quote:
ricky is binnen hequote:
Het origineel was veel meer psychologisch. Nuanceverschillen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja snap ik niet goed verhaal over die kids spanning blijft erin niks mis mee.
Jaquote:
van Wolfswinkel misschien.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja
weet alleen niet of ik nog ga huilen van geluk vanavond
miss als ze ook nog een spits presenteren
lijkt wel een feestdag met al die nieuwe spelers.quote:
Ja net kerstmis zo maar ik word altijd heel emotioneel op dat soort momentenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
lijkt wel een feestdag met al die nieuwe spelers.
Ik word meestal emotioneel bij uien snijden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja net kerstmis zo maar ik word altijd heel emotioneel op dat soort momenten
doet toch altijd wel iets met me als er een speler weggaat of bijkomt
Empathisch vermogen bezit je wel, helaas beseft bijna niemand wat ze die ui aandoen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik word meestal emotioneel bij uien snijden.
Arme uien, dit hebben ze toch niet verdiend?
Save onions, eat more cows!
Ja mijn ui verander ik hooguit even met de feestdagen, maar daarna neem ik toch gewoon deze weer.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Empathisch vermogen bezit je wel, helaas beseft bijna niemand wat ze die ui aandoen.
Deze heb ik ook al sinds het beginquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn ui verander ik hooguit even met de feestdagen, maar daarna neem ik toch gewoon deze weer.
We zijn gewoon enorm aan elkaar verknocht, al die jaren!
Ik had hem al zeker 5 jaar voordat ik op FOK! kwam.
....rock bottom?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Deze heb ik ook al sinds het begin
Started from the bottom now we're here
DIK GEDRUKT IN HOOFDLETTERSquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]Dus toch tetten?
Kun je die tekst die aan mij gericht is dan in het rood doen?
Ow die luchtambtenaar is je neukertje?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:48 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt toestemming gegeven.
Staat zwart op wit
Ja, grote fout geweestquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen diepgang?
*Checkt pohi.
Ahhhhh bijna alleen DTS!
Nesteldrang? En heb je al iemand om een eitje mee uit te broeden?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, grote fout geweest
Al ben ik niet echt een nomaad, ik nestel graag op 1 plaats.
Hij heeft zichzelf nu wel verraden, niet?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die luchtambtenaar is je neukertje?
Behoorlijk!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:50 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf nu wel verraden, niet?
Nog geen blijvertje nee, jij had dat filipijnse meisje toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Nesteldrang? En heb je al iemand om een eitje mee uit te broeden?
Sowieso aardig doenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:51 schreef ToT het volgende:
Dus Fancy ligt wederzijds te hijgen met een modje.
Nu moeten we wel aardig tegen haar doen, anders heb je zo een note te pakken!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog geen blijvertje nee, jij had dat filipijnse meisje toch?
Awhhhquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]Mee getrouwd en die heeft inmiddels ook al een koter geworpen!
[ afbeelding ]Hier is hij al met de garantiepapieren van onze nieuwe strijkijzer bezig! Scheelt ons weer een hoop administratie!
Het is een lief modje. Dat deelt liever andere dingen uitquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:51 schreef ToT het volgende:
Dus Fancy ligt wederzijds te hijgen met een modje.
Nu moeten we wel aardig tegen haar doen, anders heb je zo een note te pakken!![]()
![]()
![]()
Skatjeeeeeeeeeequote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]Mee getrouwd en die heeft inmiddels ook al een koter geworpen!
[ afbeelding ]Hier is hij al met de garantiepapieren van onze nieuwe strijkijzer bezig! Scheelt ons weer een hoop administratie!
Echt wel!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
AwhhhMannetje wel al hoor
Je durft wel hoor met foto's van hem op fokquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
En ben je niet van hem onder de indruk: dikke tong naar jou!![]()
[ afbeelding ]
Haha awhhquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
En ben je niet van hem onder de indruk: dikke tong naar jou!![]()
[ afbeelding ]
Ja zou ik persoonlijk niet doen met al die zieke geesten hierquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je durft wel hoor met foto's van hem op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |