quote:
ricky is binnen hequote:
Het origineel was veel meer psychologisch. Nuanceverschillen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja snap ik niet goed verhaal over die kids spanning blijft erin niks mis mee.
Jaquote:
van Wolfswinkel misschien.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja
weet alleen niet of ik nog ga huilen van geluk vanavond
miss als ze ook nog een spits presenteren
lijkt wel een feestdag met al die nieuwe spelers.quote:
Ja net kerstmis zo maar ik word altijd heel emotioneel op dat soort momentenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
lijkt wel een feestdag met al die nieuwe spelers.
Ik word meestal emotioneel bij uien snijden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja net kerstmis zo maar ik word altijd heel emotioneel op dat soort momenten
doet toch altijd wel iets met me als er een speler weggaat of bijkomt
Empathisch vermogen bezit je wel, helaas beseft bijna niemand wat ze die ui aandoen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik word meestal emotioneel bij uien snijden.
Arme uien, dit hebben ze toch niet verdiend?
Save onions, eat more cows!
Ja mijn ui verander ik hooguit even met de feestdagen, maar daarna neem ik toch gewoon deze weer.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Empathisch vermogen bezit je wel, helaas beseft bijna niemand wat ze die ui aandoen.
Deze heb ik ook al sinds het beginquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn ui verander ik hooguit even met de feestdagen, maar daarna neem ik toch gewoon deze weer.
We zijn gewoon enorm aan elkaar verknocht, al die jaren!
Ik had hem al zeker 5 jaar voordat ik op FOK! kwam.
....rock bottom?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Deze heb ik ook al sinds het begin
Started from the bottom now we're here
DIK GEDRUKT IN HOOFDLETTERSquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]Dus toch tetten?
Kun je die tekst die aan mij gericht is dan in het rood doen?
Ow die luchtambtenaar is je neukertje?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:48 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt toestemming gegeven.
Staat zwart op wit
Ja, grote fout geweestquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen diepgang?
*Checkt pohi.
Ahhhhh bijna alleen DTS!
Nesteldrang? En heb je al iemand om een eitje mee uit te broeden?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, grote fout geweest
Al ben ik niet echt een nomaad, ik nestel graag op 1 plaats.
Hij heeft zichzelf nu wel verraden, niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die luchtambtenaar is je neukertje?
Behoorlijk!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:50 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf nu wel verraden, niet?
Nog geen blijvertje nee, jij had dat filipijnse meisje toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Nesteldrang? En heb je al iemand om een eitje mee uit te broeden?
Sowieso aardig doenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:51 schreef ToT het volgende:
Dus Fancy ligt wederzijds te hijgen met een modje.
Nu moeten we wel aardig tegen haar doen, anders heb je zo een note te pakken!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog geen blijvertje nee, jij had dat filipijnse meisje toch?
Awhhhquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]Mee getrouwd en die heeft inmiddels ook al een koter geworpen!
[ afbeelding ]Hier is hij al met de garantiepapieren van onze nieuwe strijkijzer bezig! Scheelt ons weer een hoop administratie!
Het is een lief modje. Dat deelt liever andere dingen uitquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:51 schreef ToT het volgende:
Dus Fancy ligt wederzijds te hijgen met een modje.
Nu moeten we wel aardig tegen haar doen, anders heb je zo een note te pakken!![]()
![]()
![]()
Skatjeeeeeeeeeequote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]Mee getrouwd en die heeft inmiddels ook al een koter geworpen!
[ afbeelding ]Hier is hij al met de garantiepapieren van onze nieuwe strijkijzer bezig! Scheelt ons weer een hoop administratie!
Echt wel!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
AwhhhMannetje wel al hoor
Je durft wel hoor met foto's van hem op fokquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
En ben je niet van hem onder de indruk: dikke tong naar jou!![]()
[ afbeelding ]
Haha awhhquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
[ afbeelding ]
Ja zou ik persoonlijk niet doen met al die zieke geesten hierquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je durft wel hoor met foto's van hem op fok
En die krulletjesquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
[ afbeelding ]
Mwah, nog wel nu hij nog zo klein is, maar als hij wat ouder wordt, word ik wel voorzichtiger hoor!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, nog wel nu hij nog zo klein is, maar als hij wat ouder wordt, word ik wel voorzichtiger hoor!
Niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we jouw 2 zonen zien?
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wow, serieus? Ziet er al wel wat ouder uit, had 2/3 geschat
Ja, dat zal het wel zijn denk, al iets groter idd. Als ik dat met mijn nichtje vergelijk..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]Hahaha, zo dan!
Ja hij is ook wel langer dan gemiddeld, heeft een groter hoofd dan gemiddeld en is sowieso ongelooflijk alert, actief en ondernemend!
Wipe Out staat gratisquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wow, serieus? Ziet er al wel wat ouder uit, had 2/3 geschat
Heeft hij het van jou?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, echt wel!
En als de wind daar in komt zie je pas hoe lang zijn haar echt is!
Die vreet hij levend op!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Laatst een baby gezien die even oud als hem was.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel zijn denk, al iets groter idd. Als ik dat met mijn nichtje vergelijk..
Stiekem ben jij gewoon de zoon van tot.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik had als baby bijna hetzelfde haar
quote:
Heb je weleens Bulgaarse baby's gezien? Die zijn vaak ook massivequote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst een baby gezien die even oud als hem was.
Wat een klein, mager en stil hoopje mens was dat zeg!
Ja van een alleenstaande buitenlandse moeder van 17 jaar.
In een andere dimensie?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stiekem ben jij gewoon de zoon van tot.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stiekem ben jij gewoon de zoon van tot.
Met terugwerkende kracht.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb je weleens Bulgaarse baby's gezien? Die zijn vaak ook massive
[..]
In een andere dimensie?
Oh shit, waar is jouw mobiel????..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij ligt goftedomme boven te slapen! Hoe komt hij daar aan internet?!?
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh shit, waar is jouw mobiel????..
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]Ik moest serieus even nadenken, maar die zit aan de lader hier!
Hahaha, kaalkopje!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]Ehhhh ik zit hier met een kaalgeschoren koppie omdat die landingsbaan op m'n schedel niet echt een positieve invloed had op hoe oud mensen me inschatten!
Stiekem is hij gewoon Alberto Stegemanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:04 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahaha, kaalkopje!![]()
Maar toen je nog haar had dan?
Filippijnen hebben meestal sluik haar toch?
Mijn haar was sluik.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:04 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahaha, kaalkopje!![]()
Maar toen je nog haar had dan?
Filippijnen hebben meestal sluik haar toch?
Ik laat het je weten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Laat maar weten als het leuk is, dan download ik hem ook wel
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Stiekem is hij gewoon Alberto Stegeman
Daarom is het zo'n schattige ondeugdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn haar was sluik.
En idd @ Filipijnse mensen ook sluik haar, maar mijn vrouw is half Afrikaans. Haar oma is trouwens Spaans en ik heb zelf nog een Duitse overgrootmoeder, dus mini-ToT is een aardig mengelmoesje!
Mwah, hij heeft soms van die buien....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:10 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Daarom is het zo'n schattige ondeugd
Weer? Dus je wist hoe het was, hebt opnieuw gekeken en hebt daar spijt van?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Deze maar weer eens gekeken. Had ik niet moeten doen.
Iedereen maakt foutenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Weer? Dus je wist hoe het was, hebt opnieuw gekeken en hebt daar spijt van?
4Kbquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:17 schreef ToT het volgende:
4KB stelt trouwens fakking weinig voor; als het nou 4TB was.......
.mod file...foto's van flippie naakt??quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:20 schreef ToT het volgende:
En ik heb ladingen plaatjes en .mod files van een paar kb weggedonderd omdat mijn harde schijf van 100MB vol was!Inclusief een .mod file die ik zelf gemaakt had, waar ik echt flink wat tijd in gestoken had!
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
.mod file...foto's van flippie naakt??
Zozoquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad op alle fronten beter.
Hij wil jouw liefdequote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n nep Hagenees
Hele dag op FOK! zitten als volwassene is idd een groot compliment waardquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad op alle fronten beter.
ZIEDENDquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:37 schreef wollah het volgende:
[..]
Hele dag op FOK! zitten als volwassene is idd een groot compliment waard
Man man man, die tijd he. Toen die 3d spelletjes nog op een floppy disk konden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:20 schreef ToT het volgende:
En ik heb ladingen plaatjes en .mod files van een paar kb weggedonderd omdat mijn harde schijf van 100MB vol was!Inclusief een .mod file die ik zelf gemaakt had, waar ik echt flink wat tijd in gestoken had!
Hij als werkloze heeft gewoon tijd zatquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:37 schreef wollah het volgende:
[..]
Hele dag op FOK! zitten als volwassene is idd een groot compliment waard
Het zit in de familie dus?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Bier drinken. Die zwager van me heeft gewoon een eigen bar in huis gebouwd
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man, die tijd he. Toen die 3d spelletjes nog op een floppy disk konden.
Tegenwoordig heb je voor een simpele game 5Gb nodig.
Het gaat goed met mijquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duurt veel te lang man.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Bier drinken. Die zwager van me heeft gewoon een eigen bar in huis gebouwd
Ik heb geen eigen barquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het zit in de familie dus?
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het gaat goed met mij
Het gaat goed
Het gaat
Het
In de vakantie zekerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar je houdt wel van alcohol
Traytje Gladiator en gaan met die banaan!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar je houdt wel van alcohol
Je gaat morgen aan de pep?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Denk morgen Europees lekker een nakkie pep
Jij snapt het!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Traytje Gladiator en gaan met die banaan!
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IK STA HIER AL EEN TIJDJE.
Mag dat nog in het stadion?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geintje hoor, geen eens een biertje morgen
Bij Feyenoord mag niks maar gebeurd allesquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord mag niks maar gebeurd alles
Roken mag ook niet maar die stewards roken zelf ook lol
Feyenoord morgenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
[..]
wat moet er goedkomen?
Agossie......maar verder alles goed met je?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik kan het niet hebben als het avond is ik heb Feyenoord maanden gemist
Met mij altijd!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Agossie......maar verder alles goed met je?
Heel goedquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Met mij altijd!
Hoe gaat het met jou?
M'n lief is eindelijk weer terug van vakantie en na onze werkdag morgen kunnen we drie dagen ongestoord samen zijnquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat klinkt zeer positief!
Hoe komt dat?
Was hij alleen op vakantie?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
M'n lief is eindelijk weer terug van vakantie en na onze werkdag morgen kunnen we drie dagen ongestoord samen zijn
met familiequote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Was hij alleen op vakantie?
Fijn, veel plezier dan met manlief, moet wel lukken toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja was hem goed bevallen
Ik hoop dat die verdedigers mee mogen spelen morgen. Anders worden we er keihard uitgecounterdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Een club die niks zegt.
Dat moeten ze winnen
Denk het wel....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Fijn, veel plezier dan met manlief, moet wel lukken toch?
[..]
Ik hoop dat die verdedigers mee mogen spelen morgen. Anders worden we er keihard uitgecounterd
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIJ IS TERUGGGGGGG
* m1st1g typt een paar vieze woorden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
DTS gaat niet meer open.
Heb met meerdere mods gesproken en omdat de activiteit zich alsnog naar ONZ verplaatst is er geen reden om het weer open te gooien. Ook omdat er nu minder conflicten zijn. Maar dat wordt volgende week ergens bekend gemaakt.
Dit is het nieuwe DTS zonder spelelement, ook een stuk gezelligerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
* m1st1g typt een paar vieze woorden.
Serieus?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
DTS gaat niet meer open.
Heb met meerdere mods gesproken en omdat de activiteit zich alsnog naar ONZ verplaatst is er geen reden om het weer open te gooien. Ook omdat er nu minder conflicten zijn. Maar dat wordt volgende week ergens bekend gemaakt.
Ik vind het speeltje juist leuk erbijquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dit is het nieuwe DTS zonder spelelement, ook een stuk gezelliger
Jep, ze zien geen heil meer in DTS. Ook omdat hetzelfde concept altijd tot conflict zal leiden. Helaas.quote:
Onzinquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jep, ze zien geen heil meer in DTS. Ook omdat hetzelfde concept altijd tot conflict zal leiden. Helaas.
In de SC worden er handen boven hoofden gehoudenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Onzin![]()
In de sc gaat het er soms nog erger aan toe .
en er zijn nog zoveel andere topics waar ingegrepen moet worden....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Onzin![]()
In de sc gaat het er soms nog erger aan toe .
12 jarige autisten die alles te serieus nemen zekerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jep, ze zien geen heil meer in DTS. Ook omdat hetzelfde concept altijd tot conflict zal leiden. Helaas.
Hey, welkom op fokquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
12 jarige autisten die alles te serieus nemen zeker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had je in DTS ook nog een beetje tieten of wat?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dit is het nieuwe DTS zonder spelelement, ook een stuk gezelliger
Neuh man, te druk met spammen daarquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Had je in DTS ook nog een beetje tieten of wat?
[ afbeelding ]
Jij bent in die stemming vandaag klaarblijkelijkquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Had je in DTS ook nog een beetje tieten of wat?
[ afbeelding ]
Jetsers kun je ook spammen hoor!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neuh man, te druk met spammen daar
24/7quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jij bent in die stemming vandaag klaarblijkelijk
Haha ja maar dat wordt daar minder gewaardeerdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Jetsers kun je ook spammen hoor!
[ afbeelding ]
Dat is een feit.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
In de SC worden er handen boven hoofden gehouden
Sowieso dat in kliekjes mensen selectief wegpesten, jij, Mikey, ik, dat mag allemaal.quote:
Altijd doen!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Daarom blijven we ook lekker hier![]()
Iemand wilt uithuilen op mijn schouder. Zou ik?
Triest idd. Door één van die user zelfs een ban gekregenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sowieso dat in kliekjes mensen selectief wegpesten, jij, Mikey, ik, dat mag allemaal.
Maar wanneer het is DTS gebeurd dan is het goed mis hoor
Neeheequote:
Doe dan tenminste Bert en Ernie...quote:
Vooruit dan maar:quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Doe dan tenminste Bert en Ernie...
Waarom nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:21 schreef ToT het volgende:
En als we toch tropische regenwouden aan het kappen zijn kunnen we vast ook wel babyzeehondjes doodknuppelen?
[ [url=https://thumbs-prod.si-cdn.com/xGuwoB7998DNns8I9fHXxE-SqIM=/800x600/filters:no_upscale()/https://public-media.si-c(...)l-631.jpg]afbeelding[/url] ]
Ja.......quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:42 schreef ToT het volgende:
Hebben de chubby teens het topic de nek omgedraaid?
Nou ...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:42 schreef ToT het volgende:
Hebben de chubby teens het topic de nek omgedraaid?
quote:
En nu?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zo, de plicht zit er weer op!
Ow, ff 50 cent in het collectezakje gedaan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ben ik weer een goed mens.
Neuh, een dame met liefdesverdriet geholpen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, ff 50 cent in het collectezakje gedaan?
En twee euro eruit gepaktquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, ff 50 cent in het collectezakje gedaan?
Wil je lenen?quote:
Wisselen voor wat dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lenen doe ik niet aan. Wisselen kan wel.
Doe briefje van 50 maar danquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen briefjes van 50, maar een paar losse euros kan ik vast wel vinden
STELLETJE PAUPERSquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
DAT KUNNEN DIE SKERE UNI BOYS MET 50K SCHULD NIET ZEGGEN HE!!!!1111
Genadeloos hard en diep getroost?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neuh, een dame met liefdesverdriet geholpen.
Neequote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb jij 100 keer 50 cent voor mij?
Heb ook een HBO diploma, nooit wat mee gedaan. Zegt allemaal niet zoveel.quote:[..]
Maar wel een mooi diploma
ZEKER niet sinds Game Of Thrones seizoen 8!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:25 schreef eNGine10 het volgende:
Heb ook een HBO diploma, nooit wat mee gedaan. Zegt allemaal niet zoveel.
Haha nee, zo ben ik niet. Is goede vriendin, gewoon geluisterd enzo.quote:
Skere tata/ruski ook he. En nee klopt, zit ook maar wat te baggeren lolquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Heb ook een HBO diploma, nooit wat mee gedaan. Zegt allemaal niet zoveel.
Meteen verscheurd inderdaadquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
ZEKER niet sinds Game Of Thrones seizoen 8!
Ben je toch een trollquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn voetbalprimeur troll account heeft 108 likes![]()
![]()
![]()
FEEST!!!
Ah, een ser Jorah Mormontje gedaan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
H
[..]
Haha nee, zo ben ik niet. Is goede vriendin, gewoon geluisterd enzo.
nog moeten huilen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn voetbalprimeur troll account heeft 108 likes![]()
![]()
![]()
FEEST!!!
Geld moet rollen tochquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
H
[..]
Haha nee, zo ben ik niet. Is goede vriendin, gewoon geluisterd enzo.
[..]
Skere tata/ruski ook he. En nee klopt, zit ook maar wat te baggeren lol
Ben jij een kloon vanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Groeit er nou een dildo uit de kin van je UI?
Op VP wel ja, stikt daar van de 020-trollen dus ik doe ook een duit in het zakje hequote:
Nee geen spits manquote:
We weten genoeg.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Op VP wel ja, stikt daar van de 020-trollen dus ik doe ook een duit in het zakje he
[..]
Nee geen spits man
Flatjuhhhquote:
kan nog steedsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Op VP wel ja, stikt daar van de 020-trollen dus ik doe ook een duit in het zakje he
[..]
Nee geen spits man
Valt mee.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb je er weer een paar teveel op?
Dat is wel een droom ja, is wel te realiseren met roebelsquote:
Ik f5 al heel de dag door man heb geen vingers meer overquote:
Ik wel. Mag het?quote:
Top.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik drink nog steeds niet.
Lol ja wel waar...alles in 1 roebel munten wisselenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is wel een droom ja, is wel te realiseren met roebels
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geen etc, ik rook heerlijke Lucky Strike sigaretten![]()
Die zijn tenminste nog echt gezond.
Kan met mijn budget rond de 440k roebels krijgenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lol ja wel waar...alles in 1 roebel munten wisselen
Kloonquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je mensen niet voor kloon en troll gaat uitmaken
quote:
Het zijn je eigen longen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Volgens mij ook verse sinasappelsap over uitgeknepen en in laten drogenquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Met een vleugje kaneel en vitamine B
en eenhoornscheetjes!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Volgens mij ook verse sinasappelsap over uitgeknepen en in laten drogen
Wanneer gaan we proberen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan met mijn budget rond de 440k roebels krijgen![]()
Daar kan je wel in zwemmen denk
old school.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, dit account bestaat pas sinds 2003!
Met alle plezierquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hmm, jij kan wel een kluis in een huis lassen toch?
Ja en trouwensquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, dit account bestaat pas sinds 2003!
is dat je nieuwe chickie.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wow, nu begin ik ook te bevelen. Als @:fancy2 dit ziet gaat het dalijk helemaal mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |