abonnement Unibet Coolblue
pi_188455006
quote:
12s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 21:49 schreef peterc het volgende:

[..]

de pitch, zit er niet in, ben niet zo happig op uitzenders, payrollers, they come and they go
de ambitie van 50.000k zit er niet meer in dus, en een investor is een deel van zijn inleg van 15k lost

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze pitch is hier destijds uitgebreid besproken. Ik denk niet dat er veel fokkers in zitten ....
pi_188455705
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 07:50 schreef paardendokter het volgende:

[..]

Deze pitch is hier destijds uitgebreid besproken. Ik denk niet dat er veel fokkers in zitten ....
Altijd weer leerzaam om terug te lezen, waarom we er niet ingestapt zijn, een hoog air-cyclist gehalte zonder zekerheden. Een wannabee ondernemer die er geen is, en ook niet gaat worden.


*O* w/

[ Bericht 0% gewijzigd door peterc op 15-08-2019 09:43:31 ]
pi_188455792
quote:
12s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 09:26 schreef peterc het volgende:

[..]

Altijd weer leerzaam om terug te lezen, waarom we er niet ingestapt zijn, een hoog air-cyclist gehalte zonder zekerheden. Een wannabee ondernemer die er geen is, en ook niet gaat worden.

*O* w/
Zijn 2e faillissement
pi_188456125
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 07:50 schreef paardendokter het volgende:

[..]

Deze pitch is hier destijds uitgebreid besproken. Ik denk niet dat er veel fokkers in zitten ....
Ook nog even nagelezen, ik was al weer vergeten hoe het zat. Is dus duidelijk een project dat niet door de groen licht commissie van FoK gekomen is maar ook nooit bij Collin had mogen passeren! Iemand met zon faillisementsverleden moet je niet opnieuw zonder enige zekerheid wederom de tassen vol met euro's mee geven!
pi_188456326
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 10:04 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ook nog even nagelezen, ik was al weer vergeten hoe het zat. Is dus duidelijk een project dat niet door de groen licht commissie van FoK gekomen is maar ook nooit bij Collin had mogen passeren! Iemand met zon faillisementsverleden moet je niet opnieuw zonder enige zekerheid wederom de tassen vol met euro's mee geven!
Hij heeft het toch nog 3 jaar volgehouden , dat is voor Collin begrippen nog niet zo slecht :7
Pecunia non olet
pi_188456443
OAMKB Heerlen open, bescheiden meegenomen
pi_188456447
OAMKB Heerlen in 2 min. vol.
pi_188456452
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 10:25 schreef obligataire het volgende:

[..]

Hij heeft het toch nog 3 jaar volgehouden , dat is voor Collin begrippen nog niet zo slecht :7
Mijn netto rendement bij Collin ligt nog ruim boven de 5% dus mij hoor je niet klagen. Maar dan gaan de projecten dus ook door de groenlicht Commitees van Collin, van FoK, en van NRDZ. :)
pi_188456810
Kwam er net achter dat Capital Circle de maandelijkse betaling een week eerder heeft gedaan.
De boekhouder is nu zeker op vakantie!
Wel netjes om het eerder te doen en niet later!

Voor wie nog een FitnessCenter met 2e hypotheek en materiële borg aandurft https://www.collincrowdfund.nl/happy-bodies-strijp-s/ staat nu open. Na 5 minuten 70% vol.

En na 50 minuten vol.

[ Bericht 22% gewijzigd door NaRegenDeZon op 15-08-2019 11:50:30 ]
pi_188457035
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 22:19 schreef zeeland6 het volgende:
KOM : MyTr**boker

St.Zekerheden 14-8-2019 21:21

De automatische incasso voor de (door-)betaling van de in augustus verschuldigde termijn is gestorneerd.

Vanuit Stichting Zekerheden Kapitaal op Maat is de ondernemer per email gesommeerd tot betaling van de voor augustus verschuldigde termijn.

Wij nemen aan dat de ondernemer kan reageren door zelf een update te plaatsen om de investeerders te informeren over waarom deze betalingsachterstand is ontstaan.
--------------

Vooral die laatste zin tekent de professionaliteit van KOM. .......
Nog een KOM project waar dit zelfde speelt: Rop**o Master Tailors.
pi_188457298
Wat is voor ons als investeerder beter als iemand persoonlijk failliet gaat of als hij in een wsnp traject komt? Of is het in beide gevallen een kansloze missie?
pi_188457459
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 11:40 schreef samlood het volgende:
Wat is voor ons als investeerder beter als iemand persoonlijk failliet gaat of als hij in een wsnp traject komt? Of is het in beide gevallen een kansloze missie?
Meestal allebei kansloos. Snel ander werk in loondienst vinden en daaruit een nieuwe terugbetalingsregeling werkt het beste.

[ Bericht 2% gewijzigd door KrekelJapie op 15-08-2019 12:06:42 ]
pi_188457509
HCN 4-sterren

quote:
Hartelijk dank voor uw investering van ¤ euro in project N*nzio P*lchinella.

Auto invest heeft m volledig geīnvesteerd. Bedrijf met goede reviews overigens (Dat door koper verkocht is): staat op nummer 169 van 3.000 restaurants in Amsterdam.

Gaat over 1 minuut open....


Edit: en vol
pi_188457551
Ondanks de verkorte toets HCN nog mee kunnen pakken, op het randje dus
pi_188457563
quote:
12s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:02 schreef peterc het volgende:
Ondanks de verkorte toets HCN nog mee kunnen pakken, op het randje dus
Idem.
pi_188457811
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 11:58 schreef Jaco078 het volgende:
HCN 4-sterren
[..]

Auto invest heeft m volledig geīnvesteerd. Bedrijf met goede reviews overigens (Dat door koper verkocht is): staat op nummer 169 van 3.000 restaurants in Amsterdam.

Gaat over 1 minuut open....

Edit: en vol
Ik heb hem ook meegenomen.
pi_188458023
Wat een eindeloos drama is en blijft het toch bij LdH project NPFC :(

quote:
Beste investeerder,

Er is geen nieuws te melden sinds de update van vorige maand. Zie hieronder.

De situatie bij NPFC is enigszins gewijzigd. Het bestuur van NPFC heeft de intentie uitgesproken het bedrijf te willen verkopen. NPFC is dientengevolge in gesprek met 2 potentiële kopers. Aangezien NPFC de afgelopen maanden wel degelijk een kleine winst heeft kunnen laten zien, is het uitgangspunt dat een eventuele koper ook de uitstaande schulden overneemt. Totdat duidelijk is of NPFC wordt verkocht en door wie, kunnen er geen terugbetalingen plaatsvinden. Zodra er meer bekend is, ontvangt u uiteraard direct bericht.

Verwachting
In de komende maanden, mits u dan nog terugbetalingen dient te ontvangen, sturen wij u elke maand een e-mail met een status update. Uiteraard melden wij ons ook direct als de situatie op wat voor manier dan ook wijzigt.

Indien u vragen of opmerkingen heeft over bovenstaande, schroom niet contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

***
Mooi dat er maandelijks een update is en dat de eerdere investeerders inmiddels zijn terugbetaald maar het blijft in mijn ogen niet kloppen dat het hele risico nu is neergelegd bij de investeerders die als laatste zijn ingestapt. LdH had de opbrengst en ontvangen rente over de totale lening gewoon moeten verdelen over alle investeerders die nog geld tegoed hadden. :R

[ Bericht 0% gewijzigd door Horsemen op 15-08-2019 13:13:58 ]
pi_188458387
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:46 schreef Horsemen het volgende:
LdH had de opbrengst en ontvangen rente over de totale lening gewoon moeten verdelen over alle investeerders die nog geld te goed hadden. :R
Ik zou eerder zeggen dat binnenkomende betalingen verdeeld hadden moeten worden over alle termijnbetalingen die op dat moment in achterstand waren. Op het moment dat de problemen zich voor het eerst manifesteerden waren er ook veel termijnbetalingen die nog in de toekomst lagen, en waar dus feitelijk nog geen sprake was van een achterstand. Die zouden in mijn ogen alleen in aanmerking komen voor een deel van de binnenkomende betalingen als er sprake zou zijn geweest van een daadwerkelijk faillissement.
Maar misschien bedoelde je dit ook met "alle investeerders die nog geld te goed hadden" ;)
pi_188458393
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:46 schreef Horsemen het volgende:
Wat een eindeloos drama is en blijft het toch bij LdH project NPFC :(
[..]

Mooi dat er maandelijks een update is en dat de eerdere investeerders inmiddels zijn terugbetaald maar het blijft in mijn ogen niet kloppen dat het hele risico nu is neergelegd bij de investeerders die als laatste zijn ingestapt. LdH had de opbrengst en ontvangen rente over de totale lening gewoon moeten verdelen over alle investeerders die nog geld te goed hadden. :R
Gelukkig heb ik mijn geld al terug van deze LDH partner.
Maar ik ben het wel met je ziens wijze eens.
pi_188458397
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 12:46 schreef Horsemen het volgende:
maar het blijft in mijn ogen niet kloppen dat het hele risico nu is neergelegd bij de investeerders die als laatste zijn ingestapt. LdH had de opbrengst en ontvangen rente over de totale lening gewoon moeten verdelen over alle investeerders die nog geld te goed hadden. :R
Dit klopt ook niet. Bij de eerste problemen hadden ze de totale schuld moeten bekijken en elke terugbetaling naar rato moeten verrekenen.
pi_188458431
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:14 schreef OpDieFiets het volgende:

[..]

Ik zou eerder zeggen dat binnenkomende betalingen verdeeld hadden moeten worden over alle termijnbetalingen die op dat moment in achterstand waren. Op het moment dat de problemen zich voor het eerst manifesteerden waren er ook veel termijnbetalingen die nog in de toekomst lagen, en waar dus feitelijk nog geen sprake was van een achterstand. Die zouden in mijn ogen alleen in aanmerking komen voor een deel van de binnenkomende betalingen als er sprake zou zijn geweest van een daadwerkelijk faillissement.
Maar misschien bedoelde je dit ook met "alle investeerders die nog geld te goed hadden" ;)
Dat zou van toepassing zijn als je investeerder daadwerkelijk geīnvesteerd had in het gepubliceerde project. Dit is bij Lendahand niet van toepassing. Je investeert in de partner NPFC.
pi_188458474
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:17 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]

Dat zou van toepassing zijn als je investeerder daadwerkelijk geīnvesteerd had in het gepubliceerde project. Dit is bij Lendahand niet van toepassing. Je investeert in de partner NPFC.
Dat klopt, maar je hebt wel een overeenkomst gesloten met een specifiek terugbetalingsschema.

Ik zeg dit overigens als investeerder die zelf nog geld te goed heeft van NPFC... ;)
pi_188458579
Verbouwing pand op Collin direct
https://www.collincrowdfund.nl/de-huischmeesters-b-v/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188458588
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:19 schreef OpDieFiets het volgende:

[..]

Dat klopt, maar je hebt wel een overeenkomst gesloten met een specifiek terugbetalingsschema.

Ik zeg dit overigens als investeerder die zelf nog geld te goed heeft van NPFC... ;)
Waarom zou je dit anders behandelen als ieder ander project (NPFC is natuurlijk gewoon 1 project/bedrijf) bij een andere platform. Als een project in de problemen komt worden toch altijd de opbrengsten verdeeld over alle investeerders die nog geld tegoed hebben (ook als er meerdere projecten lopen) en is het niet zo dat alleen investeerders in het oudste project hun geld terug krijgen? Er is bij mij geen enkel ander platform dat een default op deze onrechtvaardige manier afwikkelt.
pi_188458627
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:26 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Waarom zou je dit anders behandelen als ieder ander project (NPFC is natuurlijk gewoon 1 project/bedrijf) bij een andere platform. Als een project in de problemen komt worden toch altijd de opbrengsten verdeeld over alle investeerders die nog geld tegoed hebben en is het niet zo dat alleen investeerders in het oudste project hun geld terug krijgen? Er is bij mij geen enkel ander platform dat een default op deze onrechtvaardige manier afwikkelt.
Omdat er in de eerste plaats geen sprake is van een default (of in ieder geval was dat nog niet duidelijk toen de problemen begonnen), en in de tweede plaats omdat de structuur wel degelijk anders is dan een doorsnee project bij een ander platform. Je koopt namelijk bedrijfsobligaties met een specifiek terugbetalingsschema.
pi_188458636
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:26 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Waarom zou je dit anders behandelen als ieder ander project (NPFC is natuurlijk gewoon 1 project/bedrijf) bij een andere platform. Als een project in de problemen komt worden toch altijd de opbrengsten verdeeld over alle investeerders die nog geld tegoed hebben en is het niet zo dat alleen investeerders in het oudste project hun geld terug krijgen? Er is bij mij geen enkel ander platform dat een default op deze onrechtvaardige manier afwikkelt.
Ik ben ook niet gelukkig met de wijze waarop LaH dit afhandelt. Ik heb de NPFC leningen afgeschreven en dat betekent dat ik een fors negatief rendement op LaH ga maken. Als er naar rato afbetaald was, was ik er waarschijnlijk beter af gekomen.

Wat ik ook niet begrijp is waarom NPFC niet door gaat met afbetalen. Een potentiële overname is toch geen reden om niet aan je verplichtingen te voldoen.
pi_188458651
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:29 schreef OpDieFiets het volgende:

[..]

Omdat er in de eerste plaats geen sprake is van een default (of in ieder geval was dat nog niet duidelijk toen de problemen begonnen), en in de tweede plaats omdat de structuur wel degelijk anders is dan een doorsnee project bij een ander platform. Je koopt namelijk bedrijfsobligaties met een specifiek terugbetalingsschema.
Bij ieder ander platform/project is er ook een specifiek terugbetalingsschema, niets bijzonders dus...

Om een lang verhaal kort te maken, wat mij betreft klopt hier niets van en is het een erg onrechtvaardige manier van afhandelen van een probleem.
pi_188458692
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:31 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Bij ieder ander platform/project is er ook een specifiek terugbetalingsschema, niets bijzonders dus…
Ja, maar hier verschillen de terugbetalingsschema's dus per obligatie, en dus per investeerder.

Bedenk dat toen de problemen zich voor het eerst manifesteerden, het er naar uit zag dat het wellicht een tijdelijk probleem was. Zou het dan logisch geweest zijn om betalingen te verdelen over alle investeerders, ook die die op dat moment nog helemaal geen terugbetaling hadden moeten krijgen? Ik vind van niet, maar waarschijnlijk verschillen we van mening.
pi_188458723
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:30 schreef Faraday01 het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is waarom NPFC niet door gaat met afbetalen. Een potentiële overname is toch geen reden om niet aan je verplichtingen te voldoen.
Er wordt ook niet gesproken dat een eventueel overnamesom wordt aangewend om investeerders terug te betalen.
pi_188458784
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:34 schreef OpDieFiets het volgende:

[..]

Ja, maar hier verschillen de terugbetalingsschema's dus per obligatie, en dus per investeerder.

Bedenk dat toen de problemen zich voor het eerst manifesteerden, het er naar uit zag dat het wellicht een tijdelijk probleem was. Zou het dan logisch geweest zijn om betalingen te verdelen over alle investeerders, ook die die op dat moment nog helemaal geen terugbetaling hadden moeten krijgen? Ik vind van niet, maar waarschijnlijk verschillen we van mening.
Klopt, dat verschillen we inderdaad :P
Voor mij was het vanaf het eerste moment een probleem en ben ik er altijd vanuit gegaan dat dit niet tijdelijk zou zijn. Ik heb LdH hier dan ook vanaf het begin op gewezen. Maar nee, " De verwachting is op dit moment nog altijd dat alle terugbetalingen, inclusief rente, uiteindelijk door NPFC kunnen worden overgemaakt." LdH droomt rustig verder O-)
Inmiddels zijn we al meer dan 2 jaar verder :X :R
pi_188458887
Gisteren ook nog een update van KoM ontvangen m.b.t. Special Trees

quote:
Project 1058
De heer Van Kimmenade heeft hoger beroep aangetekend tegen de uitspraak op diens persoonlijke faillissement. Onze advocaat heeft daarop weer de nodige werkzaamheden uitgevoerd waaronder de rechtbank te voorzien van de nodige stukken.

Vandaag echter ontvingen wij het volgende bericht via Cer*s L*gal:
""
Zojuist belde ik de curator om te overleggen inzake Van de Kimmenade en hij informeerde mij dat het hoger beroep op zijn advies door de heer Van de Kimmenade is ingetrokken. Verder mogen wij binnenkort een betalingsvoorstel verwachten (voorstel crediteurenakkoord). Het hoger beroep gaat dus niet door, het faillissement is definitief.
""

Wij vernemen verder via de curator.
pi_188459044
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:26 schreef djh77 het volgende:
Verbouwing pand op Collin direct
https://www.collincrowdfund.nl/de-huischmeesters-b-v/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe stel ik dat in via internet/chrome op de telefoon of in Chrome op de PC? Wellicht een beetje off-topic vraag, maar ik vis in 95% van de gevallen echter het net v.w.b. de collin direct-leningen. Bedankt!
pi_188459170
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:04 schreef Jaco078 het volgende:

[..]

Hoe stel ik dat in via internet/chrome op de telefoon of in Chrome op de PC? Wellicht een beetje off-topic vraag, maar ik vis in 95% van de gevallen echter het net v.w.b. de collin direct-leningen. Bedankt!
Achter het net vissen gaat dit niet oplossen. Het is slechts een melding dat ccf een project op hun site plaatst. Je weet nog steeds niet wanneer ccf het project openzet. Je hebt enkel meer leestijd (meer dan de 48 uur).
pi_188459415
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:43 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Klopt, dat verschillen we inderdaad :P
Voor mij was het vanaf het eerste moment een probleem en ben ik er altijd vanuit gegaan dat dit niet tijdelijk zou zijn. Ik heb LdH hier dan ook vanaf het begin op gewezen. Maar nee, " De verwachting is op dit moment nog altijd dat alle terugbetalingen, inclusief rente, uiteindelijk door NPFC kunnen worden overgemaakt." LdH droomt rustig verder O-)
Inmiddels zijn we al meer dan 2 jaar verder :X :R
en het einde is ook nog lang niet in zicht, ook al zouden ze nog doorgaan met de maandtermijnen te verspreiden over 3a4 (het schema waar ze nu op zaten) dan zijn ze nog ruim een jaar bezig met aflossen

[ Bericht 1% gewijzigd door jsuijker op 15-08-2019 14:42:33 ]
pi_188459760
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 03:12 schreef djtiesto8 het volgende:

[..]

Bedankt voor het delen van deze pitch. Als ik op Collin kijk zie ik bij de toekomstige investeringskansen slechts een drietal projecten staan. Het project van V/d Vloed vind ik daar niet terug. Zie ik een incompleet overzicht op Collin, of heb je een speciale gave om deze links op te sporen? Just curious.

https://www.collincrowdfund.nl/#toekomstigeinvesteringskansen
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 10:33 schreef Crowd001 het volgende:

[..]

[..]

Ik ben ook wel hoor benieuwd naar de reactie van @:djh77 :Y

Op de Collin site zie ik het project inderdaad ook niet staan.

Verder zou een linkje zeker welkom zijn :)
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:14 schreef djh77 het volgende:

[..]

Achter het net vissen gaat dit niet oplossen. Het is slechts een melding dat ccf een project op hun site plaatst. Je weet nog steeds niet wanneer ccf het project openzet. Je hebt enkel meer leestijd (meer dan de 48 uur).
Terwijl iedereen hier van alles deelt is het jammer dat djh77 niet wil delen hoe hij de nieuwe projectjes ziet. Twee maanden geleden is dit ook al door meerdere mensen gevraagd maar geen reactie.

Djh77 bedankt voor je informatie maar jammer dat je het opzoeken hiervan voor je zelf wil houden.
pi_188459812
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 14:57 schreef Crowd001 het volgende:

[..]


[..]


[..]

Terwijl iedereen hier van alles deelt is het jammer dat djh77 niet wil delen hoe hij de nieuwe projectjes ziet. Twee maanden geleden is dit ook al door meerdere mensen gevraagd maar geen reactie.

Djh77 bedankt voor je informatie maar jammer dat je het opzoeken hiervan voor je zelf wil houden.
Hallo! Lees de spoiler van de laatste post eventjes. Hierin staat precies wat er nodig is...... Ik ben juist erg van het delen. Dat doe ik al enkele jaren. Nooit klachten geweest als er weer een geheime link werd geplaatst.
pi_188459925
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:03 schreef djh77 het volgende:

[..]

Hallo! Lees de spoiler van de laatste post eventjes. Hierin staat precies wat er nodig is...... Ik ben juist erg van het delen. Dat doe ik al enkele jaren. Nooit klachten geweest als er weer een geheime link werd geplaatst.
Mijn excuses, je hebt helemaal gelijk. Het was in het verleden al meermaals door verschillende mensen gevraagd vandaar mijn opmerking. Het klopt inderdaad dat je het vandaag gedeeld heb en dat ik een onterechte opmerking gemaakt heb.
pi_188460032
Nog even wat betreft LdH: persoonlijk maak ik me momenteel meer zorgen over de recente berichten over hoe de geexplodeerde markt voor microleningen in Cambodja op steeds grotere schaal in menselijke drama's lijkt te resulteren (volgens een recent rapport o.a. gedwongen huis- en landverkoop, kinderarbeid, etc). Deels zal de situatie specifiek zijn voor Cambodja, maar ik vraag me toch af of dergelijke ongewenste effecten ook niet in andere landen spelen...
pi_188460091
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 15:13 schreef Crowd001 het volgende:

[..]

Mijn excuses, je hebt helemaal gelijk. Het was in het verleden al meermaals door verschillende mensen gevraagd vandaar mijn opmerking. Het klopt inderdaad dat je het vandaag gedeeld heb en dat ik een onterechte opmerking gemaakt heb.
No problem. Ik zie niet altijd alle posts op het forum. Vermoedelijk gemist.
pi_188460528
Leuke pitch op funding circle:
"Sjaak van Noord is opgericht in 2009"
pi_188460788
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:03 schreef KrekelJapie het volgende:
Leuke pitch op funding circle:
"Sjaak van Noord is opgericht in 2009"
een klusjesman die geen nieuwe bak kan timmeren :G en die geen cijfers heeft over 2018 :W

[ Bericht 4% gewijzigd door zeeland6 op 15-08-2019 16:29:07 ]
pi_188460828
Goedemiddag,

Voor de gene die statistieken leuk vinden:

Hierbij mijn statistieken van GVE:
Aantal projecten 32
Default of in problemen 5.
Investeringsperiode (29 van de 32 projecten) 10-2014 t/m 3-2015

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188461592
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 16:23 schreef zeeland6 het volgende:

[..]

een klusjesman die geen nieuwe bak kan timmeren :G en die geen cijfers heeft over 2018 :W
Ach, hij vraagt niet te veel - tegen een redelijke rente, en hij zit in de goede markt en goede locatie. Dat zou toch los moeten lopen zou je zeggen. Neem hem klein mee, als ik er op tijd bij ben
pi_188463026
LDH ABii

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188468149
Is er iemand die ervaring heeft met Matching Capital? Beetje vergelijkbaar met sommige projecten op GVE met 1e hypotheek. Instap echter vanaf 10k. Volgens mij nog niet zo'n hele grote speler?!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188473169
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:56 schreef Jaco078 het volgende:
Is er iemand die ervaring heeft met Matching Capital? Beetje vergelijkbaar met sommige projecten op GVE met 1e hypotheek. Instap echter vanaf 10k. Volgens mij nog niet zo'n hele grote speler?!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even snel doorheen gescrolled maar klopt het dat er geen taxatie te vinden is bij de projecten?
pi_188473445
vandaag komen er weer 2 vastgoed projectjes open op GvE;

Uitbreiding Vastgoedportefeuille ziet er naar mijn idee beter uit dan die van Venlo of vergis ik me.
Uitbreiding Vastgoedportefeuille lijkt ook meer gedetailleerd en doordacht. Maar de lagere rentes lijken wel de nieuwe standaard, beetje jammer weer..
pi_188473471
Door de vakantie even een maandje er uit geweest.
Ik zie op GVE vastgoedleningen van 425K - 7,5% - LTV 73% - tweede hypotheekrecht
en 900.000 - 5% - LTV 71% - eerste hypotheekrecht.

Zitten jullie hier beide in? Of project met 2e hyp recht te risicovol en die van 900K te lage rente?
pi_188473655
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 08:40 schreef jsuijker het volgende:

[..]

Even snel doorheen gescrolled maar klopt het dat er geen taxatie te vinden is bij de projecten?
Zo op het eerste gezicht niet inderdaad. Misschien als je een account hebt. Lijkt een beetje op SIG qua principe.
pi_188473893
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 09:09 schreef Ron1986 het volgende:
vandaag komen er weer 2 vastgoed projectjes open op GvE;

Uitbreiding Vastgoedportefeuille ziet er naar mijn idee beter uit dan die van Venlo of vergis ik me.
Uitbreiding Vastgoedportefeuille lijkt ook meer gedetailleerd en doordacht. Maar de lagere rentes lijken wel de nieuwe standaard, beetje jammer weer..
Ik laat GvE project 20254 (vooralsnog?) lopen. Niet zozeer omdat het project mij niet aanstaat maar wel om dat ik het taxatierapport heb opgevraagd en dit tot op heden niet heb mogen inzien. Ook op later gestelde inhoudelijke vragen m.b.t. het taxatierapport heeft de geldnemer tot op heden niet aan GvE willen reageren. Niets ten nadele van GvE in dit geval (vragen netjes doorgegeven maar krijgen geen reactie) maar wel een geldnemer die niet wil reageren en klaarblijkelijk iets achter te houden heeft.

Ga dan lekker geld ophalen bij een bank en niet via crowdfunding denk ik dan. Een gemiste kans.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')