Wat een baas...was ze wel lekker ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Er was vandaag een vrouwelijke collega die in tranen was omdat er iets naars gebeurd was.
Enkele collega's schoten te hulp en liepen even mee naar buiten om haar te troosten.
Een man loopt ook mee, toen keek ik uit het raam en zag ik hem rustig roken terwijl die andere mensen haar aan t troosten warenGwn pauze gepakt
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Er was vandaag een vrouwelijke collega die in tranen was omdat er iets naars gebeurd was.
Enkele collega's schoten te hulp en liepen even mee naar buiten om haar te troosten.
Een man loopt ook mee, toen keek ik uit het raam en zag ik hem rustig roken terwijl die andere mensen haar aan t troosten warenGwn pauze gepakt
Ooo, dan heb je de gratis net gemist!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jaaa, maar wel de demo toch?
Want 20 eu vind ik beetje duur
Owquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:48 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ooo, dan heb je de gratis net gemist!
Er is nu een nieuwe gratis ter waarde van 100 euro ofzo. Wees er snel bij.
Zal ik die ook downloaden?
Ben jij dat op de foto trouwens?
Denk niet dat het gaat lukken met de demo om samen te spelen. Maar zal straks kijken of de Sniper ook iets is voor mij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Owja ik heb nu de demo, geen idee wat ik er mee kan. En die Sniper heb ik alvast gedownload, dat andere spel zag er matig uit.
Miss dat we samen kunnen spelen hoor alsnog met de demo.
En als je Discord foto bedoelt, dat ben ik ja
Ja is goed, heb je BO4 misschien?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:55 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Denk niet dat het gaat lukken met de demo om samen te spelen. Maar zal straks kijken of de Sniper ook iets is voor mij.
Ja, knappe man ben jij hoor
Niet gedacht
Nee, geen BO4. Dat speel ik niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja is goed, heb je BO4 misschien?
En dit is een beetje een dubbele.. bedankt voor het complimentmaar hoezo niet gedacht
Wanneer heb je dat spel gratis gekregen dan? Anders heb jij ook de demo hoor, of hij was vorige week gratis. Kunnen het proberen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:03 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee, geen BO4. Dat speel ik niet.
Nou, als ik je zo zie typen dacht ik aan een scharminkeltje ofzo. Omdat je soms wel een beetje heel jong overkom
MAAR NIET ZO'N SIXPACK ONDER EEN KNAPPE KOP VERWACHT!
Was drie weken geleden al. Maar oke, we kunnen het toch proberen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat spel gratis gekregen dan? Anders heb jij ook de demo hoor, of hij was vorige week gratis. Kunnen het proberen.
En ja, ik ben jong!Maar ik train en eet veel. Maar lief van je, bedankt
![]()
Kan alleen weinig complimenten terug geven qua uiterlijk, mevrouw anoniem
Oh ja, dan zat die in het vorige ps pakket. Kon wel tournament doen, dus misschien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Was drie weken geleden al. Maar oke, we kunnen het toch proberen.
Maar mijn echte naam ken je dus wel. Staan we gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |