Wanneer heb je dat spel gratis gekregen dan? Anders heb jij ook de demo hoor, of hij was vorige week gratis. Kunnen het proberen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:03 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, geen BO4. Dat speel ik niet.
Nou, als ik je zo zie typen dacht ik aan een scharminkeltje ofzo. Omdat je soms wel een beetje heel jong overkom
MAAR NIET ZO'N SIXPACK ONDER EEN KNAPPE KOP VERWACHT!
Was drie weken geleden al. Maar oke, we kunnen het toch proberen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat spel gratis gekregen dan? Anders heb jij ook de demo hoor, of hij was vorige week gratis. Kunnen het proberen.
En ja, ik ben jong!Maar ik train en eet veel. Maar lief van je, bedankt
![]()
Kan alleen weinig complimenten terug geven qua uiterlijk, mevrouw anoniem
Oh ja, dan zat die in het vorige ps pakket. Kon wel tournament doen, dus misschien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Was drie weken geleden al. Maar oke, we kunnen het toch proberen.
Maar mijn echte naam ken je dus wel. Staan we gelijk.
Nee, he.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh ja, dan zat die in het vorige ps pakket. Kon wel tournament doen, dus misschien.
Enneh, ja, sureJij geeft de bevelen after all
Ik ben alleen beleefd hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:12 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, he.
Zijn er dan geen mannen meer die zelf de bevelen geven?
Stuur hem een foto.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:12 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, he.
Zijn er dan geen mannen meer die zelf de bevelen geven?
Zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben alleen beleefd hoorin de praktijk is het wel eens anders
Dit lijkt niet eens op een bevelquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Miss kan ik je bevelen nu dat racespelletje te spelen?
Of je laat hem gewoon toe.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:20 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan moet ik hem daarna van me afslaan
Hooggeleid gquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien moet je me het leren? Jij bent opgeleid, dat is niet eerlijk eigenlijk
🐔quote:
"Ga nu eens naar je ps4 en kom met mij spelen"quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien moet je me het leren? Jij bent opgeleid, dat is niet eerlijk eigenlijk
🐥quote:
Sowieso Gquote:
Ga nu eens naar je ps4 en kom met mij spelen, verdommequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
"Ga nu eens naar je ps4 en kom met mij spelen"
fixedquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
kom met mij spelen, verdomme!
da's een hotdog of ben je het broodje voor m'n worstquote:
Ik ben de saus. Broodje is samen gemaakt door ons met liefde 💩quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
da's een hotdog of ben je het broodje voor m'n worst
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ben de saus. Broodje is samen gemaakt door ons met liefde 💩
quote:
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
Ja benauwd zeg met 80% luchtvochtigheid
Pussyjuicequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ben de saus. Broodje is samen gemaakt door ons met liefde 💩
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |