quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]Ik moest serieus even nadenken, maar die zit aan de lader hier!
Hahaha, kaalkopje!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]Ehhhh ik zit hier met een kaalgeschoren koppie omdat die landingsbaan op m'n schedel niet echt een positieve invloed had op hoe oud mensen me inschatten!
Stiekem is hij gewoon Alberto Stegemanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:04 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahaha, kaalkopje!![]()
Maar toen je nog haar had dan?
Filippijnen hebben meestal sluik haar toch?
Mijn haar was sluik.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:04 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hahaha, kaalkopje!![]()
Maar toen je nog haar had dan?
Filippijnen hebben meestal sluik haar toch?
Ik laat het je weten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Laat maar weten als het leuk is, dan download ik hem ook wel
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Stiekem is hij gewoon Alberto Stegeman
Daarom is het zo'n schattige ondeugdquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn haar was sluik.
En idd @ Filipijnse mensen ook sluik haar, maar mijn vrouw is half Afrikaans. Haar oma is trouwens Spaans en ik heb zelf nog een Duitse overgrootmoeder, dus mini-ToT is een aardig mengelmoesje!
Mwah, hij heeft soms van die buien....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:10 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Daarom is het zo'n schattige ondeugd
Weer? Dus je wist hoe het was, hebt opnieuw gekeken en hebt daar spijt van?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Deze maar weer eens gekeken. Had ik niet moeten doen.
Iedereen maakt foutenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Weer? Dus je wist hoe het was, hebt opnieuw gekeken en hebt daar spijt van?
4Kbquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:17 schreef ToT het volgende:
4KB stelt trouwens fakking weinig voor; als het nou 4TB was.......
.mod file...foto's van flippie naakt??quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:20 schreef ToT het volgende:
En ik heb ladingen plaatjes en .mod files van een paar kb weggedonderd omdat mijn harde schijf van 100MB vol was!Inclusief een .mod file die ik zelf gemaakt had, waar ik echt flink wat tijd in gestoken had!
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
.mod file...foto's van flippie naakt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |