Meteen verscheurd inderdaadquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
ZEKER niet sinds Game Of Thrones seizoen 8!
Ben je toch een trollquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn voetbalprimeur troll account heeft 108 likes![]()
![]()
![]()
FEEST!!!
Ah, een ser Jorah Mormontje gedaan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
H
[..]
Haha nee, zo ben ik niet. Is goede vriendin, gewoon geluisterd enzo.
nog moeten huilen?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn voetbalprimeur troll account heeft 108 likes![]()
![]()
![]()
FEEST!!!
Geld moet rollen tochquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
H
[..]
Haha nee, zo ben ik niet. Is goede vriendin, gewoon geluisterd enzo.
[..]
Skere tata/ruski ook he. En nee klopt, zit ook maar wat te baggeren lol
Ben jij een kloon vanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Groeit er nou een dildo uit de kin van je UI?
Op VP wel ja, stikt daar van de 020-trollen dus ik doe ook een duit in het zakje hequote:
Nee geen spits manquote:
We weten genoeg.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Op VP wel ja, stikt daar van de 020-trollen dus ik doe ook een duit in het zakje he
[..]
Nee geen spits man
Flatjuhhhquote:
kan nog steedsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Op VP wel ja, stikt daar van de 020-trollen dus ik doe ook een duit in het zakje he
[..]
Nee geen spits man
Valt mee.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb je er weer een paar teveel op?
Dat is wel een droom ja, is wel te realiseren met roebelsquote:
Ik f5 al heel de dag door man heb geen vingers meer overquote:
Ik wel. Mag het?quote:
Top.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik drink nog steeds niet.
Lol ja wel waar...alles in 1 roebel munten wisselenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is wel een droom ja, is wel te realiseren met roebels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |