders was zij niet het type dat zelf uit het raam zou klimmen en vertrekken en dat ze ook niet zou weten hoe ze hulp zou moeten zoeken staat er in het artikel. Dat geeft mij de indruk dat het een vrij bescheiden meisje is maar ja, dat is mijn interpretatie. Wie weet wat een meisje ondanks ontwikkel en leerachterstand in de puberteit doet in een vreemd land.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:44 schreef Loekie1 het volgende:
Is het een type dat, ondanks beperking, graag onverwachte en spannende dingen deed, niet bang? Is mij niet duidelijk tot nu toe.
Is zeker een optie.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:50 schreef Loekie1 het volgende:
Oké, je bent tiener, niet bang, komt aan in spannende omgeving, prachtige natuur, zaterdagavond moet je vroeg je bed in maar misschien heb je al in het vliegtuig geslapen, en dan ruik je de omgeving, en ben je hartstikke benieuwd. Je ouders willen wel dat je gaat slapen maar daar heb je geen zin in, even de omgeving bekijken!
Jij bent nooit in de jungle geweest in de nacht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:50 schreef Loekie1 het volgende:
Oké, je bent tiener, niet bang, komt aan in spannende omgeving, prachtige natuur, zaterdagavond moet je vroeg je bed in maar misschien heb je al in het vliegtuig geslapen, en dan ruik je de omgeving, en ben je hartstikke benieuwd. Je ouders willen wel dat je gaat slapen maar daar heb je geen zin in, even de omgeving bekijken!
Ik ben benieuwd op welk leeftijdsniveau ze functioneert.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:54 schreef praadje het volgende:
https://www.limburger.nl/(...)eisje-15-in-maleisie
Uit dit artikel; Het meisje zou anders zijn dan andere 15-jarigen: ‘Ze ziet er jonger uit, kan niet voor zichzelf zorgen en zal niet snappen wat er aan de hand is.’
Flikker toch op met dat soort achterlijke opmerkingen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:00 schreef Loekie1 het volgende:
And she was extremely excited about the family holiday in Malaysia
https://www.dailymail.co.(...)otprints-jungle.html
En dan moet je meteen naar bed bij aankomst. Niet zo slim.
Ja en je grote bek kun je beter dichthouden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso niet al te snugger om een ernstig verstandelijk gehandicapt meisje mee de jungle in te nemen, mensen denken vaak dat alles maakbaar is.
Naar een omheind resort...quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso niet al te snugger om een ernstig verstandelijk gehandicapt meisje mee de jungle in te nemen, mensen denken vaak dat alles maakbaar is.
Zeker, ze hadden thuis nooit moeten verlaten. Het gebeurt op de bestemming zoals nu of anders wel tijdens één van de twee reizen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Wat is er mis met een familiecamping in Spanje?quote:
Dus die familiecamping in Spanje vind jij wel goed? Waarom is een camping in Nederland niet voldoende en mag het zelfs tot Spanje?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er mis met een familiecamping in Spanje?
Collega van me ging met zijn tweeling van net een jaar oud rondtrekken in Costa Rica, zo'n mooi en veilig land en zijn vriendin sprak immers Spaans en zo'n mooie ervaring voor de kinderen, zo had hij het altijd gewild ook.
Ik denk dat die kinderen net zo blij waren geweest met een rammelaar van de Action maar goed de wereld moet maakbaar zijn
Niet helemaal..quote:
Hij deed het voor zijn kinderenquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus die familiecamping in Spanje vind jij wel goed? Waarom is een camping in Nederland niet voldoende en mag het zelfs tot Spanje?
Die collega van jou, ging niet naar Costa Rica omdat die tweeling van één jaar oud dat wilde![]()
Ik mis een argument in jouw cynische 'wereld moet maakbaar zijn' waarom iedereen lekker thuis moet blijven en vooral de wereld niet moet verkennen om daar rijker van te worden.
Is er een argument bij je mening?
Ik zou ook weglopen bij zo'n "villa". De halve wereld rondvliegen en dan zo'n neppe Arco lamp.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:39 schreef IriYe het volgende:
[ afbeelding ]
Nora and her family arrived at the sprawling resort, located 39 miles south of Kuala Lumpur, last Saturday before she went to sleep beside her siblings in an upstairs bedroom.
[ afbeelding ]
Nora's bedroom inside the Sora apartment at the Dusun Resort in Seremban, Malaysia, where she was sleeping with her siblings
[ afbeelding ]
Tragisch wel, denk je daar toch wat veiligheid en luxe in te bouwen zo te zien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:39 schreef IriYe het volgende:
[ afbeelding ]
Nora and her family arrived at the sprawling resort, located 39 miles south of Kuala Lumpur, last Saturday before she went to sleep beside her siblings in an upstairs bedroom.
[ afbeelding ]
Nora's bedroom inside the Sora apartment at the Dusun Resort in Seremban, Malaysia, where she was sleeping with her siblings
[ afbeelding ]
Ok, gekke collega denk ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij deed het voor zijn kinderen![]()
Dit doet me een beetje denken aan een ex vriendin; Ja ik trek een strak truitje aan in de Koptische wijk in Caďro, slaat werkelijk nergens op dat dat niet kan hoor.
Ok meid prima, ik koop even een AK-47 en dan ben ik er ook klaar voor
En toen was daar ineens die leuke grote kat met die mooie strepen op zijn vacht en die moest en zou ik even gaan aaien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:50 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind het niet getuigen van een overdosis gezond verstand.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ok, gekke collega denk ik.
Maar stel ik wil met mijn kinderen naar Costa Rica, niet omdat die camping in Nederland stom is, maar puur omdat 'de wereld zo lekker maakbaar is'.
Dan vind jij daar iets van toch? Ik ben op zoek naar waarom jij daar iets van vindt
Ieder klein wondje of huidplooi vol met maden en eitjes van een tiental tropische insecten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:20 schreef Twiitch het volgende:
Zes dagen en nachten vermist in een jungle en nog retarded ook. Ga de repatriëring maar alvast regelen.
Voetrot. Natte sokken, warm weer en binnen de kortste keren een flinke infectie. Kun je ook meteen niet meer lopen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder klein wondje of huidplooi vol met maden en eitjes van een tiental tropische insecten.
Binnen een enkele nacht ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 12:25 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Voetrot. Natte sokken, warm weer en binnen de kortste keren een flinke infectie. Kun je ook meteen niet meer lopen.
Dat raam is geen kwestie van klimmen hč.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:48 schreef praadje het volgende:
Volgens haar ouders was zij niet het type dat zelf uit het raam zou klimmen
Ik had de foto's nog niet gezien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 14:07 schreef Za het volgende:
[..]
Dat raam is geen kwestie van klimmen hč.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |