Ah, ik dacht eerlijk gezegd ook dat ze eruit geklommen was omdat ze boven sliepen en daar uit het raam geklommen was. Maar het raam beneden stond open en aan de foto te zien stap je daar zo uit inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 16:21 schreef Za het volgende:
[..]
Haar ouders deden die uitspraak wanneer ik je post zo lees, en die waren ter plaatse meen ik.
Zou in principe gewoon moeten kunnen. Ligt er maar net aan hoe ‘oplettend’ je ouders zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 11:02 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso niet al te snugger om een ernstig verstandelijk gehandicapt meisje mee de jungle in te nemen, mensen denken vaak dat alles maakbaar is.
Het is duidelijk dat jij geen hbo-opleiding hebt gevolgd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 10:43 schreef hoechst het volgende:
Hier heeft iemand zonder hbo een ontwikkelingsachterstand
Tja, dan lijkt het er toch op dat ze zelf op avontuur is gegaan. Ook aan de hand van het impulsieve gedrag wat bij haar aandoening hoort.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:55 schreef Loekie1 het volgende:
In dit artikel staat uitgebreide informatie.
Het raam was alleen van binnenuit open te maken:
A window in the room, which could only be opened from the inside, was found open.
https://www.malaymail.com(...)er-in-the-su/1778455
Er staat ook in dat ze in haar nachtkleding is gegaan, en dus niet snel iets anders heeft aangetrokken wat vreemd is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Tja, dan lijkt het er toch op dat ze zelf op avontuur is gegaan. Ook aan de hand van het impulsieve gedrag wat bij haar aandoening hoort.
Ja maar ja, ze had natuurlijk een ontwikkelingsachterstand dus misschien is dat niet eens in haar opgekomen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:04 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Er staat ook in dat ze in haar nachtkleding is gegaan, en dus niet snel iets anders heeft aangetrokken wat vreemd is.
Hoeft helemaal niet joh.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Tja, dan lijkt het er toch op dat ze zelf op avontuur is gegaan. Ook aan de hand van het impulsieve gedrag wat bij haar aandoening hoort.
Ah, we geven de ouders weer de schuld, want Loekie, die overal een postbus 51 spotje voor nodig heeft en het al niet kan handelen als Greenwheels een ander merk auto's is gaan gebruiken kan wel even beoordelen hoe ouders normaliter reageren als hun geestelijk beperkte kind in den vreemde verdwenen isquote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:09 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind die ouders een beetje vreemd reageren, van 'dat doet mijn dochter niet', je weet toch niet wat je dochter in een vreemde omgeving doet? Impulsiviteit hoort bij de ziekte en ze was heel excited over de vakantie. Die moeder doet ook super emotioneel, meestal ben je in het begin heel nuchter, dan hou je je verstand erbij, de emoties komen later.
Maar ja, ik wil niet beginnen met de ouders te beschuldigen. Hopelijk wordt ze snel gevonden.
Dat zou ook nog wel eens kunnen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet joh.
Jet lag, vroeg wakker, licht aan, buiten lopen mensen die er niets te zoeken hebben, zien het licht aan en een naïeve puber, gebaren haar het raam open te doen en je bent er.
Oh, Loekie heeft een aluhoedje?quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 19:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, we geven de ouders weer de schuld, want Loekie, die overal een postbus 51 spotje voor nodig heeft en het al niet kan handelen als Greenwheels een ander merk auto's is gaan gebruiken kan wel even beoordelen hoe ouders normaliter reageren als hun geestelijk beperkte kind in den vreemde verdwenen is
Maar het raam kon toch alleen van binnenuit open? En zij was niet in staat dat zelf te doen wordt er gezegd. Of stond het raam misschien al een stukje open en hoefde ze er alleen maar tegen te duwen? Ik bedoel, jetlag, in een resort waar je je misschien veilig waant en je dus niet alles checkt en dubbelcheckt. Ik kan me een beetje indenken dat je dat als ouders over het hoofd ziet.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:38 schreef Leandra het volgende:
Als zij en haar broers/zussen boven sliepen hoeft het niet heel vreemd te zijn dat ze niet doorhadden dat er beneden een raam geopend werd.
Dit is inderdaad wel merkwaardig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 21:29 schreef IriYe het volgende:
Ze kan in feite niks en doet niks zonder haar familie. Dan is het op z'n minst merkwaardig dat ze, zonder dat iemand ook maar wat hoort, terwijl notabene haar siblings bij haar sliepen, door het raam naarbuiten is gesmokkeld door een indringer.
Dan lag er geheid overal bloed.. daarbij gaat dat niet in alle stilte.quote:Op maandag 12 augustus 2019 04:53 schreef the-eye het volgende:
Kind had het raam open en een jaguar is naar binnen gegaan en heeft haar meegenomen.
IMO bestaan er geen ramen die wel door ongenoden van buitenaf open te maken zijn dmv een klink.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:55 schreef Loekie1 het volgende:
Het raam was alleen van binnenuit open te maken:
A window in the room, which could only be opened from the inside, was found open.
https://www.malaymail.com(...)er-in-the-su/1778455
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |