Zozoquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad op alle fronten beter.
Hij wil jouw liefdequote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n nep Hagenees
Hele dag op FOK! zitten als volwassene is idd een groot compliment waardquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad op alle fronten beter.
ZIEDENDquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:37 schreef wollah het volgende:
[..]
Hele dag op FOK! zitten als volwassene is idd een groot compliment waard
Man man man, die tijd he. Toen die 3d spelletjes nog op een floppy disk konden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:20 schreef ToT het volgende:
En ik heb ladingen plaatjes en .mod files van een paar kb weggedonderd omdat mijn harde schijf van 100MB vol was!Inclusief een .mod file die ik zelf gemaakt had, waar ik echt flink wat tijd in gestoken had!
Hij als werkloze heeft gewoon tijd zatquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:37 schreef wollah het volgende:
[..]
Hele dag op FOK! zitten als volwassene is idd een groot compliment waard
Het zit in de familie dus?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Bier drinken. Die zwager van me heeft gewoon een eigen bar in huis gebouwd
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man, die tijd he. Toen die 3d spelletjes nog op een floppy disk konden.
Tegenwoordig heb je voor een simpele game 5Gb nodig.
Het gaat goed met mijquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duurt veel te lang man.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Bier drinken. Die zwager van me heeft gewoon een eigen bar in huis gebouwd
Ik heb geen eigen barquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het zit in de familie dus?
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het gaat goed met mij
Het gaat goed
Het gaat
Het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |