Wat een baas...was ze wel lekker ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Er was vandaag een vrouwelijke collega die in tranen was omdat er iets naars gebeurd was.
Enkele collega's schoten te hulp en liepen even mee naar buiten om haar te troosten.
Een man loopt ook mee, toen keek ik uit het raam en zag ik hem rustig roken terwijl die andere mensen haar aan t troosten warenGwn pauze gepakt
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Er was vandaag een vrouwelijke collega die in tranen was omdat er iets naars gebeurd was.
Enkele collega's schoten te hulp en liepen even mee naar buiten om haar te troosten.
Een man loopt ook mee, toen keek ik uit het raam en zag ik hem rustig roken terwijl die andere mensen haar aan t troosten warenGwn pauze gepakt
Ooo, dan heb je de gratis net gemist!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jaaa, maar wel de demo toch?
Want 20 eu vind ik beetje duur
Owquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:48 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ooo, dan heb je de gratis net gemist!
Er is nu een nieuwe gratis ter waarde van 100 euro ofzo. Wees er snel bij.
Zal ik die ook downloaden?
Ben jij dat op de foto trouwens?
Denk niet dat het gaat lukken met de demo om samen te spelen. Maar zal straks kijken of de Sniper ook iets is voor mij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Owja ik heb nu de demo, geen idee wat ik er mee kan. En die Sniper heb ik alvast gedownload, dat andere spel zag er matig uit.
Miss dat we samen kunnen spelen hoor alsnog met de demo.
En als je Discord foto bedoelt, dat ben ik ja
Ja is goed, heb je BO4 misschien?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:55 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Denk niet dat het gaat lukken met de demo om samen te spelen. Maar zal straks kijken of de Sniper ook iets is voor mij.
Ja, knappe man ben jij hoor
Niet gedacht
Nee, geen BO4. Dat speel ik niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja is goed, heb je BO4 misschien?
En dit is een beetje een dubbele.. bedankt voor het complimentmaar hoezo niet gedacht
Wanneer heb je dat spel gratis gekregen dan? Anders heb jij ook de demo hoor, of hij was vorige week gratis. Kunnen het proberen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:03 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, geen BO4. Dat speel ik niet.
Nou, als ik je zo zie typen dacht ik aan een scharminkeltje ofzo. Omdat je soms wel een beetje heel jong overkom
MAAR NIET ZO'N SIXPACK ONDER EEN KNAPPE KOP VERWACHT!
Was drie weken geleden al. Maar oke, we kunnen het toch proberen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat spel gratis gekregen dan? Anders heb jij ook de demo hoor, of hij was vorige week gratis. Kunnen het proberen.
En ja, ik ben jong!Maar ik train en eet veel. Maar lief van je, bedankt
![]()
Kan alleen weinig complimenten terug geven qua uiterlijk, mevrouw anoniem
Oh ja, dan zat die in het vorige ps pakket. Kon wel tournament doen, dus misschien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Was drie weken geleden al. Maar oke, we kunnen het toch proberen.
Maar mijn echte naam ken je dus wel. Staan we gelijk.
Nee, he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh ja, dan zat die in het vorige ps pakket. Kon wel tournament doen, dus misschien.
Enneh, ja, sureJij geeft de bevelen after all
Ik ben alleen beleefd hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:12 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, he.
Zijn er dan geen mannen meer die zelf de bevelen geven?
Stuur hem een foto.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:12 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, he.
Zijn er dan geen mannen meer die zelf de bevelen geven?
Zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben alleen beleefd hoorin de praktijk is het wel eens anders
Dit lijkt niet eens op een bevelquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Miss kan ik je bevelen nu dat racespelletje te spelen?
Of je laat hem gewoon toe.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:20 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan moet ik hem daarna van me afslaan
Hooggeleid gquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien moet je me het leren? Jij bent opgeleid, dat is niet eerlijk eigenlijk
🐔quote:
"Ga nu eens naar je ps4 en kom met mij spelen"quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien moet je me het leren? Jij bent opgeleid, dat is niet eerlijk eigenlijk
🐥quote:
Sowieso Gquote:
Ga nu eens naar je ps4 en kom met mij spelen, verdommequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
"Ga nu eens naar je ps4 en kom met mij spelen"
fixedquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
kom met mij spelen, verdomme!
da's een hotdog of ben je het broodje voor m'n worstquote:
Ik ben de saus. Broodje is samen gemaakt door ons met liefde 💩quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
da's een hotdog of ben je het broodje voor m'n worst
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ben de saus. Broodje is samen gemaakt door ons met liefde 💩
quote:
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
Ja benauwd zeg met 80% luchtvochtigheid
Pussyjuicequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ben de saus. Broodje is samen gemaakt door ons met liefde 💩
quote:
Geen gevloekquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sowieso G
[..]
Ga nu eens naar je ps4 en kom met mij spelen, verdomme!
Aaienquote:
Ik had vroeger goudvissen, die ging ik weleens aaien als kindquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had vroeger goudvissen, die ging ik weleens aaien als kind
Schattigquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had vroeger goudvissen, die ging ik weleens aaien als kind
Beetje melancholisch maar wel okayquote:
nee. Daaaaaaaaaaaaag 🕺🏿quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Even stil jongens. Ik volg een cursus Grieks.
Ik weet niet of ik dit moet geloven 😜quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een druiper is pikkos trammelantos.
Is wel even oefenen om het op z'n Grieks te doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaat die voorbinddildo er weer in ja ??quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gaat die voorbinddildo er weer in ja ??
Met mij goed wel..quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beetje melancholisch maar wel okaywaarom wisselend?
Aanval aan het voorbereiden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je nog in Duitsland?
Jawel met jou? Moet zo al slapen maar kam de slaap niet vatten..quote:
Fappenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jawel met jou? Moet zo al slapen maar kam de slaap niet vatten..
Werkleedquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zit je op een wolkje? Wat fijn voor je. Is het wederzijds? Wat maakt het ingewikkeld? Gevoelens en onzekerheid of niet weten waar het naar toe gaat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Met mij goed wel..
Uitstekend zelfs.
Liefde altijd ingewikkeld.
Vind mijn weg wel daarin..
Melancholisch?
39/40?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aanval aan het voorbereiden?
Nog op reis?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
🐑quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een druiper is pikkos trammelantos.
Wat ben je toch behulpzaamquote:
Aloa is vredelievend. Die zie ik Nederland niet zo snel binnevallen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aanval aan het voorbereiden?
Een donderwolk zo nu en dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zit je op een wolkje? Wat fijn voor je. Is het wederzijds? Wat maakt het ingewikkeld? Gevoelens en onzekerheid of niet weten waar het naar toe gaat?
Chillquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben altijd op reis, in mijn hoofd 😎
Dit was echt tof.quote:
Ik stuur hem zo wel weer terug!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben mijn zelfreizend bakmeel kwijt
Hij heeft er een gebakken...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had ie wel een geldig kaartje?
Soms overwint liefde niet en word je depri van ellende die keerzijde is er ook. Of andere vage gevoelens (niet dat ik mood wil killen hoor 😜). Maar nog niet gezien maar overkwam je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een donderwolk zo nu en dan.
Ik heb haar nog niet gezien.
Veel ingewikkelde gevoelens, aantrekken en afstoten.
Geen idee hoe het gaat lopen.
Liefde overwint hopelijk ❤
Die meiden van mij kijken de dvd 'De verzonken stad' minimaal 1x per weekquote:
Bedankt geerd, maar hoeft niet, laat mij maar slapen straks 🐣quote:
Weet je zeker dat het een haar is dan ? Geen grote neger die jou gat verkrachten??quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een donderwolk zo nu en dan.
Ik heb haar nog niet gezien.
Veel ingewikkelde gevoelens, aantrekken en afstoten.
Geen idee hoe het gaat lopen.
Liefde overwint hopelijk ❤
Nog wel. Morgen naar familie in Nederland!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit je nog in Duitsland?
Kort klagenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat ben je toch behulpzaamdankje vriend maar nee gaat niet helpen ik wou ff kort klagen dat was het 👻
Paar flessen drank mee?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog wel. Morgen naar familie in Nederland!
Alles is voor Bassie!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die meiden van mij kijken de dvd 'De verzonken stad' minimaal 1x per weekblijft gewoon geniaal!
Ik wil die hele dvdbox van Bassie en Adriaan nog een keer gaan kopen..
Ja goed hoor. Niet kunnen slapen is altijd min...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Scrup is slimme jongen die laat zich niet zo snel om de tuin leiden denk ik 🐣quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een haar is dan ? Geen grote neger die jou gat verkrachten??
Lekker op vakantie jij.. beetje mooi weer daar?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja goed hoor. Niet kunnen slapen is altijd min...
Ik word nooit depri.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Soms overwint liefde niet en word je depri van ellende die keerzijde is er ook. Of andere vage gevoelens (niet dat ik mood wil killen hoor 😜). Maar nog niet gezien maar overkwam je?
Zou ook doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een haar is dan ? Geen grote neger die jou gat verkrachten??
Dat is een goede eigenschap wel, dus je draagt geen ballast met je mee? Optimistisch altijd? Maar iedereen draagt het leven toch met zich mee en alles wat er bij hoort, dat vormt je. Maar fijn voor je iig, liefde is zo mooi als je het hebt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik word nooit depri.
Ik ga zo weer door![]()
Zij overkwam mij.
Langzaam naar elkaar groeien.
Een vonk wederzijds, soms draagt men een verleden mee wat van alles blokkeert.
Ik klaag nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lekker op vakantie jij.. beetje mooi weer daar?
Draag van alles mee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat is een goede eigenschap wel, dus je draagt geen ballast met je mee? Optimistisch altijd? Maar iedereen draagt het leven toch met zich mee en alles wat er bij hoort, dat vormt je. Maar fijn voor je iig, liefde is zo mooi als je het hebt.
Vakantie vibes beste vibes! Lekker muziekjes erbij drankje chillen nou wat wil je nog meerquote:
Iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vakantie vibes beste vibes! Lekker muziekjes erbij drankje chillen nou wat wil je nog meerja rust 😎
Ah zo ja.. ik begrijp het. Hopelijk word het dan nog meer dan warme gevoelens voor je en vlinders👏 Of vind het goed zo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Draag van alles mee.
Maar dat zie ik niet zozeer als ballast.
Ik probeer het aan te gaan.
Ik heb nog niks behalve warme gevoelens en vlinders.
quote:
Niet altijd vakantie vieren elke dag in eigen land 🐣quote:
Nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah zo ja.. ik begrijp het. Hopelijk word het dan nog meer dan warme gevoelens voor je en vlinders👏 Of vind het goed zo?
Vreemd ja. En voor sommige mensen smaakt koriander als ze het eten naar zeepsop zou dat ook zijn als ze dat drinken? 💩quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff gegoogled. Een biertje met koriander er in?
Dat is niet eens zo gek, maar wel met jeneverbesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff gegoogled. Een biertje met koriander er in?
Ach dat schijnt ook in een bepaalde andere alcoholische drank te zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo gek, maar wel met jeneverbes
Ja ook lekker, en dan zo nu en dan dagje uit naar zo'n Duitse mega supermarktquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[..]
Niet altijd vakantie vieren elke dag in eigen land 🐣
Wel jenevers gedronken waar ik aan twijfel...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach dat schijnt ook in een bepaalde andere alcoholische drank te zitten.
Laatst weer naar de Pennymarkt gegaan toen we in Bremen waren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ook lekker, en dan zo nu en dan dagje uit naar zo'n Duitse mega supermarkt
Living the dream!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ook lekker, en dan zo nu en dan dagje uit naar zo'n Duitse mega supermarkt
Puur een water + ethanol mengsel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel jenevers gedronken waar ik aan twijfel...
Zoiets, gaat meer richting een wodka met een heel lichte jeneverachtige smaakquote:
Vorig jaar voor het werk drie weken gezeten. Leuke stad!quote:
Ja vlees kan achterlijk goedkoop zijn in Duitse supermarkten, afhankelijk van waar je naar toe gaat.quote:
Pennymarkt is geen gigant maar wel leuke discounter iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst weer naar de Pennymarkt gegaan toen we in Bremen waren.
Meteen een fles Mc Illroy gehaald en het zachtste kruidenbittertje dat ik ooit geproefd heb!
Beiden ¤6,99 per stuk! (Jagdschloss is goedkoper. Ook lekker, maar ik wilde een keer een ander bittertje proberen.)
Ow tof!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vorig jaar voor het werk drie weken gezeten. Leuke stad!
Haha mooi ditquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow tof!Een serveerder daar hoorde mijn vrouw en mij in het Engels met elkaar praten dus hij begon Engels tegen ons te lullen. Toen ik hem in het Duits antwoordde, schakelde hij op Duits over. Toen ik hem over speciaalbiertjes vroeg noemde hij o.a. Leffe op en ik zei in het Duits dat ik daar geen interesse in had omdat we dat in Nederland ook hebben.
Hij in het Nederlands: "Oh, u komt uit Nederland? Laten we dan gewoon Nederlands praten."Nederlander die daar woont en werkt!
Niet eens de alchohol (wat goedkoper is in DE) afdelingquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow tof!Een serveerder daar hoorde mijn vrouw en mij in het Engels met elkaar praten dus hij begon Engels tegen ons te lullen. Toen ik hem in het Duits antwoordde, schakelde hij op Duits over. Toen ik hem over speciaalbiertjes vroeg noemde hij o.a. Leffe op en ik zei in het Duits dat ik daar geen interesse in had omdat we dat in Nederland ook hebben.
Hij in het Nederlands: "Oh, u komt uit Nederland? Laten we dan gewoon Nederlands praten."Nederlander die daar woont en werkt!
Daar hebben ze Getränkehallen voor ipv supermarktquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niet eens de alchohol (wat goedkoper is in DE) afdelinggewoon beide 🙈
Koriander is zeepsop jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vreemd ja. En voor sommige mensen smaakt koriander als ze het eten naar zeepsop zou dat ook zijn als ze dat drinken? 💩
Je kan wat minder intensief sporten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Twijfel om morgen het risico te nemen en te sporten
Beter ga je gewoon lekker chillen maatquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Twijfel om morgen het risico te nemen en te sporten
Ja, dat was ik sowieso al van plan. Maar weet niet of dat ook nog gevaarlijk is voor het herstel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Je kan wat minder intensief sporten?
Ja ik probeer het maar ik word knettergek van dat stilzittenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon lekker chillen maat
quote:
Ga een game spelen of met iemands hond spelen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik probeer het maar ik word knettergek van dat stilzitten
Jointje erbij, goede seriequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik probeer het maar ik word knettergek van dat stilzitten
Dat is niet hetzelfde toch, mijn lichaam hunkert gewoon echt naar zware gewichten, soort voldoeningquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Ga een game spelen of met iemands hond spelen?
Als ik blowde misschien lolquote:
jaaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Vooral die lammetjes die dan rondrennen en spontaan stilstaan bij een sloot.
Of poesjequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Ga een game spelen of met iemands hond spelen?
Ik had dat ook vorige week. Elke dag krachttraining en te weinig hersteltijd tussen een training. Maar ik wou toch iets aan training doen. Dan doe ik wat makkelijkere oefeningen etc.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde toch, mijn lichaam hunkert gewoon echt naar zware gewichten, soort voldoening
[..]
Dan zou ik eerder je spiergroepen beter verdelen, dan kan je elke dag trainen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had dat ook vorige week. Elke dag krachttraining en te weinig hersteltijd tussen een training. Maar ik wou toch iets aan training doen. Dan doe ik wat makkelijkere oefeningen etc.
Uit fanatiekheid neem ik de tijd om elke spiergroep elke dag te doen, wel de ene groep in een mindere intensiteit dan de ander. Maar je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder je spiergroepen beter verdelen, dan kan je elke dag trainen.
Is hier niet een apart forum voor?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder je spiergroepen beter verdelen, dan kan je elke dag trainen.
Die heeft lolquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
jaa![]()
Weet ook niet wat hier gaande is![]()
[ afbeelding ]
Ik ken het probleem, maar zorgt alleen voor overtraining, heb je ook niks aan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 22:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Uit fanatiekheid neem ik de tijd om elke spiergroep elke dag te doen, wel de ene groep in een mindere intensiteit dan de ander. Maar je hebt gelijk.
GA TRAINEN DAN !!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt mee, maar dat eeuwige gejammer over sporten etc
Wat een man, wat een beestquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wordt hard aan gewerkt 5/7 x per week
Tering hey, vroeger dan dat ik ga.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 04:58 schreef sp3c het volgende:
nou dan ga ik maar eens op pad
tot morgen
Hee stokjquote:
Mwah, heb er vandaag niet zo een zin in. Niet echt uitgeslapen (en nog moe). Hoe is het daar?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hee stokjmooie dag voor de boeg?
Goed! Juist wel weer een beetje beter geslapen en begint er steeds meer op te lijken dat ik na het weekend naar huis kanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Mwah, heb er vandaag niet zo een zin in. Niet echt uitgeslapen (en nog moe). Hoe is het daar?
Hee haagsquote:
Vriend!quote:
Dat is goed nieuws!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Goed! Juist wel weer een beetje beter geslapen en begint er steeds meer op te lijken dat ik na het weekend naar huis kan
Uitstekelbaarsquote:
Altijd rustig aanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws!Doe je het wel rustig aan enzo.
Hiquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Goedemorgen allen 🙌 rise and shineee
Ik heb ook slecht geslapen miss verzacht dat de pijn? 😜quote:
Nog een half uurtje langer, mama! Alsjeblieft?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Goedemorgen allen 🙌 rise and shineee
Ik heb niet slecht geslapen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb ook slecht geslapen miss verzacht dat de pijn? 😜
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Huehuehue 💩
Nou nou nou.
Ja borrelnootjes zijn er eigenlijk voor als er een fuif is, dus moet het wel gezellig zijn idd.quote:
Ze zorgt meer voor een knalfuif nu.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja borrelnootjes zijn er eigenlijk voor als er een fuif is, dus moet het wel gezellig zijn idd.
Ga slapen danquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb ook slecht geslapen miss verzacht dat de pijn? 😜
Ow, heeft ze een bomgordel onder d'r burka verstopt?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zorgt meer voor een knalfuif nu.
Ben aan het werk dus we stellen het slapen uit 😔quote:
Fake newsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zie je haar pas morgenochtend weer hier.
Oke we stellen het uitquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben aan het werk dus we stellen het slapen uit 😔
Nee git up AND get out 🕺🏿quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog een half uurtje langer, mama! Alsjeblieft?
Fijnquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij telt niet mee, dwarrel
Prima observatiequote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Haags doet zelf gewoon niet gezellig 👻
quote:
Ik ben altijd gezelligquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Haags doet zelf gewoon niet gezellig 👻
Hahaha really??? 😜 ik spot soms een ochtendhumeur of het lijkt zoquote:
En middag.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hahaha really??? 😜 ik spot soms een ochtendhumeur of het lijkt zo
Lijkt maar zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hahaha really??? 😜 ik spot soms een ochtendhumeur of het lijkt zo
Na het eten een powernapje als het mogelijk is.. miss is hij zo afgemat vandaag dat hij vandaag inhaald is dat mogelijk of word hij draakje vandaag als terror tot junior door slaap tekort 😈quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben sowieso al vanaf 6.30 wakker.De baby heeft de laatste tijd verdomd weinig zin in slapen. Vannacht was-ie ook weer flink bezig.
Meestal flikkert-ie ergens tussen 10 en 11 wel in slaap, en zo niet dan is het uiterlijk 13.00 wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Na het eten een powernapje als het mogelijk is.. miss is hij zo afgemat vandaag dat hij vandaag inhaald is dat mogelijk of word hij draakje vandaag als terror tot junior door slaap tekort 😈
Lolquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Meestal flikkert-ie ergens tussen 10 en 11 wel in slaap, en zo niet dan is het uiterlijk 13.00 wel.
Maar nu is-ie meer:
[ afbeelding ]
(Okee zonder de tuinslang op 'm gericht dan; we zitten hier in de woonkamer.)
Wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet je anders de overdagdutjes korter maken? Alleen in de middag strikt anderhalf uur? Die van mij sliepen dan 's nachts het klokje rondquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Meestal flikkert-ie ergens tussen 10 en 11 wel in slaap, en zo niet dan is het uiterlijk 13.00 wel.
Maar nu is-ie meer:
[ afbeelding ]
Ach in ieder geval is hij nu nog ff niet bezig met van alles kapot te bijten enzo, zoals gisteren:quote:
De laatste tijd slaapt hij overdag vaak ook erg weinig.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien moet je anders de overdagdutjes korter maken? Alleen in de middag strikt anderhalf uur? Die van mij sliepen dan 's nachts het klokje rond
Haha awquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar nu is-ie meer:
[ afbeelding ]
Wel lief.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach in ieder geval is hij nu nog ff niet bezig met van alles kapot te bijten enzo, zoals gisteren:
[ afbeelding ]
Ha ha, heb blijft een heerlijk boefje!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:54 schreef ToT het volgende:
[..]
De laatste tijd slaapt hij overdag vaak ook erg weinig.
Okee, behalve tijdens een paar autoritten, maar gisteren zijn we gewoon thuis geweest en hij heeft toen overdag nog geen uurtje geslapen.
Ach sowieso is hij in een heel rare bui deze dagen!
Haha, thx!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha awklein boefje sterkte iig 😜
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |